- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
Helló
Hamarosan olajat cserélek a kocsiban, 1.5 dci 82HP Clio2, mivel közeleg a bűvös 150.000Km (óra szerint) így gondoltam, hogy megejteném a hajtókar csapár cserét is.
Turbó állapot felmérés, és egr takarítás mellett. Illetve, ha lesz segítségem az üzemanyag csöveket is átkötözgetem, csatlakozókat cserélek.Mind1 milyen márkájú alkatrészt veszek?
Mire figyeljek (szerelő), mi ajánlott csere alatt?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #48644 üzenetére
Ez nem trafó probléma lesz.
Az a baj, hogy ezt látni kéne, távgyógyÍtani nem tudok.
Ilyen esetben beszÍvott levegő hőmérséklet jeladó, annak kontakthibája, illetve valamelyik pozició jeladó felé szoktam elindulni.A gyújtás az olyan, hogy vagy van vagy nincs.
Üzemanyag befecskendezés is vagy van vagy nincs.Ilyen ledadogós, felpörgős hibáknál valamelyik szenzor rossz.
Amit egy gyári diaggal ki is lehetne olvasni (mellesleg).Előszőr a kontaktokat kéne ellenőrizni, minden csatlakozónál ami a gyújtás és befecskendezés részét képezi.
Renault power
-
meroly
veterán
A fojtoszelep tisztitast nem kell tanittatni a kocsival?
Rob210: koszi most mar erik a gyari kiolvasas. De az akkor mutat ha nincs a muszerfalon semmi?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #48653 üzenetére
Semmi extra? Azt hittem itt is lesznek majd "különösen" fontos dolgok.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #48657 üzenetére
Mert a Bárdinál lassan semmiből nincs választék.
Egyre inkább keresem az alternatÍv megoldásokat, hogy a bárdit csak végszükségben látogassam.Amúgy az 1.5 DCI hez létezik:
KOLBENSCHMIDT
GLYCO
MAHLE ORIGINALA Mahle a drágább és elfogadottabb álltalában ezt ismerik az emberek.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #48660 üzenetére
Hát erről többen többféle képpen vélekednek, az enyém nem tanulja meg be káll állitani a fedcompban a gyári adatokat.
Van aki azt mondja 100-200 kilométer után beáll az új értékre.
Ez szerintem nincs Így. Illetve ha be is tanul valamit az a gyárilag beállÍtott értékektől nagyon messze lesz.Ettől még van itt fórumon is aki Így jár vele.
Én szeretem ha nem fogyaszt a kocsi sokat ezért foglalkozom vele és ha ilyen takarÍtáson etc.etc. esik át akkor diagra tetetem, mert ehhez én se értek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Pusztán kíváncsiságból érdekelne: Hidegben az autónak első indításnál magasabb elektromos zúgó hangja van.(Motortérből jön). 1-2 percig tart az egész, annyira nem izgat, de mi lehet ez? Meg normális az ilyen?
[ Szerkesztve ]
-
xardas
tag
válasz rob210 #48661 üzenetére
és azt lehet tudni hogy hova viszed ilyennel a kocsit?
az a baj hogy még csak most lesz egy éve nálam az autó, és nem igazán van olyan hely amibe "szívesen" vinném, illetve bíznék annyira a munka minőségben amit elvégeznek... multkor az egyik híres autó- és gumiszervíz üzletláncnál a olajcserénél túltöltötték, kétszerelő beszélgetést is elkaptam amikor az egyik mondta a másiknak a hogy rosszul használta a valamelyik présgépet és ezért szétnyomta a féltengely perselyt valakinek a kocsiján... máshol a pollenszűrőt nem sikerült cserélni... eddig több a negatív tapasztalat mint a pozitív.Helyesírási hibák ejtésére minden jog fenttartva.
-
newwave0507
tag
Na! Most rendeztem el a dolgokat a kocsival kapcsolatban! Nagy vitatkozások , telefonálások árán, kaptam egy új turbót. A motor pedig hajtókar csapágyas lett. Már kint vannak a régi csapágyak, minden cső egyéb társuló alkatrész ki lesz cserélve!
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
diablo1984
veterán
válasz newwave0507 #48677 üzenetére
akkor meg lesz csinálva a motor? levettétek a hengerfejet, hogy néznek ki a szelepek és a dugattyúk? csak 1 henger érintett a dologban, nem?
-
meroly
veterán
válasz rob210 #48675 üzenetére
No, levettük a két napja megtisztított gyertyákat, tiszta feketék voltak újra. Hogy ez mi a túrótól lehet?
Levegőszűrő rendben volt, azért kapott újat és természetesen 4 új gyertyát.
Fordulat ingadozás alapjáraton megszűnni látszik, a hidegben való első indulást reggel meglátjuk, egyelőre fél hidegen jónak tűnt.
Impossible is nothing
-
válasz meroly #48680 üzenetére
A kormos gyertya oka az elégetlen üzemanyag, ha az új is befeketedik, akkor sok naftát ad a rendszer neki. Ez lehet akár lambdaszonda hiba is, vagy gyújtásbeli problémák.
Mondtam, hogy nincs kolbászból a kerítés, de remélem nem bosszúságként élitek meg ezt és egy rendes diagnosztika után minden rendben lesz a vassal.
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48682 üzenetére
En csak ugyanoda tudom vinni diagra ahol eddig is "foglalkoztak" vele. Megmondom oszinten nem szivesen. Nem veletlen az idezojel.
Ha esetleg Gyorben tudtok mast akkor szoljatok legyszi.
Impossible is nothing
-
diablo1984
veterán
válasz meroly #48683 üzenetére
nem árt a gyári progi hozzá, ami ténylegesen mindent lát és egy fickó aki hajlandó menni a kocsival is közben! én már citroen szervízzel jártam úgy, hogy a kocsi nem tudott menni 110el max, erőtlen fos volt(3literes 180lovas dízel), közben zabált mint állat, gépet rádobták a szervízben, nem dobott hibát, mondom, gyere és megmutatom, hogy mi a gond, de egyszerűen nem lehetett rávenni, hogy beüljön és elmenjük kocsikázni, mert a gépben nincs hiba.... mondom akkor én vagyok a fasz..... és ez egy 1 éves garis autó volt, de le sem szartak....
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48684 üzenetére
A kocsit uj koratol ugyanabba a szervizbe vittek. Itt a konyv nalam. A 13 ev alatt sem jutott eszebe senkinek magatol gyertyat cserelni. Jo persze nyilvan jobban megeri mig a delikvens bevontatja es akkor mar trafot is el lehet adni neki csak en nem akarok igy jarni.
Ezert viszem idosebb talasztaltabb csoka garazsaba hogy butykolgesse meg mert benne megbizok.
Eddig mindig talalt megoldast. Most hogy mentem vele jonak tunt de nyilvan nem hult ki annyira. A gyertyaba nem latok bele persze de az alapjarat ingadozas nem jelentkezett szerintem.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #48685 üzenetére
Ha újra lekormolt, ( mint írtam)”de mitől volt kormos” az három dolog lehet.
Nem megfelelő, belevaló hőértékű a gyertya, ez az egyszerűbb.
Kettő nem megfelelő befecskendezés, ez sajnos zsebbenyúlós is lehet.
Három, a gyújtás nem megfelelő vezérlése, na ezt a hibát nem akarjuk.
Maradjon a rossz gyertya.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz meroly #48688 üzenetére
ha másért nem, akkor meg lehetne nézni, hogy minden a helyén áll-e vezérlés terén, ha meg már lebontjátok, akkor dobni rá egy új szíjat(kb 5e) és akkor tudnád, hogy a szíj biztosan okés, és a vezérlés is a helyén van!
most is renault-os gyertyát raktatok bele? NGK-ból egy belevalót nem ártana, bár a gyári gyertyának is jónak kellene lennie....
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48689 üzenetére
Bosch lett bele veve azt ajanlottak.
Ezt a vezerles dolgot megkerdezem a szerelotol. Koszi
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #48690 üzenetére
A bosch gyertyát nem tudom ki ajánlott a, de azt a szerelőt én elkerülöm, aki nekem bármilyen bosch cuccot ajánl. ( ez persze csak saját tapasztalat, de ha valami az én kocsijaimon tönkre ment elektromos cucc az minden esetben bosch volt.)
Nekem a denso bevállt.
A vezérléscsere, pedig a hármas amit írtam, rosz időben rossz helyen gyújt fecskendez, etc. De ezt kizárnám, mert akkor nem lenne sima az alapjárat.
De szögezzük le bátor vagy, mert egy ilyen állapotú gyertya után én nem lennék biztos, abban az egy éves vezérlésben.
Ha csak nem lesz kormos az új gyertya is hamar, mert akkor akár hihető is lehet.
De akkor fennáll a kérdés, hogy miért adták el a kocsit talán ezért?
De csak találgatok, nem ismerem ugye az előéletét.Renault power
-
Sanyo77
tag
Cserélt már valaki sebváltó gombot? Honnan rendelt? Esetleg Renaultnál tudja valaki mennyi az ára?
(Laguna III) -
meroly
veterán
válasz rob210 #48693 üzenetére
Bosch gyertyat a unixban ajanlottak. A szerelo ngk t mondott de nem szurt le hogy bosch t hoztam.
A csaj azert adta el mert nekik mar idos volt es ujat akartak. Nomeg tetszett neki a ford ka+ es a cliora meg volt megbizhato vevoje a szomszed irodabol. Mivel naponta talalkozom vele igy o szart tuti nem adott el erre en merget veszek.
Impossible is nothing
-
newwave0507
tag
válasz diablo1984 #48678 üzenetére
Ezt nem tudom pontosan.., jövő hétre elvileg készen van. Aztán utána tesztelem..., reméljük minden rendben lesz! Jelezni fogom itt úgy is!
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
diablo1984
veterán
válasz meroly #48695 üzenetére
NGK-t ajánlottam volna èn is! Most nem úgy van, hogy az új gyertya is kormos? Próbáltad az autóba valamilyen benzinadalèkot ès meghajtani kegyetlenül? Mert ennyi idő valszeg rövid távos használattal a szívósor is kormos lehet! Hátha csak valami nyugdíjasautós problèmája van!
-
mycso
Topikgazda
válasz Sanyo77 #48694 üzenetére
Egyszer találtam ebay-en gyári gt/4control alu gombot, szoknyával, kerettel valami 20-25ezer körül.
Annó megane2-höz ilyet rendeltem. Ez jó áron van és minőségi darab.
Azt nemtudom, hogy a lagunának is ilyen-e a felfogatása (bár gyanítom igen).
Pl. van ahol azt írják lagunára is jó és van kép az aljáról is: [link]Szokott lenni a többi gyári színben is: szürke, beige
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48697 üzenetére
Itt vagyok a szervizbe ahogy tanacsoltatok. Diag semmit se mutatott. Szelep tanitas meg ertekek nullazasa meg fhp tisztitas folyik jelenleg...
100ast tankoltam es kinoztam. Ez volt az elso.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs