- Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
Kérheted vissza az árát, mert ha jól emléxem, akkor 40 nap után már bármilyen indoklás ellenére is elmarasztalná a bíróság a céget, a túlzott elhúzódás miatt. Illetve hivatkozhatsz túlzott kellemetlenségre, ami szerintem megintcsak megállná a helyét.
ajánlom figyelmedbe a 151/2003, illetve a 49/2003 törvényeket, amik megtalálhatóak az fvf.hu-n.
Ha nem mennek bele a pénz visszafizetésébe:
- akkor egyből kell adniuk egy teljesen ugyanolyat, ami természetesen originalt
- ha ez nem teljesül, akkor bizony a vételárat jogosan kérheted vissza
- ha továbbra is ''ellenállnak'', akkor kérd a vásárlók könyvét, amibe leírod, hogy mi a helyzet, (kb azt, amit ide is, illetve azt, hogy nem hajlandóak visszafizetni az árát)
- leírhatják a saját álláspontjukat is, majd kapsz egy példányt
- ezután besétálsz az illetékes fogyasztóvédelemhez, és kikéred az álláspontjukat...
valószínüleg a békéltetőtestülethez kerül majd az ügy
A lényeg, hogy lehetőleg ne egyedül menj be, hogy minden szóban elhangzó dologról is legyen tanud...
Ha valamit rosszul mondtam, akkor Ariadne ugyis kijavítRead only...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen