- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
atosan
addikt
Sziasztok,
Megane 1/2 Márciusban vettem azzal, hogy a jobb első ablak nem működik. Most volt időm levenni az ajtó borítást, hát nincs benne ablakemelő szerkezet. Mennyire nehéz otthon belerakni? Megéri bontottat beszerezni vagy inkább új? Újból milyen ajánlott? Webshopokban láttam 15 ezertől 50 ezerig. Ja, elektromos.[ Szerkesztve ]
Maine coon
-
Gabady
aktív tag
válasz atosan #67153 üzenetére
Meg kellene nézni, hogy az 1/1 és az 1/2-es megane ablakemelője kompatibilis-e, (de gyanítom igen) mert van bontott hibátlanom....
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
JanóManó
csendes újonc
válasz JanóManó #67021 üzenetére
Nos, a problémát megoldottam. Fűtés ellenállás volt a rossz.
Innen rendeltem
Szállítással együtt 60EUR volt. 1 hét alatt jött meg.
Kb. 2x fél óra ment rá.
Sok sikert akit érint a dolog.
KöszönömErika9
-
Bass
addikt
Sziasztok ,ma találtam némi vizet a csomitartó aljában. Hol tud bemenni? Kb 2 napot nem ment a kocsi és az esőben állt. 2005-s kombi.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Gombinyó
őstag
Tesztvezettem a Kadjart, jövőre szerintem lecserélem a Cliot. Nagyon bejött. Ha tartós lesz az 1.33 tce, akkor nagyon jó motort tettek le az asztalra. Fogyasztásban ott van, mint az 1.2es szívó clio csak ez megy is.
-
Nordik
őstag
Felmerült bennem egy kérdés.
Mi van ha lemerül a kartyaban az elem? Ugye az autót tudom nyitni, de mi van az inditassal? Ha bedugom a kártyát indít lemerült elemmel is? Nyilván ha ketté törik akkor gondolom esély nincs inditozni. Vagy van rá valami módszer?
Igazából csak azért kérdezem mert ha elmegyünk messzebbre én mindig elviszem magammal a pót kártyát, bármi történjen. Vagy felesleges?
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Beszéltem róla a múltkor, hogy egy rokonnak keresek autót most ez lényegtelen igazából, dízelt kizártam a sok rövidtáv miatt, de megtetszett neki egy Clio2 és dízeles. Elmentünk egy próbakörre vele, 48kW. Első amit észrevettem, hogy hidegen a pedállal nagyon nehéz tartani az 1200-as fordulatot, ha hajszálnyit rálépek akkor felpörög 1500-ra, ha hajszálnyit visszaengedem akkor meg lemegy 900-ra, a kettő közötti értéket nem tudja vagy ha próbálkozom vele akkor ugrál fel-le, mint a Ladák hidegen. Ha bemelegszik akkor már minden rendben van, akkor már szépen tart minden fordulatot.
A másik, hogy 2000-2500 fordulaton erős dízelkattogása van, de csak kis terhelésen ha krúzolok vele egyenes úton, terhelésre, emelkedőre, nagy gázra elmúlik (hidegen és melegen is). Olyan a hangja, mint a régi teherautók mikor kipufogóféket kapcsolnak és az kerreg. Ez lehet csapágyhiba? Vagy porlasztó? [link]
A tulaj szerint csapágy és porlasztó meg turbó is volt már cserélve, 270ezer van benne. Új olaj van benne, azt látni is lehetett a nívón.Ez a zaj engem zavart mondtam, hogy még várunk vele ebbe így nem megyünk bele.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #67174 üzenetére
Akkor jól sejtettem.
Nagyon tetszik amúgy a dízel, már kezdem bánni, hogy nem dízel Meganet vettem. Annyira marha könnyű közlekedni dízellel, nem kell az anyjába pörgetni mindig. Bár gondolom nem véletlenül itt a topikban is minden Megane1 benzines, oka van.A dti az miben másabb, mint a dci? A dt meg a d az előkamrás az oké, gondolom még köradagolós. A dti-ről nem találtam semmit. Van egy 1.9-es motor aminek nagyon selymes, finom hangja van, melyik 1.9 dízel az a Renault-nál?
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #67178 üzenetére
Kíváncsi lennék rá mondjuk, hogy miként lesz ezeknek hivatalosan műszakija egy ilyen mechanikusra átalakítás után. A köradagolósra épített dci-nél meg pláne.
Hiába na, traktoroknál sem véletlenül soradagoló van, az még ér valamit. -
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #67141 üzenetére
A jó hír: Ma mentünk az autóval, és nem rinyált többet low keycard battery miatt.
A rossz hír:
-3 nap állás után 2-3 másodperces csattogással indult (2014, 1.6 16V 110Le benzin) ami feltételezem azt jelenti hogy a vezérlésmódosító kerék cseréjét is vegyem hozzá a kb ősszel esedékes vezérléscseréhez?
-Egyúttal ignition és crusie control fault-ot is dobott. Leállítottam, újra beindítottam, ezek nem jöttek többet elő. Erre tippetek van mit nézzek meg? Kedden hoztam el a járművet, azóta garázsban pakolgattam bele, stb; érdemi előzményt nem tudok mondani.Gondoltam rálesek mi van a hibatárolóban, de aki ezekben kitalálta hova dugják el az OBD csatit, és milyen golyóálló fedelet rakjanak elé... kívánom naponta kelljen leszedniük. A készletből egyik szerszám sem illik igazán ide, mert úgy nézem fentről kellene kipattintani ha minden igaz [link] - idáig nem sikerült. Néztem korábbi és jelenlegi psa járművekhez képest hogy pl olajszűrő,légszűrő, különöseb a pollenszűrőt nehezebb cserélni; ez van. De ekkora faszságot mint ezt a csati eldugás...
Bónuszkérdés: Elég idegesítő a kis műanyag minden ajtóban -a kilincs alatt ami gondolom az antenna miatt van- hogy becsukáskor zörög. Erre komplett ajtószétszedés nélkül van valami gyógyír?
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #67180 üzenetére
Ha kiszedted, akkor a két patentfület a nyelveken kicsit nyomd ösze fogóval, mert azért nem jön ki, valaki okosan már megfeszegette és belefeszül a két fül.
Egyébként van hozzá kiszedő szerszám. Csak ugye ezt senki nem veszi meg mindenki feszegeti inkább.
Van annak értelme, hogy el van dugva, nem kell azt mindenkinek piszkálni!
Okoskerék meg szolenoiddal együtt cserés. Mellesleg lehet , hogy a kerék jó, csak a szolenoid fosta össze magát.Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #67181 üzenetére
Olvastam, hogy van hozzá szerszám, de az ugye * hogy ehhez szerszám kell. Nem olvasgatnék ha nem lenne mit, bár monitorizni szoktam ezt azt...
Hó végén megyek a renaulthoz(négy gyári tpms szenzort kap az alufelni, aztán téli szettbe meg veszek utángyártottat hogy klónozhassuk a gyárit; elvileg ez a legolcsóbb kombó(?)), kiszedetem velük ha nem felejtem el.Azt hogy tudnám kiszűrni hogy a mágnesszelep vagy a kerék engedi már el az olajat? 4,5 évesen ez kb megszokott, vagy szar olaj gyorsítja? Ha amit most vettem 0W30 A3/B4 Elfet szereti, következőleg A5ös olajat kap (érdekes mód az Eneosé tudja az RN0700at, pedig 2,9-3,5közötti HTHS viszkozitású; hidegen pedig jóval kevésbé sűrűbb).
Szerk: Elöbb gyakoroltam normális szerszámok nélkül a középső szellőző kivételét, szétesett (megint) a lamella állító pöcök és beesett... Ha megint szétjön valami lightos ragasztót adjak neki? Igaz, most nem akad sehol, de volt már így, aztán utána megakadt, állító lejött.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Bass
addikt
Sziasztok clio2-s a páciens,a kombinált ablakmosó motornál hivatalosan melyik az előremenő ág? A fehér vagy a fekete?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #67178 üzenetére
Jut eszembe szerintem (bár nem biztos) kombit nem is szereltek már dti-vel, szóval ha kellene se volna. A kombi csak facelift jött, benzines motorból is csak 16 szelepeseket kapta, szerintem dízelből is csak az 1.9 dci jutott bele, a dti-k már nem. Bár az 1.9 dci se annyira jó elvileg, mint az 1.5.
-
#89309696
törölt tag
-
MC Pite
veterán
Srácok, azt honnan tudom meg a Mégane kódját? Bárdinál is vanpár, itt is, de nem tudom melyik az enyém.
Meglesném a mágnesszelepet, vezérléscsere előtt kicserélném; ha ezután jó, éljen, ha nem, megy a kerék is vezcserénél. Gondolom ez olcsóbb mint a kerék.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
femiki
tag
rob210! Megkérnélek, ránéznél erre a kis videóra? Egy Peugeot 1.1 motor, és alapjáraton, és csak melegen, van valami "tak tak tak" hangja. Szerinted mi lehet ez?
[link] -
MC Pite
veterán
válasz femiki #67192 üzenetére
Nem nekem szólt, de nem elérhető a videó.
Szelephézagot mikor ellenőriztetek? (Néha ellenőrzéskor sokat hagynak rá és rosszabb lesz mint előtte, mert 'már homorúra kopott'). Kipufogó kormos esetleg?Előzőhöz: Báridnál az alábbiakat írja - MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 1.6 16V (KZ0U, KZ1B, KZ1U)
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
diablo1984
veterán
pont ma láttam egy laguna 2-őt amire plusszba rendeltek hátsó szárnyat és a szervízben raktál fel, hát rohad a furata, nincs távtartózva így a lecsukott ajtónál az alá ment kosz a hátsó sárvédőn a festéket már megkezdte.....
Szóval ahogy Rob is írta, a szervízben is kókányolnak, a furatot nem kezelték le és most 17 év után rohad.....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs