- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
t.imi
addikt
Sziasztok.
Ha már ablakemelő.
M3 bal első motoros ablak. Utóbbi 2 hétben 2x adta elő. Nyomom felfelé, utolsó 3-5cm-ben fogja magát y megáll és visszamegy kb 7-10 cm-re. Ha jól tudom, ebben van valami biztonsági biszbasz, hogy nehogy odacsukjon valakit.
Azzal lehet vmi gebasz? -
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #69150 üzenetére
Teljesen jó az úgy, nem kell izgulni hogy zavarja e a hűtést.
Ragasztás faszság, a két szélén csavarozd meg inkább (mostmár) pluszba még 1-1 kis csavarral (engem q..án idegesít hogy milyen igénytelenül b..ák fel a rendszámtartók 98%át).t.imi: Becsípődésgátló. Jót küzdöttem vele nemrég mikor begyűrte az árnyékolót, és mindig lentebbre húzta be . Ha nem feszül sehol semmi és tiszta az üveg útja, vszínű a szerkezetet kell megtakarítani, ill gondolom itt is lehet tanítani (gondolom folyamatos fel paranccsal).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gombinyó #69142 üzenetére
Az ott fém, nem olcsó műanyag, valami más anyaggal is van kezelve, emiatt ezen hiába tapizod össze, szinte alig, vagy nem is látszik, de ez nem telefon, hogy buzerálni kell tapizással, szóval azt nem kell törölgetni, csak ha tényleg muszáj. Ha zavart volna ez a fényes fekete, már kicseréltettem volna, nagyon sok "téma" létezik a belsőtérre. Szóval azt ott ne hasonlítsd még távolról sem, mint amit a clioba beleraknak.
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #69153 üzenetére
Simán a műanyag lökösbe csak bele volt fúrva önmetsző csavarral. De alatta már látni, hogy nem az első rendszámkeret van az autón van pár lyuk. Ami azért is szánalmas, mert a mamut tenyerem is röhögve befért mögé, tehát simán megoldható lett volna átmenő metrikus csavarral és alátétet, anyát a végére. És akkor nem kopik ki a műanyag, nem esik ki a csavar belőle meg nem kell évente egyre nagyobb csavarokat beletekerni.
Majd fém rendszámtartót akarok, azt majd rendesen a 4 sarkán rögzítem anyával, alátéttel. Hátul viszont nem tudom hogyan van rögzítve, ugye ott fém az ajtó. Remélem nem önmetsző csavarral tolták bele azt is.
-
eTrade
tag
-
TubiOne
csendes tag
Hello mindenki!
Adott egy Benzines Renault Thalia ( symbol ), 2001/11, 1 390 cm³, 55 kW, 75 LE
Tegnapi nap vissza kaptuk az autót ami repedt hengerfej miatt szerelőre szorult,hengerfej kicserélése után vissza kaptuk az autót a szerelőtől, de azóta vannak vele olyan dolgok alapjáraton (650-750 fordulat) illetve üresben az autó rezonál, mint a kormány,mint a váltó. Értem hogy az 4 hengeres autók nem járnak olyan simán de előtte nem voltak ilyen gondok vele. Nagyjából olyan 1000-1100 fordulaton elmúlik a rázkódás és minden szuper, hideg motor meleg motor egyaránt produkálja a hibát, ebben kérném segítségeteket,vagy esetleg ha van itt PÉCSI szerelő szívesen elvinném hozzá az autót.
Előre is köszönök szépen minden segítséget. -
senior tag
Üdv mindenkinek!
Ha van itt valaki, aki ért a motorvezérlő elektronikához, kérem szépen jelentkezzen!
Köszönöm!
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #69165 üzenetére
Addig nincs baj a kókányolással, amíg 1: a feladatát megfelelően ellátja, 2: esztétikailag nem látszik ki.
( csak a nagy magyar szakmai társadalomban egyik sem szokott teljesülni... )http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #69155 üzenetére
Gyakorlatilag csak az önmetszős megoldással találkozom új autóknál - jobban bírja, mint bármi más, és nem rohad össze. Fel lehet tenni "rendesen", de akkor azt már valószínű csak flex szedi le plusz macera benyúlni a lökös mögé. Hátul némelyik típusnál a lemezbe szegecsanya van rakva, abból is kb mindig be van állva legalább az egyik, mondjuk az zárt befelé, megállhat kényelmesen a víz. Németeknél, illetve itthon pl új 5er első rendszám négy sarkára tesznek a háttérszínnek megfelelő kis takarót (kék/fehér).
[ Szerkesztve ]
-
Robi81
tag
válasz rob210 #69159 üzenetére
Szia.hét elején kifujtam a klima kompresszorom wd 40 el mert kuszolt es nem állt le teljesen. Azotta azzal nincs gond de 2 napja reggelente par percig visit valami. A feszitő görgő lehet vagy a klima szabadonfutója? Mert ha bekapcsolom a klimat bar ez lehet a plussz terhelés miatt is ha jól gondolom. Már esedékes lenne a hosszbordas szíj csere csak most nem tudom klimáshoz menjek előbb vagy cseréltessem a hosszbordást görgővel.?
Ja aki tud klimaszerelőt szabolcs vagy hajdu megyében kérem jelezze. De ojan kellene aki javit is nem csak bedobja az uj kompresszort.
[ Szerkesztve ]
-
Robi81
tag
válasz rob210 #69173 üzenetére
Megfujtam sprevel egy ponton a klima kuplongot, hogy mozog e ha beinditom. De az meg se mozdul. Illetve ez már nem ojan fémes hang mint a multkor és pár km után elhallgat utánna már nincs hangja. Lehet lecseréltetem a hosszbordást görgőstől es utánna azt kizárhatom
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
Beázott a kocsim. (1.6 Scenic1 ph2)
Az éjszakai esőnek köszönhetően ma reggelre nem elhanyagolható mennyiségű víz jelent meg a pollenszűrő alatt, illetve induláskor, kanyarban és emelkedőnek még folyt is ki belőle. Szerencsére magasított oldalfalú gumi szőnyeget használok, így a kárpitra nem ment ki.Nem kellene valami lefolyónak lennie, hogy nem a kabinba folyjon az esővíz?
Klímát, ventilátort nem indítottam, nehogy kijöjjön belőle a füst. Esetleg beázhatott elektronika is?
Hogy tudnám megoldani hogy ez nem történhessen meg többet? (garázs, fedett parkoló nem opció)A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
t.imi
addikt
Üdv újra!
Nyárra való tekintettel lenne még egy gondom.
Februárban 2 tömegű, komplett kuplung csere volt. 1-1x előfordult, hogy kb 1400rpm körül felengedve a pedált kicsit rángatott.
- Kb 2 hónapja erősebb fékezés után 1be rakva halk "doing hang" > fogsz egy domború/homorú fedőt és átnyomod a másik oldalra.
- tegnap enyhe emelkedőn indulnék, fordulatszám 1300-1500 körül, olyan rángatás, hogy rögtön pedál be, vissza is gurultam. Jó hogy mögöttem nem állt senki.
"Munkára" még van gari, Valeo komplett kuplung bőven garis.
8000km 90% pálya csak nem eszi meg?!
Kollégám járt hasonlóan, mint kiderült jófajta kínai hányás lett beépítve.
Nekem autonet-től jött, igaz ez még semmire sem garancia. -
t.imi
addikt
válasz rob210 #69194 üzenetére
Kuplungot mindig kinyomom, holnap indításkor, leállításkor megnézem.
Kihagyás = rángatás? Eddig semmilyen hibát nem dobott a fedcomp, ne is tegye.
Huszon éve cseréltem kispolákon tárcsát, amit nem központisítottam, nem volt mivel. Na, az úgy rángatott, amíg egy sziloplaszt kimyomó csöccsel nem raktam középre. -
harry
veterán
Megane1, manualis tukorallitas, a jobb oldalit nem tudom allitani a kis belso pocokkel (mar igy vettem). Mennyire maceras ezt megoldani, honnan lehet nekiallni a szerelesnek? Kintrol, leveve a tukorlapot, hatso burkolatot, s lehet is latni az allito szerkezetet; vagy bentrol, levenni a burkolatot, lecsavarozni, s le kell szerelni az egeszet?
Akartam mar kerdezni s magam megnezni, csak mindig elfelejtettem, holnap viszont viszem a szervizbe egyebek miatt. Ha nem nagy melo (inkabb csak ido, de nem tul bonyolult), akkor szivesen eljatszok en is ezzel; de ha jobb ha szakember csinalja (speci szerszam / hozzaertes jo ha van, vagy esetleg cserelni kell alkatreszt egybol), akkor megkernem oket erre. Szerintetek mi lehet a gond, mit valasszak? Bizzam rajuk aztan jol van?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#89309696
törölt tag
Jeeeee.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen