- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Netflix
- Windows 10
- Aliexpress tapasztalatok
- YouTube
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz Jakab66[hun] #129996 üzenetére
MOSFET feszültségszabályzó. [link]
Motoko szervizben [link] csak ezt a szabályzót teszik be forrasztva.A régebbi Honda Vfr,karbis Vara szokott megégni a generátor tekercs. A közel 20 éves motoron sok le hűlés felmelegedés, a lakkréteg /gyanta szokott megöregedni, így veszít a szigeteléséből. Meg az alsó rész jobb hűtést kap mint a felső. Ha a generátort tekercselni kell,akkor őt ajánlják. Motobees [link] Az ár megközelítőleg az utángyártott fele és minőségben a gyárit is veri.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #130001 üzenetére
Sztem ugyan az a szivattyu van benne, mint a Foresightba es Deauvillbe.
Nekem ketto leegett a benzi hianyos uzem miatt.
Annak ellenere, hogy az egyik diodas volt.
De siman lehet a 20 eves kor baszott be mindakettonek. :DAmit tapasztaltam, hogy ha nincs eleg uzemanyag, akkor gyorsul a szivvatyu. Ha megvan a nyomas akkor leall.
Nalam tartalekon 30 km alatt le egett.
Kiszedtem a benzincsapot, es a szurot.
Hat toredeke mennyiseget tudott szallitani.
Erezhetoen gyengebb volt a vas. A benzin kutig pont kibirta. Ott meg atszereltem gravitaciosra .Gazfroccsos visszavaltassal kapocsolatban akartam kerdezni.
Probalgattam. Ha megvan a ritmus, akkor konnyebb visszarakni.
De sztem a kuplung rendszernek nem a kedvence ennel a V2 nel. Sztem hosszu tavon csak hamarabb veretem szet.
Egyebkent sem fontos az en motorzasi stilusomnak. -
Somatom
veterán
válasz -Mosquito- #130002 üzenetére
Köszi a tippet! Erre kíváncsi leszek. A HD -n megtekercseltettem a generátort. Kb. 30Km -t bírt. Szerencsére nem vészes az utángyártott alkatrész ár, úgyhogy vettem egyet. De, ha van ilyen lehetőség, akkor megtekercseltetem vele a gyárit.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #130005 üzenetére
Nincs ideje belerottyani a benzinnek :).
Jol latom elporladt a szuro?
-
baboss
őstag
-
Madwe
nagyúr
Én letudtam egy 2h hazautat végig szakadó esőben, eső felszerelés nélkül. Nem fáztam cserébe kicsit jobban kiismertem az új szerelmem, végére egész belejöttem s éreztem hol vannak a határaim esőben… forró zuhany jön most azt hiszem
-
Jakab66[hun]
senior tag
A VFR-en a hűtőfolyadék szint ellenőrzéshez le kell vennem valamelyik oldalburkolatot? Nézegettem, de nem igazán találtam.
Gipsz Jakab
-
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #130019 üzenetére
Áh kizart. Valamilyen szogbol biztos be lehet latni.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Jakab66[hun] #130019 üzenetére
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #130025 üzenetére
Dehogy.
Amugy is itt teljesen szet van kapva egy teljesen mas motor :D
Szembol bal oldalt alul a kipufogo leomloje mellett megtalalod bontas nelkul. Az egyik olajhutocso is ott megy.
Javaslom, hogy toltsd le az owners manualjat. Barhol megtalalod, ingyen legalisan letoltehto. Minden ilyesmi benne van.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Jakab66[hun] #130025 üzenetére
Jah',hogy 750,akkor a másik oldal. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
baboss
őstag
válasz Nikaré #130022 üzenetére
Június 20, Kakucson buktam, az Aprilia RS pályagéppel, eltört a hajtókar, befékezett egyből a hátsókerék, én meg repültem. [link]
Tört a nagy lábujj, szeméremcsont, meg sok zúzódás. Szombaton már kint voltam a CBF-el Kakucson, ősz visz 8-an voltunk délután. Hamar leért a térdkoptató, az elején majréztam egy kicsit mert foltokban vizes volt a pálya, meg az új hátsó gumi a széleken még nem volt bekopva és kanyarokban ezért csúszkált a segge. A nap végén egykezes vezetés a pályán, majd mind két lábam felraktam a pihentető lábtartóra, igy nyújtott lábbal mentem pár kört, majd felállva. Nagyon élveztem. Ma meg a nagy túrára mentem el. Mátraszéle-Cered rész baromi jó volt, valamint Parád és Pásztó szakasz is. 450km, reggel 9 indultam, délben Erdőkövesden ebédeltem.
Parádsasváron szundiztam fél órát, mer vizes olt az út. Majd fél négykor egy kis kerülővel beugrottam egy rokonhoz, onnan 6-kor indultam haza, az biztos, hogy holnap nem megyek sehova.
persuader
Már voltam ott, nagyon jó volt. Csak azt a 220km nem szeretem amig kiérek a határig.[ Szerkesztve ]
-
bayarena
aktív tag
A minap tortent egy olyan, hogy piros lampahoz erve megallas elott visszavaltogattam, es uresben maradt a valto. Probaltam berakni 1-be, de nem akart, le kellett tolnom a motort az ut szelere, aztan 1-2 probalgatas utan vegre sikerul megetetni vele az 1est. Meg sose tortent ilyen, van vkinek vmi otlete, hogy mitol lehet ez? Az teny, hogy mivel soder felhordas volt az uton, arra koncentraltam, hogy ne csusszak meg, es lehet, hogy nem voltam hatarozott mikor a valtot rugdostam lefele, de nem emlekszem ra tokeletesen.
Most bennem van egy kis felsz, hogy mi van, ha ez ujra elojon.
Vkinek vmi otlet, vagy volt ilyen tapasztalat? -
Methionyl
senior tag
válasz bayarena #130029 üzenetére
Ahogy előttem is mondták, fél - háromnegyedig húzd be a kuplungkart és jó lesz. Elsőként én is totál égtem a zöld lámpánál hogy nem tudok elindulni
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
#56573440
törölt tag
válasz bayarena #130029 üzenetére
Ez jellemzően akkor van, amikor sokat gangolsz vissza behuzott kuplunggal. Pl 4-ben vagy, behuzod, es taposod vissza anélkül hogy kiengeded. 3-as es 2-es menni fog, de általában az 1 nem a legtöbb gépen, max 2 fokozatot enged le. Utána megszorulnak a lamellák a váltóban, es ahogy írják, fogaspontra kell engedni picit a kuplungot egy pillanatra, nem kell megguritani, de az már elég hogy a váltó rendezze a sorait.
Ezért nem érdemes pl nagyobb tempóval körforgalomba beesve úgy fékezni, hogy kihúzott kuplung mellett pl 5-ből 2-oig, simán le tud fulladni ha radobod a végén...
-
Madwe
nagyúr
válasz #56573440 #130033 üzenetére
+ ha már nagyobb tempóról nagy fékezés van, extra fékerőt ad a motorfék is köztes fokozatokban, nem? Mondjuk főleg v2 tapasztalatom van, lehet ott erősebb a motorfék? (Persze ha nem figyel az ember s nincs rutin visszaváltásnál akkora is lehet h blokkolja a kereket )
-
Xero
nagyúr
válasz Madwe #130034 üzenetére
Sor 4 is allora tud fekezni ha okosan pakolod vissza.
En rendszeresen hasznalom ugy, hogy a vegen kb csak megerintem a hatso feket a megallashoz.
A blokkolas ellen pedig nagyon jo ellenszer a csuszokuplung. Altalaban eleg agresszivan pakolom vissza ha tempozom, es nagyon szepen kisimitja ahol mar blokkolnia kellene. -
duni84
aktív tag
válasz Topiccsendőr #129941 üzenetére
a generátor forgórészre nem volt (legalábbis ivanics szerint). nem szórná most el mindenki a 300 eurokat, ha lett volna csupán annyi történt, hogy a 2015-ös évjáratra yamaháék már a lemezes megoldással szállították ezeket volt a sima ragasztott helyett.
#metszéspontok
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #56573440 #130033 üzenetére
Nincsenek lamellak a valtoban. mikozben gurul a motor, nem kellene behuzott kuplungnal sem ilyennek tortennie, es nem szokott. csak allo kereknel. Az oka az, hogy a kapcsolokerekek ablakaiba nem talal bele a kapcsolokorom. Egy kis kuplungkiengedessel beletalal, mivel el tudnak fotdulni a valtoban a fogaskerekek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz FeniX- #130039 üzenetére
Nem kell mindig fröccsözni..
Ez kb olyan hogy a 'helyes' kanyarvételhez sem kell mindig kiülni, lelógni a motorról - nem csak az a jó módszer, hanem amit a helyzet megkíván...
pl érkezel kanyarhoz, és ha fékezés közben úgy jön ki hogy ismerve a motort (plusz még a kanyarívből is látva) a lassulás mértékéből már tudod hogy az adott pillanatnyi sebesség / helyzet melyik fokozatnak felel meg avagy 'alkalmas' egy sima kis kuplunggal beváltani akkor minek felpörgetni a fogaskerekeket a visszaváltáskor?
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Azonos sebességnél az alacsonyabb fokozathoz magasabb fordulat tartozik. Ezt kell kiegyenlíteni a gázfröccsel. A stílus a motortípustól is függ. HD -nál "kötelező" a gázfröccs. Pl. nedves úton magasabb fordulatot használok, mert 2000-3000 között elég egy gázelvétel is ahhoz, hogy megcsússzon a hátulja.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
seller007
tag
Gödöllői Suri szervízhez van netán valakinek elérhetősége? nem találok neten sehol
-
seller007
tag
válasz dellfanboy #130049 üzenetére
Köszi, remélem visszaír.
Igazából bárki aki motorra specializált jó lenne ott Gödöllőn, ha ismer valaki és van kedve ajánlani (használt gép átnézésre vásárlás előtt).
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest