- PHP programozás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Asustor NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamagocsi123
tag
Sziasztok. Megan 3 1.6 benzin motorok mennyire megbizhatoak? Sok nyüg van veluk vagy nem igazán? Köszönöm
Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.
-
#89309696
törölt tag
válasz Tamagocsi123 #68651 üzenetére
Nagyon megbízhatóak. 1-2 apróság van csak, de nem zsebbe nyúlósak azok se.
-
emre
veterán
A motoromat mannol-os külső motortisztítóval (itt van többféle kicsi pénzért lehet válogatni) körbespicceltem, aztán locsolótömlővel zuhany. Nekem ennyi elég is volt.
A motoros topikban van valami runner nevű alak, na ő tudna tippeket adni gépjárműpucerálás területén.
De volt olyan kollégám aki a zsír új Ladáját (vesta vagy mi a rossebb) magasnyomásúval kezelgette, aztán meg ment reklamálni, mert az első lökhárítóról lejött a zománc. Basztattuk is hogy fémtisztán szereti.
Ja, a motormosás utáni nem indulás, száradásról meg eleget olvastam, hogy mi minden be tud ázni.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
eTrade
tag
válasz Tamagocsi123 #68651 üzenetére
Renault Megane 3-as egy nagyon jó megbízható autó lett, itt is persze mellényúlhat az ember.
Benzines 1.6-os K4M Renault motor egy kiforrott megbízható fajta. Alapos állapotfelmérés után nem lehet nagy zsebbenyúlós meglepetés. -
mycso
Topikgazda
No, megtoltunk egy 2300km-es utacskát, computer szerinti fogyi (pálya, város, főút, hegy-völgy):
2.0dci 5.8l/100km
1.33tce 6.7l/100kmEz utóbbi még gondolom fog finomodni.
Annyi a csalás, hogy a megane-ban kb. 80kg-al több volt, viszont szépen szedi a lábát.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #68644 üzenetére
Ja, 600-700 kapsz olyat amire egy éven belül ugyanennyit költesz, és sokat is foglalkozol vele. Plusz több típushibája van. Ennyiért hagyd.
Megane3 hűthető kesztyűtartósítás csak egy cső meg rács bontóból/újonnan? Csináltatok ilyet/mire keresnétek?
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
TromF
tag
Hali.
Valaki tudna segiteni hogy kb mennyiert lehet otthon eladni egy jobbkormanyos Laguna mk3mat, 250e km, 1.5dCi, 2009, jo muszaki, kisse megesett esztetikai allapotban?
Koszi!
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #68656 üzenetére
900-1m körül mondták az autót vegyek topikban, hogy kapni olyat ami pár évig elgurul. Ennyi nincs rá. Meg ennyiért már M2-t vennék és akkor márkahű is vagyok.
Azt mondták ott is, hogy a német vonzódás az emberek fejében megemeli az árakat, illetve adott árhoz alacsonyabb megbízhatóság társul. Én meg ráadásul francia autóhoz mérem ahol meg a másik oldalról csípve van az ár. Meganeból hiába kapok 400-ért majdnem jót, ugyanaz a szintű Golf ugyanilyen állapotban 800 lesz. Mások az odds-ok, ez van. A piac így áraz.
A probléma végül is nem a pénz hanem az, hogy a Megane1-et nem eresztette el a Renault motor és váltókínálattal, legalábbis a kombit nem. Mert ha volna 2 literes benya automata az nem volna elszállt árú az M1-ben. Nem ő az egyetlen gyártó aki a kombit valamiért leszarja, a szedánokra meg a heccsbekre van rábuzulva. A németek nem szaroznak, ott egy kombiba is beleszórnak minden motort, váltót, még 4x4-et is, V6-ot akár, látható a Golfokba mit beleraktak és az apró is tele van velük. M1-ből meg nem találsz hónapokig 1.8-at vagy automatát. Meg is kérik a felárat a németek a választékért. -
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #68659 üzenetére
Alternatívák: Ugye Octavia 1.8/1.9PD ami kézenfekvő, (főként kéziváltósban), illetve -ha a Scenic kicsit rövid- Picasso 1.8 16V vagy 2.0 automata. Árban, megbízhatóságban jók, pont. 1.8 nem keveset, 2.0 automatával elég sokat fogyaszt. Vagy 2.0 HDi; megyeget, nem nagyon eszik, nem bonyolult (és 2-3× megtették már az olcsóbb darabok a Föld-Hold távolságot).
Vagy ez, ami sw-esen tér el a 170 lovastól, és kopó cuccai nem drágábbak mint a golfnak (normálisan befejezett focus 2).Catcarban nem találom a kesztyűtartóba a légbefúvó csöveket; nincs listázva, vagy béna vagyok?
Elvileg [link] (Regulated/digitklímás; a matricán nincs rajta, de Renault szerint KZ24 az enyémnek a kódja.)[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Pecc
őstag
ATE tárcsa, ATE betéttel mostanában nem lövök mellé? A power disc mivel másabb, azon kívül , hogy sokkal drágább? Illetve holtponti jeladóból melyik márka a bevált?
Köszi.
M1 PH2 1.6 16V
-
MC Pite
veterán
Bevonatolt (nem annyira rozsdásodik, hőleadása belül így kicsit jobb) és magasabb szénacéltartalmú (jobb minőségű), plusz a mart felület miatt némileg jobban tisztul a betét. Kicsit kevésbé hajlamos a koncentrikus bordákra. Én Bremboból használtam hasonlót, elvileg a zárt hornyok miatt ez halkabb annál, gyakorlatban passz (a kicsi fékezésnél volt egy kicsi hangja, normális fékezésnél nem).
Papíron jobban eszi a betétet; de ez nálam ez nem állt fenn - sima LPR betétekkel.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
mycso
Topikgazda
Szia, így elsőkörben én azt mondanám, hogy semennyiért.
Millió körül vannak hasonló évjáratból, hasonló fuatással.Itt az esztétikai állapot + a jobb kormány (szerintem) megfelezi ezt az árat. Ennyiért meg értelmetlen, talán bontani lenne érdemes.
És mivel ez abszolút nem egy kuriózum, azért is írtam az elején, hogy így (jobbkormánnyal) szerintem eladhatatlan.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Atesz08
tag
Sziasztok. Valaki tudna eladó megane 1 (2001 évj. 1,6 16 V) bal első sárvédőt ? Színkód: 632 (ezüst)
-
Morales72
csendes tag
válasz #89309696 #68659 üzenetére
A piac úgy áraz, hogy attól felmegy a vérnyomásom.
Azzal nem tudok vitatkozni, hogy a dízel alacsony fordulaton betyár módon húz. Pár napja vezettem egy barátom Megane 2 kombiját 1.5 döcivel. Tényleg nagyon durván meg lehet vele indulni. Még véletlenül se próbáld ki, mert utána rossz lelkiállapotba fogsz kerülni! Persze vezetni egy dolog, megvenni és fenntartani már más tészta.
Remélem, hogy képbe kerül neked egy 1.8 kombi.
"I'm too old for this sh.t..."
-
Na_Ta
csendes tag
válasz szabonagyur #68571 üzenetére
2011-es forg. helyezésű Fluence-om van 1.6-os. 4000-4500-as fordulat körül pályázom, a 4000 az 134 a tempomat szerint.
Régebben nem pályáztam gyakran, de az utóbbi időben havi 2-3 alkalom van, így azt mondom, hogy már zavar pályatempónál, jobb lenne ha kisebb lenne a zaj.
Igazából nem rendszeres pályázásra való, tapasztalatom nincs Megane-okkal, de feltételezem, hogy csendesebbek azonos körülmények között.NT
-
MC Pite
veterán
Ha jól tudom a Meganeoknál a 110 lovas motorhoz hatos váltó járt, Fluencenél ehhez is ötös; plusz több a zajszigetelés az előbbiben. Ytról infó 6os váltós M3:
90 km/h - 5.5 l/100km @ 2500 rpm
100 km/h - 6.4 l/100km @ 2750 rpm
110 km/h - 6.8 l/100km @ 3000 rpm
120 km/h - 7.2 l/100km @ 3250 rpm
130 km/h - 8.0 l/100km @ 3500 rpm
140 km/h - 10l/100km @ 3750 rpm<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
forceberg
veterán
Köszönöm, talán majd a ráncfelvarrás után
Egy MIV kombi teszt, kb. minden benne leírttal egyetértek, kár, hogy azt az idétlen böhöm nagy emblémát nem említik meghttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #68668 üzenetére
Nem ronda. Az egyes Megane kombija mekkora csomagtartóval rendelkezik? Mert ha a 4-es is van akkora akkor már oké. A két kutya férjen be, azt csókolom.
Hátsó ülésnél sok a hely, csak még több szivacs kell amivel kitömöm, hogy a kutya ne essen be a lábtérbe. Ott elég lenne kisebb is. -
harry
veterán
A napokban elkezdtem egyre erősebben hallani egy ütemes súrlódó hangot, mintha hátulról jönne. A videókat visszanézve, a bal hátsó keréknek volt ilyesmi hangja, ott lehet valami tényleg nem jó a fékkel, hisz a másik oldal teljesen szabadon fut, ez meg akadt. Esetleg csapággyal valami... érdeke de mintha kanyarodásnál jobban hallanám, de akkor is mintha hátulról jönne, ami így fura. Persze a bal első féltengely sem javult meg magától, szóval lehet annak a hangja is bezavar. De végre péntek reggel meg tudom nézetni.
Szervizes átnézés kérdés: tervezem megemlíteni a fentieket illetve amiket korábban is írtam (féltengely, fékek / akadás, tartóbakok, váltó olajos), van valami amit érdemes ilyenkor mindenképp kérni, mondani? Kicsit bizalmatlan vagyok azzal szemben, hogy 'nézzék meg van-e vele valami gond', az mennyire lesz alapos (de alapvetően jó helynek tűnik, renault-kat szerelnek, szóval csak tudják mit csinálnak). De pl. van bármi 'látható' jele, ha a trafókkal, felső holtponti jeladóval bármi gond van? Gyertyákat megnézik kérés nélkül is, vagy érdemes mondani?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#89309696
törölt tag
FHP-t, trafót mérni lehet. FHP és gyertya párezer Ft így nézegetni nem érdemes, hanem újat kell venni.
Trafók drágábbak ott már nem érdemes csak úgy bevásárolgatni, azokat méretni lehet, de ha Denso vagy Beru akkor nagy baj nincs. Ha bajuk van elkezd rángatni, főleg hidegen vagy nehézkesebben indul be, dadog, szóval észre fogod venni.Ha egyik irányba kanyarodsz és erősödik, másik irányba kanyarodsz és megszűnik főleg országúton akkor csapágy lesz. Ha egy menet után megfogod a dobféket, nem kell fékezgetni, és az egyik max langyos a másik pedig érezhetően meleg vagy melegebb akkor a fék fog be.
Ha fékezgetsz akkor meleg lesz mindkettő szóval úgy nem derül ki. -
emre
veterán
van bármi 'látható' jele, ha a trafókkal, felső holtponti jeladóval bármi gond van?
Van, nem indul a kocsi, szóval amíg megy ne basztasd. Gyertya nem tétel, ha kap új olajat, szűrőket vezérlést azt is érdemes cserélni.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
harry
veterán
Mi a véleményed a preventív karbantartásról? Nyilván nem akarom megvárni, amíg nem megy, azért kérdem.
Olaj + szűrők most lettek cserélve, vezérlés és vízpumpa pár éve ha minden igaz, így az elvileg rendben.Fehér Farkas: köszi! A féket megpróbálom valamikor megnézni.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
emre
veterán
Hogy miről? Egy nagyvállalat TMK lakatosa vagyok, ilyenről még életemben nem hallottam.
Nálunk minden megy amíg megy. Apróságok miatt nem szedünk szét semmit, majd ha kidobja mi a hiba akkor bontunk.Ha párás, esős időben szarakodik a gép, nem vagy nehezen indul, nem úgy megy akkor érdemes.
A párom twingóján a trafót pl megelőző jelleggel cseréltem, mert volt a házon pár repedés. Lehet ez még elmegy jó darabig de a motoromon is ilyenkor kezdődtek a bajok.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
harry
veterán
Ajjaj Én sem akarom megjavítani azt ami működik, de nagyon nem akarom, hogy bárhol otthagyjon / veszélyessé váljon üzemeltetni, így inkább költök rá 5-30k -t előre, mint később >100-at + a kiesett idő költsége. Na de, azért is a kivizsgálás, aztán majd meglátjuk, mivel érdemes foglalkozni.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Bass
addikt
Sziasztok
rob210
Noh megpróbáltam amit írtam a pillangó szelepnél h kilazítom a csavarokat (csappa tyúnál) hátha szorul és az miatt van az alapjárati probléma de nem ,rakok fel videót [link] ahol látszik h gázpedál visszaenged ,gondolkodik majd zár a pillangó szelep és jó az alapjárat,de van h tovább tart(leginkább menet közben ez a tovább gondolkodás) ,az összes cső patent,mimden meghúzva,újak a gyertyák,új beru trafó. Rönyónál ugye nézték,nullázták nincs hibakód azt mondták. Mitévő lehetek még? Vegyek új pillangó szelepet?"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
Én megmondom mi a baj, ez bizony sz@r
Bocsáss meg, de ez így ennyi velősen.
Ezt nem tanították vissza a renaultnál ennyi a baja.
Amikor visszaáll, akkor 750 körül van klímával 950 körül a reális és ezt tartja is.
Viszont az emelt fordulatszámról néha nem áll vissza.
Na ez azért van mert a feltanított értékek teljesen összekeverik a vezérlőt.
Kéne egy rendes diagnosztika és abból kiderülne, minden.Más:
Csak, hogy tovább emeljem a renault szervizek fényét.
Ma egy IIes lagunát csináltam.
17 hibakód, többek között, kikapcsolt légzsák visszajelző, kikapcsolt légzsák vezérlő. (renaultban volt javítva az autó karambol után )
A klíma engedett és nem is vezérelt teljes kuka.
A lengéscsillapítók mind a 4 kuka. Kanyarban elpattogott a kocsi.
Valamint lenyomásra lenget mint a hajóhinta.
Forralta a vizet, eladták a tulajnak, hogy rossz a műszer.
Persze amikor lefuttattam a műszertesztet a diaggal, akkor kezdett a srác arca lekonyulni.
Na mindegy, egyszóval hordja mindenki a renaulthoz a kocsit aztán majd találkozunk.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #68679 üzenetére
Jól hangzik, rákívántam a szervizre (mondjuk flottában nálunk a fiatal autókkal is van baj néha, 1-2x már a perelésig fajult a dolog.
Ha eljön az ideje, nem akarsz élőben megnézni egy Twingo RSt?
Kicsit ehhez kapcsolódóan: Torque vagy valami hasonló egyszerűbb program BTs OBDn keresztül tud esetleg kiolvasni olajhőfokot, vízhőfokot? Kíváncsi lennék rá, hogy mit mutat és milyen gyorsan melegszik. Amikor melegebb időben hazaérek, csak úgy tolja ki magából a meleget, pedig igazából inkább dugóban állok, mintsem hajtom. (Ok, a nagyobb dögök is öntik ki a meleget magukból, de ez azért messze nem egy 5.0 V8)
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Bass
addikt
-
-
nincstelen 1
újonc
Sziasztok!
Esetleg valaki tudna nekem segíteni?
Van egy 2003-as Renault scenicem 1.5 dci
Tegnap este leálltam vele, reggel mennék melózni, kártya be gomb benyom és semmi. Se indítás, se gyújtás. Kártyát megnézték jó, cseréltem kártyaolvasót is de még mindig semmi. A lehetséges okokat szívesen venném. -
rob210
Topikgazda
válasz nincstelen 1 #68684 üzenetére
Motortéri fő biztosíték.
Le fügvényében 50-70A es nagy ló! Nem a picik hanem a 3 cmesek egyike.Renault power
-
emre
veterán
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
harry
veterán
Megnéztem egy hosszabb menet után, dobfék házát tapogatva semmi meleget nem érzek, egyiken sem, így talán ezekkel nincs gond. Elöl persze mindkét tárcsa meleg, de kissé nehéz lenne úgy közlekedni, hogy ne használjam Bár felmerült bennem, hogy megemeljem az elejét s úgy hajtsam egy kicsit, legalább lehetne fülelni kicsit pontosabban.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #68692 üzenetére
Van akit nem zavar, engem se. Ha műszakilag jó állapotban van akkor pont tennék rá hogyan néz ki, ha cserébe lenne benne egy 1.8-as automata. Még el is cserélném az enyémmel is 1:1-ben. Nekem nem fontos, hogy csillogjon-villogjon meg szépre legyen szopva, műszakilag legyen patent.
Az enyém is jégkáros egyébként, van a tetején meg a motorháztetőn pár borsónyi nyoma 15-20 helyen. -
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #68695 üzenetére
Nyilván nem egy hullajelölt imbolygó évek óta tákolt fos; lehet hogy műszakilag patent... 3-5-700ért is árulnak bontószökevényeket. De olyat, hogy alig birok odébbállni vele az udvarba; legszivesebben felgyújtanám. De 1,6baros (14éves) gumikkal a magyar műszakinak csúfolt pénzbehajtáson átbukdácsol...
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #68696 üzenetére
Nagyon mások az ingerküszöbök. A magyar átlagból a csóróbb az kényelmesen eljár olyan autókkal, hogy borzalom és mikor mondod neki akkor csak néz, hogy mi a bajod a kocsijával. Ez a tipikus 1.7 bar van a 10 éves lekopott gumiba, olajat akkor cserél mikor olyan híg a kondenzvíztől meg a benzintől hogy a szivattyú alapjáraton nem tudja nyomáson tartani és villog a lámpa stb. Aztán van a másik véglet aki meg már azon pattog, ha hajszálnyi váll van a féktárcsán vagy 3 éves a gumi, vagy nem volt 2 éve fékfolyadék cserélve.
Én mindig a józan ész határain belül tartom az autómat, van is ebből nézeteltérés nem kevésszer, mert ez is mindenkinek más. Lakóhelytől is függ persze, Robi a fővárosban inkább lát jobb autókat neki alacsony az ingerküszöbe, én vidékiként rengeteg kriptaszökevénnyel találkozom, nekem magasabb. Én nem csipogok egy 10 éves fékfolyadékon, az lenne a szép ha csak annyi baja lenne az itteni autóknak. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz #89309696 #68697 üzenetére
Mondjuk a fékfolyadék csere elhagyása tipikus probléma itthon, az újabb - relatív - autóknál pl: Suzukiknál ezért is írják tipikus hibaforrásnak az ABS kocka meghibásodást. Holott csak arról van szó, hogy nem cserélik fékolajat és így az idő megeszi a hydraulikáját az ABS kockának. Nyilván a vasaló előttieknél nem volt ilyen gond, ezért ez típus hiba. Logikus.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #68698 üzenetére
A magyar az tényleg leszarja a fékfolyadékot meg a szervofolyadékot és a hűtőfolyadékot is, ahogyan a klímaolajat is, mind felhasználói mind szerelői szinten, mert nem olyan könnyű kicserélni, mint egy motor vagy váltóolajat. Váltóolajat se sűrűn cserélgetnek egyébként.
Ettől függetlenül az autók röhögve elvannak a 10 éves fékfolyadékkal, ha 10 évente ki volt cserélve akkor elballag vele, ha nem szerpentinen égetjük szét a féket épp vagy megyünk sokat tömött pályán, akinek ilyen tervei vannak az cseréltesse mert a felhasználás indokolja. Ezzel foglalkozó videók vannak végtelen sok, hogy az öreg fékfolyadék mennyit is bír és meglepően sokat. Ettől persze statisztikailag sosem lesz lehetetlen az valaki megkoccol hátulról egy öreg fékfolyadék miatt, de ez megint szőrszálhasogatás.A Suzuki az más, ott az ABS kocka hitvány minőségű volt és megrohadt a legminimálisabb víztől is, ott valóban cserélgetni kellett sűrűn és akkor nem volt gondod, ettől még az ABS kockák 90+%-a viszont röhögve elvan 10 éves olajjal, a Meganenál pedig egyértelműen nincs ilyen jellegű hiba mint a Suzukis. Írtam már régebben is, hogy a kétéves csere az el van túlozva, az autó megoldja azt 8-10 évente is, kivéve az olyanokat amikről bizonyított, hogy hullanak tőle. Azon kívül csak léleknyugtatás az egész, na most aki 400 ezres autóval jár az nem engedheti meg magának a léleknyugtatást kétévente, pláne annak fényében, hogy szerelőt sem találsz aki hajlandó lenne nekiállni.
A múltkori évente-kétévente olajat meg gázt kell cserélni a klímában beszóláson a másik topikban pedig majdnem szívinfarktust kaptam, nem írtam inkább rá semmit mert nem szeretnék másokat megsérteni vele, de faszság ahogy van. Kivétel természetesen van, épp egy Volvoról beszéltek most is amiben a kompresszor megdöglik, ha nincs gyakran a gáz/olaj cserélve, ezt aláírom amelyik autónak ilyen gondja van abban ki kell cserélni. Az összes többinél túlzás, meg túlvariált előbiztonság. Vannak akik átesnek a ló túloldalára, túlreagálják az autóhoz való hozzáállást ami nem baj, csak nem kell ezt normálisnak meg elvárandónak kikiáltani.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- PHP programozás
- Assassin's Creed: Origins
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- PayPal
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs