-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
Nekem levett gyújtás, kivett kulcs esetén is csinálja, ha be akarom zárni az autót és otthagyni, akkor is hajlamos erre, néha többször próbálkoznom kell, mire meg tudunk egyezni, hogy "namostakkor zárva maradsz te dög". Ugyanez fordítva is, néha kinyitni nem bírom.
Érdeklődtem ott is.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Fryskitt
addikt
A két éves Focusomról foltokban jön fel a festék. A cég szerint fa gyanta az oka. Eddig volt pár Opelem, azoknak egyiknek se volt ilyen baja. Valakinek tapsztalata? Úgy tűnik, le akarják rázni a garanciát magukról. Vagy én tévedek? (Sokat mosom az autót, a por és a foltok nincsenek rajta napokig).
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Atlantis
veterán
Nekem közben végre megjavulni látszik a nyavalyás. Kezdem szeretni ezt a dögöt, de sokat kell dolgoznia, hogy teljesen megbízzak benne.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
athomi
veterán
Focus II 1.6 TDCi-nél (110 Le) normális jelenség az, hogy kicsit az autót meglépve váltásnál a kuplungot lenyomva, a gázpedált felengedve a motor felpörög?
[ Szerkesztve ]
-
Fryskitt
addikt
válasz Winner_hun #109 üzenetére
Az keményebb, mint a nem-metál festések, nem? Eddigi autóimnál ilyesmi nem fordult elő...
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
athomi
veterán
válasz Fryskitt #103 üzenetére
Mi használtan vettünk egy 2.5 éves Focus II-t metálzöld fényezéssel. Az autó első lökhárítóján egy 4 cm-es átmérőben le van jönve a festék, de a többi helyen nyoma sincs festékkopásnak. Karcolódni viszont sajnos könnyen karcolódik, de ez sztem a kategória legtöbb autójára igaz.
Ajánlott évente 2-3 alkalommal alaposan lewaxolni az autót.[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
úgy látom nem sok Ford-os van itt
-
Atlantis
veterán
De, biztos sok van, csak ennek valahogy nincs közössége. A Ford nem az a márka, ami túl nagy lelkesedést vált ki az emberből, ezek teszik a dolgukat (vagy nem), oszt jóvan. Én magam sem rajongok az autómért, bár már megbocsátottam neki a kezdeti szopatásokat. Ezt valahogy nem lehet szeretni, nincsenek benne olyan apróságok, érdekes részletek, amikért lelkesedni lehetne...vagy csak én gondolom így?
Amúgy az én Focus II-m (asszem hivatalosan Honor Green színű, szal metálződ ) is karcos kissé, már így vettem, nem tudom, hogy mi okozta. Véleményem szerint inkább hanyagság/szemétség, mint festéshiba. Különösebben nem érdekel, nem mély sérülések, rozsdaveszély emiatt nem lesz nagyobb. Majd ha kijön a jó idő, kap egy tisztességes ápolást, persze csak ha addig nem bosszant fel valamivel a galád.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Emiatt ne aggódj, manapság már vajmi kevés köze van a motor fordulatszámának a gázpedálhoz. A bokorbuzik elérték, hogy minden alá legyen rendelve a károsanyag-kibocsátásnak. DPF van a rendszerben? Mert akkor lehet regenerált éppen...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Valószínűleg a turbónyomás kiépülési ideje miatt (ismertebb neve turbólyuk) gondolkozik...viszont legalább megindul. Az én kétliteres szívóbenzines Focusom is gondolkozik, oszt a végén annyira meg sem indul. A szabályozás ugyan a dízelekre szigorúbb következményekkel jár(DPF, ilyen-olyan katalizátor), de legalább manapság minden dízelautóban van turbó, ami miatt legalább lehet olyan érzésed, hogy megy a gép. Van tartalék, rugalmasság alacsony fordulaton is. Szívóbenzinesnél ez a mai agyonfojtott motoroknál elképzelhetetlen. Nálam pl. 4500-as fordulaton jön meg a 185Nm nyomaték, amit egy 1.6-os dízel is röhögve túllép már 1500-nál és a nyomatékgörbék jellegéről, valamint a fogyasztásról még ugye szó sem esett. Saját példámnál maradva: kb. ugyanannyi idő, mire 4500-ig felpörög ez a szétszabályzott szerencsétlen motor, mint a turbómotorok késlekedése. Csak ez még közben lezabálja a gatyámat is...
Szóval ne bán(ts)d azt a dízelt, én már bánom, hogy nem azt vettem. Bár akkor nem Fordom lenne...
Majd ha elterjednek a feltöltött benzinmotorok, akkor lesz igazi konkurenciája a dízeleknek.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Focusról mi a véleményetek mint családi autó? Clio-t cserélnék és lehet váltanék benzinesre, mennyit fogyaszt kb? Érdemes kombit venni vagy annyival nem nagyobb? Babakocsi, amit hordoznánk esetleg. Évi 10000 km-hez meg úgy tudom nem éri meg dieselt.
Kb egy ilyenre gondoltam: [link]Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Hát azért annyira nem. Anyóséknak van kocsija
Igazából azért soroltam fel, mert mindez (babakocsi, járóka, két bőrönd) is elfért a clio-ban tavaly nyáron, igaz hátul nem láttam ki, de leértünk a balatonra. Idén már csak babakocsi lesz meg két bőrönd, jövőre meg már babakocsi se, szóval lehet elég lesz a clio is, nem? Vagy addigra kipurcan?
Hülye helyen kérdezem, hisz ez a ford topikViszont a 2.0-es bizotsitása jóval több mint az 1.6-os nem?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Atlantis
veterán
Évente 7k-val azonos korú autóknál, a fogyasztáskülönbség kb. 1,5 liter. Tapasztalatból írom, apósomnak 1.6 Ti-VCT van, nekem 2.0i a fókában.
Én is inkább kombit vennék, mivel eléggé lejtős az ötajtós fóka hátulja (emiatt már a fejtér sem túl nagy hátul), szóval nem jól kihasználható a csomagtér.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
athomi
veterán
195/65 r15-öt ha lecserélek 205/55 r16-ra, nem nő nagyon a fogyasztás vagy nem lesz túl kemény a gép (pl. kátyúbahajtáskor)?
Valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?[ Szerkesztve ]
-
Atlantis
veterán
Ha csak a papírformát nézzük: igen, többet fogyaszt (nagyobb felület), ámbár kétlem, hogy ez jelentős eltérést okozna. A menetkomfort? nos egyik oldalon ugye az alacsonyabb oldalfal miatt rázósabbnak kéne lennie a nagyobb keréknek, de a nagyobb átmérő meg kevésbé érzékeny a kátyúkra. Valszeg az első hatás az erősebb. Szerintem a /55 még nyugodtan vállalható hazánk faszányos útjain is.
Szintén tapasztalat alapján: após autója 195/65 R15-ön gurul, az enyém 205/55 R16-on. Érzésre semmiképp nem venni észre, hogy rázósabb lenne. Nyilván azért ez jelentősen függ a használt gumitól, guminyomástól is. (pl.: egy defekttűrő abroncs jobban ráz, mert merevebb az oldalfala), nem beszélve a terhelésről. Fogyasztásról a motorkülönbségek miatt nem tudok nyilatkozni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
MPowerPH
félisten
Van itt Mondeo tulaj?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Winner_hun #132 üzenetére
Tán majd szóba áll velem. Fűthető első szélvédőről akartam kérdezni.
Don't Tread On Me
-
Atlantis
veterán
Mindenkinek megy a Fordja, mint a szélvihar, vagy hogyanhogy ilyen döglött ez a topic? Pedig nem egy fehérholló gyakoriságú márkáról van szó. Mondjuk nekem sincs komolyabb gondom a fókával év eleje óta. Apró bosszantások vannak, de melyikkel nincs ugyebár...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
No-kia
őstag
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Én most szeretnék autót váltani és ha elmegy a II Golfom akkor vennék egy ford escort 1.6 calssicot.
Mi az amire oda kell figyelni egy ilyen autóval kapcsolatban?
Azt halottam, hogy könnyen rohadni kezdenek, ebből mi igaz?
Ha elkezd rohadni megállíthatatlan vagy könnyen javítható?
Találtam egy minden földi jóval felszereltet 350.000.- de van rajta karosszéria munka, érdemes vele foglalkozni tulaj elmondása szerint a hátsó tartó nyúlvány / merevítő és kerékjárati ív korrodált.
A segítségeteket előre is köszönöm.Renault power
-
aphra2
aktív tag
"Azt halottam, hogy könnyen rohadni kezdenek, ebből mi igaz?
"
Minden szó , a 2 jellemző karosszéria hiba (szinte mind) a fentebb írt nyúlvány , és hátsó kerék ív rohadás, motorra nincs infóm.
Magyarul a golfod tartósabb mint ez karosszéria szempontjából.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
rob210
nagyúr
Hát találtam egy jó kasznist, meg egy egész szép escortot ha minden jól megy holnap már escort tulajdonos leszek.
Klímával elektromos ablak tükör tükörfűtés és légzsák kíséretében no meg egy kis ABS el megspékelve.
Szóval a full felszereltből találtam egy ígéreteset, de még szemléznem kellRenault power
-
Tompie
őstag
Azt akarom kérdezni, hogy honnan lehet megállapítani, hogy adott Focusban Ti-VCT motor van?
-
-
Atlantis
veterán
Aha. És honnan lehet észrevenni? Tudtommal a hengerfejben van különbség, azt meg szabad szemmel nem biztos, hogy látni...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Tompie
őstag
válasz Atlantis #145 üzenetére
Ford Focus Klubbon írták:
A légszűrő csöve a motor bal oldalához csatlakozik a 101LE-s változatnál ahogy a képen látod.
http://hasznaltauto.medija.hu/888617/4396851_6.jpg
116LE esetén szinte minden ugyanígy néz ki, csak a cső a motor jobb oldalához megy tehát rövidebb.
http://www.azauto.hu/Files/Image/Tesztek/FocusCivicCorolla/focusmotorn.jpg[ Szerkesztve ]
-
Atlantis
veterán
Ach so. Már gyerekkoromban is utáltam a "vedd észre a különbséget a két kép között" típusú játékokat...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
radi8tor
MODERÁTOR
Van tapasztalatotok biztosítókkal kárrendezés ügyével?
Tegnap belém (Ford Focus 1.6) jöttek jobb oldalról (védett útvonalon haladtam).Ilyenkor a javítást 100% a biztosító fizeti vagy nekem is kell fizetnem a szervizben?
Aki belém jött fel ajánlotta egy karosszériás ismerősét, aki állítólag elég jól dolgozik. De nem szívesen csináltatnám ott, inkább márkaszervizbe vinném a kocsit.⭐ Stella
-
aphra2
aktív tag
válasz radi8tor #148 üzenetére
Az attól függ, van-e casco-d, van-e pl önrészed , mert azt akkor fizetned kell, meg a kocsi évjárata , mert bizonyos kor után avultatnak , és a difit nem biztos hogy benyeli be a szerviz. Kérdezz rá mindenre még a javítás előtt.
Általában a szerviz intéz mindent.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
radi8tor
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest