- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Facebook és Messenger
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Microsoft Excel topic
- Autodesk - Revit
- Amazon
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz newwave0507 #48550 üzenetére
és a turbó tengely törése és a hajtókarcsapágyas dolog hogy jön össze? mert a tengely ha eltörik, attól még nem lesz hajtókar csapágyas, sőt az olajat sem kapja fel a tengelytört turbó!
az olajat ha felszívja, azt nem tudod leállítani, az felpörög, ha még a kártyát 100m-re dobod, az akkor is pörög, közben okádja a füstöt, majd egy csatt és kész a totálkár....
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #48549 üzenetére
Nem rég láttam egy ilyet 1.9 pdtdi touran szörnyű látvány és tudod előre nincs mit tenni annak a motornak vége.
Kiszálsz a kocsiból és megnézed, mert igen látványos.
Fel is akartam venni de mire kiszáltam a kocsiból elcsattant.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #48553 üzenetére
igen, én egy transportert láttam így, havernak az 1,9-es volvoja(szintén renault motor) járt így! tényleg nincs mit tenni olyankor, van aki megáll és úgy rakja sebességbe, na akkor a váltó is elköszön, levegőt is lefoghatná az ember, olyan szívása van, hogy rongyot, kezet mindent beszívna, nem beszélve arről, hogy mikor elcsattan én nem fogdosnám a blokkot! ilyenkor nincs mit tenni, kiszállni és kezdeni sírni....
-
-
newwave0507
tag
válasz diablo1984 #48551 üzenetére
Őszinte legyek? Fogalmam sincsen.
Eltört a turbó tengely, ez biztos.. bevizsgálták..., mentem az autóval, egy csattanást hallottam, és ömlött ki a fehér füst.., azt tudom hogy csattogva jár a motor, és kiment az olaj is.
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
diablo1984
veterán
válasz newwave0507 #48556 üzenetére
nem szettétek még le a hengerfejet? mert nem biztos, hogy minden kuka, lehet csak 2 szelep és egy sor hajtókar csapágy! bár a turbó tengelye bele tudott szarni az olajba rendesen....
-
newwave0507
tag
válasz diablo1984 #48557 üzenetére
Most a héten nézik meg a motort. Pénteken telefonálok a szerelőnek.., meglátjuk mi a helyzet. Aztán jön majd a kérdés.., felújítás, vagy bontott motor. Ha fúrni kell, semmi képpen sem csináltatom meg, az a dízel már kuka.., legalább is a szakemberek azt mondják,nem
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
diablo1984
veterán
válasz newwave0507 #48558 üzenetére
persze, nem éri úgy meg! olcsóbb a bontott blokk! de ha még jár, akkor nem olyan nagy a gond, olajteknő le, hengerfej le, valszeg annyi elég lesz neki, mint amit írtam!igaz kb az is vagy 40+szerelési költség, de ha eddig jó volt a motor, valszeg nem lesz azzal gond, de majd látjátok!
az enyémről a vezérlés szállt el és az összes dugóba beleverte a szelep mintáját és összetaknyolták hogy menjen, nem is az volt a gond, hanem, hogy a használt hengerfej tömítést rakták vissza és 2 henger is beázott! meg a vezérmű tengely végén lévő bordáskerék(amiről lement az ék és azért ment el a vezérlés), na azt az ék helyen megfúrták és beleraktak egy százasszeg darabot ék helyett..... és így is ment.....
na én kihajigáltam mindent és kezdtem egy másik blokkot helyrerakni és (kopp-kopp) jó lett!
a régi is jó lett volna, de akkor már ott volt a jobb blokk....[ Szerkesztve ]
-
newwave0507
tag
válasz diablo1984 #48559 üzenetére
Az a baj, ne haragudj, hogy így írom..,de ez a barom szerelő.. járatta úgy, hogy olaj szerintem nem is volt benne.., nem kaphatott a henger? Attól félek, hogy fúrni kell..:/ Most ha meg kéne gyűrűzni.. semmi baj.., csak ne legyen tényleg minden gond vele.
[ Szerkesztve ]
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
diablo1984
veterán
válasz newwave0507 #48560 üzenetére
nem tudom, hogy mennyire nem volt benne olaj, de ha olaj nélkül jár, akkor megragad a dugó! majd látjátok, hogy milyen állapotú a henger fala, bár 355e km után csodát nem kell várni, lesz rajta le-fel irányban karc bőven!
-
rob210
Topikgazda
Mert ebben rohadtul nem relék vannak illetve azok is de a fedcomp az fedcomp, az elektromos vezérlésért pedig az felel.
Renault power
-
Ghandi
aktív tag
Sziasztok márkatársak!
Akinek Megane II van az segítsen nekem pár tanácsal ha tud légyszi.
Szóval régóta terveztem hogy bekötöm utólagosan a tempomatot, most évvégén végre meg is tettem.
Működik faján, igaz másképpen mint amiket eddig vezettem,de ez a kijelző nélküli sebességbeállítást is meg lehet szokni. De amit elég nehéz megszokni az az hogy nekem a tempomat lekapcsol ha kirakom az indexet! Ez mindenkinek ilyen? Ha csak egyet villan az index akkor nem kapcsol le a tempomat,de egy villanás szerintem kevés.
A másik is egy érdekes dolog. A mult héten vettem észre hogy ha lezárom vagy kinyitom az autót akkor hátul nem csak az indexek villannak, hanem a pótféklámpa is,igaz pont ellenkező ütemben mint az indexek. Ez gyárilag ilyen, vagy testzárlat lenne valahol? Tavaly a vizsga elött szenvedtem hasonlóval, az egyik hátsó lámpában volt ilyen,amikor villogott az index,akkor ugyan így ellentétes ütemben villogott a hátsó világítás is.
Az egyik hátsó lámpát ki tudtam szedni és jó alapos kontakttisztítás megoldotta a poblémát,a másik lámpának az egyik csavarját nem tudtam kiszedni sehogy,igy az maradt ugy Na azt még nem tudom hogy azt a csavart egyáltalán ki tudom szedni valaha,remélem nem ég ki benne izzó.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
mycso
Topikgazda
válasz Ghandi #48564 üzenetére
Szia, gyári diaggal a tempomat visszajelzése bekapcsolható.
A másodikat meg is válaszoltad, valamilyen kontakt problémád van a hátsó lámpánál. Fékre old a tempomat. Mivel indexelésnél a féklámpát is macerálja ezért old a tempomat.
Nekem a lámpába menő csatlakozó volt laza, azt kellett picit megalakítanom, a miatt csinált ilyet.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Adonimus
aktív tag
Üdv.
Tudna valaki ajánlani 5-6 százezer körül megbízható eladó 2. Megánt?
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #48550 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de ennyiért kínai közepet fogsz kapni ami ugyanúgy elfogja hányni magát mint korábban.. főleg ha az a csoda turbós cég csinálja akire gondolok. Ennyi pénzét nem kapsz új turbót. De gyári alkatrészekkel felújítottat se. Inkább egy keveset futott bontott gyári turbó mint ez a sok felújított kínai szar. Ez tapasztalatból mondom.
(#48568) Adonimus: gondolom ezt viccnek szántad. Ennyiért csak szar van
[ Szerkesztve ]
-
newwave0507
tag
Ez nem ennyi lenne igazából, csak azért kapom a kedvezményt, mert tőlük volt a turbó. Szakál-Metál kft ez. Ők foglalkoznak felújítással.
[ Szerkesztve ]
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
asdf74
tag
Sziasztok! Nincs időm utánaolvasgatni (újszülött baba mellett)
Renault Clio II-re milyen téligumit ajánlanátok? Megbízhatóság- ár arany középutra gondolok!! Köszönöm!! -
asdf74
tag
válasz Criminal017 #48574 üzenetére
Köszi!! 175/65 R14
-
meroly
veterán
Ha nincs a műszerfalon jelzés, akkor hibakódolvasásnál az univerzális olvasók mellett a gyári sem fog tárolt hibát kiadni?
Vagy ilyenkor van értelme kifizetni a kiolvasás árát?
Kollega pár ezres bluetooth-os okostelefonos kiolvasójával nincs tárolt hiba.Bosszantó hogy fedkomp meg miegymás aztán nem bírja senki kideríteni hogy mi a tényleges baja csak tippelgetnek
Olyan ez mint az orvostudomány, pedig ez "csak" egy gép.Impossible is nothing
-
mycso
Topikgazda
válasz meroly #48577 üzenetére
Attól, hogy a műszerfalon nincs hibajelzés, a gyári diag tudja olvasni a tárolt hibákat. Szerintem vásárlás előtt/után mindenkép érdemes.
Ezek a kínai bt-os vackok nagyon kevés dolgot látnak.
Ha pesti vagy, akkor -=Tiger=- kolléga tud neked segíteni gyári diagolásban.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #48572 üzenetére
Akkor nem lesz gond Viszont azt még jó lenne tudni miért halt be a turbó. Annak mindig van valami oka pl túlnyomás ect. Ha kell pesti szerelő adok kontaktot.
-
Bass
addikt
Sziasztok
Kollégámnak van egy 2000-s évjáratú 1.6-s Megane Scenicje aminek a jobb hátuljából igen hangos kopogó hang jön és nem feltétlen kell nagyon rossznak lennie az útnak. Ha a vonóhorognál fogva lenyomjuk a kocsit akkor kattog,kívülről is nagyon hallani. A lengéscsillapítót lekötöttük így kizártuk a meghibásodását. Én a hídra gondolok. Az a gond hogy Pécsen nem nagyon találni olyan embert ki értene hozzá a márkaszervizen kívül,vagy csak nem tudunk róla. Van itt valaki akinek volt már hátsóhíd problémája? Ebben van persely a tűgörgőnek vagy a házat is meg kell munkálni?
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
newwave0507
tag
Barcson lakom. A Szakál-Metálról jó vélemények vannak? Sajnos annyira nem vagyok tisztában a Pesti cégekkel, igaz sokat járok Pestre, de 270KMre lakom onnét .
UI; A turbó kenésére fogták, de én inkább csak sz*r olasz turbónak mondanám.
[ Szerkesztve ]
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #48581 üzenetére
Jah értem Nem hallottam róluk még rosszat, de ez semmit se jelent.(szerintem ők is javíttatják valahol) Azért ha javasolhatom én inkább utaznék 300km-t is csak olyan szerelőnél legyen az autó aki tudja mit csinál és ha összerakja utána nem fog 30 ezer km után ki hullani alólad. Nagyon kevés a jó és hozzáértő szerelő inkább utazz egyszer és legyen picit drágább mint 2x 3x annyit fizetni a szerelőknek és még mindig rossz lesz Nekem lassan fél év alatt a cégese 1.5 dci be generál óta beleugrott közel 45 ezer km köszöni azóta is vígan rohangál.
Ui: a turbó kenése sok mindentől függ legfőképpen hogy eljutott e csórihoz az olaj. Amúgy ha szar kínai belsős simán lehet hogy megszorult azt viszlát... sok sebből vérzik ez mindig de a lényeg hogy legyen papírod hogy szakszerűen tették be különben drága mulatság lesz. Nálam a tapasztalat azt mutatja inkább egy bontott jó állapotú turbó, mintsem kínai szar 100-120 ezerért.. rendes gyári turbó 250-től indul...
[ Szerkesztve ]
-
newwave0507
tag
Szerelőt most találtam, egyik ismerős segített benne, vér profik Renaultból. Pécsen van az autóm, itt helyben csak próbálkoztak.., azt inkább hagyjuk . Azért gondolom azt, hogy nem máshol újítják fel, mert maga a cég felújítással is foglalkozik. Motor/turbó egyéb..
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #48583 üzenetére
Hivatalos mérőpaddal MO-n két cég rendelkezik tudomásom szerint. Bár azóta lehet ők is beújítottak erről nincs infóm. Még is azt gondolom ha van jegyzőkönyv, hogy a turbó meg volt pörgetve akkor tekinthető korrektnek.Ha csak zacsiba a kezedbe adja azt isten áldjon akkor én fel nem raknám az autómra.
Garanciajegy ne egy fecni legyen! ... ha van egyáltalán! A felújított turbó mellett legyen mérési jegyzőkönyv!!! ... lehetőleg ne photoshoppal rajzolt!
Katt lesz pár hasznos infód -
rob210
Topikgazda
Hidban mehettek tönkre a tűgörgők, én a meganon pont nemrég cseréltem komplett hidat 3.5 órás meló, de frankó lett azóta semmi hangja.
Szilenteket is érdemes kicserélni ha már hozzányúltok.
Sajnos nem olcsó de megmenti a hÍd életét ha időben cserélitek a görgő szettet.Munkálni nem kell perselyes.
Renault power
-
Pecc
őstag
Nektek villog a középső kijelzőn a hőfok mellett a celsius jel 3fok alatt?
-
meroly
veterán
válasz rob210 #48543 üzenetére
Szerelő szerint a tömítések hibája nem csak hideg, hanem meleg motornál is jelentkezne, de nálam csak hidegen csinálja.
Most tisztogat, de még a vízgomba amire tippel.Szívósor tömítésből sikerült az alsó elhoznom, ami fém ráadásul, szóval az megy vissza boltba.
(#48590) Pecc: nekem igen.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
Igen villog.
Meroly, szerelőtől kérdezd, már meg hallott- e már a hőtágulásról?
Nem az első autó lenne amit az átpasztázás hibamentessé tenne.
Meg nem is az első szerelő aki rögtön ezt vágja rá erre a hibára.
Tudod ezért nem lehet tízezreket elkérni, így ezt nem mondják.
Én 3000.- ért szoktam csinálni amiben a felhasznált paszta és a takarítás is benne van. 30perces munka nincs pofám többet elkérni érte. Ha nem válik be akkor pedig a további hibaelhárításból levonom, eddig egyszer fordult elő
.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
meroly
veterán
válasz rob210 #48593 üzenetére
Ja nem, ő nem olyan. Idősebb csóka, érti a dolgát és maszekba bütykölget.
Nekem gombokér csinált mindent. Eddig munkadíj gyanánt 2000 Ft volt a legtöbb amit elkért, de volt szelep tisztítástól elkezdve, olajcserén át minden már más autóknál.Ja hát díjaznám ha Győrben is lenne egy Renault specialista
Impossible is nothing
-
Pecc
őstag
Köszi a válaszokat. nekem még ez újdonság, tegnap vezetékeltem és kötöttem be az érzékelőt, mert nem volt az Alizében ez sem
-
meroly
veterán
válasz rob210 #48593 üzenetére
No gyertyak tiszta feketek voltak. Ennyit a markaszervizes csererol. Fojtoszelep is tele volt dzsuvaval. Meglatjuk de az inditas javult. Azt hittem eddig is poccre ment de most megy poccra. Reggel kiderul. 4 gyertyat tuti cserelem meg rabeszeltem a tomitesek cserejere amit irtal.
Ezer hala elore is.
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
válasz motoflug #48594 üzenetére
Nem vagyok szerelő, csak nagyon régóta szerelek és egy két tipusspecifikus hiba már rutinszerűen megy.
Innen a fórumról is találkoztam mér egy két autóval
Egy biztos én olyat nem cseréltetek ki senkivel amit nem kell!
Illetve ha olyan hibával találkozom amit nem tudok elhárítani akkor átírányítom a delikvenst az autószerelőhöz akivel jóba vaggyok.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen