- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- DIGI internet
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Zyxel NAS326
- Programozás topic
- Asustor NAS
- Apple TV+
- Milyen routert?
- ASUS routerek
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #66982 üzenetére
Na a shoxos méretezést inkább hagyjuk...
Az viszont igaz, hogy csak próbával vásárolunk.Symbi!
Az de csúnya sztori, nem szívesen lennék a srác helyében...
Az ER-t most vetted, máris a búcsút tervezed?bob.zxr!
canniball nem tiltotta meg, ahhoz nincs semmi joga; csupán megfogalmazott egy kérést mindannyiunk lelki békéje érdekében. És ezúton köszöni azoknak akik ennek eleget téve írnak (vagy nem).[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
HSM
félisten
válasz #79335424 #66998 üzenetére
Hát passz. Semmi szándékosság nem volt benne. Majd holnap megmérem. Én is csodálkoztam amúgy, mert a legtöbb helyen azt írták sokkal jobban fogy a hátsó.
(#66999) emre: Sose fújtam bele többet az ajánlásnál (2,25bar elöl, 2,5bar hátul), igazából kicsit kevesebbre is van fújva mindkettő, mert így eléggé beton keménységű lenne.
De tény, hogy sajnos nem ellenőrzöm olyan gyakran a nyomást, mint kéne.(#67000) Lipton: Ez egy jogos kritika.
Mondjuk topik függő, itt hajlamos vagyok komolyabban venni a dolgokat, mint amúgy a sok konfliktus révén.(#67001) canniball: Igyekszem én is megtartani a békét a topikban.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Hétvégén az ország mely részén nem fog esni ez a *** eső?
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #66879 üzenetére
Erről a cikkről lemaradtam... De legyen igazad, én sem bánnám!
(#66688) Kroni1!
Nekem nincs MRA, nálam annyi a vario hogy van screen/nincs screen.
A naked meg már csak ilyen hogy fúj rajta a szél meg jönnek az ízeltlábúak, de aki igazán kemény az állja.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Archer
őstag
Általában közelében sincs minőségben/fényezésben a gyárinak, viszont nem is kerül 1 millióba, valamit valamiért. A legjobb kompromisszumos megoldás talán, hogy gyári idomokból innen-onnan összelegózni egy szettet, aztán az egészet színre fújatni. Árban a kínai felett lesz de mégis csak gyári. Csak ugye kell hozzá egy jó festő is.
HGabor89: arra azért készülj fel, hogy valószínűleg szopóka lesz a felrakása, mert nem éppen a méretpontosságukról híresek ezek a kínai plasztikok (fel lehet, csak fúrni-faragni kell kicsit).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Archer #67007 üzenetére
Fényezés talán a legkisebb probléma. Miből áll lefújni vmi minőségi aftermarket cuccal pár idomot? A gyári fényezések (jármű iparban úgy általában) nem a kiemelkedő minőségről híresek amúgy se, hanem a költséghatékonyságról. Csak viszonyításképp a kocsinkat egy elem törése után az autófényező előző tulaj vmi extra minőségben fújta újra, de durva mekkora különbségek vannak. Pl egy komolyabb jégesőt a mienk nyom nélkül vészelt át, míg a szomszédban összeverte a kasztnit.
-
canniball
nagyúr
baboss (és aki még gumicsere előtt áll)!
Pirelli Diablo Rosso III páros mellé most ajándék Dainese hátprotektor jár[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Something_
őstag
válasz Archer #67007 üzenetére
Nagyon orulok neki, hogy most is kinai van fent, ha gyari lett volna, akkor szerintem eret vagtam volna.
Nekem a jelenlegi idom fenyezesi minosegevel semmi bajom nem volt, nem tudtam volna mondani egyetlen egy szembe tuni hibat sem. Remelejuk ez az uj piros-fekete js ilyen lesz.
Majd dobok fel rola kepeket.Nagyon nagy szivas, hogyha a gyari 1 millas idom torik egy 900.000 ftos motoron. Vagy ha karcolodik hasznalati okok miatt. Foleg egy olyan motornal, ami 90%at idom fedi 200.000 ft/fel negyzetmeter idom.. asszem a matrica szett maga 100.000 ft felett van. Gyari matrica..
-
vlevi
nagyúr
válasz Something_ #67011 üzenetére
Asszem évekkel ezelőtt hallottam valakitől, hogy az ismerőse olvasta valahol, hogy sokan csináltaák azt, hogy az új motorra rögtön felrakták az utángyártott idomokat, éppen ilyen okokból. Mert olyan nincs, hogy ne kopjon az idom.
-
baboss
őstag
válasz #79335424 #67013 üzenetére
Kawasaki Zephyr 400cc 1992
Gyári méretek:
Első: 110/80 R17
Hátsó: 140/70 R18
Ez van rajta most, illetve ezek a méretek voltak rajta amikor vettem a motort.
Első: 120/70 R17
Hátsó: 140/70 R18Más.
1 - Ma hazafele elszakadt a kilométer óra spirál. Hol kapok hozzá ? Elég egy javító készlet ? [link]
2 - Tegnap előtt meg a kuplung bovden szakadt el a baloknál tőben, szerencsére volt hozzá csavaros szorítóm még éppen, hogy elég volt a megmaradt hosszúsága. Viszont cserélnem kellene mert már nem lehet semmit állítani rajta.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
BMW F800R 2015-
Az újabb, szimmetrikus első lámpájú most felkeltette az érdeklődésemet, kb. egy árban is van a konkurenseivel. Érdekelne, hogy tényleg olyan drága-e a szervizelése, mint ahogy a sztereotípia tartja. Leginkább az éves olajcserékre, szűrőcserékre és egyéb rendszeres karbantartásokra lennék kíváncsi. Mivel új, 0 km-es motor szeretnék, nem félek a komolyabb bajoktól.
bob.zxr! Ha jól emlékszem, mostanában vettél egyet (csak talán az előző generációt). Tudsz róla pár szót írni?
De természetesen bárki válaszolhat!
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz baboss #67016 üzenetére
Köszi, de más miatt kérdeztem. A HD -kon speciális gumi van gyárilag. Szélesebb nem fér be. Csináltattam egy 18 -as kereket a 16 -os helyett. A gyári gumi kb. kiváltó mérete 18 -asban a 140/70-18. Csak az LI (Load Index) értéket hagytam figyelmen kívül. Az átlag ebben a méretben a 63, vagyis max 270Kg, ami nekem kevés. 70 feletti LI értékű hátsó gumi kéne ebben a méretben, különben csak szobadísz kereket csináltattam.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Kolondrum #67024 üzenetére
Amúgy taktikus, eladáskor könnyen behozhatja az árát a kínai szett.
Ugye mit nézel először? Ami leér a földre. Na most egy makulátlan idom sokat nyom a latban szerintem. Én bevettem volna.
Esetleg még gyáriszámmal gravírozott tükrök hozzá, új kormányvég/kar, lábtartó és ki mondja meg, hogy el volt fektetve?A kis GPZ-m 29 éves korában ilyen volt, mármint sérülésmentes, minden gyári és a korának megfelelő állapotban. Burkolat alatt is. Mondogattam is magamnak ilyen a mesében sincs, hogy majd három évtized alatt egyszer sem dobnak el egy motort.
Aztán eladtam, rá egy hétre a tulaj szarul támasztotta le és feldőlt a parkolóban.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #67027 üzenetére
Én pont a 2 hengereseket szeretem, legyen az sor, vagy V. A hangja gyári dobbal tényleg olyan semmilyen, de egy Akrapovic mindent megold.
-
ath
senior tag
meg tudja valaki mondani, hogy a kepen 7-es csavar szamit balrol vagy jobbrol van beteve? [link]
-
félisten
Egy ilyen sérülést ti melyik szervizbe vinnétek ahol tisztességesen meg is javítják?
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #67023 üzenetére
Háromszor olvastam el, mire észrevettem a "hátsó" szót. Kezdek vakulni vagy nem tudom. Milyen szinten szívtad már ki minden gumi kereskedő vérét? Mert a súlyindexet szinte sehol nem írják, de gondolom, ők meg tudják nézni. Ha épp melózol és nem érsz rá ezzel szarakodni, akkor ha gondolod, én szívesen írok a gumi áruházaknak. Kiderítem, amit lehet.
-
#79335424
törölt tag
-
Horvi
őstag
Na meg is van a mai karika terve ha már ilyen szép idő van kihasználom
Hello darkness, my old friend...
-
Geresics
addikt
Zselickislakon voltunk egy csodálatos MotoCross versenyt megnézni!
Annyira meg is tetszett, hogy egy INTERAKTÍV TÉRKÉPET csináltunk, amin választhattok több kameranézet közül! Remélem Nektek is tetszeni fog!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
emre
veterán
válasz Geresics #67041 üzenetére
Most volt?
De amúgy sem értem volna rá kimenni, pedig nem vagyok messze, az őseim meg még mindig ott laknak. Mondjuk az utóbbi időben sokan edzettek a hétvégéken.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
HSM
félisten
válasz #79335424 #66998 üzenetére
Megmértem ezt a mintamélység dolgot... Elöl bő 2mm, hátul nagyjából 5mm középen/középtájon, ahol a legkopottabb. A gumi a gyári Dunlop D220 [link], leginkább (~70%) dinamikus, de nem donorjelölt városi használattal, +30% túra, Tátra, és Pilis környéke leginkább. kb. 20%-ban utassal is, 11 000km megtétele után. Én bő 100kg vagyok/voltam, utas változó, mikor kit viszek, 50-80kg.
Nekem erős a gyanú, hogy az az első hamar el fogja érni a csere mintamélységet (1,6mm), a hátsó meg még bőven jó.
Ja igen, guminyomás sokáig a gyárin volt, de kb 4000km után kicsit kevesebbre vettem, az vált be, elöl 2,25 helyett 2,1BAR körül, hátul 2,5 helyett nagyjából 2,3BAR.
Ja, és természetesen végig együtt volt használva a két gumi.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz -Mike- #67045 üzenetére
Azt azért nem hiszem... Az idei szezont szeretném még ezeken kihúzni, aztán szerintem teszek rá egy szett Pirelli Angel GT-t.
(#67046) bogyo112: Túl van szerintem reagálva ez a kor meg minta dolog. Szárazon is használható mértékben tapad, esőben is. Amíg ezt hozza, addig használom. Legrosszabb esetben 1,6mm-nél csere, vagy a szezon végén, amelyik előbb eljön.
Értékelem amúgy a jóindulatod, de tényleg nem para a viselkedése a guminak, ha az lenne, menne szépen a kukába.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
-
Gaboman
nagyúr
Tegnap voltam megnézni vétel céljából egy Bandit 1200N-t, élőben milyen kicsike, mit mondjak nem okkal nagyobb mint az SV650N-volt, haver CBF600N gépe nagyobb.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest