-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #78352 üzenetére
Wazze benéztem, fáradt vagyok.
Logannek olvastam.
Sorry a lodgy csak dcivel kapható kb. 1 éve.
Na ott meg különösen ajánlott az olajcsere, de drágább is a dpf miatt.Renault power
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz polonic #78340 üzenetére
Ez a réteg az, amelyik összeveszett a diplomaosztó miatt Érden, normálisan velük beszélni nem lehet, kerülöd a kontaktot amennyire lehet. Ilyen helyzetben nyilván szívás, mert ha van kár, akkor egy halom idő és energia, mire újra jó lesz az autó - már ha megvan a rendszám -.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
polonic
félisten
válasz CactuS #78354 üzenetére
Megvan a rendszám. Rendőrt is hívtunk. Azt mondták, hogy mivel nem volt részese a balesetnek, így nem tudnak vele mit kezdeni.
A mögöttem jövő nem tartott megfelelő követési távolságot. Ő a hunyó.
Ha én nem tudok megállni és nekimegyek, akkor más a helyzet. Lehet ezt kellett volna, hogy szopja be ő is. Bár akkor meg szerintem nem tudok eljönni az autóval, jobban összetörik. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz polonic #78355 üzenetére
Ja, a kolléga esetére értettem. A te eseted ismerős, ha nincs kontakt, akkor nem nagyon tudnak vele mit kezdeni, talán még dashcam felvétellel sem.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #78357 üzenetére
A te autód nem olyan öreg.
A menekülési összeg nem lesz elég a szakszerű számlás javításra.
Magyarán elviszed egy járműjavító műhelybe akik teljes körű kárügyintézéssel foglalkoznak.
Ők mindent intéznek és a komplett javított autót fogod visszakapni.
Hidd el tudom miről beszélek.Renault power
-
csibor
őstag
Renault Clio Grandtour 1.5dci 50kw ~300000km 2009 . Megejteném az olajcserét, gázolaj szűrőt, levegő szűrőt. Milyen olaj javasolt hozzá, és mennyi?
Köszönöm szépen a segítséget -
Somatom
veterán
Sziasztok!
Autóvásárlás küszöbén állok és nagyon bejön a Grand Espace IV (2002-2014). Ilyenből szeretnék egy 170LE 2.0DCI -t. Szerintetek ez jó ötlet, vállalható autó? Azt olvastam, hogy ez a motor nem betegágy. Tudtok hozzá mágust, akihez lehetne hordani, ha vmi nyűgje van? Első sorban Bp. Ha van tipp konkrét autóra, priviben szívesen fogadnám.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #78363 üzenetére
Ha nem egy lerugott ipari hulladék, akkor nagyon jó csapatszállító.
Amit vásárláskor nagyon meg kell nézni, hogy sehol ne engedje az olajat. A kettőstömegű meg ne járja a végét. Ha a dpfes verziót veszed akkor kérdezz rá milyen olajjal és milyen időközönként volt a csere.Renault power
-
Somatom
veterán
-
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Renault Megane II Grandtour k4ma812 1.6-os motor.
Decemberben volt cserélve a vezérlést. Ebben javítottak szelepfedél tömítést is. Olajteknő tömítés is volt cserélve. Továbbra is szivárog a motorolaj vezérlés környékén. Szerelő számla szerint nem szerepeltek benne a vezérműtengely és főtengely szimmeringek. Ez okozhat a szivárgást?[ Szerkesztve ]
-
Benir8
senior tag
válasz molnarpeter #78369 üzenetére
Köszönöm a választ.
Sejtettem. Ha már a szíj le van véve akkor mind a 3 szimmeringet kicseréltettem, az a biztos.[ Szerkesztve ]
-
Benir8
senior tag
válasz rob210 #78371 üzenetére
Lehet mégsem az olaj.
Megnéztem a hűtővíz tartályt. Hidegen minimum alatt van, melegen max-min között van. Tartályon vettem észre, hogy el van vetemedve egy kicsit, + egy repedés a helyén, de nem látható környéken víz. Vezérlés környékén honnan ereszthet még víz? Nem található rajta víz csövek. -
rob210
Topikgazda
válasz Benir8 #78372 üzenetére
Vannak fagydugók illetve a vízpumpa sajnos ha rosszul van felszerelve simán tud ereszteni.
Látatlanban ennyi, szerintem mindenesetre a vízpumpa gyüjtő cső O gyűrűjét kellene ellenőrizni, ha az elöregszik, el kezd ereszteni jut belőle mindenhova.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
shifty!
senior tag
Urak, ha a vezető oldali lábtérben tocsog a víz (a kis csempészrekesz is nedves, de nem áll benne), hol is keresem az esővíz elfolyót? Megane2 kacsa
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
polonic
félisten
Volt szó szélvédő cseréről még korábban. Sikerült kideríteni a gyári árát is a nagy ladikomhoz. Szerény 130 ezer Ft. Jó lesz szerintem nekem a Pilkington még szerényebb 85 ezer Ft-ért.
-
hz0917
tag
Sziasztok.
Egy kis miskolci pillanatkép.
Ma délután telefonon időpontot szerettem volna kérni a "Gold-Car Kft miskolci hivatalos renault márka szervízébe diagnosztikára. (2005-ben itt vettem 0km-s autót) Megkérdezte a rendszámot és néhány másodperc után közölte velem, hogy az autó több mint tíz éves, és különben is az elmúlt években csak egyszer voltam náluk egy állapot felmérésen, és keressek egy másik szervízt. Kérdésemre válaszként megerősítette, hogy ha kell írásba is adja, de kereshetem a főnökét is ha akarom. -
lsebestyen
addikt
válasz polonic #78378 üzenetére
Nekem 26k volt megane 1/2-be a lengyel utángyártott. A motorzaj talán tényleg jobban behallatszik. Ja meg jól nézd át, mikor atveszed, az enyémet sikerült megkaristolniuk. Szerencsére a szélvédő legalján van, így alig látszik (belülről semennyire), de azért bosszantó.
-
polonic
félisten
válasz lsebestyen #78380 üzenetére
És te akusztikusat kértél vagy nem?
Mert nem akarok semmivel sem több hangot, mint eddig volt. -
-
KTU
addikt
Ma kicseréltem a kulcsokba (távirányítókba) az elemeket.
Megane 1, "tojás alakú 1 gombos", CR1620 elem.
Megane 2, 3 gombos kártya, CR2025 elem.A Megane 1 elemei annyira le voltak merülve, hogy az elemteszter mutatója alig mozdult ki a piros legelejére.
Az autót még hibátlanul nyitotta / zárta.
Már több mint 8 éve van nálunk az autó, én még elemet nem cseréltem benne.
SONY volt mindkettőbe."Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
Yoshida
aktív tag
Nekünk a jazzben 10 évesen egy osztrák síelésen merült le az elem szerencsére reggel még nyitotta, csak lezárni nem tudtuk a parkolóban
Mindent lehetett zárni kulccsal, talán a hátsó ajtó volt trükkös csak.
Akkor mondták, hogy max 10 évig mennek el a lítium elemek, utána meghal, ha még nem is merült le.[ Szerkesztve ]
-
Rellind
senior tag
Sziasztok.
Erről a kocsiról mi a véleményetek? Renault Espace
Mit nézzek meg rajta ami esetleg aggodalomra adhat okot? Azt tudom hogy rendszeresen szervizeltetve volt, km is annyi.
Köszönöm -
LamerGyuri
senior tag
válasz Rellind #78385 üzenetére
A váltóhoz tudok csak hozzászólni.
Ragaszkodj a hideg! motoros helyszíni indításhoz (ha kell, tapogasd végig a motort), amit lehetőleg 5-6 percen belül kövessen olyan próbaút, ahol a legmagasabb fokozatban is ki tudod húzatni az autót. Nem csúszhat, nem rángathat, nem dobálhatja ki sebességből, ergo nem futhat hibára sem. Váltó kényelmi funkcióinak működni kell; tempomatot is kipróbálni, ha van! Volt-e benne váltóolaj cserélve, szintellenőrizve; mikor, km, mit raktak bele. 60 ezrenként illene ránézni.
Ha bármi hibát produkál a váltó, hagyd ott. 4-500 ezer is lehet a vége, ha nincs szerencséd. Ha hibás, és elhozod, akkor minimum ennyit alkudj le.
Nem elijeszteni akarlak, de talán 10 alatt van az országban elérhető megbízható automata váltó szerelők száma. Egy dunaföldvári telefonszámot tudok adni[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Rellind
senior tag
válasz LamerGyuri #78386 üzenetére
Köszönöm az infókat.
-
atosan
addikt
-
lsebestyen
addikt
válasz atosan #78388 üzenetére
Szia!
Pilkington honlapján megtalálsz mindent, az ügyfélszolgálatuk is rendben van, kb 5 perc volt időpontot foglalnom. Én konkrétan a Szállás utcai műhelyükben voltam.
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #78386 üzenetére
Mintha csak én írtam volna én a megbízható automatásokat 5 re tudom mondani, így ez is igaz, hogy 10 alatt van.
Renault power
-
KTU
addikt
válasz Pttypang #78393 üzenetére
Semmi extra.
M2 kulcs kihúz, elem kihúz, vissza az új, + kulcs.
M1 csavar kihajt, kulcskarika felőli részen kezdeni a szétfeszítést, kulcsos részébe lesz az elem, találtam képet, a sárgával jelölt részen lesz 1 bepattanó ferde pecek, azt kifele nyomni, közben egy SIM tűvel az elemet kimozdítottam, és ki is esik.
Vissza elem benyom, két rész összenyom, csavar vissza.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Nemrég került hozzánk egy Renault Fluence, amiben olajat és szűrőket szeretnénk cserélni!
Adatai:
Évjárat: 2011
Motor: 1.6 16V (K4MV838)
Milyen olajat és szűrőket lenne érdemes belerakni?
Total olajválasztója 10W-40 -et és 5W-40 -et ír. (Én inkább utóbbi fele hajlok.)A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
MC Pite
veterán
5W30 A5/B5 és RN0700 szabványok, azaz pl Elf SXR 5W30, Eneos Premium Hyper Multi, stb.
Ez még az A3/B4 5W30-tól is legalább egy szinttel odébb van, nem hogy az 5W40 A3/B4-től (és nem is mondanám drágának ezeket).<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
atosan
addikt
-
t.imi
addikt
Kicsit off.
Nem csak a franciáknál kell figyelni a hajtókar csapágyakra.
[link]