-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Tom1939 #9850 üzenetére
Ez szubjektív dolog megítélésem szerint. Nekem 2019-es E210 Corolla Sedan Comfort van, alap hifivel, szerintem teljesen vállalható a hangminősége.
A kocsi hangszigetelése középszintű, egy Golf VII szerintem csendesebb, főleg úgy 100-110 környékétől a gördülési zaj kezd sok lenni, fel kell venni a hangerőt, ha zenét hallgatsz (mert nincs mód arra, hogy adaptívan növelje a zajszinttől függően).
Erre a legjobb mód, ha időpontot kérsz egy tesztvezetésre, és ott bekapcsolód a rádiót...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Szoszo94
őstag
Szia! Toyota Iniciálban voltam, tőcsavarokat cseréltettem a kerékagyban. Gyorsak voltak, fél órát számláztak, az üvehen keresztül végig láttam mit csinálnak az autóval.
Nagyobb munkára szerencsére még nem kellett mennem, majd a váltóolajcserét akarom velük megcsináltatni.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
őstag
Köszönöm az infót. Tesztvezetés meg is lesz (bár lehet hogy megvárom a yaris crosst is, bár az valószínűleg kicsi és túl gyenge lesz), de ott túl sok az újdonság ahhoz hogy igazán megítéljem a hangminőséget. Ha minden igaz a golf etalon ebben a kategóriában zajszigetelésben, bár remélem a corolla közelebb van hozzá mint az scrosshoz
Feleségem 2018-as jazzében szerintem jelentősen jobb a hangminőség mint az én 17-es scrossomban.
Igazán minden tapasztalatnak örülnék, most nagyon arra hajlok hogy JBL csak akkor lesz ha az egyébként kívánt szinthez lehet rendelni (tehát nem lépek executive-ra hogy legyen, bár egy hirdetőnél olvastam olyat hogy lehet rendelni comforthoz is RAV4-nél).
[ Szerkesztve ]
-
gorgo
őstag
válasz Tom1939 #9850 üzenetére
Hogy őszinte legyek, ár/érték arányban nem tudom mennyire éri meg, használtan vettem az autót. Úgy gondolom, hogy kissé túltolták benne a mélyet, néha bántóan, néha nem kirívó. Hangszínszabályzót nem találtam, pedig hasznos lenne, én lejjebb venném a basszust... (mondjuk nem túrtam át a teljes menürendszert, még az is lehet, hogy az előző tulaj tolta túl? ).
Egyébként elég jól szól, autóba nem kell ennél jobb, nem hiszem hogy vezetés közben a vájtfülűek kiélveznének bármi többletet (menet közben ugye vezetésre kéne figyelni)."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
őstag
válasz Gombinyó #9855 üzenetére
Oh, köszi. Ennek nem örülök, az Scross ugyanez az eset. Csak én az a típus vagyok aki nem bütyköli az autót, de akkor 9 milláért (corolla hibrid újonnan)sincs még hangszigetelés az ajtóban... Talán a RAV4-ben?
No. 1. köszi és várom a hosszú postot a témában, most kezdek ennek nekifutni.
-
rob210
nagyúr
válasz Gombinyó #9855 üzenetére
Ezt több okból sem javaslom.
Egyik drága, másik nehéz, harmadik amikor nyári melegben megsüti a nap szépen elenged a ragasztó.
4 autóban cseréltem ablakemelő mechanikát amikor feltekerte a bitumenlapot és szétszakadt az egész, ezen a nyáron. Tavaly még többen.
Ha elviszed egy profi hifishez az más, mert ők olyan anyagokkal dolgoznak.
Ami kereskedelmi forgalmonban kapható az max. 2 évet bír. Utána meg jön a cumi.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
theuprising
tag
válasz Tom1939 #9857 üzenetére
Lexus & Mark Levinson kombóban nem gondolkodtál amúgy?
Ami hiányzik a Suzukiból, nem biztos hogy teljesen ott lesz a Toyotában.
Csak egy tipp, próbálj ki egy Mark Levinsonos Lexust:
IS300h - kicsit nagyobb a Corollánál, talán még méretben kényelmes lehet
NX300h - ez pedig szinte egy RAV4 méretben.Nekem 2006-os GS450h, és 2007-es LS460 van, volt LS600h is, RX400 & 450h, mindegyik brutál jól szigetel, a hifije meg konkrétan csoda. 2019-es CT200h is van a családban, de az csak logoban Lexus
Ültem már "nem prémium hifi-s" és JBL-es Toyotában is, ég és föld a kettő pl egy GS-ben lévő Mark Levinsonhoz képest audio élményben és hangszigetelésben. Tavaly majdnem leváltottam a 2006-os GS-t egy új "erősebb" Corollára, de konkrétan hatalmas visszalépésnek éltem volna meg, így maradtam az öregnél -
őstag
válasz theuprising #9860 üzenetére
Sajna lexusnál még nem tartok (UX-nél nagyon talán, de az kivül nagy belül kicsi iskola, csomagtartó kb nulla). Eddig mindig jó értéktartó új autót vettem és ez jól bevált, tervezhető nem is olyan nagy költség (Az hogy 3 éves Scross új árán elmenne az kb képtelenség, de ugye a piac diktál). De ha tartanék is ott akkor megvárnán az új NX-et (az a RAV4 méret ha jól tudom).
-
őstag
válasz molnarpeter #9862 üzenetére
Nincs, de PHEV nincs is bennem célként (zöld rendszám ingynes parkolásnak szerintem előbb utóbb vége, és nem is akarok bejárni folyamatosan a belvárosba kocsival).
-
Ck.
addikt
válasz theuprising #9860 üzenetére
Ezért ez nem teljesen így van. Corollaban aerobic órát csinálok a kormány mögött, az IS300h-ban a lábamat nem tudom szabadon mozgatni a pedálok között, annyira nem férek el. Pedig néhány hónapja konkrét vásárlási céllal mentem tesztvezetni, de odáig sem jutottam el, még a kéziféket sem tudtam a bal lábammal a kormánytól és a műszerfaltól kioldani.
[ Szerkesztve ]
-
nuke7
veterán
Sziasztok,
hatha hallott már valaki ilyet:
2002 Corolla 1.4 vvti 234000km:
60 km/h felett valami daralo/zörgés szeru hang jön a motor felől, csak benn hallható, lehúzott ablaknál nem hallom ... jól megy, de 60 alatt nem hallani... mi lehet..?! nem hallottam meg ilyet, pedig hasonló korú japán autóm volt már...[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
nuke7
veterán
ja, plusz infó, csak akkor van a hang ha sebességben van, olaj a csere periódus kb közepén van, van benne elég... de nyilván csinálunk egy kiolvasást este aztán amikor tudunk, holnap-holnapután megyünk a szerelőhöz, csak gondoltam hátha találkozott valaki hasonlóval.
[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
rob210
nagyúr
Ezt a hangot nem egy diag fogja megmondani.
Lokalizálni kellene, hogy mégis honnan jön, illetve mikor mitől jön elő.
Akkor el lehet indulni valamerre.
Jobb oldalon lehet akár egy generátor hiba is, egy görgő, lehet egy rezonáló terelőlap.
Az utolsó ilyen jelenség, a vezető görgő csapágya volt nálam. Csak 30 és 50 között csinálta. Nem is értettem, mert egy csapágy vagy rossz vagy nem. De ez csak abban a tartományban szólt.
Csere után elkussolt a kocsi. (1.6 corolla 2009)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
nuke7
veterán
válasz Ragadozó #9871 üzenetére
obd reader nem mondott semmit... jól látod akkor ezek szerint inkább váltó szerinted..?
Mivel a hang nincs ha ugyanaz a sebesség, de üresben van az autó... ráadásul csak akkor, lehet hallani ha nem adok gázt. (tehát sebességben van az autó, megy x sebességgel, nincs lenyomva a gázpedál és épp lassul...)
(#9872) rob210 : belül hallatszik, csak felhúzott ablaknál, inkább a kormány oldalán (tehát baloldalon) és közép felé...[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
nuke7
veterán
-
No.01
őstag
Ha a szerelo majd megmondta a tutit akkor azert oszd majd meg velunk is
-
-
nuke7
veterán
válasz pècsimunkás #9880 üzenetére
ékszíjat amúgy valóban kell cserélni, de talán annak csak nincs ilyen hangja... és az összefügg azzal, hogy sebességben van az autó vagy nem..?
amúgy a motorfék kifejezetten, meglepően erős (#9881) MasterDeeJay ...https://youtube.com/user/nuke7
-
pècsimunkás
addikt
Ha az ékszíj és/ vagy az ékszíjtárcsa kezdi megadni magát, elég furcsa hangokat tud adni. Akár üresben a lámpánál, akár forgalomban.
Legalábbis a Méganomon így volt. Egyszer brummogó, daráló hang, majd semmi.
Amikor le lett cserélve a tárcsa+ ékszíj, megszűntek a furcsa hangok.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Gombinyó
őstag
válasz molnarpeter #9886 üzenetére
Az szép de igazából, ha tényleg megoldotta, akkor emiatt nem lesznek rossz éjszakáim. Holnap megyek egy kört vele és kiderül.
Ami gázabb, hogy a kormánykoppanást nem tudták megoldani és szerintem senki nem tudja, hogy konkrétan mi a baj. Azzal, hogy zörögnek az ablakok és a műszerfal meg egyáltalán nem is foglalkoztak, mert ők nem hallják. Úgy látszik mindenről videót kell csinálnom. -
paolinho
őstag
Beruháztam egy 70mai A800-as dash cam-be. A jelenleg szivargyújtóról üzemelő 70mai Dash Cam 1s-t váltaná le, de a 0-24-es védelem okán egy 70mai gyári hardwire kit segítségével csatlakoztatnám tápellátásra. Nekem egy 2016-os Toyota Auris-om van (1.33-as benzines).
A kérdésem az lenne, hogy van-e esetleg ilyen eszköz csatlakoztatásában valakinek konkrét tapasztalata? Melyik biztosítékhoz érdemes csatolni a kamerát? Én ugyan találtam útmutatót a Youtube-on, de ez nem kifejezetten az Auris-hoz történő csatlakoztatást mutatja be.
Előre is köszi a segítséget. -
oroszlan12
tag
Sziasztok!lecseréltem a nyári kerekeket télire.A nyári felnikben volt keréknyomás mérő szenzor a téliben nincs de mégse jelez vissza műszerfalon.Mondjuk örülök neki de ez így működik ha nincs benne akkor nem jelez?A nyárit ha vissza teszem majd akkor negint kell kalibrálni?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz oroszlan12 #9891 üzenetére
Biztos szenzoros ,nem ABS alapján figyeli?
-
oroszlan12
tag
válasz molnarpeter #9892 üzenetére
2019 május Corolla hibrid kombi.fogalmam sincs
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz oroszlan12 #9895 üzenetére
Az elfordulások számának eltérése alapján jelez. A felprogramozott értékhez képest.
Bár itt több megoldás van. Gyártónként eltér, de nem a közismert tpms van benne.Renault power
-
winotto
tag
válasz oroszlan12 #9891 üzenetére
Szerintem mégy kb 50 km és jelezni fog
-
Drizzt
nagyúr
Ma irtak az szalonbol, hogy elerheto az Android Auto/Apple Carplay szoftver a tavalyi Corollamhoz.
Arrol viszont nem irtak csak olyat, hogy egyeztess a szervizzel a koltsegek es az idopont miatt.
Egyelore most meg kivarok, mert majd kell mennem valamikor BP.-re munka miatt is, de meg nem tudom, hogy mikor. A kerekeim is ott vannak, ugyhogy amiatt is muszaj lesz.I am having fun staying poor.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen