-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz domper2015 #92599 üzenetére
Viszont az olajban futó szíjnak elég nagy ellenállása lehet az olajon, mivel nem épp áramvonalas dolog egy fogaszsíj fogazása.
-
MasterMark
titán
-
norbert1998
veterán
válasz MasterMark #92602 üzenetére
Természetesen, nem egy pocsolyán folyik át, hanem egy brutális olajtornádóban forog
-
rob210
Topikgazda
válasz MasterMark #92602 üzenetére
Hogy a viharba ne lenne.
Az alsó azaz a főtengely kerekén átfordulva folyamatosan olajat kap.
Ellenkező esetben nem lenne kenése a főtengelynek, hiszen ott nincs szimering ott addig kell olajnak lennie amíg el nem éri a főtengely szintjét.
Remek mérnöki találmány.
Én sose értettem a mérnökök miért nem kérdeznek meg néhány szerelőt, hogy te figyi mit gondolsz, mik a tapasztalatok? Kérdezni sose volt szégyen, ellenben ilyen f@szságokat csinálni na az szégyen.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #92604 üzenetére
Kizárt dolog, hogy ők ne tudnának az anyagok egymással való kölcsönhatásairól.
Ők kb. csak kaptak egy ukázt, hogy ezt érjétek el valahogy.
Lőj a politikusokra és az egyéb gazdasági xarháziakra.
Ami mögött nincs logikus érv, ott bizony a legnagyobb logika van, a pénz.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Jimmy8
senior tag
Ha kuplungtárcsa (+szerkezet+kinyomó) csere lesz az autón (megane 2 1.6 benzin), mindenképpen kérjem a lendkerék szabályozást is? Először csak csúsztatáskor remegett (főként melegen)- most már csúszik is, így már időpontom is van .
Nem szeretném, ha emiatt lenne garanciális vita később a szerelővel...
Érdekesség, hogy az autóba garantált 130eKm van (50ekm-rel vettem 8 éve), és eddig már ez a második nagyobb kiadás ez évben (először az önindító adta meg magát úgy, hogy komplett csere kellett). Eddig megbíztam az autóban, de régen rossz, ha ennyit bírnak benne az alkatrészek... -
Jimmy8
senior tag
válasz rob210 #92609 üzenetére
2008 (2007.12 hó ) Szerintem ezen alkatrészek élettartama (melyeket az előző hozzászólásomban írtam), elsősorban a futásteljesítménytől kell hogy függjenek (persze ilyenkor azt is nézni kell, hogy abból mennyi volt a városi furikázás). A szilentek, szíjak, gumicsövek, gumialkatrészek egyértelmű hogy öregszenek akkor is, ha keveset megy az autó...
Lehet csak az én ismeretségi körömben vannak olyan tizenéves autók, amelyek gyári önindítóval és kuplunggal 200e km felett járnak.
Eddig nekem 8 év alatt ezek voltak (az olaj, folyadék és szűrőcseréken, illetve gumiabroncsokon felül): első féktárcsa+ betét, hátsó fékbetét, kormánykapcsoló + légzsákszalag, termosztátház tömítés, vezérléscsere 2x, főtengely szíjtárcsa, kuplung főhenger, csomagtér átvezető gumi 3x)[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz domper2015 #92611 üzenetére
Nekünk az mk2,5es benzines focusban még 245ezernél a gyári kuplung volt, így nem tudom elképzelni, hogy 100ezer alatt hogy lehet lerúgni egy tárcsát.
-
válasz diablo1984 #92612 üzenetére
User es felhasznalas fuggo a dolog. Pl egy ismerosom a kuplongon pihenteti a labat (mi a turoert nem vesz automatat, nem ertem), vagy nem nyomja ki rendesen, vagy varosban tolja minden nap, esetleg nem is kenik a mehanikus pontokat. Nekem a Kangooban 245 ezer van es gyari a kuplung+ onindito is(nagyobb akkuval a kocsi mindig) . Cserebe ket evente uj olajat kap a kuplung, par evente a kulisszat is grafitsprevel befujom+pucolas) es sokszor megy nagyon hosszu utakat, ahol kb csak parszor valtok.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
tycon
tag
válasz rob210 #92604 üzenetére
/Én sose értettem a mérnökök miért nem kérdeznek meg néhány szerelőt/
Én a takarítónőt is megkérdezem. Mikor az általam tervezett röntgengépet állítottuk fe, a takarítnő mindta, na ez remélem nem olyan, amelyiken megáll a vér, és a sarokból nem lehet kitakarítanii. Na, azóta ezek szerint terveztem a burkolatot. Mondjuk, nem az én gépemre mondta.fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
zsizsef
senior tag
Üdv!
Stabilizátor gumikból mit érdemes megvenni?
Köszönöm! M2 az alany. -
Morales72
csendes tag
-
-
mycso
Topikgazda
válasz domper2015 #92611 üzenetére
Nekem a talismanban a két első adaptív gátló 94.000km-nél kuka...engem ez lepett meg.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
kisgyerek85
senior tag
válasz Sirus86 #92613 üzenetére
2000 èvjáratú clio 2 autónkat 2007be vettük meg az első gazdájától 120e km-rel. Nem volt kuplungcsere tudtommal ès nálam sem azóta. 348e km van benne.
Cèges fiorinoba amit csak èn vezetek 240e km van. Mèg jelèt sem èrzem,hogy cserèltetni kellene. A sajátba elèg kemèny ès fent is fog, de nem csúszik. -
forceberg
veterán
válasz kisgyerek85 #92622 üzenetére
Legelsők közül való a M2-m, a 22. évét tapossa. Min. 362e km van benne. A kuplung, váltó és a motor bontatlan. Kop-kop!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #92612 üzenetére
Én láttam a parkolóban 6 hónapos új S60 Volvot, ahogyan az asszony leégette a kuplungját. A férje az ablakból üvöltött vele.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
domper2015
senior tag
válasz Morales72 #92619 üzenetére
Pedig Renault sem hajtom kevésbé, van amikor cipel is rendesen,
Nem szoktak állni a kuplungon, a mostani is elment volna még egy keveset, de olyan kemény volt, mint Tarzan sarka. A karácsony délután gyerünk Bécsből Debrecenbe 10 órás túra után [hajnalban Db-Bécs 5,5 h volt] mondtam, hogy lépni kell. Elég az ereimnek a cigi, ne kuplungozástól legyek már vissszeres. -
domper2015
senior tag
Megane 3 1.5 dCi izzítógyertyák mennyit bírnak? Egy kicsit nehezebben indult az autó az áprilisi télben.
151.000 km-nél volt cserélve 2 es ½ éve, most 241.000 van benne. Napi szinten használom, 50% autópálya, 30 % főút és 20 % város. -
angyalpc2
aktív tag
válasz AMD Power #92624 üzenetére
te is üvöltenél vele, ha tudnád az árát
Nagyzolni akartam, de
Kikerestem kb 2020-as T4 benzin (bakker nincs dízel már?)
legolcsóbb luk 111e Sach 75e
Következő Valeo 235enem mondom hogy olcsó.. meg pláne a munkadíj, de 400-700e ft-ra gondoltam
Ha már itt tartunk 1.2 C3G motor
láncos vezérlés
https://www.youtube.com/watch?v=Fo9fTCW85OE&start=1818
kb örökélet? Kicsit furcsállom is, hogy a D7F a kisebb köbcentivel erősebb és takarékosabb, gondolom a befecskendezésen sokat nyertek.És ez mennyire kopott? látszólag szép.
https://www.youtube.com/watch?v=Fo9fTCW85OE&start=1760 -
angyalpc2
aktív tag
sima 2-es clio 150e-nél sőt már 135ekm-nél-nél full gatya volt a legéscsillapító.
ballonos kerekekkel, nincs is súlya a kocsinak, elpattog a hepehupán.
Az összes stabszilent 70ekmt bírt a gyári, aztán került bele másik gyári 8 éve 70ekm után az is kuka lett. Iszonyat moslék utaink vannak. és még nem is járok kifejezetten rossz úton kb napi 2x2 km-t leszámítva -
rob210
Topikgazda
válasz angyalpc2 #92629 üzenetére
Nem láncos a vezérlése eltévedtél ez egy c-s motor aminek tolórudas a vezérlése
Felül szelepelt alul vezérelt.
Azért mert van benne egy lánc az még nem a vezérlése 🤣
A többi részét meg nem is értem. Mi nyert min mennyit?
C3 54le
D7f 60le
D4f 75le
D4ft 103le[ Szerkesztve ]
Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz polonic #92628 üzenetére
Igazából azért lepett meg, mert ugyanezeken az utakon, ugyanekkora felnivel a laguna 3 gátlói valahol 250.000km-nél adták meg magukat.
A lengőkarokat szintén itt körül cseréltem a lagunán, a talisman már 50.000km körül átesett a komplett lengőkar cserén.
Igazából már százszor megbántam, hogy eladtam a lagunát és megvettem a talismant, ez bekerült az "életem legrosszabb döntései" közé.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Na, jovo heten megyek haza vele Magyarorszagra szervizelesre (olajcsere meg altalanos ellenorzesre), akit erdekel, lecsaphat ra! Csak ide linkelem be, meg magyar ismerosoknek irom, mert nem akarom ,hogy hahus kamus, alkudozos, vesztegetos emberkek engem szekaljanak, nem erek ra erre. Sajnos az utodja meg nincsen meg, de legalabb asszonyt sarokba tudnam szoritani, es vegre jonne velem autokat nezni
https://logout.hu/bejegyzes/sirus86/renault_modus_2005_az_ezer_euros_auto_tortente.html
rob210, igy maradhat?
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz molnarpeter #92644 üzenetére
Annyira noobnak erzem magam a Ph logikaja mellett. Akkor rob, kerlek torold.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
angyalpc2
aktív tag
válasz MasterMark #92502 üzenetére
nem, nem lineáris a skála.
Szálanként lemértem. -
angyalpc2
aktív tag
válasz PofaJenö #92501 üzenetére
Ha felvillan a benzin tank jelző, akkor pont ~38-39 liter fogyott (vagyis annyi megy bele)
Szóval a skálát 38/9= 4,2 liter De nem lineáris, van hogy 5,5 van hogy csak 3,8l (valahol középen 4.5 csík) Az első csík pl csak 55-65km-t bír ~4 liter, aztán a 2 csík már 80-100km-t is ~6 liternyi.
Vagyis 50 liter a tank így elvileg maradt kb 11-12 liter a sárga jelzéstől számolva. Bár érzetre inkább csak 8-9 liter, mert, nem csont szárazra akarod üríteni hogy megállj vagy is az kb +2 liter az max városon belül arra elég hogy elmenj tankolni.
Szóval 100-150km-t akkor még elmegy (attól függően mennyit fogyaszt)
Legutóbb 49liter ment bele, 762km-rel vegyesben. porzott a tank kb. (Sajnos így jött ki a lépés, elfelejtettem, szorult is a popó, hogy a kútig kibírja e.)
Ha a motor le van állítva gyújtás le ..nyomod a műszerfal órán a fekete pöcök gombot és közben ráadod a gyújtás, hogy elkezdjen bimbambolni ...szerviz módba lép és ha vársz akkor ki fog írni egy számot is, hogy mennyit érzékel digitálisan 50-tól 0-ig
Olyan 4 liter megmaradtnál már 0-át jelez[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Linux kezdőknek
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- Suzuki topik
- Háztartási gépek
- Politika
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Vírusirtó topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen