- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Windows 10
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Videó stream letöltése
- Programozás topic
- Autodesk - Revit
- ASUS routerek
- DIGI kábel TV
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Saskakas18 #195002 üzenetére
Azt olvastam, hogy 250-300 ezer km-nél esedékes a motorfelújítás (nem tudom, hogy konkrétan mit kell cserélni, lehet, hogy csak a dugattyúgyűrűket), ezt Stage 1 tuninggal is tudják.
Láncos vezérlésű.
Korábban tán pont Neked írtam, hogy volt egy 173 ezret futott G7 2.0 TSI-m, 3 éves, arról lerítt, hogy autópályán használták komoly* tempóval. Rövid ideig, 3-4000 km-ig volt nálam, így pontosan nem mértem, de gyanúsan kedvelte az olajat (kb. 1 litert bekapott). Illetve visszatérő hibakódot jelzett, vagy a lambda szonda vagy a katalizátor gyengélkedett.
Visszagondolva, vélhetően a tartós cipőzés okozta ezeket.(* Kőfelverődés miatt az orra újra lett fényezve, de ezen túl én is sok kavicsnyomot javítottam még az oldalán. A felni is tele volt kavics okozhatta leverődésekkel. A szerviztörténete alapján évente kapott új féket és gumikat.)
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs