-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ganz-[HUN]
addikt
Hali!
Haverom Megane Scenic 1999 (K4J)-vel van egy probléma. A hátsó szivargyújtó nem működik, csak az első. Merre lenne érdemes elkezdeni keresni a hibát? Dialogyshez sajnos most nem férek hozzá, egy kapcsolási rajznak nagyon örülnék ami ide tartozik. Privátba tudok VIN-t küldeni.Előre is köszi.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
mycso
Topikgazda
válasz #32577792 #72288 üzenetére
Most, hogy a múlthéten hidegebbek voltak, nek is fentebb kúszott a fogyasztás. 6.9-es átlagok jöttek.
Viszont hétvégén voltam egy Miskolc -Kassa - Miskolc távot, jó sz@r ködös idő volt, így haladni is csak óvatosan tudtam, ott besikerült egy 5,2 l/100km átlag .
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz rob210 #72303 üzenetére
Ez is lenne a kérdés, hogy külön van -e a kettő biztosíték. Péntek előtt nem lesz időm foglalkozni az autóval, csak a segíséget közlöm a sráccal. Ezért lenne jó egy kapcsolási rajz, mert azt továbbítani tudom neki.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #72304 üzenetére
Holnap reggel lesz egy kis időm megnézem majd.
Pontosan melyik kocsi ez.
Motorszám első 5 karaktere meg egy évjárat elég.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na ma megszületett a végeredmény, ügyvédet keresek aki jártas gépjármű kárügyintézésben. Nagyon csalódott és szomorú vagyok. :(
Renault power
-
harry
veterán
-
veterán
Megtörtént a szerviz. Az olajszűrő 20 percig ragaszkodott a helyéhez aztán végül feladta
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #72315 üzenetére
Nem ad ki semmit nem, hogy részletest, eddig sem kommunikáltak velem normálisan, infó morzsákért is úgy kellett könyörögnöm. :(
Renault power
-
Csatravi
senior tag
válasz rob210 #72317 üzenetére
Nem ismerem a történeted de azért vannak lehetőségeid. Nem ártana egy kicsit megszorongatni a biztosítót a Fogy. Felügyeleten keresztül mivel - "ha tévesen, hiányosan tájékoztatták valamiről " - az már kellő indok erre.
-
harry
veterán
Pusztan kivancsisagbol, egy Megane1 1.4 mekkora osszeg lehet egy kuplungtarcsa csere? Illetve ha mar szetszedik, mit lehet erdemes meg ilyenkor elvegezni? Pl. szinkron gyuruk nem tudom milyen allapotban vannak, kinyomocsapagy talan rendben, egyebek?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
Ha a váltóhoz is nyúlni kell annak 65e Pesten (most már így írom) az ára plussz a kuplung szett csere munkadíja és váltóolaj. Esetleg főtengely szimering és a lendítőkerék felszabályozása. Ez így cakkli pakli 130eből megáll (pesten) ehhez jön hozzá a váltó, plussz ahány napig csúszik miatta a szerelés. Én vettem egy váltót, megcsináltattam és úgy álltam neki a kuplungnak. Plusz felújítottuk az önindítót is, ha már lent vokt, azt amúgy is cumi leszerelni. De ugye beken csak alkatrészár vokt a költségem.
Renault power
-
polonic
félisten
Egyébként használ itt valaki Shell Helix Ultra Professional AR-L 5W-30 olajat dpf-es dízelbe?
Megfelel az RN0720-nak. Full szintetikus olaj, ellenben az ELF-el de akár a Liqui Moly 0720-as olajával szemben. Ezek hidrokrakkolt olajok. -
harry
veterán
Köszi, az így akkor húzósabb tétel, ennyit már végképp nem szeretnék rászánni... Csak érzésre mintha magasabban fogna a kuplung, nem is tudok tárcsa cseréről, ezért gondolkodtam vajon milyen állapotban lehet. LUK kuplung készletet 25k körül láttam, ha ezt pár óra alatt ki lehet cserélni és megállna a művelet 50k-ból még elgondolkodnék rajta, csak kicsit félmegoldásnak érzem, ahhoz képest meg költséges. De fél-egy évre nem költenék már rá százezres nagyságrendben.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
mdav88
senior tag
Sziasztok!
Scenic 2 1.6 benzines kicsikocsim általában pöccröff indul, ám a hidegek beálltával néha indokolatlanul sokáig próbálja elkapni a fonalat. Mondjuk úgy 10 indításból 1x. Ma reggel hidegindítás, semmi baja, 1km után leállás, 5perc újraindításnál csinálta. (5-8mp forgatás után elkapja)Inkább venném elejét a dolgoknak.
Mi lehet szegénykém baja? -
shifty!
senior tag
Rádugiztam a standard aliexpresszes OBD olvasót Megire, egy hiba van az agyában:
P0381 - Powertrain - Ignition system or misfire - Glow plug/Heater indicator circuit
Az indítómotor végül nem lett felújítva az indítási problémákra, akku kerüllt be új, feltételezem nem ártana meg, ha az izzítógyertyákat is kicseréltetném benne.
Beru / Denso ajánlottként már elhangzott, de nem fogom én kioperálni belőle, szerintem bele van gyógyulva mintha teremtve lenne, beletörni meg nem akarom, nem hiszem hogy jó móka.
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
#89309696
törölt tag
-
t.imi
addikt
Sziasztok!
M3 110 dci 2013-as gyári cd rádióra létezik/het új firmware v mi?
Gyengébb adóknál elkezd scannelni, ( miközben le van tiltva ), ha nem talál alternatív frekvenciát, jön a csend. Hiába nyomom a többi beprogramozott csatorna gombját, semmi sem történik. -
herbela
újonc
Sziasztok!
Tegnap tankoltam Shell v-Pawer E10 minőségű benzint (rábeszéltek) sajnos, a motor hangosabb morgósabb lett 2000 es fordulatnál bicegős! Motorom Tce 900cm3 .
Ha valaki már tankolt ilyet, írja meg mi a véleménye! Addig is köszi.
-
senior tag
-
LamerGyuri
senior tag
válasz herbela #72332 üzenetére
Mindig ezt tankolom (most, hogy belegondolok, mást nem is tettem bele sosem), nekem semmi bajom vele, megy az autó, mint a zÁllat
Annyi saját tapasztalat van vele, hogy ha valami nem kerek az üzemanyagellátó rész környékén (adagolás, érzékelők, levegőellátás, tömítetlenség-fals levegő-pillangószelep elkoszolódás), az szinte azonnal jelentkezik kisebb-nagyobb üzemzavar képében.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #72336 üzenetére
Srácok írta, hogy tce!
A 16 szelepes renault motorok legyen az 1.2 vagy mint nálad 1.4 mindennel is elmennek.Az a tce motor viszont egy nagyon érzékeny rendszer.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
Gombinyó
őstag
válasz LamerGyuri #72339 üzenetére
Miért lenne vacak? Mert érzékenyebb a rossz minőségű magyar üzemanyagra? Vagy mit értesz vacak alatt?
-
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #72339 üzenetére
Ha a motorvezérlő hozzá van igazítva akkor nincs vele baj.
(mármint ezen a téren)
De egyébként én mindig olvasom a ki mit hol tankol hozzászólásokat és csak mosolygok.
Állást foglalni most se fogok, de én nem is tudom, hogy néz ki a shell kútRenault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Gombinyó #72340 üzenetére
Akkor, amikor pl. az oroszoknál ütik-vágják a korábbi Renault-okat és a Dacia-kat, beleöntenek bármit, csak menjen tőle, vagy brazil, portugál területen olyan állapotú youtube javítós videók vannak, hogy hanyattesek, de a motorja mindegyiknek megy (ha nem is mint egy óramű);
akkor ne mondja már nekem senki, hogy azért szart be az autója Magyarországon, mert a kék-sárga-fehér vagy a zöld kúton tankolt. Ott bizony a motorkonstrukcióval van baj.Szerintem.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Gombinyó
őstag
válasz LamerGyuri #72343 üzenetére
Nem csak a tce-t érinti a kokszosodás, ugyanúgy szenved tőle a többi turbos motor is... tsi, gdi, stb. Hamar kifingatnák ezeket az oroszok. Toyota hibridet kell venni, ha hosszú távra tervez az ember és olcsón akarja fenntartani. Ezek a régi szívó motoros autók lassan kikopnak, mert ha motorikusan foltozgatva is vannak, akkor majd kirohadnak az ember alól vagy kitiltják őket a városokból.
-
Gombinyó
őstag
Kérdeztem Renault értékesítőt, hogy mekkora emelésre számítanak januártól a co2 bünti miatt az 1.33Tce Meganenál. Elvileg még ők se tudják biztosan, de olyan 300-500e ft körül számolnak rá. Namost ez a 95gr-os határ pár éven belül jóval kevesebb lesz és még nagyobb büntetésre lehet számítani, ha nem találnak ki valamit a co2 kibocsájtásra, így még bonyolultabb, érzékenyebb, drágább motorok lesznek, ha maradnak a belsőégésűnél.
Szerintem.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Gombinyó #72348 üzenetére
Azért van abban valami, amit ír. Ez a szar a magyar üzemanyag kb. olyan, mint amikor a vasaló swiftnél az ABS kocka hibát típushibának és vacaknak mondják a szakavatottak. Annyi alapja van, hogy nem bírja a kocka a hazai karbantartási szokásokat (értsd: az életben nem cserélnek fékolajat), de attól még nem rossz minőségű.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
drk88
senior tag
Hello,
Olyan kérdésem lenne, hogy Clio2-nél hogy lehet bebizonyosodni h a klíma működik frankón? Bekapcsolom alapjáraton és kattan ugye egyet és kicsit megesik a fordulat utána meg vissza megy szépen. Ilyenkor tutira működik mert, elhoztam szerelőtől kicserélték benne a csapágyat csak szeretném tudni hogy működik is rendesen mert ilyen hidegbe a hőfokon nem fogom észrevenni
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen