- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Synology routerek
- Bittorrent topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Hálózati / IP kamera
- Ubuntu Linux
- HBO Max & OD topic
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
lajafix
addikt
válasz Markizmark #300 üzenetére
a kettőstömegű nem 1-2 behúzatástól menne tönkre, a dízel jóval nagyobb pofonokat ad neki. Én a befecskendezőrendszer elemeit félteném.
Rock'n Roll
-
Atlantis
veterán
válasz Markizmark #300 üzenetére
Hát nem tudom, nekem benzines a Focusom, nem vagyok jártas a 2T-olaj legendában.
A kéttömegű lendkerék így is úgy is Isten csapása, ha elromlik, kezét eltörném annak, aki kitalálta. Sajnos az én autómban is benne van.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Richard!
addikt
Ahoj!
Mi alapján válasszak led izzót az autómba? /első fényszóró/
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
attrax
aktív tag
Sziasztok.Focusba keresek adagolot vp30 002.hatha itt valaki tud eladót...
Unterschreiben
-
Anulu79
addikt
Sziasztok!
2-es Focus (kombi) 1.6-os 115Le-s motorral van valakinek tapasztalata? Fogyasztása mennyi lehet vajon?
-
Atlantis
veterán
Felhasználástól függ, 6-6,5 körül el lehet vele járni itt vidéken, nem túl sok óvatoskodással. A korai verziók vezérlésállító mechanizmusa hajlamos tönkremenni, erre célszerű figyelni, egyéb motorikus baj nem jellemző rá, csak a Focus többi nyavalyája kínozhatja a tulajt. Mottó: "Ha nincs elég gondod, vegyél megy egy Fordot."
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Dany007
veterán
Berakom a kedvencekbe a topikot nehogy elfelejtsem a dolgot.
Más. Tapasztalt valaki mk3 mondeon a csomagtartó dísz-valami sarkán korróziót? Amelyiken a ford embléma van, annak a bal és jobb szélén, ahol találkozik a csomagtartó vonalával.
-
Anulu79
addikt
Él még ez a topic vagy csak néha lézeng be valaki?
-
Richard!
addikt
Üdv!
Nem pont idevaló,de azért megkérdezem
Milyen nyári gumit ajánlotok? 205/55/16 Ford Focus 2005 Mk2
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Atlantis
veterán
válasz Richard! #328 üzenetére
Én Pirelli Cinturato P7-et használok az enyémen ilyen méretben néhány éve és nem tudom ajánlani, nem szereti a Focus a Pirellit. Fogyasztásban még elmegy, de sem zaj tekintetében, sem rugózási komfortban nem tetszik, a mindennapi használati élményt eléggé tudja rontani ezzel, ámbár menetzaj tekintetében az autó konstrukciója eleve szar. Apósom gyárilag Bridgestone-t használt az ő Focus-ával, sikerült rábeszélnem P6-os Pirellire (az ember ugye segít, ahol tud ) és azon se szuperál jól.
Ugyan nem teljesen jó összehasonlítani, de a téli Kleber gumikon sokkal jobban fut az autó.
anulu79: szerintem sem lesz meglepetés a C-max a fóka 2 után, de azért az 1,6-os motortól se várj csodát, nem tudom, a Focus-od milyen kasztnival van, de a C-Max nehezebb is lehet, ami csökkentheti a nagyobb motor előnyét. Azért az 1,4-es Isten csapása lehet, terhelve mindenképp. Full terheléssel még a kétlityist se éreztem soknak a napokban.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
DeFranco
nagyúr
válasz Richard! #330 üzenetére
nekem barum brillantis 2 a nyárim a focuson, a télim pedig dunlop winter response 2
meg vagyok elégedve a barummal is, nem igazán zajos, érzésre jól tapad, vizen sem bizonytalan. a dunlop nyilván egy fokkal kellemesebb, az mégis csak prémium gumi, és mivel téli, puhább is persze, de nem túl nagy a különbség a kettő között.
ha azt mondom, hogy az eredeti debcia és a barum között van 10 egység különbség akkor a barum és a dunlop között 1, maximum 2.
-
Richard!
addikt
Köszönöm mindenkinek,végül ez a Hankook lett a nyerő.
Majd kiderül,hogy mennyire volt jó döntésMa kezdődik életed hátralevő része!
-
bobby_30
tag
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. 2003-as tddi mondeóm elkezdett feketén füstölni, a feleségem elvitte szerelőhöz ahol azt mondták neki hogy az egr szelepet kell cserélni. 90000ft-os árajánlatot kapott, amit én kicsit sokallok, bár azt hozzátenném hogy teljesen laikus vagyok. A kérdésem tehát az hogy reális-e ez az ajánlat vagy vigyük a kocsit máshová. Előre is köszönöm a segítségeteket. -
Dany007
veterán
válasz bobby_30 #337 üzenetére
A dízel sajnos ilyen. Nem véletlen hogy a legtöbb ember ma már menekül a dízel elől.
Egyik ügyfelemnek is nemrég kellett EGR szelepet cserélni, ő azt mondta hogy 75 ezer volt. Ez lehet munkadíj nélkül, plusz ez másik típusú autó is volt...
Szóval szvsz reális.szerk.:
Javaslom nézz meg egy BárdiAutó vagy Unix webshopot. Ott betudod állítani hogy milyen autód van, milyen motorral stb stb... majd tudsz keresni neki megfelelő alkatrészt. Na ott megkeresed a motor részleg alatt az egr szelepet. És ott látod az összeget. Az már jó kiindulási alap.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Sziasztok!
1-es Fóka tulajt keresek egy kérdés erejéig, minél többet, annál jobb. Egy egyszerű dolgot kellene megnézni az autón. Ha valaki erre jár, jelentkezzen goobyplz.
-
Atlantis
veterán
A kollégámét tudom esetleg megpislogni, nekem 2-es fókám van.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
HKorn
addikt
Ford Mondeo 2011, 1.6 tdci nél hány km-nél van a vezérműszíj csere?
Run&Ride
-
DeFranco
nagyúr
Nos, uraim, elnézést, hogy csak most reagálok, de betonsűrű napokon vagyok túl, és nem akartam elkapkodni.
A sztori összefoglalva annyi, hogy (mint szokásos) fura hangot kezdtem hallani a futóműtől. Nagyobb akadályon átmenve, jellemzően kis sebességgel és függőleges erővektornál (pl. lassan áthajtasz egy fekvőrendőrön) hallok egy jellegzetes klang-klang hangot a kocsi bal eleje felől. Nem a szokásos kutyacsontos kopogás, azt ismerem, az teljesen más, műanyagos hang. Ez, amiről beszélek olyan mint amikor két fém lemez összeütődik, vagy amikor egy rugó pendül. Klang-klang. Nehéz leírni.
Szerelőnél voltam más miatt, elvileg átnézte a futóművet (nem voltam ott) nem talált sem a rugónál sem a féknél semmit. Tudni kell, hogy az első rugók bő egy éve voltak cserélve, gyári került bele.
Oldalról benéztem a kerékjáratokba, ellenőrizve a rugót, és érdekes dologra lettem figyelmes: a két oldalon a rugó nem egyformán fut fel, máshogy néz ki az alsó rész a két oldalon.
Van a bal első rugó. Ahol lent kezdődik, ugye ott ráfekszik a tányérra a kis mélyedésben, menetemelkedés, megtesz egy kört, és a következő szint (tehát a kezdő felett egyel) tök közel van a kezdő részhez, max. egy milliméter van a kettő között. Nem is nagyon akar menetemelkedni, ha egész hátul benyúlok a motor felé eső oldalon, akkor ott is csak egy pici rés van a legalsó két szint között. Utána a többi kör már rendesen emelkedik.
Körbetaperoltam, törésnek nincs nyoma (szép is lenne most volt cserélve).
A másik oldalon (jobb), szintén ugye jobb kéz felől kezdünk, mire megtesz egy kört a spirál van jó fél centi a két alsó szint között, hátul benyúlva a motor felé már befér az ujjam is közéjük.Mutatom fotón, hogy mire gondolok, a details részt lenyitva a filenév azonosítja, hogy melyik oldal melyik, ha nem lenne egyértelmú: képek.
Van egy olyan gyanúm, hogy ennek az asszimetriának köze van a fent említett klang-hanghoz, de nem tudom, hogy hogyan is kellene ennek normális esetben állni. Az is lehet, hogy természetes, hogy nem egyformán áll a két oldalon.
Ezért szeretném azt kérni tőletek, hogy tegyétek már meg, hogy benéztek az első kerékjáratokba, és megnézitek a rugót, milyen az első kör menetemelkedése, egyforma-e a két oldalon vagy különböző, és hogyan viszonyul a mellékelt fotókhoz. Nem nagy cucc, két perc alatt ellenőrizhető, aki esetleg be tud nyúlni a rugó túloldalára, és meg tudja nézni hogy ott mennyire emelkedik el a 2. szint az elsőtől az még nagyobb segítség (persze megértem, ha valaki nem akar ezzel kezet koszolni, már a ránézés is nagy segítség).
A segítséget előre is nagyon köszönöm!
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #346 üzenetére
Na este ha hazaérek, megnézem neked, aztán írok.
Más. Azt tudtátok, hogy az MK1-es Focusba bele lehet szerelni az MK2-es Focushoz kapható Isofix készletet? Itt van hozzá leírás, itt pedig kapható az alkatrész. Én már vettem egyet a 2003-as Focusomba, beszereltük tesómmal, és már használom is! Tökéletesen illeszkedik, mintha gyári lenne.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
DeFranco
nagyúr
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #348 üzenetére
Nekem igazából MK1.5-ös Focusom van, a faceliftes, ezzel tökéletesen kompatibilis. A csavart bele kell csavarni a padlólemezbe (nem az alvázba, nem GAZ-69 ez ), mert abban van a menet, anya nem kell. Az ülés továbbra is lehajtható, csak olyankor ki kell szedni az Isofix vezetőket (azok a kis műanyag biszbaszok, amikbe bele kell dugni a gyerekülést), de azok egy-egy mozdulattal kikaphatóak, szóval nincs semmi kellemetlenség vele.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
DeFranco
nagyúr
OK, rossz szót használtam, na
nekem is fl fókám van, 2004 áprilisi, tehát várhatóan nem lesz vele gond, ezt jó tudni
ez a hack megvan? Automatikus ajtóbezárás indulás után
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- BestBuy topik
- iPhone topik
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Xbox Series X|S
- Elektromos cigaretta 🔞
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest