-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Xaels
félisten
A nyaram most lett elkaszálva... Hengerfejes a motor most hívott a szerelő.
(#49702) bogyo112 igen 5-öt. [link]
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem gondoltam volna, hogy ennyire elbonyolították: A linket köszi, a rajzot el is mentettem, hátha egyszer szükségem lesz rá!
Akkor is sokallom a fogyasztását, persze ha tépik neki, meg turn-out kipufogó, akkor érthető.szerk: az enyém sem túl biztató, nincs kellő kompresszió, zabálja az olajat is (3 deci/1000km) , és - gyári túlméretes dugattyú és gyűrűszett hiányában - fúrni sem lehet. Csak az idei szezont bírja még ki (6-7000km) , aztán megy a levesbe sajnos... Nagyon sajnálom, első motorom, és IMÁDOM!
szerk2: mit ért pontosan hengerfejes alatt? Nem lehet, hogy csak a szelepeket kell becsiszolni?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #49704 üzenetére
Nem tapostam ki a belét én sem. Most kolléganőnek aki jönni szokott velünk van Virago-ja és neki is megeszik annyit.
Még összeírja pontosan mi mennyi, de hengerfej tömítést mondott.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #49706 üzenetére
Sajnos nem oldotta meg. A szelepcsiszolás, stb. után picit jobb lett a kompresszió, a motor megy is normálisan (mármint önmagához képest), de zabálja az olajat. Nem kicsit, hanem nagyon. Alapjárat is beszabályozhatatlan (az új karbikkal is). 8-8,5 bar volt hibásan, 9-9,5 lett javítva, de 13-nak kellene lennie a sűrítési végnyomásnak. Ez van sajnos... ...lehet kinőttem a 125-ös kategóriát, állandóan nyélgázzal kínozom, az meg nem tesz jót neki a mellékelt ábra szerint. Amúgy 2 év alatt több, mint 15k km-t raktam bele, folyamatosan kínozva szegényt, és soha nem hagyott ott sehol sem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #49709 üzenetére
Hm, de mintha azt mondtad volna (máár nem emléxem), hogy felöntötted a hengert és ott nem ment el, hanem csak szelep baja lesz...akkor most mi a helyzet pontosan?
Xaels: és akkor merre tovább?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Xaels
félisten
válasz Daywalker #49710 üzenetére
Hát meglátjuk mennyi lesz a vége. Jelenleg nem állok úgy, hogy másik motort vegyek. Ha nem lesz túl durva akkor igénybe veszem a RB szervizrészletfizetését ha igen akkor megkeresem mivel bukom a legkevesebbet és gyalogkakukká válok.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #49710 üzenetére
Már én sem tudom mit higgyek: attól félek, hogy - mivel a dugattyú oldaláról, és a gyűrűhornyokból is eltávolítottam a lerakódott kokszot, mindjárt megnőttek a hézagok, ahol az olaj szökhet. A hengerfejben a 2 kipufogószelep fészkét marták-csiszolták, a szívószelepeket csak csiszolni kellett. Benzinnel ellenőrizték, az orrom előtt. Kapott új szelepszár-szimeringeket is. Összeraktam, működik (előtte jóval gyengébb volt és többet is evett benzinből), viszont most sokkal jobban fogy az olaj, mint a javítás előtt, pedig most sehol nem csöpög, szivárog, tehát megeszi. A benzinfogyasztásom viszont kevesebb, mint eddig valaha is volt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz FIREBLADE78 #49700 üzenetére
Persze, Erdélybe oda jogsi sem kell.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #49694 üzenetére
Pont nemreg volt szerencsem xv535 hoz.
Regebben teljesen tajidegen volt nalam a chopper-cruiser kategoria, de miutan lattam a karbijat (az a fektetett konstrukcio baromijo), illetve az ules alatti tankot benzinpumpaval. Eleg igenyes. Es meg kenyelmes is volt. Eroben sajnos nem az igazi, kb a dt200 asom tudja ezt, de jo volt vele menni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #49712 üzenetére
Azért ebayt figyeld hátha szembe jön valami, sosem tudni. Esetleg meg kéne keresni olyan boltokat, ahol vannak régi motorokhoz mg elfekvő cuccok. Kawasakinak van ilyenje az angoloknál...talán H-nak is.
Xaels: mondjuk attól függ, hogy a hengerfejes mit jelent pontosan esetedben...sajnos a szelepek cseréje stb drága dolog, szóval hogyha az, akkor kell rá gyűjteni
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
KoVee84
senior tag
válasz Something_ #49684 üzenetére
cimborámnak adtam a kamerát, hogy rakja fel ő, mert én 3 éve nem pályáztam és akkor is utánfutóval hoztak le, szóval nagyon benne volt az első etapomban a bizalmatlanság a gumival meg a motorral szemben (meg a para) ...
kakucsi videóRólam amúgy lett pár kép, de a második etapon már húztam neki rendesen, arról pedig a kawások egy csomó képet csináltak, majd a héten kerülnek fel az Ivanics fb oldalára...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #49715 üzenetére
Nem bontom szét újra (baromi nehéz volt tömítéskészletet szerezni hozzá), sűrűbb, ásványi olaj megy bele a következő olajcserénél, így remélem, hogy a szezont végig tudom vele csinálni. Aztán meg egy géposztállyal feljebb lépek (250-es nekem már bőven elég lenne), annak nem kell kicsavarni a lelkét is a 90-es tempóhoz.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #49716 üzenetére
Örülj, hogy csak az első...nekem az első három-négy etapban volt ugyanez a problémám. Balra dönteni nem mertem, nem bíztam a gumikban sem...de hát ez van, ha az ember nem csinálja meg ha perecel és utána kihagy
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
V.Stryker
nagyúr
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #49717 üzenetére
Havernak akivel motorozni szoktunk 535-ös virágoja van. 150-es tempó nem probléma neki a kis géppel, viszont ha normálisan jár vele (90-110) akkor 3-4 l-nél nem eszik neki többet két személlyel sem. Meglepően jó a gyorsulása. Viszont Ö is a kisméretű tankra panaszkodik, hogy nagyon sűrűn kell tankolnia, és a tartalékot kapcsoló szerkezet neki is bedöglött rajta. Amúgy elmondása szerint igénytelen megbízható kis masina.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #49721 üzenetére
Hű de fogom utálni a kis tankot (már ha lesz valaha ilyen gépem), főleg, hogy egy rohadt benzinszintmérő sincs a gépen. A kis Csótány ilyen szempontból elkényeztet: oldalsztender (visszajelző lámpával), középsztender, fordulatmérő, benzinszintmérő... Ő utána szinte minden megfizethető, nagyobb gép fapados lesz.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #49722 üzenetére
A benzinszintmérő eleinte nekem is hiányzott, de mára már megszoktam, hogy 300km után kutat kell keresnem, szóval ma már nem hiányzik. Mondjuk ha lenne rajta nem szerelném le
Középsztender tényleg nincs a viragon.
Vagy meg szerelsz a Te gépedbe egy 535-ös virágó motort.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Xaels
félisten
válasz polimorf #49721 üzenetére
Biztos 535-ös? Kicsit hihetetlenül kevés az a 3-4l két személlyel. Mondjuk a tank még úgy is kevéske és mivel gyakorlatilag a két oldala közre fogja a vázat bele sem lehet nézni mert csak a gerincet látni. Persze meg lehet szokni, de anno engem is megsétáltatott.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
polimorf
tag
Nekem ennyit mondott fogyasztásnak, és igen 535-ös.
Azt mondta, hogy a feleségével meg a 60l-es csomag+ a két oldaltáska autópályán volt 4,5l ami eddig a legtöbb amit mért fogyasztást. Ha hazudok akkor Ö utána hazudok.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ha megkérdezhetem, a karakteres kis V2-esről miért váltottál egy kisebb köbcis, japán belpiacos sornégyre? Nagyon érdekelne, hogy vannak-e típushibái, "beépített időzített aknák", a Virago-ban.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz polimorf #49727 üzenetére
[link] itt is 4,5-6l-t írnak. Mikor Balaton körül mentünk, én vittem utast, kolléganő egyedül jött és az én fogyim átlag fél literrel volt több mint az övé. Mindegy végül is.
(#49728) bogyo112 nem közvetlenül váltottam. Kb 3évet kihagytam. A Logoutpmon kifejtettem kicsit jobban. Nem ez a 400-as volt az igazi vágyam, csak ezt tudtam megvenni.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #49728 üzenetére
Leginkább a tartalék tank és rendszere a gyenge pont. A generátor a másik, de ez csak akkor gond ha sok extrát akarsz rákötni. Mást nem nagyon tudok, időtálló motor.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
De az előző linked alapján ez pár óra melóval évekre megoldható. Ha jól sejtem, akkor - hiba esetén - tartalékra váltáskor azonnal megáll a motor, ugye? Így vételkor ellenőrizhető is az állapota.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #49732 üzenetére
Nem egészen mert nyitott állásban is maradhat valami miatt. Akkor meg ugyanúgy kap benzint. De meg lehet csinálni és érdemes is. Csak ugye út szélén nem kivitelezhető. Évekről nem tudok nyilatkozni, gondolom használat függő mikor áll be viszont ha évente kipucolod egyszer akkor nem okozhat különösebben gondot.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Outlander
őstag
Üdv.
A mocimnak lejár(t) a műszakija... Pár hete van meg.
Nem tudni mi eredeti mi nem, de körbenézem E betűkért, illetve a neten is a képekkel összevetem...Esetleg valaki leírná, h miket szokás nézni vizsgán? (főként aki mondjuk idén volt)
Már mint az alap dolgokon kívül.
-Jelző és világító berendezés
-gumi
-fék
-adatok összehasonlításaVan még valami?
köszi.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
V.Stryker
nagyúr
Na srácok,
Ma magam is megbizonyosodtam néhány alapvető dologról, amiről eddig csak hallottam.
- 100km/h felett már tényleg érzem,hogy hűti a vesém a szél. Így a gerincprotektornál alapvető lesz a vesevédelem is.- Hiába szerepelt tényleg jól a Grex R1 -em a Sharp teszten...120km/h-nál már kicsit cibálta a fejem a szél. Mondjuk túraplexi is elkéne...ha minden igaz, lesz is.
- Hiába a magas nyakú kabát, valamiért a szél nagyon verte a nyakam 100km/h felett. Erre milyen kendőt javasolnátok? nem kell halálfejes. Jó és praktikus legyen.
- Megdöbbentő volt számomra egy közel 100lovas mocinak a rugalmassága bárhonnan bárhova. Nyilván meg sem közelítettem a tudását, de azt már most érzem, hogy bőven sok az erő és jó ez így.
Természetesen a jogsi még sehol és mindezt egy messzi, lezárt, magánúton. naná, hogy amilyen mákom van itt is közúti ellenőrzésbe botlottam, fostam is, hogy kivesznek, mert néztek veszettül, aztán láttam,hogy csak a motort bámulják.
Outlander: Kipufogó...
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
kcsa
veterán
-
Laraxior
titán
válasz V.Stryker #49737 üzenetére
Maszkot, vesevedot, meg nyakra huzhato baszast a lidlben talalsz fillerekert. Jo minőségűek.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Peczek
aktív tag
válasz Yoshida #49683 üzenetére
Szerintem itt nem lehet motorzni, mint ahogy a Margithíd buszos sávjában sem szerintem, mert van egy behajtani tilos tábla (kivéve BKK).
De itt lehet e motorozni a villamos sineken ? (Szabadság hídtól a Kálvin tér felé), elvileg azt buszsávnak jelöli (csak ugye vannak a sín szélén a kőbabák)
[ Szerkesztve ]
-
Redneck
veterán
Ért valaki itt a kis hengerűrtartalmú 2T motorokhoz?
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
emre
veterán
válasz Outlander #49736 üzenetére
Egy darab piros prizma hátulra.
A múlt hét végén vizsgáltattam a vasat. Nekem két prizma volt, mert a doboztartó konzolon gyárilag volt két furat. Az egyiket le akarták szedni. Mondtam neki ha hozzáér kiverem a kulcsot a kezéből, majd fúrok rá egyet középen.(#49737) V.Stryker
Nekem ilyen cipzáros sálam van hűvösebb időkre.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs