-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
egy-két kérdéses szituáció:
mindkettó szoftver-hardver kapcsolat, de más területről, és az egyikben érdekelt vagyok, a másikban csak informálódok...
tehát! Adott egy mobiltelefon x szolgáltatónál 1 év garanciával. Kikötheti-e a szolgáltató, hogy csak az általa feltett szoft-al használhatom a telefont, és amennyiben a márkaszervíz (ezt igazolni is tudom munkalappal) által feltett sw van fent, úgy ugrott a garancia... Megteheti? Úgy is, hogy a kereskedőjük beismerte, hogy egyes funkciók azért nem működnek megfelelően, mert a cég által feltöltött sw hibás???
...és amiben nem vagyok érintett:
kikötheti-e a számítástechnikai szervíz garanciális ügyintézéskor, hogy csak akkor hajlandó átvenni a számítógépet, ha a hozzá vásárolt operációs rendszer van a gépen????
Nevesítve arról van szó, hogy a Sulinetes gépeteket a város egyik legbalfaszabb cége javítja garidő alatt, és kb. két hete azzal szórakoznak mindenkivel, hogy csak akkor veszik át a gépet, ha Linux van rajt. Azzal nem érvelhet, hogy nincs rajt az op rendszer eredetiségét igazoló matrica, hiszen nagyon sok olyan licensz van, aminek nincs külön matricája (pl. Campus)...
ez ügyben egyébként várok egy reakciót a központi szervíztől isRead only...
Új hozzászólás Aktív témák
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Politika
- Azonnali informatikai kérdések órája
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen széket vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Toyota topik
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen