Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz ROBERTOH #937 üzenetére

    Ha jól emléxem:
    Törekedniük kell a 15 napra. Utánna hivatalos formában meg kell indokolniuk, hogy miért késik a csere/javítás, de 30 nap után már ezt sem nagyon fogadják el...
    Egyébként neked most a lap kell (amennyiben tudnak azonos típust adni), vagy a vételár?
    Lap 90%, hogy lesz, csak kérdés, hogy mire. Most hányadik munkanapnál jársz?

    Nekünk most van egy olyan ügyfelünk, aki 2,5 hónapot várt a lapjára. Igaz addig volt nála egy hasonló, de más típusú lap, hogy a gépet tudja használni. (S478-as, Sulinetes, DDR+AGP - esélytelen máshogyan beszerezni, az első, amit visszakaptunk, az gyárilag volt szar, ha pedig visszafizetjük neki, akkor önrevíziót kell csináltatnia, és a visszaigényelt pénzt be kell fizetnie az apeh-nak)

    Más:
    Adott egy Samsung HDD, amiröl elszállt a partíció. Nem bizonyítható, hogyan történt, ügyfél szerint lefagyott a gép, azután nem volt már rajt semmi. Gyári Samsung HDD teszt gond nélkül lefutott, nem jelzett semmi hibát. Partíció is megvolt, csak adat nem volt rajt.
    2 kérdés:
    - tudomásom szerint adatra nincs garancia, tehát ha kell neki, és visszaszedem az adatokat, akkor nyugodtan kérhetem érte a munkadíjat?
    - az ügyfél azzal érvelt, hogy szerinte akkor is szar a HDD, mert elvesztek az adatok, pedig ők semmit sem nyináltak, és adjak helyette nekik 1 újat. Köteles vagyok adni neki másikat, ha a gyári teszt nem jelez hibát?

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák