-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz Agyasima #408 üzenetére
''Első indokuk az volt, hogy nem lett szakszervízben üzembe helyezve, így elvesztette a garanciáját. Ekkor persze előkaptam a pecsétes papírt az üzembe helyezésről, így gyorsan kitalálták, hogy nem hoztam időben be, (sok idő telt el a hiba keletkezése és az én boltban való megjelenésem közt - ezt én sem igazán értem honnan vették.). ''
Az első indokukra, még ha nem is üzemeltetted be náluk, akkor sem hisztizhetnek, mert erre ha minden igaz van valami törvény, hogy nem kérhet plusz lóvét, hogy beüzemelje, és működjön a garancia...javítsatok ki ha tévedek...
A második indokuk is hülyeség, remélem ezt is felvázoltad a vásárlók könyvébe...ehhez a részhez semmi közük, te egyszerűen nem értél rá vele foglalkozni - külömben is, honnan állapítja meg a hiba keletkezésének okát
kicsit visszaolvasol, elvileg meg is találod, hogy visszaviheted a vásárlás helyére, és köteles elfogadni azt is (bicajnál nemtom, hogy igaz-, de számtech cuccnál igen), onnantól kezdve az eladó szerv kutya kötelessége a garanciális javítás
A fogyasztó védelemhez tudsz fordulni a vásárlók könyvéből kivett példányoddal, ők fognak majd a békéltető testülethez továbbítani...valahogy így, de lehet, hogy elötte a fogyvéd megpróbálja megkérni a szervízt/boltot, a garanciális igény teljesítésére - mikor leadod a terméket, igényként megjelölöd, hogy cserét kérsz, vagy pedig pénzvisszafizetést - el kívánsz állni a zserződéstől - ez nemtom, hogy pontosn milyen esetekben lehetséges...
Tehát szvsz fogd a papírodat és irány a fogy.véd (általában a város/megye-házán vannak)...
...esetleg egy hozzáértő szakember, ha jön, akkor kijavítja az én ''gondolatmenetemet'' és talán tud válaszolni az én kérdésemre is....Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen