- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- VMware
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz membrandj #17201 üzenetére
Én nem ültem benne, de tudtommal kicsit csendesebb is, de szerintem nem óriási a különbség.
Plusz annyi még, ha érdekel a Carplay és társai, a Facelift-es modellbe lehet utólag tenni Touch 3 gyári kijelzőt (kb 150-200k) és az tud mindent Nem kell egyéb megoldásokkal vacakolni.[ Szerkesztve ]
-
Veron
őstag
válasz membrandj #17198 üzenetére
nincs Aurisszal tapasztalatom, de Corolla E210 alapján kizárt, hogy babakocsival értelmesen elférjetek benne. értsd: biztosan megoldható nagy nehezen, esetleg ülés lehajtásával, de 100%, hogy nem kényelmes.
amikor én néztem autót a baba születése előtt, az 500 litert húztam meg határnak a csomagtartó méretében. plusz a hatchback (Corollában) a hátsó lábtér is nagyon csekély.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
-
_drk
őstag
válasz membrandj #17198 üzenetére
2019es 1.6os kombit használok 2 hónapja, ha van kérdésed szívesen válaszolok.
Kb fél évet néztem ezeket a kocsikat, sokba bele is ültem.
Mindenképp facelift, sokat szépült!
Kombi amúgy egész nagy, ég és föld mint a hatchback. Néha nehéz is parkolni és kell a tolatókamera
Szerintem ha automata akkor már inkább hibrid.
Városban megeszi nekem a 7,5ot litert, autóúton 6 körül mozog,.pályán 7l.
Nem az a táltos, viszont 2,5-3ezres fordulaton életre kell.
Sima Benzines jobban megy mint a hibrid!
Szépen lehet vele gyorsítani még 120-130rol is meg tud indulni.Hibrid nekem 100nal már csak zúgott de nem igazán gyorsult. Fura volt.
Manuális váltóval szépen lehet pörgetni, hogy meglegyen a dinamika.Ha inkább csak város akkor hibrid, ha sok autóút és néha pálya akkor benzin.
Viszont városba a kombi nagy.
Ha sok pálya akkor meg nem ez a kocsi kell, kicsit zajos már ott. -
KTTech
veterán
válasz vicces #17208 üzenetére
Köszönöm
Holnap átvétel után gyors bevásárlás (megjáratjuk egy kicsit, átugrunk 60km-re levő városba, hogy szokjam), aztán szétkapom kicsit a kesztyűtartó környékét, hogy bekábelezzem a Dashcam-et, meg be kell lakni rendesen 😃
Jövő héten meg is lesz járatva (a szokásos melót nem számítva), átugrunk Disneylandbe egy rövid hétvégére, éles teszt (1300km oda-vissza), hogy férünk el benne a Yaris után a csomagokkal... aztán aug 31-én irány Korfu vele (még le kell meccselnem a rendszámcserét a görögökkel, mert a kompjegy már ki van fizetve, meg az osztrákokkal a pályamatricát, a franciáknál a Crit'air-t...).
Közte meg még sok program itt, bele fog ugrani kb. 10000km a következő 3 hónapban 😃 szóval le lesz tesztelve, remélem megérte a csere (a menetdinamikában történő visszalépés és a fogyasztás növekedése azért kis tüske a szememben), mondjuk ez jövő vasárnapig kb. kiderül.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #17213 üzenetére
Köszönöm, tegnap bele is toltam 100km-t hirtelen felindulásból, aztán kicsit szét is kaptam 😃:
Bekábeleztem gyorsan a Dashcam-et. Ami látható (és hallható), hogy sokkal jobb a hangszigetelése, mint a sima Yarisnak (bár azóta volt verziófrissítés, lehet javítottak azon is).
A fogyasztás olyan 5-7dl-el nőtt az első mérések alapján (azonos feltételekkel használva). A menetdinamika romlott (várható volt), de a menetkomfort sokat javult, még 18-as kerekeken is kényelmesebb, mint a MK3 volt a 16-osokon vagy a MK4 a 17-eseken. Kanyarstabilitása jó (de nincs egy ligában a Yaris MK4-el), a fékek hangyányival gyengébbnek érződnek, bár ez becsapós, inkább csak máshogy van hangolva.
A beépített deréktámasz aranyat ér 😃
A méreteit szoknom kell, jóval nagyobbnak érződik, mint a Yaris. Parkolásnál sokat segít a 360 fokos kamera, ami többek közt a forgalomra is figyelmeztet tolatásnál (is).
Amitől idegbajt kapok, az a gyári navigáció... eddig nem volt és AA-nál a Map gomb szépen nyitotta a Waze-t. Most bele kell mászni a menübe, onnan AA, és megy a Waze...www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
daninet
veterán
Sziasztok!
Vettem egy klímatisztító cuccot amit be kell fújni egy hosszú műanyag csővel. Toyota Yaris esetén ki kell vajon vennem a pollenszűrőt mielőtt belefújom?Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
g0dl
addikt
válasz daninet #17216 üzenetére
Én előző kocsinál olyan klímatisztítót használtam, hogy a flakont be kell állítani a pohártartóba, és maxon járó belső keringetésre kapcsolt légkondi mellett benyomni, majd hagyni így járni kb. 10 percig, aztán szellőztetés. Ez jól működött, a gomba szagot megszüntette.
Ez a fajta használható toyotánál is? 2023 corolla ts
-
őstag
válasz KTTech #17214 üzenetére
A jobb hangszigetelést én is hallottam, szerintem kezdő szériában elrontottak valamit mert sok volt a panasz a hátsó részből jövő zajra. Gondolom kicsit túlkompezálták ami nem gond (mondjuk corollánál is jobb hangszigetelésről hallottam legújabb modellévben az is lehet hogy vége a hangszigetelő hiánynak toyotánál, vagy megunták hogy minden tesztben minden modelljük ezzel van kóstolgatva...).
Jól hangzik mire asszony pajtás sorra kerül autó cserére már itt lesz a 130 paci változat, lesz versenytárs a jazznek (melynek fő előnye eddig a hangszigetelés és a dinamika volt, de most morcos vagyok rá árképzésileg).
-
ncc1701
veterán
-
KTTech
veterán
válasz ncc1701 #17224 üzenetére
Az ózonnak is megvannak a maga veszélyei... pl. simán éveket tud öregíteni a kocsi belterén rövid idő alatt (koncentráció függő), a gyulladásveszély meg hatványozott lesz az ózonnal telített környezetben (ha meg nincs telítve, nem hat, mivel nincs olyan kocsi, ami jól zárna...).
Leírásnak megfelelően használva a random befújós cucc is jó, semmi elektronika nincs ott, ahova a Toyotáknál be kell juttatni. Cserébe szívás a dolog, mert be kell mászni a kocsi alá, vagy emelőre kell tenni, és nem 1-2 órás mutatvány.
Szerencsére a Crossban már nincs rá szükség, a Nanoe X-es légkondi megoldja a problémát.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Flashback
addikt
válasz KTTech #17225 üzenetére
Ja a Corolla Crossban is ilyen van. Brutál mód jó!
A múltkor elénk pöffentett jó nagy fektet felhőt egy dízel kutya. Bent semmit sem lehetett érezni. Kb game changer a levegő tisztításban.
Egyenlőre az autó illatosítóval is szenvedek mert az is nagyon megöli.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
KTTech
veterán
-
AXisBOLD
addikt
Sziasztok,
2-es Yaris klímát tisztított már valaki házilag?
Évek óta klima bombát használok, eddig jó is volt, de most úgy néz ki már kevés lesz, másra nem tudom levezetni a kötőhártya gyulladást.Érdemes valamelyik habbal próbálkozni, könnyen szét lehet szerelni, hogy eléjük a befújás helyét? Van van más módszer?
Aurea mediocritas
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz Szibilla #17237 üzenetére
95 óta használok klímás autókat.
Közvetlenül a leállítás előtt kapcsolom ki a klimát, a ventilátorral együtt. Soha egyik autóm sem büdösödött be.Ha megállok, a világítás le( ha megy), rádió ki, ( ha megy), klíma/ventilátor ki, majd autó leállít.
Nemrég volt tèma egyébként ez, az autós topikban.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Szibilla
aktív tag
válasz pècsimunkás #17239 üzenetére
Nem vagyunk egyformák, számomra az autó van értem és nem én érte. Mióta a szalonból elhoztam az autót, nem kapcsoltam ki a klímát és nem is bűvészkedem semmivel...biztos hozzá lehetne szokni, de inkább nem. Évente kap tisztítást, aztán legyen neki annyi elég.
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #17239 üzenetére
Milyen autó az, aminél a klíma és a rádió megy leállítva is?
Úgy értem minek azokat külön kikapcsolni, ha úgyis kikapcsol, amikor leállítod?Aki él és nem boldog, az téved!
-
Szibilla
aktív tag
válasz pècsimunkás #17241 üzenetére
A mostani hibrid, így ez a kérdés nem merül fel.
Egyébként igen, az előző autómban sem foglalkoztam ezzel külön, rádiót sem kapcsolom ki sosem. Ahogy írtam, az autó van értem...de így is eredeti akkuval adtam el 5 éves korában (pedig abban már start-stop is volt), tehát annyira csak nem vette zokon, persze lehetett szerencsém is vele.
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #17244 üzenetére
A rádió nem hiszem, hogy sokat variálna, még akkor sem, ha önindítós az autó (vagy ha igen, akkor sürgősen akksi csere...), indítózáskor meg nem megy a klímakompresszor.
Hibrid meg okos, tudja mikor kell mikor nem...Aki él és nem boldog, az téved!
-
g0dl
addikt
válasz pècsimunkás #17239 üzenetére
"Ha megállok, a világítás le( ha megy)"
És ha nincs a világításnak kikapcsolt állapota? Na én ezen lepődtem meg. Nekem csak auto, és kétféle világítás állapot van.
-
KTTech
veterán
válasz vicces #17243 üzenetére
Yaris mk3 és mk4 egyik se dohosodott be... pedig felénk "kicsit" párásabb az idő.
Az AC mindig automatán, soha nem kapcsolom ki, 18.5-22 fok közt télen-nyáron (kivétel, ha nagyon meleg van, ami az év elenyésző ideje, akkor felviszem 24-25-re).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen