-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
A H5H 470-es motor (1.33 TCE) 115Le@220Nm verziójának csak chips kell és 160Le@260Nm lesz belőle, vagy mást is kell buherálni?
Motorkód ugyanaz minden a 3 teljesítményszintnél.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
angyalpc2
aktív tag
válasz rob210 #90796 üzenetére
ok köszi
Spakli.. én pengére gondoltam, de ez jobb kösziRáadásul ma reggelre a szar franciámban tönkre ment a hátsó világítás.
17,5 évet bírt a gyári......de szar ....megbocsájtom
Ráadásul a parkolóban 3-5 perc volt kicserélni.
Osram szlovákia volt, de az index meg a többi benne az GE Made in Hungary.
Na ezt hívják eco-nak. 1xer kell legyártani (tudom ettől csődbe is megy a cég)Nem tudom mi a Ledes modern lámpák élettartama kocsiban, de ha a lakásos led lámpákat nézem...kötve hiszem hogy elmennek 8-10 évnél többet. Cserékről meg ne is beszéljünk.
Egyébként a kínai osramokkal legyen az normál H7 kocsi izzó vagy LED-es lakás..hát nem voltak tartós darabok. -
-
atosan
addikt
Sziasztok,
Előre is elnézést, hogy teleszórom képekkel.
Mindt kiderült, olajcsere után a szerelőm észrevette, hogy a sárgával jelölt tömlő a bilincsnél szivárog. Egy kis darabot levágott, visszarakta. A hűtőfolyadék szint a minimumon volt, utántöltötte amilyennel szokta. Azóta a fűtésem nem az igazi. Gondolom légteleníteni kell.
A pirossal jelölt csavar a légtelenítő? Mert kerék szelep formájút sehol nem találtam.
Az óra ezen szintek közt ingázik:
Maine coon
-
rob210
Topikgazda
válasz atosan #90810 üzenetére
Szia.
Igen az a légtelenítője.
De ez ha ennyire bemelegedett akkor már nincs benne levegő.
5-10 km alatt kidolgozza magából, ha nem légteleníted akkor is.
Próbáld ki, hogy emelkedőn felfelé megállsz minnél meredekebben.
Feltöltöd a tartályt maximumig, ÉS elindítod a kocsit, majd adsz pár hirtelen nagy gázfröccsöt. (értelemszerűen ne hideg motorral csináld.)
Ha csobogást hallasz akkor sajnos megültek a légbuborékok a radiátorban, akkor addig kell gázfröccsözni amíg el nem kussol a csobogás.
Utána lesz fűtés újra.Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #90811 üzenetére
Jaja, megane 4 egy szériájába (3-5 éves autókról beszélünk), sokban sárgás-zöldes csökkenő fénnyel ég a DRL.
Vannak cégek, akik fényszórók felújításával foglalkoznak, ők szétszednek/összeraknak bármit, úgy gondolom, hogy a jövőben ez lesz a megoldás, akinek gyárilag led van az autóban.
A gyári fényszórók ára egy 10 éves autóban, az autó ára lesz, utángyártottak szerintem nem fognak létezni ledes fényszórókból...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
válasz Mezga Aladár #90818 üzenetére
De ott nem a fényszóróval van egyben.
Szét lehet egyébként azt szedni, csak kell hozzá némi tudás:
[link]
Ebben mondjuk nem az u alakban futó LED van.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
mycso
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #90818 üzenetére
Így igaz, megan 3-nál még én sem láttam ezt a jelenséget.
Eddig megane 4-nél láttam csak ezt az elszíneződést/vibrálást. Lehet ez éppen valami egyedi probléma is, hogy azokba olyan led egység/vezérlő került, ami nem túl acélos.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Erre varrjatok gombot. A képen egy szelepfedél látható.
Renault power
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Faternak van egy 2005-ös, 1.4-es benzines Dacia Logan-je. Hosszú ideje küzd egy problémával, de nem sikerül megoldani. Hátha ti tudtok tanácsot adni.
A probléma az, hogy nem megy a km/h óra és a km számláló sem.
Mondták, hogy a váltóba lehet probléma vagy van egy szenzor. A szenzorból már hármat kipróbált, ami garantáltan jók voltak, de nem oldotta meg.
Gyári diagnosztika sem mutat hibát.
A váltóban elvileg van valami műanyag fogaskerék, mondták lehet az darálódott le.
DE
Most azt vettük észre, hogy ahogy bejött a hideg, akkor simán működik. A sebességet is mutatja, a km-t is számolja. Tehát a fogaskerék csak jó. Viszont ahogy bejön a meleg vagy kiáll a napra és a nap némileg felmelegíti az autót, megint behal az egész.
Valaki hallott már ilyenről? Gyanítom valami kontakthiba lesz, de azt sem tudom merre keressük.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #90825 üzenetére
Gyöngykavics.
Valaki hallott a típushibáról, hogy el tud dugulni az olajcsapdája és megszórta vele.
Csak azt nem tudta hogy azt nem így takarítjuk és, hogy illik kiszedni a felesleget ha már azzal takarította.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz V.Stryker #90830 üzenetére
A meleg idő beköszöntével jön elő a hiba? Hehe, Dacia betegség, Duster is, meg kb. bármelyik típus is érintett lehet.
Nem mondom meg, mi a baja öcsémmel rájöttünk fél év teszt után, mert úgysem hiszed el te sem, a Dacia fórumon is kb. leszarták, mikor kérdeztem; ott amúgy is csak az a téma, kinek eszik a gyári adat felénél is kevesebbet a sza....izé, az autója."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Hello! Van mutternak egy 2006-os 1.2-es clioja, bc,cb motorral, kuplungozva lett, tudott menni vele kb 10kilometert es azota nemindul.
Miblehetett vele? Elotte tokeletesen mukodott.
Aksi uj, ha azonnal inditjuk, teker az auto, de nemindul be, viszont ha raadjuk a gyujtast, kialszanak az oracsoporton a lampak, akkor nem teker az onindito!
Otletek? -
rob210
Topikgazda
-
lsebestyen
addikt
Megane 3 1.6 110LE vagy 1.5dci?
Gondolkozom, hogy jövőre lecserélném a szedán egyes megánt. Két bajom van vele, bár közel sem tragikus: kombit szeretnék, hogy a bicót könnyebb legyen szállítani és leginkább pályán mennék vele. Egyébként nem megyek mostanában sokat, városban alig használom. Ha pályán megyek, akkor zavar, hogy hangos az autó. Az világos, hogy a benzines többet forog, de ha nem hallom a folyamatos motorhangot, akkor tök jó lenne a benzines is. Tapasztalat esetleg? Fogyasztás nem igazán érdekel, hogy 5 vagy 8 litert enne (dízel vs benzin). -
szebe
őstag
válasz lsebestyen #90842 üzenetére
Ezek alapján valami későbbi dci-t néznék, ahol javítva van a csapágyasodás meg a befecsi téma. Ettől még nem árt, ha időben volt olaj cserélve pl.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #90844 üzenetére
Szia. 1.6 16v ha a fogyasztás valóban nem érdekel.
A vezcsere drága, de nincs turbó, nincs egr, nincs nagynyomású, nincs injektor (van csak nem olyan )
Sokkal megbízhatóbb, még akkor is, ha az az 1.5 már valóban kiforrott, jó diesel motor.
Nincsenek elromló szenzorok, nincs dpf, soroljam?
6sebességes 1.6 16v-t a népnek !!! 🤣Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BUZZLGHTYR #90841 üzenetére
Továbbra se tudom mi az az abcdefg?
1.2 es clió az vagy d4f vagy d7f
Nincs ilyen cgzzsdfegh akármi.Igen a váltóra menő testkábelt vagy magát az önindítót nem szokták jól visszavezetékelni kuplung váltó stb javításnál.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #90845 üzenetére
Teljesen egyet értek, mióta tényleg szakszerű volt a vezérlés csere, azóta hibátlan(igaz ez is az elvárásom a kocsitól).
Már a feleségem hajtja(nekem januárban érkezik egy új Kuga), de még nem érzi, 20km-es ingázást 8 alatt nem tudja megoldani, pedig nekem városban nem sokkal volt magasabb a fogyasztásom ilyenkor.
Majd ráérez, mert lehet vele takarékosan is menni, de ő inkább sportosabban vezet, szereti hogy lehet vele előzni. -
lsebestyen
addikt
válasz diablo1984 #90847 üzenetére
Tényleg, neked ilyened van. Pályán mennyire elviselhető? Óra szerint 130-cal szoktam közlekedni.
Robi: én is a benya felé hajlok amúgy. -
diablo1984
veterán
válasz lsebestyen #90848 üzenetére
Nyáron azzal voltunk a horvát tengernél, 2 felnőtt+2gyerek fullra rakva tempomat 130at az emelkedőn is bírta, nekem nagyon bejött, a fogyasztása is baráti volt e tempó mellett is, asszem 7,5 alatt kijött, talán 7,2es lett az átlag, de már pontosan nem emlékszem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Háztartási gépek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nők, nőügyek (18+)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Politika
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Linux kezdőknek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs