Új hozzászólás Aktív témák

  • celf

    őstag

    elismerem, hogy nem ez a legjobb mentalitás a részemről mint vásárló, viszont elvárok egy kicsit többet a flegma hozzálláson kívül egy üzletvezetőtől is. ez jobb helyeken úgy működik, hogy az eladó mosolyog, az eladó felettese kezet is ráz, az üzletvezető meg mindez, és még elnézést is kér. Ezt hívják vevőkiszolgálásnak. Ez most persze túlzás, de remélem szemlélteti, hogy mit akarok mondani. Ebben a hozzállásban nincs semmi rossz, this is what he signed up for, amikor aláírta a munkaszerződését. A kissrác a pult mögött az üzletvezető, nem jogász, a vevővel nem tárgyalásokat folytat, hanem megprobálja eladni a laptopokat. Mindezt kedvesen és barátságosan. Megint mondom, nincs ebben semmi rossz. En is dolgoztam a kiszolgáló szektorban, egészen addig amíg a vevő kedves és kultúrált, tőlem is megkapja respektet. Mi a barátnőmmel nagyon kedvesek voltunk, elmondtuk szépen, érthetően, kultúráltan hogy mi a bajunk a laptoppal, cserébe kaptuk a hideg tekinteteket.
    Előző nap mesélte az eladócsajszi (aki egyébként tök rendbevolt), hogy egy gyerek visszahozott egy probookot, mert nagyon melegedett. Nem volt semmi baja, de mondta, hogy nagyon melegszik, tökmindegy mi van, de cseréljék ki neki valami másra. Ez az apple probookokra nagyon is jellemző, az egyik eladósrác is mondta, azért van, mert az egész egy egybefüggő fémvázból van, nincs rajta venti nyilás sem, mint a többi pc notebookon.
    Tessék, a noti nem volt hibás, a srác utánnanézhetett volna, hogy a probookok ilyenek, megnézhette személyesen is a boltban, mégis megvette, és késpbb probléma nélkül kicserélték neki. Jogilag ez ugyanoda sorolandó, mint a mi problémánk, az üzletvezető mégis különbséget tett. Hiba.
    szóval nem vátloztatok a véleményemen. Hacsak nem lesz a jövőben valami kihagyhatatlan jó akció, vagy ajánlat, amiért hajlandó vagyok elnézni, hogy sügér volt a staff, akkor én máshol fogok vásárolni. end of story.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák