-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyno
veterán
válasz ThodEE #89801 üzenetére
Na most ezt nem értem......
[link] Eszerint olyan mintha neked 5.-be maradt volna 130-nal?
Neked ph3 van? Nekem ph1, de ahogy elnézem neked 5.-be forog annyit mint nekem 6.-ba.
Nekem 130-nál 2600-t forog, de 150-nál már 3000-t. Szóval lineárisan növekszik.
[link] :ph1 adatai#89799diablo1984: Szelepvezérléstől független, a főtengelynek ugyan annyit kell fordulnia Vagy én tudok valamit rosszul
-
ThodEE
őstag
PH3, Körbenézek a képek között
Neked lesz igazad én emlékeztem rosszul
Nem tudom az a 130as honnan került be 2019be a fotótárba de ennyi idő után már úgy emlékeztem hogy én csináltam, vagy én csináltam csak a krúzolásnál lefotóztam hogy nem mutatja hogy váltsak Na mindegy, lényeg hogy kiderült
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz lsebestyen #89804 üzenetére
Csak a képen nincs a feljebbváltsá nyíl, még majdnem arra is hivatkoztam, vagy az egy lementett kép volt a rövidebb váltóról, fene emlékszik már
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #89795 üzenetére
10km alatt feltanul, de ha nem akkor annyi lesz, hogy magasabb lesz az alapjáratod.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz MasterMark #89797 üzenetére
Rádiós (elment a vevő halászni, komfort elektronika hiba)
Infrás (na az sajnos sose volt jó)
Meg kell nézni hogy kimegy-e a kulcsból a jel a vevő pedig fogadja-e?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz MasterMark #89810 üzenetére
Diag látja hogy kap-e jelet!
Azt is, hogy tudja -e |értelmezni mit csinál a kapott jellel.
Csak azonos típusú komfortmodul jó és fel kell tanítani mindegyik kulcs kódját.
Nem plug and play!Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
Sziasztok, had kérdezzek egyet.
Renault Megane 1 ph2 1.6 16v K4M. Beindult, mentek vele, majd benzinkúton megállás, tankolás és utána semmi.
Kulcs berak, elfordít, kattanás (relé-relé szerű hang), de semmi.
Csinált már ilyet random régebben, de már jó ideje működik.Mi lehet ez, esetleg FHP jeladó?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
norbert1998
veterán
Sziasztok!
Csatlakoznék újfent. Többek között kérdéssel is, de akár az összefoglalóba is bemehet a kép
A kérdésem a következő; amit az autós topikbanúgy említettek, hogy talán Rob210 kollégát javasolták segítségül:
Adott a képen is látható Megane 3, amin elvégeztem egy szinte teljes első futóműfelújítást, többek közt a nagyon hangos bal kerékcsapágy és jobb féltengely miatt. Nyikorgott a stabilizátor szilentje is pl. fekvőrendőrön, így hát akkor cseréltünk úgy mindent, hogy bolcső le. Lengőkarok, szilentek, összekötők, gömbfejek, minden ilyen. Két teleszkóp szintén ment a levesbe. Ami maradt, az a toronycsapágy, mert egész fiatal még, meg a rugók, bal féltengely és jobb kerékcsapágy (ezt is terveztem cserélni de brutális erővel kellett kipréselni, gyakorlatilag tönkrement a szétszedéskor már a présszerszám a bal oldalhoz, így elengedtük, majd cserélem, ha tönkremegy )Arra lettem figyelmes, hogy valami kopog. Hepehupis úton, kormány tekeréskor, stb. Mintha egy öntvény csövet ütnél egy paradicsom karóval. Hááát. Kicsit elhamarkodottan vettem új kormányművet, de közben kiderült, az hibátlan, pedig aknában alatta állva fixre mondtam volna, hogy a kormányműből jön a hang.
A kopogással együtt jelentkező vibrációt később a stabilizátor rúd és pálcákon éreztük erősnek, mikor már tudtuk egy tipp alapján, mit keressünk. A teleszkópon, rugón már jelentősen gyengébben lehetett ezt érezni.
Akkor stab rúd szilent csere újra, ezúttal a legdrágább gyártóéra. Udvaron álltunk neki, már a stab pálcát leszedtük egy oldalon a teleszkópról... És csendben van az autó. Csakhogy az eső elkezdett megeredni, így be kellett menni a szűk garázsba. A stab pálcát nem kötöttük vissza a teleszkópba, csak félrehajtottam. Néma csendben gurult be az autó a garázsig, kormány tekeréskor sem volt hangja.Tehát biztosan a stab rúd/pálca rendszerrel lesz a gond valahol. Jelenleg a rúd maradt gyári, a pálcák és a szilent Febi márkájú. Az először berakott szilent 20 mm-es névleges furatú volt és gagyi, az utóbbi 22 mm-es, míg a rúd mondjuk 22,5-23 mm vastag. Ezek az infók vannak, meg hogy ugyanúgy kopog, kong, mint fentebb említettem.
Mit rontottam el, mi lehet a hiba? Merre menjünk tovább?
Azt tudom már, hogy a kopogás ellenére a futómű nem fog kiesni a kocsi alól, ettől függetlenül felettébb idegesítő hangja van...És a csodajárgány, a páciens:
Renault Megane III Coupe 2.0 tCe 180 (2009)Szomorúan konstatálm, hogy nincs jó fotóm az autóról, mióta felkerültek az egyen-szürkére fényezett elemek, felnik, lökhárító, tükrök
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Tudom, hogy nem Tropy, de ilyen matricát adtak[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz lsebestyen #89820 üzenetére
Én meg meghúztam a lelazult kábelt...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz lsebestyen #89825 üzenetére
Nem biztos ez, én csak egy esetet írtam le, de a nagyobb műveletek előtt ilyenekre érdemes ránézni.
Bazz, most esik le, hogy nálam is volt egy eset kúton, hogy tankolás után nem indult be. Már elindultak értem, amikor X-edik próbára beindult.
Ugye ennél az esetnél többet lehet próbálkozni, mert az igazán nagy áram nem indul meg, nem nyírja ki olyan hamar az aksit.Faternál pl. önindító csere lett.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ThodEE
őstag
válasz MasterMark #89821 üzenetére
REKLÁM
Autóvillamosság,Diagnosztika Generátor,Indítómotor, elektromos javítás!Indító kártya javítás!Védelmi rendszerek, Riasztók rablásgátlással,Indításgátlók,tolatóradar,tolatókamera,Autó Hifi,Menetrögzítő kamera BeszerelésH-P 8-17!CSOPORT MATRICA SZEMÉLYESEN ÁTVEHETŐLehel Szabó: 067036054721161 Rákospalotai Határút 57 ben!Csurka Autóvillamosság
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #89822 üzenetére
Szia.
Már facen is láttam az írásod, csak ott iszonyat tudta mindenki mi a baja a kocsidnak 🤣
Sajnos attól tartok nem megfelelő pálcákat vettél.
Több méret létezik belőle.
Meyle hd-t , vagy fag-ot szabad betenni, ha nem sajnálod rá, akkor lemföldert, a többi sajnos nem lesz jó, ennek a motornak nagy a teljesítménye.
A többi stabot megeszi reggelire és kiköpi.
Illetve a kengyelek meghúzási nyomatékát tudtátok, betartottátok?Renault power
-
ThodEE
őstag
válasz MasterMark #89830 üzenetére
Plusz az ön indító és generátor is, nekem januárban csinálták
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Tiédetis
senior tag
Sziasztok
Tegnap éjjel kicsit megszívtuk az 1.5dci-s Lagunával. 80-90 környékéről kicsit húzatva, mintha "ugrott volna egyet a hajtáslánc, vagy féltengely, ami nyilván nem valós diag.
Volt előjele hasonlónak, szerelőnek mondtam is, de ő turbóra gyanakodott max.
Hibát nem dobott eddig.
Most igen, 1 henger kiesett, dadogott.
Négyen voltunk, az éjszaka közepén, éppen lejöttünk az M7-ről.
Ekkor már beugrott hogy volt egy injektor csere, kb, hasonló tünettel.
Szerintem most is ez lesz. A kérdés az, hogy akkor csak a rossz injektor lett cserélve. Lehet ezt tesztelni valami módon, hogy a maradék 3 milyen állapotban lehet?
Igen, üa. szűrőt szoktam cserélni.ELM27-el csináltattam egy hibakód olvasót
Car Scanner ELM OBD2
Version: 1.99.4/400994/GP
DTC report
Connection profile: Renault Laguna III K9K 1.5 dCi [EN]Date: 2023. 08. 15. 23:43:24
VIN: VF1BT1RG646534686
============================
OBD-IIOBD-II
DTCs: 4
----------------------------
P0201 [0x0201]
Injector 1 - circuit malfunction
Ne mutassa a fejléceket a DTC mély skennelés és a DTC mély tisztítása során (";" választásával elválasztva): Tipp: érintse meg a sablont a változtatáshoz.
----------------------------
P1525(F3) [0x1525F3]
Air Bypass Valve System
Ne mutassa a fejléceket a DTC mély skennelés és a DTC mély tisztítása során (";" választásával elválasztva): Az ELM327 adapter inicializálása azonnal, Nem ajánlott! Nem kompatibilis néhány adapterrel!, Tipp: érintse meg a sablont a változtatáshoz., Gépóra *
----------------------------
P0201(29) [0x020129]
Injector 1 - circuit malfunction
Ne mutassa a fejléceket a DTC mély skennelés és a DTC mély tisztítása során (";" választásával elválasztva): Az ELM327 adapter inicializálása azonnal, „A sikeres kapcsolat!
Támogatott paraméterek keresése ... ", Tipp: érintse meg a sablont a változtatáshoz., Gépóra *, Gép óra = teljes távolság / átlagos sebesség, Állapot:
----------------------------
P0201(25) [0x020125]
Injector 1 - circuit malfunction
Ne mutassa a fejléceket a DTC mély skennelés és a DTC mély tisztítása során (";" választásával elválasztva): Az ELM327 adapter inicializálása azonnal, „A sikeres kapcsolat!
Támogatott paraméterek keresése ... ", Gépóra *, Gép óra = teljes távolság / átlagos sebesség, Állapot:A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
norbert1998
veterán
válasz rob210 #89831 üzenetére
Arra gondoltam én is hogy a korábbi pálcát visszarakva kiderül, az-e a ludas.
A kengyel alatt a stab rúd szilent tartóra gondolsz? Sajna nem. Második alkalommal nem szedtem le teljesen a bölcsőt, mert a talpas nem akart kijönni, így azoknál fogva lógott a kocsi alatt és kézzel húztuk, amennyire tudtuk a pici szerszámmal, ami befért, illetve aksis ütve csavarozo, fél colos kocka fejjel, a külső oldalon. Nem hiszem, hogy annak gondja lenne. Én is a pálcára tippelek.----------------------------
A képek miatt bocsi mindenki, nekem pc-n működött, de most látom, hogy egyetlen fotó sem jelent meg az autóról.... -
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #89834 üzenetére
Én nem tippelek
De jó ötlet tedd vissza a régit és próbakör.
Renault power
-
Jaded
senior tag
válasz norbert1998 #89838 üzenetére
Szép gép!
Engem az ajtón lévő matrica érdekelne, hátha adna +5lovat
Renault Megane IV Limited
-
blp85
aktív tag
válasz rob210 #89811 üzenetére
Köszi!
Az olajjal nincs gond, azt töltögetni szoktam, így nem szárazon fut (tegnap lépte át a 216.000 km-t az autó, így lehet a váltó is kopott már egy kicsit). A billenésgátló lehet a következő projekt lesz, illetve a váltó felújítás, mivel ahogy látom egy kicsit jobban csöpög a drága...Soha nem lesz olyan, amilyen volt, de úgy sem marad, ahogy éppen van. Már a jövő sem a régi. (Eginald Schlattner)
-
norbert1998
veterán
Köszönöm
Egyben volt a matrica, AliExpress, Renault Megane Coupe decal néven fut. Amúgy láttam olyat, amin nem Trohpy, hanem Renault felirat van a mezőben, de amikor rendeltem, pont nem került elém
Mondjuk látszik, hogy nem tökéletes a szabása, acsomagtartó ajtónál rendesen eltorzul már. Nem tudom, mit mértek a kínaiak[ Szerkesztve ]
-
szebe
őstag
válasz norbert1998 #89838 üzenetére
Engem a felni érdekel
Miféle?"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Tiédetis
senior tag
válasz rob210 #89836 üzenetére
ugye jól tudom, hogy ezek nem felújíthatóak? (többen kínálnak ilyet, de már beugrott hogy anno azt mondták, hogy nincs rá gyári javítási technológia kiadva, bár mintha rémlene valami keleti üzem, ahol gyártói felújítás megy)
Szakadás hiba utal a piezo hibára? Ha elektromos a hiba azt lehet mérni valami kütyüvel?A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tibko8
senior tag
Sziasztok adott egy 2016-os Renault clio 4 grandtour 1.5dci k9k628 motor és olyan hibát produkál hogy P0101 hiba kódot dobbe. Először horvátországból haza felé jövet (pont ekkor volt nagy eső majd napsütés és megint eső végig haza felé) jelent meg amikor egy picit a tempomatot 160-ra raktam nagyjából 1 km után hírtelen bedobta ezt a hibát de a kocsi ment szépen tovább csak tempomatot nem lehet kapcsolni. 60-70km után félre álltam tankolni gondoltam kitorlom megnézem hát ha rögtön vissza jön a hiba de nem simán haza jöttünk vele sőt bő 1000 km-en keresztül több napig mentem vele autópályán is 110-130km/h. Legközelebb megint 160-nal dobta be viszont fél perc után. Törlés megint és megint vígan mentem vele sok 100 km igaz csak 110-130 szokott tempóban. Most viszont már 110-re gyorsításnál is bedobja a hibát. Motor térben amit észre vettem hogy ez [kép] a cső mintha olajos vagy gázolajos lenne de teljesen végig és mellette balra a burkolat is az lett. Lehet köze a kettőnek egymáshoz?
A kocsiban 408 000 km vanTudom egy részletes diagnosztika kéne de megkérdezem hátha volt hasonló eset mással is. Hát ha ez is valami típus betegség mint a nyomáskulonbség szenzorhoz vezető 2 rövid cső ami szét málik 150-200k km után. Vagy mint a kipufogáz nyomás szenzorhoz vezető kicsi gumi cső.
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Jaded
senior tag
válasz norbert1998 #89841 üzenetére
Engem csak az az “RS” matrica érdekelne, van mindenféle méretben, csak gőzöm sincs hogy keressem.
Mondjuk már szinte ki is növöm ezeketRenault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
válasz Tibko8 #89845 üzenetére
Nem lett hangosabb csattogósabb a motor járása?
Szerintem így látatlanba, de ezt jobb látni, kinyomta valamelyik injektor talp tömítést amikor megküldted.
Le kell venni az injektor fedelet és megnézni alatta mizu.
Szerintem az gázolaj lesz, de ez meg könnyen kideríthető, meg kell szagolni.
Ha üzemanyag mielőbb megszüntetni a szivárgást, mert az nem játék!!!Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest