-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Ja nem, végigírtam amit akartam, csak a linket hagytam ki. Íme: e-cegjegyzek
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #3930 üzenetére
ha már nem jön a folytatás, akkor kérdezek
tartós fogyasztási cikkre (minden szgép alkatrész az szerintem, de pontos meghatározás nincs) 3 év szavatosság is van
ezt melyik törvény írja elő?
gondolom a mellékletben a tartós fogyasztási cikkek vannak felsorolva, ott van a számítógép és alkatrészei 10k bruttó felett
1959. évi IV. törvény a Polgári Törvénykönyvről (szavatossági, jótállási szabályok) (pdf)
a 3 év szavatosságot pedig ez írja elő?
308/A. § (1)
Ha a jogosult igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva a 308. §-ban meghatározott határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított egy év, tartós használatra rendelt dolog esetében három év. Ha a kötelező alkalmassági idő három évnél hosszabb, az igény érvényesítésére ez a határidő az irányadó. E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.ha egy garanciajegyen csak az van, hogy 36 hó garancia, akkor ez alatt 3 év jótállást kell érteni?
nekem így tűnne logikusnak, amire megy 12 hónapot írnak és 10k felett van, akkor arra pedig 1 év jótállást + 2 év szavatosság(a szavatosság meg úgy sem sok mindenre jó, mert akkor nekem kellene bizonyítani...)
-
Ariadne
őstag
Igen, az egyszerűség kedvéért szoktam azt mondani, hogy 3 év szavatosság, ez igazából azt jelenti, hogy rejtett hiba esetén a szavatossági igény a vásárlástól 3 évig érvényesíthető tartós fogyasztási cikknél. Olyan dolgoknál, amelyeknek a kötelező alkalmassági ideje ennél hosszabb (épületszerkezet, ablak!!!, hasonlók), annál pedig az a hosszabb idő, akár 10-15 év is lehet.
Ez egy érdekes kérdés, szerintem ez csak 36 hónap jótállást jelenthet, mivel a törvény által biztosított szavatosság érvényesíthetőségi ideje papír nélkül is jár. A "garancia" mint olyan jogi szempontból nem értelmezhető, mivel nem szerepel egyetlen jogszabályban sem, de általában a gyártó által vállalt jótállásra használják. Egy videókártyánál pl. azért egész jól eldönthető, hogy ez a gyártói jótállást jelenti szerintem, elég felmenni a gyártó honlapjára.
Szóval egyetértek.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
pigatt
őstag
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy meghalt az X-fi kártyám 1,5 év után amire a bolt 2 év garanciát vállalt, szóltam is nekik, hogy ez a helyzet, nagyon kedvesen mondták, hogy küldjem nekik vissza a gar papír másolatával együtt, ez meg is történt. Aztán azt mondták, hogy kifutott termék, de még a belgiumi Creative van úgyhogy néhány nap és kapok egy csere darabot, természetesen semmi nem érkezett. Írkáltam nekik folyamatosan, hogy most mi van? Egyszer jön egy válasz ott van náluk a kártyám, mert Belgiumban elírták a címemet, úgyhogy küldik, ez volt kb. 3 hete persze kártya sehol. És azóta még választ sem kapok a leveleimre! Ez az egész folyamat 2 hónapja zajlik.
Az lenne a kérdésem, hogy itthonról, hogyan tudnék ennek a dolognak a végére járni vagy megsürgetni valahogy???Köszönöm a segítséget.
i9 / 4080 / 32"
-
pilu01
senior tag
Olvasgatom itt is a hsz.-eket, ha már garanciáról volt szó, akkor megkérdem nem tud-é valaki segíteni abban, hogy a CHIEFTEC tápok garancia rendezése hogyan működik?
Használtan vásároltam egy CHIEFTEC CFT-750-14CS 750W tápot, de sajna a számla nélkül! Itt a linken, az szerepel hogy garancia 5év! A táp oldalán lévő gyártási idő, és serial birtokában jogosult vagyok a garanciára? Itt egy zárt fórumon azt olvastam hogy nagykereskedője ennek a terméknek a Kelly-Tech Kft., de náluk csak ezt találtam: Kérjük továbbá kedves végfelhasználóinkat, hogy garanciális ügyekben a vásárlási helyet felkeresni szíveskedjenek.
Ha az én tápom csak 2 éves, akkor még vígan garanciás, vagy mégsem? -
sasa311
veterán
Belgiumba? Sehogy.
A boltba, ahol vetted, és ezt fogod mondani hogyaszondja:
A 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet értelmében a boltnak 4. § (1) és (2) pontok szerint 15 napon belül kéne elvégeznie (törekednie kell rá). Azt ne mondja senki, hogyha 60 nap telt el akkor törekedtek a 15-re.
Mindemellett azt is mondja az (1)-es pont, hogy megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. Tehát ha pampognak a 15 napon akkor ezt csak az orruk alá kell tolni és megmondani, hogy neked egy jelentős kellemetlenség. Pont.A következő lépcső a Ptk. 306. § (1).
a) pontja értelmében hibás teljesítés esetén a jogosult elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet
Te az a) pontot kérted, de a bolt nem tudta azt teljesíteni, így a b) pont értelmében elállsz a szerződéstől és kéred azonnal és rögtön vissza a számlán szereplő eredeti vételárat.
ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a
kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud
eleget tenni — választása szerint — megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a
szerződéstől.A törvényeket vidd el kinyomtatva (legalább az idevágó részt), ne félj írni a panaszkönyvbe. Legyél határozott, ha bármivel próbálnak ferdíteni akkor csak hivatkozz a törvényre és kész.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Hát igen, az van amit Ariadne írt...
Küldhetsz nekik egy ajánlott levelet ugyan ezekkel, de mire az odaér + mire hivatalosan reagálnak rá addigra kb már tényleg visszaér a kártyád.
Minek vettél 240 km-re a lakhelyedtől egy 2 filléres kártyát?
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Ariadne
őstag
Mondjuk az viszont tetszik, hogy a több garancia miatt vetted máshol, az én tapasztalatom szerint megéri olyan helyet keresni, ahol több év garral adják a dolgokat - persze csak ha utána tényleg ennek megfelelően is cselekednek akkor is, ha baj van, nem csak a felár kifizetésekor...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
echterion
nagyúr
Sziasztok!
Tegnap voltam bent az Iponnál, hogy megnézzem, mi is van a kártyámmal. Úgy gondolom, lezárhatom az ügyet, de úgy tűnik, a kártya jó. Nagyon segítőkészek voltak odabent, végigteszteltek nekem minden alkatrészt, mindenféle zokszó nélkül, eltartott vagy 3-4 órát, és a végén érdekes dolog jött ki. Amikor a gépem ki volt szedve a házból, és a procihűtő nem volt lefogatva az alaplapra, csak rá volt rakva, akkor nem dobta a hibát, amikor összeraktuk, akkor jött a hiba. Azt mondják, előfordult már ilyen, hogy az intel gyári hűtője befeszíti az alaplapot. Nem tudom, de a saját szememmel láttam, hogy így volt. Fura volt. Mindegy, úgyis le akartam cserélni a gyári hűtőt.Mindenesetre köszönöm az Iponos kollégák türelmét, és segítőkészségét.
**********
-
Ariadne
őstag
válasz Laca19 (a) #4066 üzenetére
Örülök, hogy sikerült, de ez végül rajtad múlt, te hoztad össze.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
looser
addikt
Sziasztok, látom, volt itt is kérdés -nem egyszer - a pixelgari. Én egy másik topicban tettem fel a kérdésem, itt csak folytatnám. Szóval elolvastam ezt az oldalt, s valóban, az elállási jog a távollévők között kötött szerződésre vonatkozik,de van egy olyan kitétele, miszerint:
Kipróbálhatjuk-e, használhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?
Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 8 munkanapos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez...
Szóval offline (besétálok a boltba) kipróbálhatom-e a terméket mielőtt megveszem, vagy ez boltfüggő, nem szabályozza a jog? Itt is volt néhány hozzászólás-váltás, amiből úgy tűnik ki nekem, hogy a pixelhiba-garancia nélküli monitoroknál lutri a vásárlás. Valóban?
[ Szerkesztve ]
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
Mangerd
aktív tag
Az idézett szövegnek és a kérdésednek semmi köze egymáshoz, de a lényeget magad is megfogalmaztad!
"pixelhiba-garancia nélküli monitoroknál lutri a vásárlás"
Ha odamész a boltba és ki akarod próbálni vásárlás előtt a törvény nem kényszeríti a kereskedőt, hogy ezt biztosítsa. De ha olyan kedves és aranyos a kereskedő (márpedig amelyik a piacon életben akar maradni, az ilyen kéne legyen!) akkor megengedi, hogy megnézd működés közben (ne adj isten még játssz, vagy filmet is nézz rajta) (pl a PH-s kereskedőknél ilyen aranyosak szoktak lenni)
-
Ariadne
őstag
Nem így van. Valaha régen sok-sok évvel ezelőtt volt 3 napos elállás, de már nagyon rég nincs. Arra van lehetőség, hogy ha 3 napon belül (hmm lehet munkanap, most így fejből nem tudom pontosan) romlik el a cucc, akkor a kereskedő nem tökölhet javítással, cserélnie kell.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Mangerd
aktív tag
válasz Ariadne #4074 üzenetére
72 óra...
De ez idő alatt is ugyanúgy el lehet állni, csak valami nyomós indokot kell találni (a "nem tetszik a színe" és a "mégse ilyet akartam" kevés, de pl: ismerős lehet ruháknál a rossz méret esete)
A kereskedő egyébként se tökölhet a javítással, egyrészt mert ha féléven belül romlik el, akkor feltételezi a jog, hogy gyári hibás volt és eleve selejtet adtak el neked, ezért csere vagy pénz vissza (amelyiket szeretnéd)
Másrészt ezen időn túl is, csak akkor vagy köteles hagyni, hogy tököljön vele ha a javítás minimális, gyorsan elvégezhető, nem igényel beszerzendő alkatrészt vagyis lényegesen olcsóbb, mintha cserélni kéne az egész készüléket. Ha nem végezhető el ilyen egyszerűen és gyorsan a javítás, akkor kérheted, hogy javítsák, cseréljék vagy adják vissza a pénzed (amelyiket szeretnéd!) -
Ariadne
őstag
válasz Mangerd #4075 üzenetére
Nem 72 óra, három munkanap. klikk itt 7. §
A három munkanap után mondhatja, hogy előbb javítom, ha az nem megy, akkor cserélem. A három munkanapon belül viszont nem mondhatja, hogy előbb javít, köteles cserélni. Persze ha elállásra okot adó hiba van, akkor oké, el lehet állni, ez csak a javítás szempontjából ad kedvezményt.
Azt én nem ítélhetem meg, hogy mennyire gazdaságos javítani vagy sem, nem is kell, hogy érdekeljen, a kereskedő dolga. Vásárlóként számomra csak az kell hogy számítson, hogy nekem kényelmetlenség nélkül tudja-e javítani, jogszabály szerint ez a kritérium. Ha nem megy jelentős kényelmetlenség nélkül, akkor cserélni kell, vagy visszajár a vételár.
mod: Ennek a 3 munkanapos szabálynak tkp az a lényege, hogy a 3 munkanap után bizony jogszerűen mondhatja a kereskedő, hogy neki többletköltséget jelent a csere a javításhoz képest, ezért nem javít.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Mangerd
aktív tag
válasz Ariadne #4076 üzenetére
"A három munkanap után mondhatja, hogy előbb javítom" - ez az, hogy NEM mondhatja! Neked kell megmondani, hogy mit akarsz!!!
A Ptk szerint (51 éve így van ez jogilag):
"306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye."Vagyis te választasz, hogy cserét vagy javítást kérsz, de nem kérhetsz cserét, ha gyorsan egyszerűen elvégezhető a javítás. Ha nem tudják se javítani, se cserélni, akkor vagy visszafizetik, vagy megegyeztek egy árleszállításban.
[ Szerkesztve ]
-
looser
addikt
Szóval akkor boltfüggő a dolog? Én sem a boltosnak, sem magamnak nem akarok kellemetlen perceket szerezni... Egyébként volt olyan, hogy ismerős rendelt új telót, egyebeket az ebike.hu -ról (akikkel egyébként nekem eddig jó tapasztalatom volt) 100e Ft környékén, s a futár azt mondta neki, hogy nem nyithatja ki ellenőrzésre, vagy átveszi így, vagy visszaviszi. Ő átvette rövid tépelődés után és emlékszem, hogy valami apróság nem stimmelt, de utána elküldték neki, csak ilyen esetek óvatossá teszik a polgárt.
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
Mangerd
aktív tag
Ilyenkor s*ggbe kell rúgni a futárt!
Az áruátvétel lényege, hogy tételesen (mennyiségi és minőségi szempontok szerint) átveszed a küldeményt!
Neki kötelessége megvárni, hogy te kibontsd és megnézd, hogy mit és milyen állapotban kaptál. És ha nem stimmel vmi, akkor jegyzőkönyvet vesztek fel! -
Ariadne
őstag
válasz Mangerd #4077 üzenetére
Elhiszed, hogy nem egyszer olvastam a Ptk.-t?
Te viszont úgy látom, nem elég alaposan.
kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne
vagyis ha kicserélést kérek, és ez a kereskedőnek a javítással összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, akkor megtagadhatja a kicserélést és javíthat - általános esetben.Plusz ha elolvasod alaposan a 3 munkanapos szabályt előíró pontos szöveget, idézem:
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
abban elég egyértelműen benne van a dolog szintén.Tehát ha kapásból cserét kérsz, megteheti a kereskedő, hogy teljesíti, de nem köteles erre, javíthat is helyette - kivéve ha az első három munkanapon belül hibásodik meg a cucc.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Mangerd #4081 üzenetére
Olvasd el kérlek akkor te is ott a "Jó ha tudjuk" cím alatti első bekezdés utolsó mondatát. Idejössz így hirtelen, nem olvasod végig, amit te magad is linkeltél, és még neked áll feljebb? Kicsit hátrább az agarakkal, ha megkérhetlek...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dangerzone
addikt
Sziasztok!
Nem tudom, mennyire járok jó helyen, de garanciával kapcsolatban lenne egy kérdésem.Van egy ismerősöm, aki a videókártyájának ventiszabályzását "picit" szélsőségesen oldotta meg.
Konkrétan egy előlapi potméterhez kötötte hozzá a venti kábeljét. Tehát el kellett vágnia a vezetékeket.A kérdés az ,hogy ez járhat garanciavesztéssel?
-
Ariadne
őstag
válasz dangerzone #4085 üzenetére
Ezzel egyértelműen elbukta a garanciáját a ventinek, igen.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Csaba_20_
őstag
válasz dangerzone #4087 üzenetére
Akkor majd azt mondja ki a szakértői vélemény, hogy elégtelen hűtés okozta a halálát. Az pedig a sajátos megoldásra vezethető vissza. Majd legközelebb nem szórakozik a hűtéssel csak, mert halkabbat akar. Jelentősen lecsökkenhet a légszállítása a "halkított" ventilátornak, így az nem biztosít kellő hűtést a rendszernek. Ergo a fenének szórakozik vele?
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ariadne #4080 üzenetére
Ariadne írta:
kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne
vagyis ha kicserélést kérek, és ez a kereskedőnek a javítással összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, akkor megtagadhatja a kicserélést és javíthat - általános esetben.Ne ragadjuk ki a nekünk tetsző részt, hanem az egészet egyben értelmezzük! Mert az így szól:
elsősorban — választása szerint — kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget
vagyis ha kicserélést kérsz, és ez a kereskedőnek a javítással összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, de a javítás vállalt határideje neked jelentős kényelmetlenséget okozna, akkor már nem javíthat. A linkelt olvasmány is hasonlóképp fogalmaz. Nem lényegtelen tehát a lehagyott rész, bár mindig szeretik csak a módosítási jogot kiemelni a kereskedők, ez tény. Három munkanapon belül(vásárlás napja nem számít bele) - 151/2003-as mellékletében található termékek esetében+fogyasztói szerződés esetében - mindenképp cserélnie kell, méghozzá azonnal, mindenféle mérlegelés nélkül. Ha úgy véli, hogy nem rendeltetésszerű használat miatt ment tönkre a készülék, akkor utólag perelhet miatta, de még emiatt sem mondhatja, hogy nem cserél.
[ Szerkesztve ]
-
veronikapici
csendes tag
hello.azt szeretném megtudni hogy vettem használtan egy bad sectoros merevlemezt 1tb-ost.állítólag van még gari rá de nem tudják hova mert a papírja nincs meg.a kérdés hogy gyári szám alapján lehet-e érvényesíteni a jótállást?meg még egy fehér matritya van rajta egy ötjegyű számmal.western digital honlapja csak angol és nem annyira tudom értelmezni webfordítóval itt egy pár link:
http://websupport.wdc.com/warranty/warrantyresult.asp?rnd=094445
http://websupport.wdc.com/help/help_warrstatus.asp?lang=en
-
sasa311
veterán
válasz veronikapici #4091 üzenetére
http://websupport.wdc.com/warranty/serialinput.asp
Ide beütöd a serialját és kiderül, hogy garis-e.
Amúgy meg kb. esélytelennek tartom, ha nincs meg a kisker.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz veronikapici #4091 üzenetére
Nem Gianni-nál garos az véletlen? Ő szokott ilyen titkos kódokat elhelyezni a hardvereken Jellemzően 5 számjegyűt, ha jól emlékezem.
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz veronikapici #4094 üzenetére
Róla beszéltem. Talán érdemes rákérdezned, hátha...
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
-NOKIA-
Ármester
Üdv!
Van egy billentyűzetem meg egy egerem amit másfél éve vettem, és 2 év garis.
Elromlott az egér görgője. Kérhetem a cserét, vagy az ár visszaadását?
Mert azt nem akarom hogy javítgassák, és egér nélkül maradjak. -
localhost
Közösségépítő
válasz -NOKIA- #4096 üzenetére
Ha javítható, akkor nem kérheted.... De gondolj bele, van a kereskedő szervizében minden egérhez alkatrész, görgő? Nem hinném -> Tehát nem javítható
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
Jared
aktív tag
Üdv!
Nos támadt egy kis problémám az ipon computerrel.
Adott egy gyári hibás alaplap, ami ugye nem indul el. Eddig rendben is vagyunk, viszem vissza három napon belül a cuccot, ott közlik, hogy én rontottam el beszerelés közben, ugyanis (szerintük) túlságosan rászorítottam a csavart és ennek következtében sérülhettek a csavar körül futó (az alaplapban) vezetékek. Nos bevettem a szöveget, de azóta kiderült, hogy ebből egy szó sem igaz, ugyanis az alaplapgyártók sem hülyék ott direkt ki van hagyva a huzalozás.
Beadtam garanciába a cuccot, majd egy hét várakoztatás után közölték, hogy a disztribútoros partnerük sem tudja garanciában kezelni, ezért a gyártói garit (van ilyen?) érvényesítik. Biztos vagyok benne, hogy nem a szerelés közben sérült a lap, megnéztem nem feszült semmi, a lap sem volt elgörbülve stb.. Egyszer csak nem kapcsolt be és kész.
Ja és azt sem értem, hogy az ő disztribútorukhoz nekem mi közöm van, ŐK vállaltak garanciát a termékre.
Természetesen kiváncsi vagyok a ph-s kollégák véleményére is az ügyben. Az biztos, hogy a mai gazdasági helyzetben ez a hozzáálás a vevőhöz kicsit érdekes.Kérdésem továbbá, hogy van e lehetőség rendőrségi ügyet generálni az ügyben, hiszen ebben az esetben átverés történt szerintem, illetve a 20 000Ft-os értékhatárt már átléptük.
Nem kételkedem a szervizes kollégáik szakmai felkészültségében csak kifogásolom, hogy miért kell hülyének nézni és lenézni az embert (ez egyébként a számtech. boltosoknál gyakori probléma).
Reménykedem a "gyártói garancia" érvényesítésében, de szerintem ez már csak lerázós szöveg volt. Én ettől az számítógépes üzlettől mindenkit eltanácsolnék, ilyen ügyintézéssel csak a Mistralban találkoztam anno.
Üdv,
Jared Soldier vagyok, Hendrix szellemi örököse. A szomszéd lakásban lakom.
-
Muki94
aktív tag
Sziasztok!
Egy egyszerű kérdésem lenne:
Van egy 2007 végén vásárolt Giga alaplapom, és elég valószínű, hogy megdöglött a pci-e vezérlője. Két kártyával is próbáltam, csak sima pci kártyával ment rendesen.
A számlán 36hónap garancia szerepelt, plusz valami 12hónap jótállás volt feltűntetve.
Bevittem a boltba, ahol vettem, a srác azt mondta, hogy valószínűleg cseréli a nagyker.
Ha van módja, ugyanilyen lapra, ha nincs ,akkor hasonló tudásúra.
Mennyire bízhatok a boltos szavában? -
localhost
Közösségépítő
"ez egyébként a számtech. boltosoknál gyakori probléma"
Maradjunk abban, hogy pontosan akkora probléma, mint az okoskodó és tudálékos vásárló.
Ezt nem speciel rád(!) értettem, csak jeleztem, hogy a hatás - ellenhatás elve alapján 1:1-re áll a szervizesek - Userek meccs.¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Medence topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Mobil flották
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Többet költenek a PS5 felhasználói
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen