-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz longwild #72779 üzenetére
99%ban az olcsó TYC és Deo lámpa egy beállíthatatlan vacak, és a közeoes árkategóriában pl Klokkerhorn ezeket csomagolják saját néven. Lámpagyártókét szabad megvenni (Valeo, Hella, stb).
Röviden legális xenonisítás nincs (marha drága lenne). Bővebben: van olyan retrofit led ami jól világít, mint az izzó, de nem szabályos (én ilyeneket használok 2017 óta). Lumenetnél 25-30K egy pár, de távolkeletről a fele.
Szerk: Szomódon újítattam fel a korábbi lámpáimat, csak az egyik élte túl. Így már tudom utólag, hogy nem sokkal drágább és sokkal gyirsabb volt a pár új valeo. Egy próbát megérhet, de benne van a pakliban hogy kuka a lámpa.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Jaded
senior tag
válasz eTrade #72799 üzenetére
Ne értsd (értsétek) félre, semmi bajom a Renaulttal, sőt a saját M4-em is szeretem (annak ellenére, hogy nem hibátlan). Én csak azt látom/olvasom, hogy próbálják magukat fentebb pozícionálni (árban is), holott a kasznin hézagok vannak, a műanyagok zörögnek, beázik, nem működik, elektronikai hiba, stb. Persze ezek más gyártóknál is megvannak, esetleg nem ennyire szembetűnő.
Renault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
Azt hiszed vicces voltál, pedig megoldást jelenthet.
Volt ismerős aki kiszedte az M4 ből igen a zsír új autóból.
Körbezárta a ragasztási felületet, ecet mentes szilikonnal.
Fúrt a búra hátuljára egy 4 es lukat és beletömködött 30-35db szilkátgolyót a lámpába.
Lezárta a lukat is és azóta nem párás a lámpateste.
Nincs rá más megoldás.
Renault power
-
eTrade
tag
Értem amit mondasz, csakhogy pont ez az általános hozzáállás, hogy ami francia, vagy Renault abban kötelező keresni a hibát és ha valaki talál bármilyen hibát (márpedig biztosan fog), akkor zsigerből megy a x@rfranciázás. Volt itt a fórumban is egy tag aki megosztotta velünk a költségvetési listáját, hogy mennyibe is került neki a használt Renault javítása (!) és hogy soha többé nem vesz franciát... nos abban csomó kopó alkatrészek voltak és még az olajcsere is. Nekem ezzel a hozzáállással van a bajom.
Nem is olyan régen volt egy TC teszt ahol egy vadiúj Mercedes (német prémium) zörgött mint egy csörgő, egy másik német prémium VW meg rendszeresen beázott és kvázi ők képviselik a minőséget.
A konkurencia között meg vannak olyan hibátlannak vélt/hitt autók (Ford Focus, Kia Ceed stb.) amik azonos, vagy akár hosszalbb hibalistával rendelkeznek mint pl. a Renault Megane.Nincsen tökéletes konstrukció, nincsen hibátlan autó, hiába állít valaki olyat, hogy csak tankolni kell és kimegy a világból... ezek az emberek nem csak másoknak, hanem sajátmaguknak is hazudnak.
Jövőre sajnos (!) valamennyi gyártó emelni fogja az árait, mert az a helyzet hogy a vevőnek kell majd kifizetnie a lassan tarthatatlan környezetvédelmi szigorítások miatti büntetéseket és az új fejlesztéseket.
-
Jaded
senior tag
válasz eTrade #72809 üzenetére
Régebben én is úgy voltam vele, hogy csak x,y márka a jó. Ma már pont nem érdekel, mert mind egyforma sz.r (ahogy lényegében te is írod).
Csak talán csalódtam egy picit. Bár ettől függetlenül nem szeretném lecserélni jó pár évig. Vagy is inkább nem engedhetem meg magamnak.Pont a napokban beszéltük faterommal, hogy se a használt se az új autó nem jó. Ha használt, akkor a sok pék csak úgy áll hozzá, hogy “jóvanazúgy” és az újnál is ugyanaz a helyzet nagyjából, csak ott meg a gari miatt b.sz fel ugyanez a hozzállás.
szerk: egyébként az tény, hogy egy x felszereltségű Renault sokkal olcsóbb (használtan), mint egy ugyanolyan x felszereltségű pl VW.
Egyébként én is kaptam az osztást M2 után az M4-ért, hogy azt “hittem autót vettél”. Mondja ezt egy 20éves Audi A4 mellett állva, amire a vételár bőven rá lett locsolva és nagyjából szét van mégis esve.
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
mdav88
senior tag
válasz rob210 #72794 üzenetére
Rob!
Kossz a lelki tamogatast, ugy tunik sikerult konnyen megtalalni a torott kabelt. A pcb forrasztasait athuztam, minden csatlakozot ellenoriztem a gyanus kabeleket megvizsgaltam, ahol repedes volt a burkolaton javitottam.Szoval ujjak keresztben, meg nem kiabalom el hogy jo lett, de eddig ok.
Boldog Ujevet nektek!
-
eTrade
tag
Teljesen megértem azt aki azért csalódott/ideges mert a szalonból vett 0km-es autójával problémák vannak, én sem lennék boldog.
Új autó esetében az ember azt hinné hogy egy tökéletes autót és teljes nyugalmat kap de sajnos sokszor, főleg ráncfelvarrás előtti példányok esetén előtérbe kerülhetnek/kerülnek olyan hibák amik a tervezés és tesztelés során nem jöttek elő... az vevő meg viheti a szervizbe bevizsgálásra, sok idő és bosszúság ez. Használt autó meg jóval nagyobb kockázattal jár, főleg ha nem tudni biztosan a kocsi valódi előéletét (km állás, Dr üzem /pizzafutár autó stb.).Audi-ról jutott az eszembe ez a cikk/hirdetés: [link] Érdekes egy "költemény".
[ Szerkesztve ]
-
Jaded
senior tag
válasz eTrade #72813 üzenetére
Hirdetés:
Maradok tisztelettel Renault-os, az apróbb “hibáktól” eltekintve szeretem az autóikat (igaz nem rég óta, bár így is túl elvakultnak tartanak ). Bár a sz.rfranciázás, ami ugye a köznyelvben forog, egyáltalán nem állja meg a helyét szvsz.
Esetleg egy Peugeot 508-cal el tudnék csábulni, de kicsit elszaladt az árazás.
Renault Megane IV Limited
-
eTrade
tag
Igen pofás lett a Peugeot 508-as és a 208-as is de az új Renault Clio is végre szép belteret kapott, nemhiába került be mindkét kicsikocsi az Év autója döntőjébe.
Ha most lenne pénzem új kocsira és nem lenne két gyerkőcünk, akkor bajban lennék, hogy melyiket válasszam. Egy hosszú tesztvezetés valószínűleg eldöntené a kérdést. -
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #72815 üzenetére
A peugeotot ne szeressétek.
Bent az egyik főnök vett, 5 hónapos a kocsi, de már a fele ki van cserélve.
Számítógép 2 hét után kuka.
Turbó 4 hónap kuka.
Most karácsonyt is a szervízben töltötte a vas, mert a fedélzeti újra elkezdett vacakolni.
Jó gép szépen néz ki, de az isten mentsen meg tőle.
Renault power
-
veterán
-
mdav88
senior tag
válasz HarleyCustom #72817 üzenetére
Opel Combo XL-t rendeltük 1.5hdi motorkával. Remélem nem lesz nagy szopóroller.
Naccsaládos kedvezmény ON.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz mdav88 #72818 üzenetére
15 éve minden autó egyforma! Egyforma szar! Úgyhogy mindegy mit veszel csak a csoda segíthet, vagy az sem ha nem vagy hívő, majd ezután az leszel... Fohászkodhadsz a JóIstenhez, hogy ne romoljon el semmi.Visszasírom azokat az időket, amikor E21, E28 BMW-t használtam...meg 1500S Lada-t, meg 1200 Zsigulit, Meg Audi 80 Gt Coupe-t,....meg VW bogarat
[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
eTrade
tag
válasz HarleyCustom #72817 üzenetére
Sokszor a két gyerek is kifog rajtunk, igazi energiavámpírok DE imádjuk őket.
[ Szerkesztve ]
-
atosan
addikt
válasz HarleyCustom #72819 üzenetére
Én a mai napig nézegetem a 405-ös Peugeot-kat, ha felmegyek valami használt autó oldalra. 10 évig használtam, marha jó volt.
[ Szerkesztve ]
Maine coon
-
veterán
Motoröblítőt érdemes sokat futott motornál használni, vagy csak cseréljem le pár ezer km után és azzal többet érek?
Everybody lies.
-
veterán
-
veterán
-
Robi81
tag
B. U. É. K.
-
veterán
-
mdav88
senior tag
válasz HarleyCustom #72819 üzenetére
Értem én, meg persze tudom, hátha egy ilyen haszoncsótyányból rittyentett családi nem lesz ANNYIRA problémás. Motor miatt nem nagyon aggódok, hiszen kipróbált darab, normális használat és sűrű olajcsere mellett szerintem nem lesz baja. Elektronika? Az már más kérdés. 5év gari azért nyugtató.
Most egy 1.6 benyás Scenic II, meg egy 2.0 benyás Laguna 2 van itthon. Ezek is igénylik a törődést, na. 16 évesek lesznek hamarost. Kicsit lelakott darabok, de viszonylag stabilan üzemelnek, én szeretem őket. Bár sok autóm nem volt, mind megkapta a kellő törődést, többnyire a saját kezem által. -
veterán
-
mdav88
senior tag
válasz molnarpeter #72832 üzenetére
Hát, sok bizodalmam nincs a három hengeres 1.2 puretech motorban ekkora kasztnihoz... Illetve sokat lesz használva hosszútávon.
Kisebb autóhoz biztosan jól passzol. 1.5 a régi 1.6 ráncfelvarrt változata, talán több húst hagytak a furatok között, ergo a hengerfejproblémák még kevésbé lesznek jellemzőek. -
molnarpeter
nagyúr
válasz mdav88 #72834 üzenetére
Úgy rémlik, a löket kisebb, lényegen nem változtat, jóféle, esetleg a tűzkarika volt gyakoribb talán, de sok taxis ilyen motorral jár, nem elromlós fajták. 1.2 elvileg már más verzió fut, mint bevezetéskor, de kétségtelenül biztatóbb a bevált motor utódja. Nameg hedonista 4 henger
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
Javasolták többen, hogy pár teli tank e10 után cseréljek üzemanyagszűrőt a bociban.
Megane 2, 2003, 1.6, K4M760Próbáltam rákeresni, de egyszerűen nem találom hol van.
A szervizkönyv azt írja, hogy egyben van a benzinpumpával és a benzintartályban van?!?
Komoly?
Ez tényleg így van?Bárdin, meg más alkatrész boltban rákeresve, megtaláltam a klasszikus henger alakú szűrőt... néhány ezresért.
Akkor most?Tudnátok segíteni ebben nekem?
Köszi előre is!
Dave -
polonic
félisten
Autóztunk kb 2 ezer km-t Ausztria, Salzburg környéke, majd a Sasfészek.
A fogyasztás elég érdekesen alakult odaúton.
Mosonmagyaróváron az OMV-nél tankoltam tele a határátlépés előtt. A fedélzeti (lehet hinni neki, max fél litert csal) a lenullázás után a szokásos 136-os (A1-es autópályán engedélyezett 140, ott 146-ra állítva) tempomat mellett 7,5 liter körüli átlagot írt ki nagyon jó ideig. Igaz volt szél is, de ennyire nem emelkedett meg még a fogyasztásom. Jó sokáig volt ekkora, később normalizálódott. Ennyi ideig azért nem kéne regerenálni sem.Tankolás után 6,4 lett, fedcomp 6,1-es átlagot írt ekkor.
Hazafelé úton, ugyanazon az útvonalon, ugyanúgy 136/146-os tempomattal, osztrák OMV-nél tankolás után 5,8-5,9-et írt a fedcomp. Majd hamarosan teletankolom, aztán meglátjuk a valós mennyi.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #72838 üzenetére
Beleszámoljátok ilyenkor a szelet egyáltalán? Egy erősebb (szembe) szél plusz két literrel is megtudja növelni a fogyasztást. Amúgy voltam Köln-ben, az új 1 hónapja vett családi gépezetnek, ahol lehetett szinte kitapostam a szemét. 20, de inkább 25 liter alatt ritkán láttam kevesebbet...
-
eTrade
tag
Rádásul itthon nagyon sok ember azért is fikázza a francia autókat, mert utálja a franciákat (pl. Trianon miatt stb.), hiába már rég nincsen kirívó megbízhatósági probléma velük: [link]
Azért a KIA is eléggé megbízhatatlan autókat gyártott eleinte és ennek ellenére mégis sokat esküsznek rá, hogy az most a megbízhatóság netovábbja. -
forceberg
veterán
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz eTrade #72842 üzenetére
Én sem vagyok oda értük, amióta rájöttem, hogy egy utolsó cigányak tartja a többségük a magyar, tehát ez fordítva is igaz, egy franciának az országában ne nagyon hangoztasd, hogy magyar vagy. 10-ből 7 leköp jobb esetben.
Ettől függetlenül, én letojom a történelmet, de mint írtam... sok évig tettek róla, hogy a szarfranciaautójuk az beleégjen az autós kocsonyás masszájába a sok szemetükkel. Soha nem lehet ezt kiverni az emberek fejéből, ha nem így lenne, akkor, pl egy Laguna III, nem 1-2, ritkán 3 millió közt lenne, hanem inkább 3-tól indulna.
[ Szerkesztve ]
-
angyalpc2
aktív tag
Még az hogy szar francia...(oké azért vannak fura megoldásaik ) de szar román...mert arra asszociálnak hogy dácia renault, akkor az csak román gyártású.
Mondjuk a 0.9TCE ott készül úgy tudom. Oké az én 2-es Cliom még pont a franciáknál készült és nem szlovénoknál... Egyébként meg már már töröknél megy kb minden gyártás.
Addig jó nekünk olcsón viszonylag jó kocsit lehet venni
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen