-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
CriticalHit
őstag
Renault Clio, 1,5 DCI, 2008, 60 000km.
Megcsináltassam-e a 2. vezérműcserét?Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
KTU
addikt
válasz CriticalHit #78501 üzenetére
Mennyi idő telt el az első csere óta?
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
polonic
félisten
válasz 75kokoko75 #78500 üzenetére
Szerintem egyik autóra sem jellemző a kuplung magas fogáspontja.
Nagy valószínűség szerint kuplungcsere, annyira kopott már. -
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #78500 üzenetére
Amikor csere előtt áll akkor jellemző. ;)
Nem lesz olcsó, a bölcsőt is le kell venni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #78501 üzenetére
Sok okos 120e/6 évet ír.
Én 100/5 nél többet nem javaslok.
Lehet, hogy buksz egy évet, de a motorgenerál lényegesen drágább!
Az időben pedig 6 évvel számolva is bőven benne vagy.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #78508 üzenetére
Hány km és milyen üzemben volt benne?
A városi használat ennek is éppúgy odabax, a sok gyorsítás és lassításkor összevissza ugrál az erőhatás és ugyanannyi km-en többet is forog pl. 3-ban, mint 6-ban.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #78510 üzenetére
Nem egyről beszélünk.
Hanem, ha van egy autó, ismert előélettel, amin 5 éve cseréltek vezérlést, de az elmúlt 5 évben csak mondjuk 20-25e km-t ment, azt sem dugóban araszolva. Ilyen esetben azért nem biztos, hogy a szíjon kívül mást is ki kéne cserélni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
szaja11
újonc
Sziasztok Mesterek!
(M2 Grandtour2007. 1.5 dCi, 86 Ló, 425.000 km)
Egy ideje alapjáraton remeg, rázkódik az autó (hidegen inkább, klíma bekapcsolásakor intenzívebben). Az alapjárat hidegen 9000-, bemelegedve 8000 körül egyenletes nem ingadozik. Ki tudná megnézni, megmondani, hogy motortartó-bak hibáról van-e szó (alsó középső "kutyacsont"nem rég lett cserélve) vagy valami komolyabb szervi bajról pl.: haldokló injektor, stb.?
Pákozdról kb.100 km-re bárhova elviszem pontos korrekt hibafeltárásra. -
Plero
tag
válasz Somatom #78513 üzenetére
Nézzél 2012-est. Ne ezt az új elejűt. Ha gond van a lökösel , motorháztetővel nagyon nehezen beszerezhető. Nekünk 2012-es van 2.0 dci 173LE. 25Th verzió. (panoráma, DVD, Monitorok, stb) Szeretjük nagyon. 2000-es fordulat alatt egy kicsit erőtlen , de utána
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
ilyenezalaci
tag
Sziasztok! Megane 3 ph1 grandtournál a hátsó híd szilentek cseréje sok bontással jár? Mindkét oldalon repedtek, nem várnám meg, amíg elszakadnak.
-
rob210
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #78521 üzenetére
Prés és gyakorlat nélkül neki se állj!
Le kell kötni a hidat, a fékcsövekre nagyon oda kell figyelni, mert ilyenkor, a lengéscsillapítón lóg a híd.Renault power
-
t.imi
addikt
45-ért kínálnak egy ilyet nekem. Jó cucc ez, megér ennyit?
[link] -
75kokoko75
tag
Sziasztok!
Sziasztok! Most vettünk egy 1998-as megan scenic-et. Az ablakmosó motorja nem működik. Meg szeretném nézni, hogy mi lehet a gond. Hol keressem, és hogyan férek hozzá legegyszerűbben.
Sajnos nem találok róla videót.Előre is köszi a segítséget.
[ Szerkesztve ]
Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #78528 üzenetére
A gond az, hogy berohadt a motor, nagyon nem kell nézegetni ellenben kicserélni na azt kell. Ha ügyes vagy elég kivenni a jobb dobbetétet. Felnyúlsz felfelé kihúzod a motort, aztán lehúzod a csöveket, majd a csatlakozót. Ha van a tartályban lötyi akkor az a nyakadba ömlik, arra számíts. Új be csókolom.
Max. 30 perces móka. Bár van aki 2 napig szerelte, mert levette a sárvédőtRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #78531 üzenetére
Ő lenne az, az egyetlen dolog amire figyelned kell, hogy két csöcse legyen, egy fehér és egy fekete. Az egy csöcsű (amazon ) a sedanba való és akkor hátul nem lesz spricni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
t.imi
addikt
válasz molnarpeter #78526 üzenetére
Rejtett reklám, hátha pont keres valaki.
Nekem ez már túl kínai :)
Kis csavarhúzó, alapjárati levegő csavarnál leragadtam.(#78529) rob210 kollégám árulja, szintén nagy Renaultos. Ennyit perpill nem fektetnék bele.
Elég volt nézni a laptopodon -
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #78534 üzenetére
Patentekre a dobban figyelj nagyon, ilyen időben, már inkább elpattannak mint kijönnek. Ha csak nem fűtött garázsban csinálod.
Renault power
-
Gali199qd
tag
Sziasztok!
2000-es évjáratú Clio2 1.4 8V.
A minap arra lettem figyelmes, hogy valami sípol.
Ez mitől lehet vagy mi okozza?
Gondoltam, hogy csak a rádió vacakol és a generátor begerjeszti a hangszórókat, de kikapcsolás után is hallom azt a sípoló hangot. -
30z.Samu
félisten
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szűkségem. Még nyáron megvettem a kocsit (Clio 2), elvittem kötelező szervizre, ahogy kell. A szerelő észrevett valami gebaszt a termosztátnál (akkoriban írtam is talán, hogy fekszik a hőfok jelzőm), de Ő nem látja ezt át, vigyem el autóvillamossági szerelőhöz. Momentán "direktre" van kötve a ventillátor, ezt úgy kell elképzelni hogy indításnál folyamatosan megy a ventillátor, leállásnál pedig megy úgy 3-4 percig. Oké, elvittem (de nem csak emiatt), mondtam neki ezt is, azt mondta a fazon, hogy ez valószínűleg a vész üzemmód, mert nem jó a hőfok jelzőm. Csütörtökön leadtam az autót, tegnap hívtak is és mint kiderült Ők is a termosztátnál akadtak el. Azt mondta a srác a telefonban, hogy egy csomó minden nem úgy van a motortérben ahogy lennie kell és nem is látják át. Így hozzá sem nyúlnak, magyarán korábban valaki sikeresen összegányolta a termosztátot (ezúton is csókoltatom). Mondta a srác a telefonban, hogy összeírja mi az, aminél úgy látták hogy valami nem kerek és azt javasolták hogy nézessem meg egy Renault szakival. Szóval ebben kérnék most Tőletek segítséget. Ha esetleg tudtok Csömör környékén valakit, aki ért a Renault kocsikhoz, megköszönnék privátban egy kontaktot.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
bonifa333
aktív tag
Sziasztok!
-Mégane kombi 2004, 1.6 16v 110 lóerő.
Tapasztalt már valaki olyat, hogy hideg motorral mi fog csak másodikra indul az autó?
Először önindítóra gyanakodtam, az generalozva lett, az jól mukodik.
- leszakadt a hátsó 3. Feklampa autópályán. Vettem egy hasznaltat, azon mega lampa nem ég.
A hasznaltnal fülek le vannak törve. Hogy tudom pótolni őket és milyen magasnak kell lenniuk?
3. feklampaba belsőt lehet kapni? A kulseje jonak tűnik.Koszi
[ Szerkesztve ]
-
KTU
addikt
válasz bonifa333 #78543 üzenetére
"-Mégane kombi 2004, 1.6 16v 110 lóerő.
Tapasztalt már valaki olyat, hogy hideg motorral mi fog csak másodikra indul az autó?"Gyertyák, üzemanyag szűrő mikor volt cserélve?
[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
bonifa333
aktív tag
Köszi!
Üzemanyag szűrő úgy 10-15 e km ezelőtt, gyertyák régebben.
(Azért nehéz megmondani, mert a kocsi az elmúlt 14 évben 25 e kmt futott. Volt olyan év hogy 600 kmt. Tartalék autó volt.)
Ezeket saját magam ki tudom cserélni?
Ha igen, mire kell vigyázni és milyen márkát ajánlotok/ajanlasz? Az uzemanyagszuro merre van?Koszi
-
Robi81
tag
Sziasztok.Megane 2 kacsa 1.6 16v 2003as.
Tegnap átnézettem és rossz a bal oldali kézifékem.űzemi fék tökéletes.
Érdemes venni egy felújitó készletet vagy bovdent?
Vagy egyszerűbb ha cserélem az egéssz munkahengert?[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen