-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz eastsider #10153 üzenetére
cserébe tartós. a cégesem egy 2012 Elantra, az ajtón a könyöklő szivacsa teljesen össze van esve, a kormányt cserélni kellett még gariidőn belül, úgy hámlott a bőr, a váltógombot én cseréltem tavaly, mert a krómozása szétjött kolléga gyűrűjétől, az ülés szivacsa is kezd veszíteni a frissességéből. mindezt 8 évesen, kb 120ezer km-rel...
ehhez képest feleségem 2008-as Prius 2-ese 240ezer km-rel egész tip-top, a csomagtérjató zörög veszettül (majd tavasszal szétszedem, nem akarom törni a patentokat - meg hidegben szerelni ) és a könyöklőkön a plüss megkopott picit. az ülés kárpitja és szivacsa is jobb állapotú, mint a fele annyit futott hunyadiban. a 2004-es Audit azért nem mondom összehasonlításnak, mert az sokkal magasabb kategória, de 180 ezernél gyakorlatilag kopásmentes, egyedül a fényszóró kapcsolón volt megkopva a soft touch. 1000Ft volt ebayről egy új kapcsolóborítás és 10p átszerelni.
de az Audit az állapota alapján el lehet adni egy megkímélt 5 évesnek, a Prius is letagadhat pár évet, az Elantra meg hozza a korát. szóval jó a hunyadi, de inkább az első tulajdonosnak, gariidőn belül tartósságot tekintve fejlődhetnének még, de sajnos a trendeket látva mindenki egyre silányabb, egyre kevésbé tartós autókat gyárt. pár évtizede már tudtak tartós mechanikát gyártani, csak elporladt körüle a kasztni, mostanra meg tudnak olyan kasztnit gyártani, ami sose rohad el, csak a műszaki tartalom lesz benne fenntarthatatlan, meg elporlad a beltér is... hű de jó... se
ha napi használós A-B autót keresnék, akkor valószínűleg újra egy hibrid Toyotánál kötnék ki (és feleségem is, nagyon bejön neki a Prius), akár újról, akár használtról lenne szó. ha lecseréljük majd a céges autót, megpróbálom meggyőzni őket, hogy ne egy új i30 fastback legyen, hanem egy hsd Corolla vagy C-HR, mert a kollégák alatt 8-10 litert esznek az 1.4 t-gdi fastbackek (az nálam akkor 10), míg egy 1.8 hsd-vel elkarcolok 5 lityivel... és az a csúfság, hogy azonos szintre extrázva nem olcsóbb egy automata hunyadi se, de rosszabb az értéktartása és a fogyasztása is magasabb.
szóval sajnos/szerencsére a Toyota a magasabb műszaki színvonal miatt megengedheti magának a gyengébb minőségű vagy inkább minőségérzetű beltereket... -
eastsider
nagyúr
válasz rbalint88 #10154 üzenetére
Én is igy látom, ahogy írtad! A yarisnak sem hiszem, hogy sok gondja lenne majd idősebb korára.. bár 57k-nal fenyesedik az index kar, kormányon a zene váltó gomb, de ennyi. bár nyilván alacsonyabb kategória, mint a Prius.
Inkabb ami zavar, hogy 0km kora óta recseg az ajtó behúzó műanyag... Ez nagyon megöli pl a minőségérzetet, de jó nem prémium cucc elfogadom ... de sztem meg az 1es fabiankban sem volt ikyen. Ajtón alul a díszléc zörög becsukaskor (2 elemből álló osszepattintott műanyag). De ezen gondolkdom, hogy megfixalom valahogy. Akkor mindenen más színű a háttérvilágítás. Ablakemelő, ulesfutes, trc. Ezt nem is értem.(OCD)
Ha nagyobb autóra lesz szükségünk akkor e mellé/helyett tuti szintén hsd Toyota lesz. Apróságok ellenére szeretjük. Szerviz nem horror, jó vele közlekedni, parkolni stb.[ Szerkesztve ]
-
Atlantis
veterán
válasz Gergőke88 #10151 üzenetére
Igen, a legújabb, kb. az első képek óta vártuk a megjelenését párhuzamosan az új i20-al, , pechünkre sajnos a forint pont bokán fosta magát, mire ideértek...ez van....cserébe az i20-at is egész jó áron tudtam eladni.
rbalint: nagyjából egyetértek, egyelőre csak érzésre tudom megítélni a Yarist, tartósságról nem nyilatkozhatok. Érzésre viszont szerintem a Hyundai fényévekkel előbbre van vagy inkább úgy fogalmaznék, hogy jobban európai, legalábbis kisautó-kategóriában. Nem csak anyaghasználatban, hanem apróbb részletekben is, pl.: csomagtér-megoldás, tárolórekeszek az utastérben, lehet kulcsról nyitni csak a csomagteret, tartalékkulcs is bicska, stb.
Ezek mondjuk nekem nem létfontosságúak a műszaki tartalomhoz mérten (ha az lenne, nem ezt az autót vettem volna), de a napi használatot meg tudják könnyíteni és igazából filléres megoldások, ahol talán a Toyotának nem kellene spórolnia.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Gergőke88
addikt
válasz eastsider #10153 üzenetére
MOndjuk a polotól se voltam elragadtatva, arról nem is beszélve, hogy a kis motorkhoz a dsg se egy életbiztosítás. SZóval technikában meg a Toyota jár min. 1 lépéssel előttük.
De az is tény, hogy ennél több pénzt én ekkora autóért biztos nem adnék.
Nem is tudom mennyi lenne most egy új hybrid Yaris Selection. 7,5-8mFt... Nemár..
Én 5,5ért vettem... -
Atlantis
veterán
válasz Gergőke88 #10158 üzenetére
Ha belegondolsz, az sem kevés, nem beszélve, hogy az előzőhöz képest mennyivel tud többet a mostani Yaris...persze ez erősen szubjektív dolog, kinek mi mennyit ér meg, az autóvásárlás-és tartás nem igazán tekinthető befektetésnek.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
No.01
őstag
válasz Nikaré #10157 üzenetére
Ahogy korabban is irtam ez az olajteme igenis az emberek 99%-nal pont olyan, mintha a forumban olvasta volna. Hitbeli meggyozodes nem tobb.
Ha a specifikacio alapjan megfelel akkor nincs problema. Annyi, h a kisebb markakkal azert nem erdemes annyira kiserletezni. Szerintem.
Sokkal inkabb a beszerzesi forras ami gazos. Volt tan 1 eve, lehet mar tobb is, h az Eneost a lemgyeleknel kevertek, cimkeztek, toltogettek... igaz az a szallitmany nem is a hivatalos magyar importoton keresztul kerult bele a magyar ertekesitesi lancba.A margora azert meg ideirom, h szerintem meg a magyar markaszervizek sem latjak at, h bizonyos olajoknak milyen hatasa van egy adott autora. Gyari olajat hasznaltak vegig? Ugyan mar! Ha nem nezed meg siman lehet, h nem igazi Toyota olaj kerult bele.
En voltam olyan Toyota markaszervizben ahol valoban Toyota olajat hasznaltak (nyilvan a Toyota sem gyart olajata hanem veszi v.kitol) lattam ugyszinten markaszervizt ahol Eneos volt, de bizony ahonnan a P3 jott ott Mobil1 volt a szervizben es ez nem egy kis videki eldugott szervizecske volt, hanem Hollandia 2. legynagyobb Toyota markakereskedese.Gergőke88
Azert a regi Yarist ne hasonlitsuk a legujabb modellel. Eltelt par ev + inflacio + EUR <--> HUF arfolyam...
A mi P2-k 2009-ben "jo" magyar forintban alulrol verdeste a 9M-t (nyilvan a holland es magyar arak kozott mar akkoris volt kulonbseg, de ha jol tudom otthon is belekerult 7-8M-ba)
tetszik vagy sem, de az utobbi par evben nagyon elszaladtak az arak... nemcsak Toyotaeknal.
En iden lattam VW megrendelot ahol igaz a mar kifuto, de akcios Golf7 kombi extrazva, de kedvezmennyel tobb mint 11M volt. Az egyik fonokom Passatja ~67e EUR.
Sajnos ez van es hidd el otthon sem rosszabb a helyzet, mint kulfoldon. -
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #10158 üzenetére
Egy jol felszerelt 1.0tsi dsg polo is annyi. Marmint 7,5-8... kivagyok ezektol az ujauto araktol, sajnos a nem atgondolt szabalyozas ezt hozta... a sokszaz loeros plugin suvoknak meg tapsolunk es tamogatjuk, mert a katalogusadat szep, hisz arra lett fejlesztve
Atlantis: “lehet kulcsrol nyitni a csomagteret” na azt mindenki dislikeolja, aki mar zarta be a kulcsot igy a kocsiba
eastsider: tavaly tavasszal gondolkoztunk ujauto vasarlason, automata benzines/hibrid vonalon, kb 6M-ig, ertelmesen felszerelve. Yaris pici lett volna, Auris alapfelszereltseggel is sokkal dragabb lett volna, Scross formajaval voltak peoblemak, pedig az best buy volt, vitara puruttya belul (konkretan a 10 eve splash belteri minoseget tudja, 3x annyiert), astrarol lebeszeltek. Ugyhogy a beulobol vettunk egy 2004-es A4 cabriot es hitelbe se vertuk magunkat, meg iden a Prius miatt se es ket millaval beljebb vagyunk, mint egy vitaraval... Jovore lakasfelujitas, aztan ha ugy allunk, 3 ev mulva csereljuk a Priust (C-HR-t szeretne). Az Audit annyira megszerette asszony, plusz a fuckcovid lenyomta az arakat, hogy ott nem valoszinu a csere, majd megprobalom parhuzamosan futtatni a projektautokat (utobbi idoben nagyon gerjedek egy S4-re, ha hozok egyet kintrol es tudom hasznalgatni par honapig ingyen/minimalis bukoval, az deal es kipipaltam a V8-at a listamrol). -
Atlantis
veterán
válasz rbalint88 #10161 üzenetére
Így van, vetettem egy pillantást a Polo-ra is az i20 mellett, de kb. hasonlóra konfigurálva nem sokkal voltak a hibrid Yaris alatt árban...és akkor még ott lenne a DSG/DCT és/vagy a TSI/T-GDi... ami újan nem olyan gáz, de eladni majd nem lenne egyszerű, mint a tűztől, úgy félnek a vevők a kisturbós benzinestől.
Csomagtér-nyitás kulcsról: nyilván némi odafigyelés nem árt, 15 éve ez az első autóm, amiben nincs benne...persze ennél nagyobb baja ne legyen, de azért a Toyota kicsit skót az ilyenekben.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
nagyúr
válasz Nikaré #10157 üzenetére
4300-as az ilyen mindenbe jó, alacsonyabb nyírásstabilitással
4600-as már dízeles olaj, normál nyírásstabilitással4300-as akkor ajánlott, ha több a városi használat van, ráadásul vontatás, nyáron erős dombok és hosszú autópálya kizárva.
Szerk: vontatás alatt, utánfutó vagy más autó vontatását értettem.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
eastsider
nagyúr
csak annyit gondoltam a Poloval kapcsolatban, hogy minőségíbbnek tűnik belsőre. Még, ha nem is az. Amúgy meg nyilván mi magyarok vagyunk csórók az újautókhoz... na meg majd karbantartani őket évek múlták.. Minden drága, emissziók, komplexebb alkatrészek, kötelező alapfelszerelések, alapanyagok, munkaerő sem hiszem, hogy olcsóbb lenne. ez van, lassan emgint luxus lesz egy újautó? (nálunk)
-
rbalint88
addikt
válasz eastsider #10165 üzenetére
Nekem alapvetoen nem van a fo problemam, hogy megvenni draga. Hanem draga es szar. Ertsd nem megbizhato, kenyes, karbantartasigenyes (pld dsg kuplungcsere 500+ ezerert) es a belteri minoseg es a minosegerzet is egyre puruttyabb adott kategoriaban. Foleg vag groupnal latom ezt, ahol kb 20 eve elkezdtek erosen felfele srofolni a minosegerzetet es kb 10 eve meg cutcutcut es egyre silanyabb minden
-
joefasalasso
aktív tag
Sziasztok. Vettem Liqui Moly Special Tec DX1 olajat. Normális, hogy mézszerű szine és olajfinomito szaga van. Eddig Mobil olajat használtam, annak nem volt ilyen szaga. Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Csabroncka
addikt
-
KTTech
veterán
válasz Csabroncka #10173 üzenetére
Vagy épp egy közúti ellenőrzésig... ahol épp rossz napja van a rend éber őrének.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
válasz KTTech #10174 üzenetére
Vizsgán sok átment, sokszor észre sem veszik vagy csak a nagyon gagyikat szórják ki.
Tegnap mesélték az autós topikban, hogy megállította a rendőr és megkérdezte, milyen LED világítás van benne, mert nagyon jó."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
joefasalasso
aktív tag
válasz Csabroncka #10169 üzenetére
Tökéletes ebbe az autoba. Cilike.
-
nagyúr
válasz joefasalasso #10168 üzenetére
Ez nem a zöld színű Liqui Moly.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
joefasalasso
aktív tag
válasz joefasalasso #10180 üzenetére
Molygen?
-
nagyúr
válasz joefasalasso #10180 üzenetére
Igen, van zöld színű is.
Különben meg normális a mézszerű szín és olajfinomító szag."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Vezu
csendes tag
válasz Gombinyó #10182 üzenetére
Végülis felhívtam a Carglasst, (ha már állandóan nyomatják a reklámot a rádióban ) valószínűleg teljesen ingyenes lesz cascora. Hétfőn már ki is cserélik, 2 órás művelet, szóval ennek örülök. Kicsit aggódtam, hogy a december 8.-ai műszaki vizsgáig nem lesz meg.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Elkestem. Nekunk volt sajnos tapasztalatunk veluk 2x is. Egyszer otthon egyszer itt kint.
Mind a 2x ingyenes volt es szepen dolgoztak, korrekt ugyfelkezelessel.Az egyetlen kulonbseg az "atfutasi ido" volt. Kivancsi vagyok neked mennyi ido alatt lesz kesz.
Sajna ebbena hollandok lenyegesen gyorsabbak voltak. -
Gombinyó
őstag
válasz Csabroncka #10187 üzenetére
Cascot nem a szélvédő csere miatt fizetek. Bármikor elverheti az autót a jég, kiugorhat elém egy kutya, ellophatják, stb és akkor a casco éves díja eltörpül a javítás összege mellett. Nekem megéri, hogy nyugodtan aludhassak legalább az autó miatt.
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Kulon topikot nem talaltam Lexusnak, gondoltam itt rakerdezek. Kerdeznek egy GS450h -rol. 2008 -as evjarat.
Mire kell figyelni ezzel az autoval kapcsolatban vetelnel? Mi az, ami nagyon sokba kerulhet, ha elromlik? Ismert tipushibak? Mekkora futasig erdemes egy ilyenbe beleugrani?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
No.01
őstag
-
MPowerPH
félisten
Annyira rosszak az elso peldanyok?
Azert a 450h -t nezem, mert jelenleg egyu 2.2 i-CTDi Accord -al szenvedek, de szvsz ertsed, tenyleg szenvedek. Elmult 8 evben 300 loero alatt nem volt autom, azok is dieselek voltak, hozzaszoktam ahhoz, hogy ha odalepek, akkor megy. A 300h -val sem lennek elorebb.
Azert kezdtem el nezegetni a Lexus -okat, megbizhatosag es hybrid mivolta miatt jo lehet rovidebb tavokra is, de van benne ero, diesel betegsegek nelkul. Nem akarok sok penzt kiadni autora, mert nem tudom, meddig lesz nalam, de ezt bevallalnam. Nem is az evjaratot neztem, hanem a futast.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
No.01
őstag
válasz MPowerPH #10194 üzenetére
En nem szeretem az olyan storykat ahol a dolgokat csak roviden es nem reszleteiben meselik el igy itt is csak annyit tudok mondani amit tole hallottam, de ez valoszinuleg nem fedi az egesz keresgelesi folyamatot...
Szoval a megkimelt, de lelakott es visszatekert oras peldanyokat nem is emlitem mert az sajnos alap.
Ami nagyobb baj volt az a magasabb futasbol es durvabb hajtasbol volt eredeztetheto.
Volt olyan amiben mar csereltek cellakat, volt amiben mar esedekes lett volna, de inkabb az eladas mellett dontottek, tovabba volt olyan is amiben invertert csereltek, de errol semmifele dokumentum vagy ne adj Isten szamla nem volt.
Volt egy amerikai modell ami a tobbseggel ellentetben nem volt vizkaros es korrektul at is volt alakitva EU-s modelle, de arrol lecsuszott, mert helyileg nagyon messze volt.Vegul ahogy irtam elengedte a 450h-t es 2 honap keresgeles utan vegull talalt egy valoban nagyon gyonyoru megkimelt peldanyt. 2 dolog nem stimmelt: a tipus (300h) es az ara (jol felszerelt alacsonyabb futas)
Tavaly nyaron talalkoztam vele akkor meg megvolt neki es 2 ev utan is imadta. O egyebkent egy Superb-rol valtott amire mar koltott (valto) de lassan meg tobbet kert volna a technika ami mar alulrol 7 szamjegyu lett volna. Igy meg aranyaiban kis bukoval szallt ki belole.Ide kivankozik meg, h anno nezegetett RX-ket is ami igaz tetszett neki, de a GS neki kenyelemre jobban tetszett.
A privat velemeny az, h ra kell szanni az idot es az energiat es a kisebb hibakat el kell fogadni egy hasznalt autonal. Legalabbis
nekunknekem azutan jott az attores P2 es P3 ugyben is, h elengedtem a tokeletesre valo torekvest, hiaba mind2 auto csak ~5 eves volt. -
leslien
nagyúr
üdv ! kérdésem lenne... Toyota yaris 1.0 2002 . kuplung kinyomásánál nyekereg a pedálnál..
mit tudok tenni? lehet ,h rossz helyen vagyok...Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
No.01
őstag
Ez pozitiv Masfel ora utan johettel is el? Itt a hollandoknal azt mondtak anno, h 2-3 orat varni kell minimum. Igy vegul reggel leadtam es delutan felvettem.
Tan 2 eve volt hasonlo otthon mikor megjelent a CarGlass. Szimpatikus volt, h ha van Cascod akkor nem kerul semmibe es nekem mar volt pozitiv tapasztalatom. Akkor azt mondtak, h jo(bb) ha szarad ~12 orat. Vegul megoldottuk nem volt gond...
Persze siman lehet, h azota ennyit valtoztak a dolgok.Azt szabad kerdezni, h milyen markaju uveget is hasznaltak?
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs