- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Videó stream letöltése
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Aliexpress tapasztalatok
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Amazon
- JavaScript topic
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Router gondok
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
A lényeg azon van, hogy a gyártó vállal az adott termékre 2 év garanciát. Az időközben félig ''elveszik'' és 1 év lesz belőle. Ezzel adja el az importőr/nagyker a kiskernek, aki valsz azért vette ettől az importőrőtl, mert olcsóbb volt, és tudta azt is, hogy miért. Az más tészta, hogy a mo-i törvények kimondják, hogy nem lehet a garidőt a vevő kárára módosítani.
Tehát ez megint egy pont, hogy nem egészen úgy van, hogy a törvény egy évet ír elő, mert utánna jón az, hogy amit a gyártó vállalt rá, azt tovább kell adni a vevőnek.
Az LG és bármilyen más olyan termék, aminek van ''saját'' szervíze, ezeknél sem köteles a vevő javíttatni, hiszen nincs velük ''szerződése''...csak általában a saját szervíz gyorsabban tud dolgozni - vagy nem.
A digit kamera helyzete megint érdekes dolog. A magyar szervíz elutasítja azzal az indokkal, hogy nem a hozzájuk tartozó importőrőn keresztül jött be, hanem valamelyik külföldi importőrön keresztül. Ezáltal a garit sem lehet náluk érvényesíteni. Ez tiszta sor, mindaddig, amíg nincs a birtokomban egy olyan garipapír, amin fel vannak tüntetve hivatalos szervízként.
Sajnos Mo még nem jutott el arra a szintre, hogy megveszek egy ''világmárkát'' bárhol a világban, és azt az itteni szervíz is bevállalja (hiszen a gyár felé be tudja nyújtani a számlát a garis javításról is). Mindezt pusztán azért, mert a pénz az úr.
A te digitkamerás példád azért nem jó, mert az illető kint vette, tehát az ottani fogy.véd. törvények vonatkoznak az ottani kereskedőre (ezért nincs szerintem felháborodás ebben az esetben). Nem minősül szürke gazdaságnak, mint ahogy szerintem az sem, ha egy nagyker nem a magyar importőrtől, hanem a némettől veszi meg a terméket. Az már más tészta, amikor egyáltalán nem az importőrtől veszik az árut, ezt már tényleg nevezhetjük szürke gazdaságnak.
Egyet nem értek! Ha egy webshop fórumában is elismerik, hogy külföldi (ált. Fr.o.) import, és nincs hozzá magyar nyelvű használati utasítás sem, miért működik még mindig, nem is rosszul. Konkrétan arra gondolok, hogy miért nem lettek még mindig megbirságolva, bezárva vagy bármi hasonló.
...és miért mondjuk a kiskernek azt, hogy ne vegyen többet annál a negykernél árut, aki nem jól intézi a garanciát, ha a halandó vásárlók sem képesek normális üzletben megvenni a terméket, hanem megrendelik olcsón, magyarnyelvű használati utasítás nélkül, utánna meg jön, hogy ugyanmár mondjam el neki, hogy hogyan kell használni, adjak neki hozzá magyarnyelvű leírást, nekem biztos van belőle...Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple watch SE 44mm cellular 100% "hibátlan 4 hónapos!!!
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- L380 Yoga 13.3" FHD IPS érintő i7-8550U 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK
- ThinkPad T14s Gen2 14" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen