-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
válasz Gombinyó #9499 üzenetére
3,5 év alatt vagyok 55000 nél. Kb.
Szerintem is jó ár. Amíg ilyen árak vannak, nem megyek vissza a régi garázs szerelőmhöz. Nekem 3+2 év a garim. Ha lejár, az assistance miatt viszem továbbra is a Koto autóházba.
Ismerőseim szerint meg kéne még 10 évig tartani az autóm, olyan állapotban van .
Majd meglátjuk. Van még 7 havi részlet, aztán vége.
Pár évig biztos megmarad , kell gyüjtögetni kicsit, aztán meglátom. Titkon reménykedek, hogy a Toyota-Suzuki együtműködés egyik eredménye egy 1,4 turbós Corolla lesz. Arra beneveznék. Aztán, miután megöregedtem, jöhet egy hibrid(Rav4) .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Amantius
senior tag
válasz molnarpeter #9493 üzenetére
Lehet, de nem akar mozdulni egyik irányba sem. Nyilván egy ideje ott van. Még várok kicsit, hátha látott már ilyet valaki, aztán elfordítom az egyik irányba.
Köszönöm.Nagy gáz, kis szerencse!
-
veterán
válasz diablo1984 #9389 üzenetére
Tönkre is ment. Jobb hátsó kerékcsapágy lett végül a ludas. Viszont kezd kicsit felbaszni a dolog, mert hétfőn voltam a márkaszervizbe, úgy volt hogy csütörtökön megjön és be is szerelik, helyette legjobb esetbe is jövő hét hétfőn mehetek.
Márkaszervizeknél ilyen lassan halad amíg megjön az adott alkatrész hozzájuk? Toyotától kicsit többet vártam volna.
Nyilván nem UNIX gyorsaságot várok hogy reggeli rendelésnél délutánra megjön, de hogy 1 hét??iPhone 13 Pro Max
-
No.01
őstag
válasz pècsimunkás #9501 üzenetére
Olvastam mar itt kint is, h az elso Toyota-Suzuki kooperacio egy Rav4 alapu v.mi lesz...
Elkepzelheto az 1.4T Corolla is szerintem, bar mostansag raporogtem a Corolla Crossra. Na nem azert mert annyira szeretnenk felulni a SUv vonatra sokkal inkabb bizom abban, h a teto ive kevesbbe lesz meredek es a fejter is kicsit tobb lesz. A tetoablakrol nem mondok le es sajnos az azzal szerelt Rav4 sem duskalt a terben holott csak 183 vagyok.jozsi252
Mondanam, h ez teljesen OK, de sajna nem. EU-n belul (igaz jelentos felarral) de sok futarszolgalat vallal mar masnapi szallitast is. 1-2 esetleg 3 munkanap meg rendben lenne, de az 1 het az manapsag sok. -
maláj
őstag
Yaris 1 (2002) fékerőszabályzó hozzáértő emberkét keresek vagy valami ilyesmi
-
No.01
őstag
-
veterán
Ha nem lenne másik autó a családba akkor azért 1 hét kiesés nem kellemes. Durva hogy eddig várakoztatják az embert, kicsit többre számítottam.
Csabroncka
Pedig ilyet alapból meg kellene tudni venni készletről a nagyobb márkakereskedésekbe. Az egy dolog hogy kerékcsapágyat nem tartanak készleten, de hogy egy nyamvadt sárvédő gumit se?Közbe van új Yaris teszt Göbivel. Nagyon jó lett az autó, de a Hibrid nagyon kétséges hogy megéri-e a felárat. 1.5 125LE-s 6 sebeséges manuálist elfogadnám.
Speedzone teszt: Toyota Yaris 1.5 Dynamic Force Hybrid (2020): Nem nyúltak melléiPhone 13 Pro Max
-
Aureal
senior tag
Sziasztok!
Avensis 2001. Inmobi. letilt. Beindul, de 3 mp után leállítja a motort.
Mit lehet vele kezdeni otthoni körülmények között?
-
Aureal
senior tag
válasz molnarpeter #9513 üzenetére
Pótkulcsot még nem próbáltuk, de régebben hallottam vmi olyat hogy bizonyos gombokat kell 5-10mp-ig nyomni vagy hasonló, szóval vmi titkos szerviz üzemmód vagy mi elérhető vhogy...
-
nagyúr
A probléma az, hogy ez adott imbolizertől függ. Általában inkább valami mágnessel zárható kapcsolót rejtenek el valahova, legalábbis amivel én találkoztam. Ha ezt nem ismered, akkor esélyesen otthon nem fogod tudni megoldani. Ha hazai üzembehelyezésű, akkor a kereskedő szervízét esetleg felhívhatod, hogy az adott évjáratnál milyen megoldást használtak.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KTTech
veterán
válasz jozsi252 #9511 üzenetére
Nekem megérné a hibrid a felárat (manuálisat soha többé nem vennék), gondolkodom is rajta, hogy visszaadom a 2016-ost és upgradelek rá, rendesen felextrázva... (és helyből 15-ös felnivel rendelném meg, kevesebbet is eszik, komfortosabb is és nem egy vagyon gumiztatni, mint a mostani 16-ost - elég kevés gyártónak van gumija rá...)
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
veterán
Nekem 2017-es van (111LE), és én 5.3 környékével járok a melóhelyemre ami fele város (Pest) fele lakott területen kívül van. Szóval a fogyival nekem nincs gondom, bár a hibrid miatt biztos le tudnám ezt tornázni minimum 1literrel.
De ha cserélnék is, akkor azért mert tetszik az új. Viszont egy kicsit felnyomták az árat az előző generációhoz képest. Városba persze kényelmesebb lenne a CVT.Amúgy a 125LE verzió rendelhető CVT váltóval. De az nem inkább a Multidrive S névre hallgat? Ami nem teljesen CVT, hanem olyan mint egy hidrodinamikus váltó meg egy CVT keresztezése?
Kíváncsi lennék rá hogy milyen egy CVT-vel összehasonlítva. Úgyis megyek ma a szervizbe, végre azt a nyomorult kerékcsapágyam kicserélik, aztán megkérdezem.iPhone 13 Pro Max
-
No.01
őstag
válasz jozsi252 #9517 üzenetére
A 2 kozott felhasznalaszban szinte 0 kulonbseg van.
Igazabol - velemenyem szerint - szerviz szempontjabol is hasonlo a helyzet. Olajat cserelni ajanlott igyis-ugyis.A mindenhol emlegetett "begetes" meg nem annyira veszes. Engem az zavar nagyon, h erre a legtobb cikket kielezik.
P2, P3 es Yaris is van a csaladban. Ebbol tan a P2 a leginkabb "veszes" hisz az a legregibb (11 eves) de a normal hasznalat mellett egyaltalan nem talalkozom a jelenseggel.
2 hetente megyunk egy hosszabb autopalyas tavot, ott elozesnel valoban elojon, de akit ez zavar arra a parszor 10 masodpercre az ne vegyen ilyet es kesz.Az uj Yaris-t azert majd mi is kiprobaljuk. Ott nyilvan tovabb rontja a helyzetet a 3 hengerbol adodo Barkas hang, de mivel ezt nem nyelezed mindig igy nehezen tudom elkepzelni, h valoban zavaro lenne a jelenseg az esetek 98%-ban.
Ez nyilvan provat velemeny, de szamomra pont olyan, mint amikro a faterekohoz kerult a P3-unk.
O 40 evet vezetett es szentul hitte, h az automata hulyeseg es nem fogja soha megszokni.
Ennek ellenere 2 het utan a Corollaval akart ugy kiallni a garazsbol, h nem nyomta a kuplungot.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Igazából az érzés érdekelne hogy milyen a hibrid CVT-t használni, meg ezt a Multidrive váltót. Fordulatszám tekintetében van-e különbség, hang tekintetében, gyorsulás tekintetében. Engem sem izgatna ez hogy megjön a hangja padló gáznál, ezen nem tudom miért akadnak fenn az újságírók.
Sajátomat is csak akkor szoktam padlózni amikor mondjuk gyorsabban kell egy előzést befejezni, de amikor hosszú a belátható út akkor nem kell.
Nyilván egy hibridet én is elfogadnék az újból, de az ára az kicsit sok. Főleg úgy hogy egy felextrázott hibrid meg egy Corolla Sedan között nincs olyan nagy különbség. Nem milliókról beszélünk, hanem pár százezer ft-ról.Viszont amiről nem nagyon esett szó az a Yaris Cross. Azt kell hogy mondjam nekem bejön! Jól áll neki az emelt hasmagasság. Hátul kifejezetten jól meg van csinálva a kialakítás, meg a lámpák meg minden, elől kicsit szokni kell, de elfogadnám.
Az a baj az enyémmel hogy nagyon lent van eleje. Iszonyat vigyázni kell amikor parkolásnál fel kell hajtani padkára. De ezt mondta a szerelő is mikor nézték a kocsim és fel volt emelve, hogy az első lökös alján lévő koptató nagyon szép állapotban van, mert általában azt le szokták tépni ha olyan helyre kell felhajtani. Ennél a Cross-nál nincs ilyen gond.
Élőbe nagyon kíváncsi lennék rá hogy milyen.iPhone 13 Pro Max
-
No.01
őstag
válasz jozsi252 #9521 üzenetére
A hibrid CVT felhasznaloi oldalrol ugyanaz, mint a Multidrive. Nincs es nem is lehet kulonbseg fordulatszam tekinteteben az elv vegett, Ha nyomod porog, ha nem akkor nem. Ennyi
En is a Yaris Crossra varok... A kis felesegem nagyon szerelmes az UX0be mar megjelenes ota, de az ujban egy horror. Akkor mar inkabb egy Yaris Cross. Igaz logikat ebben sem latok tul sokat a CH-R mellett... de az meg egyikunknek sem tetszett.
A baj egyebkent tenyleg az, h az uj Yaris ha hibrid es jol felszerelt is az mar tenyleg Corolla szint, igaz utobbibol nem egy extras, mint amit majdnem rendeltunk decemberben.
-
No.01
őstag
válasz Csabroncka #9524 üzenetére
A VVTi-nek ehhez semmi koze. vagy ha megis akkor masfele begetesrol beszelunk.
-
dh66e
veterán
Sziasztok! Ismerős lánya vett egy használt aygo-t,valakinek van ezzel a modellel kapcsolatban tapasztalata?
Tipushiba ilyesmi érdekelne.
A kocsi szervizelt ,nyugdíjasok használták, talán 70k van belerakva. -
veterán
válasz Gergőke88 #9522 üzenetére
A hibrid Corolla azért takarékosnak mondható, mert 5l környékével el lehet vele járni. Persze függ a vezetési stílustól, de 5L hozható simán.
No.01
Igen nem egy extrás még Corollából az a szint, viszont mellett egy mondhatni normális családi autó, aminek azért van raktere. Touring Sport verzióról meg ne is beszéljünk, azt meg lehet rendesen tölteni cuccokkal.Csapágy cserén túl vagyok szerencsére minden rendben ment, egy óra alatt végeztek vele. Végre újra csöndesen lehet vele autózni.
Volt a szalonba a Corollából mindhárom verzió, bele is ültem újra de nehezen tudnék dönteni a Sedan illetve Touring Sport között. Elől a Sedan jobban tetszik, hátul viszont a TS jön be jobban.
Viszont nekem már az eleje óta fogva érdekes hogy a Sedan verzióból miért nincs 2.0 hibrid? A HB a kisebb kasztnival megkapta a 2.0 hibrid erőforrást amivel 7.9 alatt van százon, ami szerintem egy teljesen jó érték, nincs szégyellnivalója annak az erőforrásnak. Ezért fura hogy a nagyobb Sedan miért nem kapta meg.iPhone 13 Pro Max
-
nagyúr
válasz jozsi252 #9529 üzenetére
Az ilyeneket patikamérleggel kiszámolják. Európában a hatchback és a kombi megy jobban, és a hibrid a húzóváltozat, tehát arra feküdtek rá. Kelet-Európában és a közel-keleten a szedán megy, de inkább szívó motorral - tehát ott megtartották az 1.6 1ZR motort. Amerikában a nagyobb szívó benzinesek mennek, ezért ott 1.8 (139 lóerő) és 2.0 literes (169 lóerő) benzines van a 121 lóerős hibrid mellett...
Szóval hidd el, elég alaposan végigrágták mit és hogyan. Nyilván annak ez nem könnyebbség, aki mondjuk Európában erősebb hibrid vagy 2.0 literes motorral szerelt szedánt szeretni - mert nincs ilyen...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
pècsimunkás
addikt
válasz jozsi252 #9529 üzenetére
A turbó motort sem kapta meg. Nem is értem, hogy miért nem. Már az előző generációba is bele rakhatták volna.
Nekem nagyon tetszenek az alsóközepes szedánok, a Corolla főleg.
Volt régebben egy Mégan Classicom, nem is gondolkodtam másik karosszéria változatban.
Az Aurisom 5 ajtós, tetszik is- azért vettem meg-, de ha lett volna Corolla olyan akcióban, ahogyan az Auris, akkor Corollát vettem volna.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
KTTech
veterán
válasz Gergőke88 #9518 üzenetére
Szerencsére nem Ingyen cserélik a nagy felnit kisebbre (legalábbis a Steven Eagell-nél ezt mondták). Persze én is eladhatnám róla (most is ezen jár az agyam), de nem biztos, hogy jobban jönnék ki a végén + még rohangálni is kellene utána.
Ami nagyon hiányzik a mostaniból az a radaros tempomat - ráfutásvédelemmel - és az elektromosan behajtható tükör (erre van megoldás, 150 fontért, gyári alapanyagból)... mondjuk a JBL hifit se dobnám ki, ha lenne a mostaniban, de csak az alap jutott az orange editionba. Az Android Auto meg kifejezetten bónusz lenne, a jobb menetteljesítmény/fogyi is - sokszor jól jönne az új hibrid rendszer nagyobb működési tartománya.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Gergőke88
addikt
-
veterán
Nem hiába tolja a Toyota ennyire a hibridet, az emberek szeretik a CVT váltót meg a kis fogyasztást. Lexusokból is rengeteg hibridet eladnak. Jó hogy inkább még a szívónak adnak teret, mint a kis köbcentis turbós motoroknak. Bár van akinek az is bejön. Egy Superb-hez mondjuk már illik a 2.0 TSI motor, de egy Focus-hoz 1.0 motor áhhhh...
Egy NX300h-ba is kell az a 2.5-ös benzinmotor, plusz a 2 elektromos motor a rendes hajtáshoz hogy vigye a dög nagy kasztnit. Sokszor esett már szó a downsizing-ról, van jó pár gyártó akik erre esküsznek, de azért pár FB csoportba ahol bent vagyok ott lehet néha elkapni olyat hogy motor gond miatt vissza kellett 5-10 000km után vinni ezeket a kis köbcentis turbós motorokat.
Nyilván egy Corollánál annyit nem számít hogy 1.8 vagy 2.0 hibrid, de tartok tőle hogy előbb utóbb ők is rámennek a kisebb (1.0) turbós motorokra a hibriden kívül.
Nem tudom hogy a C-HR-nél mennyire népszerű az 1.2 116LE turbós motor, de abból amennyit látok az utakon a nagy része hibrid. Szóval ott is inkább azt veszik, az meg hogy 1.8 vagy 2.0 motorral mér pénztárca függő.sky11
Én szerintem egy Corolla méretű autóhoz minimum egy 1.5-ös turbós motor illene, olyan 140-150LE környékével, és 230-270Nm-es nyomatékkal. Azzal úgy nagyon kényelmesen lehetne vezetni. Valami oka csak van hogy a 1.6 szívót kapta meg a hibrid erőforrás mellett. De látod hogy a HB meg megkapta a 1.2 turbós motort, ahogy a TS verzió is. Szóval a Sedan nagyon kilóg a sorból. De ha erre van kereslet.
Mindenesetre még mindig tartom azt hogy egy 1.5-ös turbós motorral még faszább lenne a Corolla. A Camry pedig megkapta ami jár neki. Ahhoz a kocsihoz 5*-os választás volt a Toyota részéről a 2.5-ös 218LE-s motor. A RAV 4 Plug-In-ról meg szintén nem lehet negatívot mondani, lehet hülyén hangzik de oda lehet már sok is az a motor. 6.2 a 0-100km/h elég durva érték ilyen nagy dög autótól. Szóval tudnak ők ha akarnak jó motort választani az autóhoz.iPhone 13 Pro Max
-
nagyúr
válasz jozsi252 #9534 üzenetére
Nem hiába tolja a Toyota ennyire a hibridet, az emberek szeretik a CVT váltót meg a kis fogyasztást.
Amerikában nem is lehet manuális váltóval venni a sima Corolla változatokat.
Jó hogy inkább még a szívónak adnak teret, mint a kis köbcentis turbós motoroknak. Bár van akinek az is bejön. Egy Superb-hez mondjuk már illik a 2.0 TSI motor, de egy Focus-hoz 1.0 motor áhhhh...
Azt ugye tudod, hogy Európában és Ázsiában a kombi és hatchback 1.2 literes turbós benzinessel kapható csak? Az 1.6-os szívó 1ZR kizárólag a kelet-európai szedánban maradt már csak meg.
de egy Focus-hoz 1.0 motor áhhhh...
Dunno, vezettem 1.0-ás Focust, nem volt vállalhatatlan. Mondjuk én tipikusan az az ember vagyok, akit nem érdekel hogy hány henger és hány köbcenti. Milyen a vezetési élmény, mennyire gyorsul, stb. ezek fontosabbak nekem...
Sokszor esett már szó a downsizing-ról, van jó pár gyártó akik erre esküsznek, de azért pár FB csoportba ahol bent vagyok ott lehet néha elkapni olyat hogy motor gond miatt vissza kellett 5-10 000km után vinni ezeket a kis köbcentis turbós motorokat.
Especiel a szívó ZR motorszéria sem indult éppenséggel túl vidáman. Szóval ezt én divat-köpködésnek tartom. A rosszul megtervezett vagy kivitelezett motor rosszul megtervezett és kivitelezett motor. Nem a kis köbcentitől függ, hogy jó-e vagy rossz. Szerintem.
Nyilván egy Corollánál annyit nem számít hogy 1.8 vagy 2.0 hibrid, de tartok tőle hogy előbb utóbb ők is rámennek a kisebb (1.0) turbós motorokra a hibriden kívül.
Több, mint egy évtizede már. NR motorsorozatnak hívnak, 1.2 - 1.5 űrtartalom közötti, az 1.2-es változat 2015-ben jelent meg az európai Toyota Aurisban, Toyota CH-R-ben és ez van a mostani kombi és ferdehátú Corollában is.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
veterán
- Kint szerintem az emberek nagyon nagy része még nem is látott manuális váltót. Nem csoda hogy a gyártók kint az automatát tolják csak.
- Persze tisztába vagyok vele. Ezt kapta meg a C-HR is illetve 5 éve az Auris is. 8NR-FTS a kódneve ha jól rémlik.
- A kettő számomra együtt jár. Nyilván a vezetési élmény nem lesz annyira jó egy 3 hengeres motorral mint egy 4 hengeressel. De erre tart a világ, el kell fogadnunk sajnos. Hengerek számát illetve lökettérfogatot nem lehet semmivel pótolni szerintem.
- Lehet hogy divatköpködés, de nekem is van az ismeretségi körömben aki megszívta ezzel, bár szerencsére garis időszak alatt. De mi van ha túlmegy a garin és nincs rá visszahívás? Attól hogy a tervezők elbasztak valamit, miért a végfelhasználó nyúljon mélyen a zsebébe?
Egy egy szarul megtervezett alkatrész miatt átugrik a vezérlés, aztán a tulaj leszívja magát annyit kell kiadni mire a károkat helyrehozzák.iPhone 13 Pro Max
-
Global
csendes tag
Toyota 2sz-fe Daihatsu YRV-t használok 2017 óta, 3 éve, 2002 es Svájci családtagé volt új kora óta. Gyári feltöltött motor 0.7 bárral, Ázsiában K3-VET a sima 2sz-fe pedig K3-VE.
A lényeg mikor ők vették, 2002 ben Svájcban ott a Szalon-Szervizben, pár nagyon fontos tényezőt, és használati tanácsot kaptak! Amit nekem is tovább adtak mikor átvettem tőlük az autót. Nyilván ezek közül néhány tanács alapértelmezett. Egyik fontos dolog a megfelelő bemelegítés, hideg motort nem parkettázunk, de haladhatunk vele.
A másik az olaj, itt kimondottan kitértek, a felhasználó szokásához, de minden olaj típusnál azt tanácsolták, hogy félig esetleg nem teljes üzem meleg motort ne állítsunk le, ha nagyon rövideket járunk, arra igazából nincsen orvosság, kokszosodni fog, 0W-XX vagy 5W-XX olajok ezt ki tudják tolni, de véges a dolog.
Mivel Turbós autóról beszélünk, igy a esetleges erősebb igénybevétel után, megfelelően lehűteni lehetőleg menet közben, alacsony fordulaton, ha erre nincsen mód, akkor haddjuk 1-2 percet járni álló helyzetben!
Leginkább hobbi autónak használom, de járunk vele boltba is, ha csak boltba megyek, akkor is megyek vele pár kört, vagy nem egyedül megyek, és nem állítom le, 1.2km re levő boltnál, hanem járatom!
Jelenleg 97.800km van benne, mivel mi is keveset megyünk évi 3000 max 5000km, igy az olajcserét nem km alapján, hanem éves szinten cserélem (5W40) 84.700km vel hoztam el. Eddig 1db első lambda szonda ment tönkre, gyári Denso-ra cserélve 22.000Ft volt. Jelenleg fékeket kellene cserélnem, úgy értem tárcsák, betétek, esetleg kora miatt már fék csövek is. Svájcban is évente cseréltették az olajat benne, mivel ők is kávését jártak vele. Kötelező szervizeken kívül ott sem volt semmi probléma.
Nagyon szeretem az autót, igazi kis troll jármű...
Azért írtam le ezt, mert fontos az autó felhasználási módjához képest igazitani a szervizelést, és az esetleges várható szerviz költséget.
-
No.01
őstag
WOW. Fura, de tetszik. Igaz nekem anno v.miert a Yaris Verso is tetszett. Volt is nekunk szep pirosban. Ugy hivtuk a telefonfulke
Amiket irtal abban semmi ujdonsag vagy meglepo nem volt szamomra az 5W-40-es olajat leszamitva ill. h mit az egyezesek ezen Daihatsu es a Toyota kozott? A motor lenne vagy v.mi mas?
[ Szerkesztve ]
-
Global
csendes tag
válasz Csabroncka #9538 üzenetére
A Gépkönyve is 3 féle olajat ajánl, 10W30, 10W40, és 5W40 Megjegyzi azt is hogy felhasználástól függően, és ha jól értelmezem akkor még Földrajzilag is kitér a melegebb párásabb, hidegebb felhasználási területekre, és ehhez mérten használjuk a megfelelő motorolajat...Azzal zárja hogy a hivatalos szerviz, tudni fogja, hogy az adott országban milyen olajat tegyenek bele!
-
Global
csendes tag
Hát igen nem egy kimondott szépség!
Viszont ez a turbós nagyon ritka, szívóval ellentétben ezek még Osakában készültek! JDM szerű jó kormány oldallal ! Alvázszáma is JDM el kezdődik!
Svájc, Anglia, Hollandia, Talán Német ben is akad, de Legtöbb Malajziában és Japan ban van!
Talán igy kellemesebb a szemnek!
-
Global
csendes tag
NSX nem az egyém, egy Barátomé...
De ez nem alap NSX igy néz ki:
1. Scienceofspeed Supercharger 0.85bar (86mm pulley, Kenne Bell)
2. Limanova Intercooler
3. Forged Pistons 90.5mm, 9.5:1
4. ARP Head Stud KIT
5. Scienceofspeed Lost Motion Assembly KIT (VTEC Springs)
6. Cedar Ridge Crankshaft Damper Pulley Shield
7. ScienceofSpeed Billet Camshaft Plugs
8. AEM EMS (OBD1 Engine)
9. Scienceofspeed MAP Sensor 3Bar
10. AEM Inline Wideband UEGO x2 (AFR Sensor)
11. AEM EGT Sensor x2
12. Driving Ambition Racing Radiator
13. Downforce Air Intake Scoop
14. AEM Boost Pressure Gauge
15. AEM Oil Temp Gauge
16. ScienceofSpeed Big Bore Throttle Body
17. Stoptech Big Brake KIT (ST40)
18. Carbotech XP-10 Brake Pads (CT-609)
19. Brake Air Deflector
20. Accusump Oil Accumulator System
21. Scienceofspeed Oil Pan Baffle
22. OS Giken Differential L.S.D. (4.06:1 ratio)
23. KW Variant 3 Suspension
24. ScienceofSpeed Adjustable Anti-Sway Bars
25. Street wheels: Advan RS Dark Gun (Front 17x8.0 ET37, Rear 18x10 ET37)
26. Street Tires: Dunlop Sport9000 225/35R17(Front) Dunlop Sport MAXX 265/35R18(Rear)
27. Track wheels: Work XT-7 Matte Bronze (Front 17x8.0 Rear 18x9.5)
28. Track Tires: Yokohama slick Front 230/610R17 Rear 280/650R18
29. Sparco Ring Steering Wheel 330mm + NSX-R horn KIT
30. Rapid Steering HUB -- Black Matte
31. Comptec Sport Exhaust
32. Comptech Pro Headers
33. Stealth License frame
34. Downforce NSX-R Rear Wing
35. Wing West side skirts
36. SEIBON Carbon Fiber Rear Valance
37. SEIBON Front Spoiler
38. Lexan rear hatch
39. OEM hatch frame
40. Lexan rear hatch scoop
41. CarPC Display (7" TouchScreen)
42. CarPC Computer (ASUS ITX-220 Intel Atom, 30Gb SSD, Windows XP)
43. Electrical Water Pump (Davies, Craig EWP80 / Controller Combo)
44. Scienceofspeed Oil Breather Tank10ms környéke a 0-200
https://vimeo.com/71166074
-
No.01
őstag
-
Ramius
őstag
Sziasztok. Avensis T25 csomagtér roló tartó műanyag pöcköt keresek. 3D nyomtatott verzióm már van, de jó lenne valami stabilabb, vagy csak rendelnék egy marékkal ebayről ha lehet. Hogy keressek rá? Vagy van valakinek?
Köszigyakorlat teszi a mestert...tönkre...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BMW topik
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen