- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mozilla Firefox
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- DIGI internet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Ha kioldod manuálisan akkor az ki van oldva.
Üzemi féked lesz, de kézi nem.Én ilyenkor diagot szoktam csinálni és azzal oldom service állásba téve.
Ebből rögtön ki is derül, hogy a kapcsoló, vagy maga a motor halt meg. Mert ha nem old ki akkor a motor.Az meg aki ezt fél óráig tekergeti szerelőként az meg is érdemli. Nincs egy csavarozójuk?
Renault power
-
Chereiose
addikt
Sziasztok!
Gondolkodunk egy új hybrid yarison, viszont ami szóba jöhetne keretileg az a kifutó classic hybrid lízingre, de én nem nagyon látok már eladó modelleket, legalábbis hahun. Egyes honlapokon találtam, de nem tiszta,hogy mennyiért, meg csak készpénzes vásárlás esetén írja Már teljesen megszűnik a classic hybrid, vagy csak én nem találom?
-
Gombinyó
őstag
válasz Chereiose #9952 üzenetére
Szerintem már nem gyártják, de nem néztem utána. Pl ahogy bejelentették az új corollát már aurist se lehetett rendelni csak a készletes autókat szórták ki. Alkut nem igazán befolyásoló tényező, hogy kp vagy lízing, talán a lízingesből még tudnak picit engedni, mert a banktól kapnak utána pénzt.
Én a helyedben körbetelefonálnék a kereskedésekben, hogy van-e belőle készleten, illetve milyet tudnak még berendelni raktárról. -
-
nagyúr
válasz Chereiose #9954 üzenetére
Nem értem a logikát. Ha egy Swift olcsóbb, akkor sehogy sem fogja a hibrid Yaris kitermelni a plusz célárát, hiszen a Swift is hibrid, még ha mild hibrid. Ahogy nézem a különbség a listaárban cirka 1 millió a CVT váltós váltósnál. Fogyasztás terén legyen 2 liter a különbség...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
őstag
válasz Chereiose #9956 üzenetére
Nem tudom, hogy ültél-e már a Classic Yarisban, de az egy szekér egy Swifthez képest.
Ha az új Yarisról lenne szó, akkor már persze én is inkább a Toyotát választanám, de ha a régit nézem, akkor inkább egy CVT-s Swift.
Szerk.: plusz a Classic Yarisnál csak a nappali menetfény LED-es, a tompított az minden esetben halogén (csak vetítőlencsés). Viszont most a facelift Swiftek már LED-es tompítottal jönnek, ami azért nem mindegy.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
-
őstag
-
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #9959 üzenetére
Mondjuk en a kockalampasat vezettem a most kifuto yarisbol, de tenyleg eleg szeker. Beltere nem nagy eresztes minosegben, viszont a habos-gumis muanyagok mar tudtak eleg szarul kinezni benne 5-6 evesen. Ilyen szempontbol jobbak a suzuki kokemeny (szigoruan ekezet nelkul) muanyagjai, orok elet es egy nap, ugyanugy nez ki
-
gorgo
őstag
Vezettem ma 140 percet, nagyon nem volt kényelmes a Toyota (Auris). A háttámasz segít, de cserébe a fix fejtámla miatt lesz egy idő után borzasztó. Nem tudjátok, lehet hozzá kapni állítható fejtámlát (más modellé is jó lenne, csak kegyen)? Azért elég gáz hogy a legjobb felszereltségben is egy szar fix fejtámla van. Ergonómia NULLA.
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
gorgo
őstag
Egészséges ember észre sem veszi az egészet. Lesz sérved (nyaki, háti), mindjárt ergonomikus üléspozíciót akarsz felvenni. Ekkor kezdődnek a bajok... nem is tudsz, szar az ülés íve, amire ráérsz egy lapáttal a fejtámla. Az ülést még be lehet állítani valamelyest(azt sem az alap verzióban) de a fejtámla rémes szögbe kényszeríti a nyakat.
Mondjuk ki sem próbáltam hogy hátra fordítva bele megy-e, meglepne ha igen.
[ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
nagyúr
Na, ma végre megvolt a szoftverfrissítés (mondjuk nekem kellett rákérdezni, hiába ígérték, hogy jelentkezni fognak). 25e Ft-t kértek érte és kb. 1 órát vett igénybe.
Az Android Auto-hoz ugye csak az anyósülés előtti USB csatlakozó használható és szükséges hozzá persze egy Androidos telefon. A Google kedves nénikéje valamiért úgy döntött, hogy Android 10 alatti OS-nél ez alaphelyzetben neked nem jár. Nekem egy lassan 4 éves OnePlus 3T telefonom van, amin Oxygen OS 9.0.5 van (Android 9.1), ennél már a Google Play áruházban fel sem dobja, böngészőből megnyitva közli, hogy nem kompatibilis. Csakmertazért. Szerencsére APKmirror-or letölthető, telepíthető és működik Root nélkül is.
A működése egyszerű, ha rákötöd a Menu gombnál meg fog jelenni az Android Auto. A sima Google térkép nagyszerűen működik, a Waze is jól működik, csak valamiért kb. 10 FPS a képfrissítése, nem igazán értem miért, mikor telefonon amúgy villámgyors (talán a sebességért az autó SoC-je felelős?).
Szóval öröm és boldogság. Csak miért kellett erre csaknem egy évet várni...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Gombinyó
őstag
Hát az passz, mert a nagy verziofrissítés, amit felraknak tavalyi a fájl tulajdonságai szerint. A legfrissebb kis patch ami a nagyra megy rá, ha jól emlékszem 1075-ös pedig márciusi...
Szerintem csak húzták az időt, hogy több navit adjanak el (ami egy hulladék, főleg 300e plusz pénzért) -
nagyúr
válasz Gombinyó #9970 üzenetére
Én sem tudok másra gondolni, csak ezzel a gondolatmenettel az a probléma, hogy a 2019 november utáni gyártású Corollák élből ezzel érkeztek, tehát csak azokat szívatták meg, akik az első szériából vásároltak. Mondjuk márciusra-áprilisra csak kifutottak azok az autók, így a májusi időpont még érthető is ezen logika szerint. De a szeptember sehogy sem....
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
-
MiklosSaS
nagyúr
Akkor én b@szhatom az egészet a frissen vásárolt 2018-as RAV4-el....sem android auto sem applecar....
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
nagyúr
válasz MiklosSaS #9978 üzenetére
Én úgy tudom, hogy csak a jelenlegi szériánál ( XA50, amelyiknek ugyan olyan a központi fejegység kinézete, mint az én Corollámnak, lásd #9969 hsz. ) lehetőség ez. Az előző szériánál ( XA40, amelynek a központi fejegysége 2 DIN-es módra középre van beépítve ) a gyári fejegységgel alapból ez nem megoldható.
Annál az a megoldás, ha beépítenek egy megfelelő egységet ehhez. [Itt egy videó egy ilyen műveletről] . "Apró" hátrány, hogy szerintem ezzel ugrik a garancia... :\
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KTTech
veterán
válasz MiklosSaS #9978 üzenetére
Közben rákerestem, gyári megoldás nem lesz, még a régebbi entune van benne. Viszont van külső megoldás, ami a gyári rendszert használja, bár nem olcsó... egy ilyen kell hozzá. Én is erősen gondolkodom rajta a Yarisomhoz, mert így megmarad minden funkciója a fejegységnek.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
audi100td
nagyúr
Sziasztok,
auto vasarlas elött allok es Avensis T22, valamint Corolla E12 között vacilalok. Az Avensis 2.0 D4D motorral erdekelne, a Corolla 1.4 D4D-vel, manualis valtoval. Melyik tipust olcsobb fenntartani, illetve milyen tipushibakra erdemes odafigyelni? Rozsdasodasra mennyire hajlamosak ennyi idösen?
T25 dizel 1.2mio körül elegge zsakbamacska lehet ha jol gondolom?
-
nagyúr
válasz audi100td #9982 üzenetére
Mindenképpen nézesd át egy normális szervizzel, nézd meg, van-e nyoma annak, hogy törött (hegesztési nyomok a motortérban és a csomagtartó kárpítja alatt), illetve hogy füstöl-e terhelésnél.
Ilyen korú autóknál a rozsdára már számítani kell, ha nagyon rohad, akkor inkább hagyni szerintem.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ragadozó
Ármester
-
dh66e
veterán
-
creedszl
aktív tag
Sziasztok!
Nagyon gondolkodok egy E12-es Corolla beszerzésén.Jelenleg egy 2004 Focus-om van azt cserélném.
Az 1.4 és 1.6 motor között sima használat mellett mennyire érezhető a lóerőkülönbség?Érdemesebb vadásznom egy 1.6-ra vagy elég az az 1.4 is?Kombit keresek az adott autóból de nagyon keveset hirdetnek és a 90% 1.4.
Köszönöm a segítséget!Hulligaaan
-
Drizzt
nagyúr
Ma jelzett a TPMS, hogy alacsony a guminyomas. Es igaza is volt. Ezzel igazabol csak annyit akartam mondani, hogy tok jo, hogy nem csak bosszusagot okoz ez az egesz, amikor nezi az ember, hogy mennyibe kerul, hanem latja a valo eletbeli hasznat is.
I am having fun staying poor.
-
Ck.
addikt
Sziasztok,
szerintetek azt ki lehet valahogy deríteni, hogy a 2017 utáni Lexus IS300h és a 2016 utáni NX300h esetében ugyanaz a legújabb generációs hybrid rendszer van, mint a 4-es Priusban és a C-HR-ben vagy régebbi?
Új hozzászólás Aktív témák
- Windowsos tablet topic
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Marvel Snap
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen