- Aliexpress tapasztalatok
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Netflix
- Windows 10
- YouTube
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz dellfanboy #117002 üzenetére
A keleti motor alkatrész (simson, mzetz, jawa, pannonia) eladás döntő többségét külföldi export teszi ki. Abból is a német az egyik legjelentősebb.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz dellfanboy #117002 üzenetére
Nem csak a nemeteknel van ra kereslet(a simsonos hulyeseget felreteve, mert itthon sokan el vannak tevedve azzal kapcsolatban)
Haverom Ausztriabol hozott 2 "pajta leletet". Egy Suzuki TU250-esert ment amit a papa nagyon regen lerakott es 8000km volt benne es full gyonyoru gyari allapotu. Volt mellette egy Jawa 350-es 6000km-el, szinten ilyen allapotban. A mama csak ugy engedte elvinni a TU-t, ha +100-150Eur-ert viszi a Jawat is, mert mindent szamolt felt az oreg halala utan.
Haver hazahozta, de abszolut hidegen hagyja a Jawa vonal. Kitakaritotta karbit/tankot-stb, poccre indult, gyonyoruen jart.
Valami 600k korul vittek el tole 1-2 nap alatt ahogy meghirdette. Teljesen le volt dobbenve, hogy ezeknek ilyen allapotban mar ilyen aruk van. Es ez meg a fellelt allapot, nyilvan minimalis restauralast igenyel egy tenyleg lefosott lelethez kepest, de mostmar kezd szep aruk lenni(mar akinek ez az aberracioja). -
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #117002 üzenetére
Igen, az, de annak a simsonnak nagyon szep allapotban kellett lennie, kulonben annyiert nem fogjak megvenni sehol. A videki simsonok csak akkor ilyenek, ha 20 evig pajtaban rohadtak.
Nem pontosan ertem az uzleti modellt. nyugatra bajororszag van, ahol divatosak ezek szar szocimotorok, talan az lenne a felvevopiac?
Szoval mellettuk joval kozelebb van a volt keletnemet sachsen, mint magyarorszag, es a mai napig az utcakephez hozzatartozik a trabant, wartburg, barkas, 2105 lada. Drezdaban eleg sok ilyet lattam, sokkal tobb szocimotor van, mint magyarorszagon.Az alkatreszutanpotlasban van fantazia, hogy magyarorszagon keszuljon. Kevesebb munkaber rakodik ra.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #117006 üzenetére
Nem itt készítik az alkatrészt, a nagyker Kínából rendeli az utángyártottat. Illetve folyamatosan járják a világot fellelt eredeti alkatrészek miatti üzlet okán, volt hogy Egyiptomból hoztak haza pár konténer érintetlen MZ alkatrészt...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #117007 üzenetére
Amikor nekem kellett kajtatni alkatreszek utan, a torokorszagi kanuni-tol elkezdve indiai, tajvani utangyartasig mindennel tele volt a piac. Azt tudom, hogy valamelyik nemet webshopban a kipufogok szarmazasi helyehez magyarorszagot irtak, az nalunk keszult.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolti_20
senior tag
Üdv emberek! Segítséget szeretnék kérni, KTM 125 LC2-vel kapcsolatban.
Tegnap előtt jöttem hazafelé munkából, amikor észre vettem az első kereszteződésben, hogy ha leesik a fordulat, akkor leáll a motor. Elektronikai problémára gyanakodtam, mert láttam hogy a világítás egyre halványul és alacsony fordulaton, a lámpa már nem is világít.
Ahogy haladtam tovább a visszapillantóban láttam, hogy a szokásosnál sokkal jobban füstöl a motor mint kellene. Gondoltam lehet túlmelegedett. Megálltam kb 15 percre, át néztem a motort de nem láttam semmi különöset rajta. Mivel berúgóm nincs csak önindítóm, próbáltam indítani, de nem tudott a motor tekerni még egy kicsit sem. Csak a relét hallottam ahogy kattog.
Rendeltem egy új relét, aksit feltöltöttem. Ma reggel beszerelem. Önindító épp hogy teker, de egyszer sem tudta átfordítani a lendkereket. Eközben láttam, hogy az aksi negatívnál a saru füstöl, illetve olyan meleg lett a + és - hogy megfogni sem lehetett.
Önindító motort leszereltem, próbáltam kézzel forgatni a tengelyt éreztem valami pici akadást. Megütögettem minden oldalról, tökéletes lett. Üresen próbálom a motort, teker ahogy kell neki. Vissza szereltem a motorra, ugyan az a gond. Aksi saru melegszik, tekerni nem tud rajta egyet sem. Feszültséget mértem az akkumulátoron üresben és terhelés alatt, teljesen rendben van.
Gondoltam máshol lesz a probléma így. Próbáltam forgatni a lendkereket kézzel és éreztem olyan mintha homokot öntöttek volna a hengerbe és a dugattyú nem tud rendesen fel és le járni. Gyorsan ki is kaptam a gyertyát és csináltam pár képet. Ez kb 300km motorozás után:
[link]Gyertya nélkül próbáltam át forgatni de érezhetően valami nem engedi rendesen. Attól félek, hogy le kell szednem a hengert és megnézni hogy ott lesz a hiba vagy sem.
Ti mit javasoltok? Mire lenne érdemes jobban figyelni? Mik azok amiket még esetleg meg tudok próbálni, mielőtt jobban szétszedem a motort? -
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #117009 üzenetére
Szuper.
Egyaltalan nem kellett volna semmit sem szetszedni.Ha kattog a rele az tul alacsony feszultsegtol van. Nem a reletol. Amikor inditozol, elegge szaladnak az amperek, igy termeszetes, hogy a vezetek melegszik.
Mekkora a feszultseg ertek tekeres kozben, es anelkul? Ha a rele kattogott, biztos, hogy nem stimmelt. Teljesen rendben van, mi? K.isten, hogy nem.
A motorod vilagitasa vilagitotekercsrol megy, minel kisebb a fordulat, annal kisebb lesz a fenyero. Semmi koze a problemahoz.
Ha a lendkereket betekert gyertyaval probalod mozgatni, remelhetoleg mindig ellenallasba fogsz utkozni, kulonben nem mukodne a motor. Most eppen szamolok haromig, hogy ne azt irjam, amit epp szeretnek.
Kitekert gyertyaval kisebb az ellenallas, de ebbol megis mit akarsz leszurni?
A gyertyad alapjan valami miatt tul sokat kap. Nem tudom karbi csere volt-e mar, de valami nagyon nincs rendben a keverekkepzessel.
A kattogo rele, es az alacsony inditozasi fordulat megint feszultsegbajra enged kovetkeztetni.Javaslatom:
Ha ennyire alap dolgokkal nem vagy tisztaban vidd el szerelohoz. Komolyan. Kevesebb penz es ido, mint veszegetni random minden szart, meg szetszerelni feleslegesen.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
-
zsolti_20
senior tag
válasz csongi #117011 üzenetére
Igen gyertya nélkül volt olyan pont ahol nehezebben fordult mint ahogy fordult előtte. Karburátor cserélve lett kb egy hónapja. A gyári értékeknek megfelelően fúvókázták nekem, mivel szerettem volna a gyári állapotba vissza állítani. Holnap délelőtt lehet megpróbálom lekapni a hengert, bele nézek.
persuader:
Eddig nem volt ilyesmi, hogy a kereszteződésben állva, extra gázt kellett húznom neki, hogy menyen a világítás. Most ha ott állok alapjárattal teljesen elhalványul a lámpám. De annyira mintha nem is lenne. Úgy gondolom mégis lehet valami köze hozzá, ebből kifolyólag.
Persze hogy ellenállásba ütközök ha a gyertya be van tekerve, DE megtudom különböztetni normálist a nem normálistól. Ezért is írtam mintha homok lenne a hengerben, olyan érzés.
Azt akartam kihozni belőle, hogy kitekert gyertyával könnyebben kellene elfordulnia, mint ahogy most történik.
És a szerelős dolog. Itt Angliában azt sem tudják mi az a két ütemű motor. Sehol sem foglalkoznak vele. Ahol még is ott csak a legújabb szériás KTM-ek jöhetnek szóba, és ott sem javítanak, hanem kompletten cserélnek.
Eddig akár milyen problémával vittem bárhová a motort, sehol sem tudtak segíteni, vagy ott kezdődött az árlista hogy 200ezer... Ennyit meg nem fogok fizetni olyan dolgokért ami kihozható 10szer kevesebből. Hiába fejlett ország, de szerelni nem tudnak.
A hátsó rugós tagomat, is haza kellett postázni, mert azt mondták nem javítható... Otthon 3 nap alatt kész lett.
A blokkot meg haza postázni elég merész dolog lenne.
Köszi a segítséget mindenkinek. Bele nézek a hengerbe, aztán meglátjuk mi lesz. -
etnies
senior tag
válasz zsolti_20 #117012 üzenetére
Szerintem kérdezz előbb, utána cselekedj. Persuader látott már motort közelről és eléggé segítőkész, használd ki.
Egyébként hol laksz? Van pár magyar szerelő, ők biztos látták 2T-t. Barnetben pl az AZ motorcycles egy magyar srácé.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #117012 üzenetére
Ezeket nem ertem, latod. miert kapod le a hengert? Mert leall alapjaraton, ami valoszinuleg keverekkepzes?
A vilagitas azert gyenge, mert tul alacsony az alapjarat, mivel sokat kap. -> keveset forog a magneskereked, a vilagitotekercsben kisebb feszultseg indukalodik.Angliaban biztosan tudjak, mi az a 2T motor, nagyon sok RS125 ot adtak el az orszagban, es a japan belpiacos 250 es 2T bol is joval tobb van, mint barhol mashol, japanon kivul. Az angliai rs125 kuparol ne is beszeljunk. Az egyik hengeremet egy angliai specialistatol vettem. Gatlot is tudnak szerelni, nem fogok helyetted raguglizni, igy en ebbe a reszebe a dolognak semmilyen energiat nem vagyok hajlando belefektetni, mert csak a billentyuzethez kellene nyulni. biztosan talalsz ott megfelelo szakembert. Hogy olyan aron, ami neked nem tetszik?
Kihozhato 10x kevesebbert? Ezt honnan tudod? Mennyi a rezsikoltsege egy ilyen muhelynek? Ne magyarorszagi arakkal szamolj.
Ugy, hogy egyaltalan nem ertesz hozza, es megy el a penz teljesen feleslegesen, normalisan mukodo alkatreszek cserejere, meg bontod szet a hengert, es mar veheted is hozza a kovetkezo tomitesgarniturat, mert azzal amit szetszedtel, nem kene osszerakni... satobbi. Teljesen el vagyok hulve az ilyen hozzaallastol.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #117018 üzenetére
Koszonom a segitseget. Ugy latom ez megint egy jo kis het lesz a motor mellett. De meg oldom ahogy az osszes tobbi gondot is. Aztan jovok es leirom mi volt a gond masokat segitve.
-
veterán
-
csongi
veterán
válasz HarleyCustom #117021 üzenetére
Bele nezhet egy endoszkopos kameraval is. :).
-
veterán
-
csongi
veterán
válasz HarleyCustom #117023 üzenetére
Valóban nem. De hát az övé, ha úgy gondolja akkor mért ne csinálja?
Tudom vannak érvek ellenérvek. Majd kiderül mi lesz a vége. -
Micsurin
nagyúr
Árgus szemmel figyelték a német motorosok, hogy ez tényleg megtörténik-e, ám még az új törvény életbe lépése előtt Ausztria is lépett, és egyedi szabályokat vezetett be Tirolban. A módosítás röviden annyiból áll – számolt be az ORF –, hogy csak bizonyos típusú motorok hajthatnak be a tartomány legszebb útjaira. 95 dB-ben szabták meg a határértéket, így néhány literes sportmotor, több chopper, cruiser és például a Ducati Multistrada 1260 sem fér bele a limitbe a maga 102 dB-es értékével. A módosítás június 10-én lép életbe, és október 31-ig tart, vagyis aki arra túrázna, jobb ha még itthon rámér a kipufogóra, hogy eléri-e a 95 dB-es limitet. Aki mégis behajt az említett utakra (melyek jellemzően Lechtalból indulnak nyugat és északkelet felé), majd ott hangosnak találják, az 220 eurós bírságra számíthat.
Mi a p*cs ez a hirtelen hatalmas utálat a motorosokkal szemben mindenütt? Érdekes az M packettes X6 a szőke műanyagdarabbal senkit nem zavar soha, pedig bizisten hangosabb az a szar reggelente mikor megy a fitnessbe 5km-re vele, mint a Delkem.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
jacis
nagyúr
válasz Micsurin #117026 üzenetére
Elég elszomorító az egész tendencia. Egyébként ha az lenne a cél, hogy csak gyári dobokkal menjenek a népek teljesen elfogadnám, mert én is gyári dobot visszarakva akartam idén osztrák túrára indulni, de mikor már a gyári dobot is büntetik az a féreg kategóriát súrolja.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
etnies
senior tag
válasz Micsurin #117026 üzenetére
Majd meglátják a helyi gazdaságok, hogy lesz-e visszaesés. Ha igen, akkor felül lesznek bírálva ezek a szabályok, ha nem, akkor még tovább fogják szigorítani.
Pénz beszél.
Kíváncsiságból megnéztem, a DL650XT-m gyárilag 87 dB és a nem motoros barátaim szerint sincs hangja egyáltalán.Szerencsére ez a tiltás egyelőre nem érint, Tirol helyett lehet menni Olaszországba (Dolomitok) és Szlovéniába, Németországba meg amúgy sincs miért menni.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #117031 üzenetére
Én inkább a hozzáállás miatt linkeltem, nem egészen értem mi ez a hirtelen éles váltás az elmúlt fél - egy évben... Kíváncsi leszek a KTM-re meg a 80dB-es normára ha bevezetnék.
Ha jól emlékszem nekem is valami 82-83-85 dB a gyári értékem még ez a régi kis 500-as is átlépné az előírt maximumot amit a tervezet tartalmaz a németeknél.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Holnap Győrből megyünk egy Üvegtigris-"Pajkaszeg" túrát.A kerdesem, hogy a Pilisben mit érdemes még megnézni motorral, ami ezektől nem esik távol, és nem kell gyalogolni? Visegrád, Szentendre, Dobogókő meg volt :) Mondanátok érdekes helyeket arra? Köszönöm. -
Micsurin
nagyúr
válasz RAiN91 #117034 üzenetére
Nem hiszem a következő két hétben érdemes lenne, de ha ez a hülyeség, hogy papírt kell kitöltsetek lejárt ezt mindenképpen nézzétek meg nem egy nagy táv egom felől: [link] nekünk lassan törzshely lesz.
mod.: gmaps link javítvaEsetleg Rám szakadék ha még nem volt. (Dömöstől nem messze)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz vlevi #117036 üzenetére
Nem tudom, 95 dB az nem katasztrófa elvileg. Azt elvileg majdnem minden gyári dobnak tudnia kell.
A probléma a nem gyári-, de E-jeles dobokkal van, sok Akra pl nem tudja. A dl650 Akrája sem tudja.A baj a német szabályozással van, szerintem 80 dB-t nem tud semmi, amit belső égésű motor hajt.
Megnéztem a térképen hol van ez az ausztriai szakasz, szerencsére engem nem érint egyáltalán. Ha arra felé motorozom, akkor úgy is Davos környékén vagy még délebre vagyok, nekem nem esik útba. A német szabályozás sem érint, viszont nem örülök az ilyesfajta szemlélet terjedésének. Sajnos a zajszennyező motorosok nem is tudják, mekkora utálatnak vannak kitéve, sok kommentet olvasni, hogy "de milyen szép a hangja, biztos mindenkinek tetszik".
Hát, én egészen másfajta véleményeket szoktam hallgatni, ahogy annak sem örültem, hogy itt Londonban 23:00 körül szinte minden este elment egy nyitott dobos .... Fél évig hallgattam, szerencsére már másfelé jár.De vissza a témához a kérdést azt fogja eldönteni, hogy gazdaságilag lesz-e visszaesés azon a környéken. Ha igen, akkor nagyon hamar felülvizsgálják majd a törvényt, ebben biztos lehetsz. A COVID-19 is sokat köszönhet Ausztriának és a helyi gazdaságok lobbierejének.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Shin Chen
tag
Ha már kipuff, az előző tulaj rámhagyott egy raptor sportdobot, de nem igazán tudom hogy ezen most hol is kellene keresnem az E jelet. Ha egyáltalán van rajta.
[kép1] , [kép2] , [kép3]
Tegyük fel megállít a rendőr, az E jel hiánya mennyit jelenthet kb?[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Micsurin
nagyúr
válasz Shin Chen #117039 üzenetére
Ha nem a Csesznek, Mátra, BajnaHérev trió a törzshelyed és nem Európát akarsz bejárni marhára szerintem nem érdekes amíg nem feltűnő és fül sértő.
Ezem a 3 helyen tettek érte a hazai motoros kollégák, hogy mindent is ellenőrizzenek.3,5 alatt se a bodis se a herélt gyári miatt nem állítottak meg anno... Haveromnak se szóltak soha a jelöletlen dob miatt az F650-en pedig állították meg, motorféken meg mintha hajtaná zeusz a malacait, csak érdekes mód tud kulturáltan közlekedni vele.
Egyébként vagy a palást szegecselése mentén körbe, vagy hátulról nézve a kimenet körül valahol nézném.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
Sziasztok. Adott egy Aprilia Atlantic 500 nagyrobogó. Szétszedtük Édesapámmal és a variátor szíjra voltunk kíváncsiak. Le még nem szedtük. Megmértük spárgával a külső kerületét, ez 1043 mm, a szélessége pedig 26,2 mm. A gyári szíjméret 1038x28 mm.
A hosszát még csak el tudom fogadni, mert a motoron egy spárgával (levágva és mérőszalaggal megmérve) mérve belefér 5 mm tévedés. De a szélessége tolómérővel 28 helyett 26,2 mm. A kérdésem, hogy mennyi ennek a megengedett kopása? Olvastam egy másik fórumban, hogy a variátor szíjnál mennyi a megedett kopás %-ban, de kíváncsi lennék, itt mit mondtok. Az egész arra megy ki, hogy cseréljük vagy sem. Repedezést nem látni rajta, fogak nem hiányoznak, nem laza. Írás nincs az oldalán. Nem tudjuk mikor lett cserélve, így vettük és az eladó kereskedés nem tudta, mikori a szíj. Mi a véleményetek a cseréről és a megengedett kopás mennyiségére lennék kíváncsi. Illetve, hogy a szíj hosszát hol kell mérni? Mi ugye csak a külső kerületét tudtuk megmérni.
Hálás lennék, ha valaki tudna válaszolni.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Topiccsendőr #117042 üzenetére
Köszönöm a válaszod, de mi a megengedett kopás %-ban? Mert maga a csere nem egyszerű és célszerszám is kellene hozzá, plusz a szíj 25-30 ezer Ft körül van.
Amúgy ismét megmértük és 1038 mm a hossza, a gyári méret 1036. A szélessége pedig 26,2, a gyári érték 28 mm.
Máshol olvastam, hogy a megengedett kopás 10-15%, ami ebben az esetben 28 mm-nél 2,8-4,2 mm. Ebben benne vagyunk, mert a 26,2 azt jelenti, hogy 1,8 mm a kopás. Ez 2,8-4,2-höz képest még belefér.
Én csak azt szeretném tisztázni, mi alapján mondod a cserét. -
veterán
válasz Topiccsendőr #117044 üzenetére
Nem számít az ár. Félreérted. Én csak indoklást vártam, minden nap tanulok valamit. Az oka érdekelne, hogy miért javaslod a cserét. Udvariasan kérdeztem, nem voltam flegma, ezért kérlek te is így állj a kérdésemhez. Köszönöm.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rothfb #117045 üzenetére
En sem flegman irtam. Hagyd benne. A kerdesbol azt latom, hogy egy kis megerositest varsz, hogy benne hagyhasd, de sajnos en pont mast irtam, igy most kezdodik a nem megfelelo forumos valasznal a huzavona, esetleges alternativ valasz kereses, amelyik kozelebb van a vart valaszhoz. Vagy hogy egyikunk rosszul ertelmezte mondjuk a manualt. Es az inkabb en voltam.
Bokjunk ra az elso gugli talaltos eredeti oem atlantic manualra. 6000km vagy 8 honapot ir a cserere. Ilyen kopassal tuti tul van ezeken. Egy cvt hajtasnal a lazasagot nem lehet figyelembe venni. De ez csak egy velemeny.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz rothfb #117041 üzenetére
12ekm után cserélni kell a szíjat. Ha senki nem tudja megmondani mikor/mennyi Km-nél cserélték,akkor cseréld le! Van rövidebb/hosszabb is. Motor/alvázszám alapján megmondják,melyik kell bele. Gyári az Mitsuboshi. Kb 25eFt-tól vannak már. Hiába méregeted,lehet mérete jó de elképzelhető,hogy több éves. Nem vicces amikor bivajbacnád alsón vagy mondjuk több 100Km-re elszakad.
Izzót sikerült kicserélni?Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
veterán
válasz -Mosquito- #117047 üzenetére
Sikerült. Az elejét darabokra kellett bontani. De sikerült.
-
z123456789
addikt
-
zolee5016
őstag
Féktárcsa kérdés.....Jól gondolom,hogy használt tárcsát ne vegyek? Húzós lesz a téli karbantartás ha feltárcsázom a gépem.A 2 elsö 60 k a hátsó 29 és ez a Bárdi 40% kedvezményes ár.Igazából nem kellene sos- be most cserélni,de érik.Használt szett is van,de valahogy fék terén nem érzem magam biztosnak az olcsóbb megoldás terén.EBC szett lenne az új!
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Dragon Age: Origins
- Aliexpress tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Ukrajnai háború
- Kés topik
- Call of Duty: Warzone
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest