-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Greentea
senior tag
válasz rob210 #10453 üzenetére
A videót sajna csak most, a szervíz után készítettem.
Kopogó hang a futómű jobb oldalán címszóval vittem be. Azt mondták, hogy ellenőrizték a szilenteket / lengőkarokat / tárcsát, de nem vettek észre semmi rendellenest. (márkaszervíz)
Elvitték próbakörre is, de persze akkor csendben volt a dolog Murphy törvénye..Mennyire észrevehető amúgy ez a belső szilent elhasználódás, ha nem tudják hogy azt kell keresni? Rángatásnál ennek ki kellett volna derülnie?
-
home.barista
kezdő
Most terveznék Yarist vásárolni elsősorban városi közlekedésre, de időnkénti (max havi 2x) autópályázásra is. 2015-2017 közöttiekben gondolkodom. Esetleg mire érdemes figyelni, típushiba vagy motorral kapcsolatos ajánlások?
-
rbalint88
addikt
válasz home.barista #10457 üzenetére
Hibridet nezz inkabb varosba, mar csak az automata valto kenyelme miatt is. Es nezz ra egy faceliftes aurisra is (2015-tol). Belteri minosegben jelentos kulonbseg van, meg autopalyan is kevesbe fog orditani. Arban nincsenek tavol egymastol, parkolni se nehezebb vele erdemben, foleg ha e-h radarost talalsz, a tolatokamera azt hiszem alap mindegyikben.
-
rbalint88
addikt
válasz home.barista #10459 üzenetére
Akku huteset/szelloztetojet at kell nezetni, a cellak kozotti rezlapokat cserelni 2-3 evente. 17ezer Ft Zsuffa Belanal.
De amig van hibrid gari, addig ez kevesbe tema szerintem.
Olajcseret meg kell csinalni megfelelo olajjal. Inverterrel szokott lenni neha gond meg a vizpumpat kell megnezni, ha meg gyari, cserelni.
Mult heten majdnem beleugrottunk egy jo aru 282e km-es aurisba amugy -
No.01
őstag
válasz rbalint88 #10463 üzenetére
Hmmm erdekes. OK, h ujabb es jobban felszerelt, de a hetvegen mi is megneztunk 2 Aurist itt a kozelben. Az egyik raadasul annyira fullos volt, h meg full bor is volt benne, a masik felbor igaz 2018 eleji volt valos 30.400km-el, mind2 kombi.
Viszont sem a hatso labter sem a belso nem fogott meg. Ami ujdonsagkent hatott, h a konyoklo rossz helyen van. Bar vegul nem vittuk el egyiket sem, de P2-bol atulve szembetunoen kenyelmetlen volt. Tulsagosan lent es hatul van. Olyan poz tan nem is letezik ahol kenyelmes lenne ugy, h a jobb kezzel a kormanyt is fogod...Mindenesetre mi vegleg lehuztuk a listarol legfokepp a hatso labter vegett.
Az uj Corollat ugyszinten elengedtuk mert allitolag a jelenlegi helyzetben siman lehet 3-5 honap a varakozas es nem mellesleg 7.-tol ratettek egy laza milliot a tavalyi arra.
Ennek tukrebeny vagy egy ujabb es megkimeltebb Rav4 vagy egy kicsit tobbet futott NX300 lesz... es meg az asszony is orulhet (SUV... ).
(Igaz o CH-R venne, de az hatul ugyszinten nem tul nagy a kilatas meg szvsz katasztrofalis)[ Szerkesztve ]
-
AXisBOLD
addikt
sziasztok,
2-es Yaris - 1.298 cc - 64KW - benzin - 2006-os gyártás --> XP9F
Motorhiba --> katalizátorhiba
Hátsó lambda csere --> motorhiba visszajön
Ajánlották a hátsó lambda kiemelést --> kiemel --> motorhiba nem jön vissza egy hétig
kocsi nem indul --> 5 éves akksi ki --> 24 órás töltés, kiolvasásra hiba nincs --> kulcs megmutat, autó indul
következő napon alapjárat ~20 percig --> egyesbe be, gurulás --> nincs szervó
autó leállít --> nem indul --> bikázás --> elsőre hibátlan indulás --> de még mindig nincs szervóNa az egy dolog, hogy az akksi valószínűleg kaputt (holnap kap egy újat, nem lesz itt töltögetés), de mi köze ennek a szervóhoz?
szerk.: ebben elektromos szervó van, ha jól olvastam, bár ettől nekem nem lesz jobb, hogy nem működik...
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AXisBOLD #10466 üzenetére
Először az elektromos alap dolgoknak járnék utána, bizonyos feszültség alatt nem működnek az adott részegységek, s a szervó jelentős áramfelvétele miatt magas küszöbbel rendelkezik magyarán mikor tönkrement a generátor a Fiestában, nekem is először a szervó ment el. Szóval töltést ellenőrizni, és ha jó, akkor akku ellenőrzés vagy csere, esetleg testelésre is rá lehet nézni.
-
AXisBOLD
addikt
válasz molnarpeter #10469 üzenetére
ezt is köszi, ma rámegyek. de lehet köze ennek a lambdaszonda kiemeléshez?
Aurea mediocritas
-
No.01
őstag
válasz AXisBOLD #10470 üzenetére
Barmi is elofordulhat, de szvsz keves ra az esely...
A katalizator hibaval en 2x talalkoztam. Egyik esetben a gondos szerelo ramert es probalta masik lambdaszondakkal megoldani a gondot, de vegul kiderult, h nem ott van a gond.
Summa summarum mind2 esetben katalizator csere lett a dolog vege. Sajnos a hibakodra mar nem emlekszem, de mind2 esetben (egy Toyota es egy Suzuki) ugyanaz volt mert a keresesi elozmenyeimben megtalaltam korabbrol.
A bontott katalizatort viszont nem tudom ajanlani mert eleve ketes az eloelete tovabba az utobbi idokben tobb helyen olvashato lopasok vegett. -
_NCT
őstag
Sziasztok!
Autóvásárlásom sikerült leszűkítenem 2 Toyota Avensis típusra: T25 és T27 kombi, benzines, T25 2.0, T27 1.8 motorral. A maximum keretem 1.7-2M lenne, de ha nagyon muszáj ki tudom tolni egy kicsit. Főleg 2008-2010/11 közötti típusok jöhetnek szóba a keret miatt. Olyan autó kell, aminek a beltere nem bontja le magát ~15 éves korára és megbízható (ezért pl a Ford ki is esett és ezért nem is válogatok már olcsóbb autók között).
Kérdés: T27 első szériát nézzem vagy inkább a kiforrottabb FL utáni T25 változatait? Eléggé fázom ettől az elektromos kézifék mizériától, elég horror összegeket olvastam itt-ott a javításra. Oké hogy újabb konstrukció,de megéri a felárat hasonló évjáratban?
-
-
No.01
őstag
válasz MasterDeeJay #10474 üzenetére
Talan meg igazad is lehet csalhogy ahogy te is irod azota eltelt 2 ev... ami szvsz nem tesz tul jot a kinalattal...
-
-
AXisBOLD
addikt
válasz AXisBOLD #10472 üzenetére
akksi csere reggel --> sima indulás --> szervó rendben
azért nem ezzel róttuk le a mai 300 km-t --> 6 óra állás --> hazaérés, sima indulás
1) valami motoszkált bennem --> elvittem, szerelőm rámért --> generátor nem tölt2) mellékesen hosszbordás szíj csere érett --> de ez mondjuk tök normális
3) emellett meg néha nagyon finoman megtorpan a gép --> fogalmam sincs kategória
szóval hétfőn hosszbordás szíj (+ha kell feszítő görgők), generátor ellenőrzés, aztán ki tudja még mi minden (a pici ujjacskáim, mint a Blöffben)...
fix mesterhez viszem évek óta (Ő mért rá), de a lambdaszonda kiemelést más csinálta --> és csak ezért rugózok a "lambdaszonda kiemelésnek mi köze van bármi máshoz" témakörön.
Aurea mediocritas
-
TrollBalint
addikt
Sziasztok,
lecserélésre érett a család autója és szóba került, hogy esetleg most Toyota lenne helyette. Ami nagyon tetszik, az a 2013 utáni Avensis, tulajdonképpen az árán kívül semmi sem szól ellene. Jellemzően keveset használjuk, heti 1 bevásárlás amúgy havonta 1-2 alkalommal lemenni barátokhoz/rokonokhoz ez 100-200 km utazás főleg pályán. Mindenképpen benzinest akarunk, de nem tudom az 1,6-os mennyire dinamikus? 1,8-asból elég keveset találok (maximum 4,5 millióig mennék el, de már az is necces). Úgy néztem 2013 után nincsen Corolla 1,6 feletti motorral
A mostani autónk is sima szívó benzin, 136 LE, a pályán mikor előzni akarok, vagy rám állnak érzem, hogy kevés az erejehttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TrollBalint #10479 üzenetére
Autópályán gázadásra háttámlát a következőkben lehet érezni:
-nagy ccm szívó benzin (2-2.5 literes legalább)
-turbó benzin (ott is tömeghez illő teljesítménnyel)
-dízel
1.6 szívó az inkább kompakt kategóriát szolgálja ki szerintem, Avensis méretű bódéval jobban megküzd. Corolla már elfogadhatóan megy vele, persze az sem lesz versenyautó.
Mi a mostani kocsi konkrétan amúgy? Meg lehetne húzni egy kg/LE határvonalat a jelenlegi alapján.
Nem akarok itt sk*dázni, de egy jó szíjas 1.4 TSI... -
Dorian
félisten
válasz molnarpeter #10480 üzenetére
Hááát, a 2.0 dìzel Avensisem minden, csak nem egy gyorsnaszád. Inkább anyahajò
De tavasszal èpp ezèrt kap egy kis chipelèst (valòban hozzáèrtő, nem sufnis programozòtòl)
A háttámla-èrzès nekem a nagybátyám M5 BMW-jèben volt meg.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
TrollBalint
addikt
válasz molnarpeter #10480 üzenetére
Az sem egy paripa, egy Volvo S40 2.0 (2001-es) 136 LE
Akár akarom, akár nem ehhez lesz hasonlítva.
A skoda nem igazán szimpatikus. Egy oktavia vagy Superb tetszik, de venni nem igazán vennék. Így is jópár hétbe telt mire leszűkítettem 2 márkára az utódot (Toyota vagy Opel. Vagy ha nyerek a lottón, Volvo )
Ha vezetés élvezetes vele (nálam azt jelenti, megbízható, nem hagy cserben, kényelmes hosszú úton, akár 3-4 embernek is, minél csendesebb belül)
"130-nál előzni gyorsan" - ez igazából olyan plusz, amit nagyon szeretnék, de tudok nélküle élni. Mivel most 2 literes motorút vezetek, picit szkeptikus vagyok a kisebb motorral.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
E12-es Corollánál a fékfolyadék tartálya mellett van egy csatlakozó szabadon, mi célt szolgál?
Az alábbi videón látszik is: youtube
Köszi -
Zsombe
senior tag
válasz TrollBalint #10479 üzenetére
Nem akarok offolni, de Honda Accord 8. gen. 2.0.?
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
TrollBalint
addikt
válasz Zsombe #10484 üzenetére
Néztem azért egy accordot. Nem tudom hányadik generációs, de lehet az Opelt kihúzóm a listáról Bár rokonságban volt már accord, 2 is, és nem annyira dicsérték, de az nem tudom milyen volt, lehet dízeles)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Zsombe
senior tag
válasz TrollBalint #10485 üzenetére
A 8. generációs Accord azért fiatalabb, 2008-2015 között forgalmazták. Nem tudom rokonságnak mi baja volt vele, én 13 éven keresztül használtam egy 7. generációs dízel Accordot és imádtam, semmi baj nem volt vele.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
bröton
csendes tag
Üdv!
Szeretnék venni egy rav-4 et, 2010 utánit 2,2 d4d motorral,és pár helyen azt olvasom,hogy ezek a problémás motorok 2009 után megjavultak. Igaz ez? -
No.01
őstag
válasz bröton #10490 üzenetére
Sajna konkret link nincs. Ez mindenhonna osszeszedett info. Az a motor ha jol tudom max jobb lett, de meg ugy sem jo. Persze ismertem en olyat aki vett es jonak talalta, de az szamomra pont olyan mint amikor a sogorom vedi a nemet premium - kis tulzassal havi szinte jelentkezo - ujabb nyugjeit. Mindent lehet csak nem biztos, h erdemes.
Vagy inkabb ugy fogalmaznek, h akinek az auto inkabb kozlekedoedeny az szerintem inkabb van szuksege egy megbizhato es gondtalan termekre mintsem egy targyra amivel a kelletenek gyakrabban tud barmi (is) tortenni.Ez nyilvan privat velemeny igy keretik egy csipet soval kezelni.
-
vbbb
őstag
Üdv! Toyota T25 2007-es (UK) első fényszóróját át lehet állítani ellentétes oldalra, vagy azt is cserélni kell honosítás esetén?
-
flegga92
senior tag
válasz Zsombe #10484 üzenetére
2.0 elég lomha abba a bódéba, ráadásul, ha kicsit elhanyagolták az olajcserét (vagy 0W30-nál "sűrűbb" olajat tettek bele) elég szépen csipegeti az olajat. 2.4-el odébb lehet állni, abból is manuálist érdemes venni. Legjobb a 2.2 dízel, főleg ha autómata akkor nincs kettőstömegű, a benzines és dízel közötti árkülönbség meg bőven fedez egy DPF szűrőt, ami valószínűleg kiszolgálja a használóját.
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok!
Hamarosan érkezik egy Rav 4 Hybrid 2,5 automata váltóval.
Szeretném a tanácsotokat kérni, hogy milyen riasztó/lopásgátló/váltózár ajánlott hozzá?
Megbízható márkára gondolok, esetleg ajánlott szervizre Budapesten!
Mechanikus és elektromos védelemre gondolok.
A műholdas védelemnek milyen havi költségei vannak a beszerelésen kívül?
Segítségeteket előre is köszönöm szépen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- XGS24 - Sztori trailert kapott a Call of Duty: Black Ops 60
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Xbox Series X|S
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen