-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #51999 üzenetére
Kb úgy félig lehetett...
De ma meg végig alatta volt szinte, csak a menet végén tankoltam."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #51983 üzenetére
Természetesen trollkodtam, mindennek van értelme, különben nem gyártanának annyit belőle.
Bár én sem látom a sportmotor pályán kívüli használatának értelmét."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ádám16
addikt
Válaszaitokat köszönöm!
1. A B125-öt úgy csinálnám, hogy plusz órákat vennék (jópárat), míg nem érzem teljesen biztonságosan magam a motoron.
2. Az NSR-t egy opcióként vetettem fel. Igazából egy kérdést tettem fel, hogy ki mit ajánl ilyen cm3-ben.
3. Így az elmondottak alapján mindenképp rendszámost veszek, nem tétel az a pár ezer forint évente.Ruhám nincs, semmim sincs igazából még ehhez, viszont azon vagyok, hogy jövő tavaszra -diákként- meglegyen az összeg. Ha ez 250-300, akkor többet vállalok. Igazából neten keresgélve 180-200ért már láttam viszonylag szép állapotú motorokat, így ezért lőttem be az árat ide.
-
nagyúr
válasz Ádám16 #52004 üzenetére
Annyit még, hogy ruha kelleni fog a vizsgához, anélkül nem engednek fel motorra.
A 24/2005 GKM rendelet szerint:
„3.5.2.7 A kétkerekű járművek vezetőinek oktatása során a tanuló felszerelése: a) bukósisak, b) szemüveg (a bukósisak kialakításától függően), c) protektoros hosszúnadrág és protektoros dzseki, d) protektoros kesztyű e) magas szárú, zárt cipő vagy csizma” -
Daywalker
addikt
válasz Ádám16 #52004 üzenetére
A "neten látott szép állapot" dolgokat el kell felejteni. A kép nem mond semmit. Épp Mosquito futott bele nemrég egy motorba, ami képen tip-top volt, valóságban meg...
Gyűjts...
Egyébként meg a B125 jogsiszerzés ahogy leírtad teljesen jó. Asszony is addig vett órát, amíg ő nem érezte biztosnak az oktató (akinél hárman is tanultunk már a családban) azt nem mondta, hogy most jó."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
AllTheBest
senior tag
válasz Ádám16 #52004 üzenetére
Sajnos azok általában csak képeken néznek ki jól 125-ben még érdemes az Aprilia rs-eket nézegetni.
Vannak olyan iskolák ahol lehet bérelni védőruhát, ami igazából nem nagy tétel, de a legtöbb csizmát és sisakot nem ad , gondolom tudod miértEsetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #51987 üzenetére
Ennyi erővel kompletten a motoroknak sincs értelmük. Egyedül városban a sorok között cikázni jobb, minden másban egy alsó/közép kategóriás autó sokkal praktikusabb, ésszerűbb. Vagy úgy is lehet nézni, hogy egy sportmotoron tényleg csak az van, ami szükséges rá, egy nagy cruisert vagy choppert vagy mittudomén mi ezeknek a szakszerű neve, telepakolnak mindenféle csövekkel meg króm bizbaszokkal, tetemes plussz súlyt generálva ezzel. Vagy túramotort telepakolni mindenféle böszme dobozzal, hogy felférjen a sok cucc a kirándulásra, autóba meg csak beszórom a csomagtartóba. Minden nézőpont kérdése... A motorokat már réges-régen kiszorították az autók, mint közlekedési eszközt pedig kb. mindkettő a benzinmotor feltalálásától indult.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #52008 üzenetére
Egyet kell értsek, az utolsó mondatodat kivéve. Az ugyanis max a világ nyugati felén állja meg a helyét, tőlünk jóval keletebbre, Ázsiában, főként a fejlődő országokban ugye a motorok vannak többségben egyszerűen azért, mert olcsóak, praktikusak, keveset fogyasztanak - de főként az olcsóság miatt. Az ember fel nem fogja azt, milyen amikor egyetlen lámpaváltásra 50-200 robogó megy át...és ez egyetlen lámpaváltás, nem fél-, egynapi adat, mint mondjuk nálunk! Ez itt elképzelhetetlen lenne, mert el vagyunk kényelmesedve. Tajvanon voltam nemrég (nem először) és belegondolni is rossz lenne, mi lenne, ha mindenki autóval járna, aki ott robogózik. Akkora robogóparkolók vannak, hogy csak robogót látsz amíg a szem ellát. És ott nincs tökölés, ha esik ha fúj, ott azzal mennek. És elég gyakran esik. Sőt, 3 személy is simán felül rá, meg kutya a trepnin, olyan dolgok, amiket ha itthon csinálsz, akkor potenciális gyilkosként tekintenek rád. Védőruha? 30+ fokban és 90%+ páratartalom mellett elképzelhetetlen. Szóval minden csak kultúra és lehetőség kérdése. Persze érthető, amikor ott egy 125-ös robesz 400e ft-nak megfelel összegbe kerül újonnan. Itthon meg ugyebár...(száradnának el a politikusok...)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz AllTheBest #52009 üzenetére
Reméltem,hogy nem veszik fel a kesztyűt..Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Laraxior
titán
Hazaértem a nyaralásból, 1005km-t mentem összesen Kurvajó vót
Nem olyan kényelmetlen a motor így elsőre, persze kipróbálnék egy igazi túramotort. Olyan 7ezres fordulatnál, ~160km/h már eléggé rezonál a lábtartó Azt sajnálom, egyébként teljesen rendben van.[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Laraxior #52013 üzenetére
Én hétvégén egy német autópálya lezárt szakaszán 180-al tekertem vele és nem rezonált semmi. Vagy nem éreztem.
De akartam is kérdezni, hogy hogy tartod te a lábad a lábtartón? Nekem ilyen 200km után már zsibbad a talpam, minden baja van a lábfejemnek. Néha olyan a jobb lábamnál, mintha a sarkam égetné valami...pedig nem teszem a kipufogó közelébe...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Laraxior
titán
válasz V.Stryker #52014 üzenetére
Középen van, a lábtartó pont a talpam közepén Hosszabb távon már érzem, hogy rezonál. Mondjuk nem sokat mentem 160-al, csak előzésekkor.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #51975 üzenetére
Ne hagyjatok abba engem erdekel . Jo olvasni.!!
Akkor ezekkel is tudnak jatszani a motor hangolasaban, mikor ugyan az a ccm blokk, egy tura motorban nyomatekosabb, a sport motorba meg le erosebb, es fordordulaton eled fel igazan?[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Something_ #52016 üzenetére
Csak 6-osban 160 felett Nem olyan vészes, csak érzem hogy rezonál
De a rosseb tudja, sosem ültem más motoron, úgyhogy azt se tudom mi számít annak, meg mi nem"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz runner 125 #52020 üzenetére
Ezt most nem értem
(#52019) polimorf : Azért mondom, sosem ültem másik motoron, sosem kértem el másét, hogy menjek vele, ezért nincs összehasonlítási alapom De nincs gondom most ezzel sem, lassan meglesz a 10.000km amióta megvettem, tavaly október, és eddig egy kerékcsapágyon kívül semmit nem kellett rákölteni.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
HSM
félisten
válasz csongi #52017 üzenetére
Nem mindig játszadoznak ezzel. Változó. A sokszor a túra is hasonló váltót kap, mint a sportmotor-rokon. Pl. Yamaha FZ1/FZ6. Viszont máshogy hangolják a blokkot, papíron kicsit erősebbre középen, és kisebb maximális teljesítményre. Nem mindig jó a végeredmény amúgy. Viszont vannak érdekesebb konstrukciók, amiknek máshogy hangolják a dolgait. Pl. az SV650, dícsérték is a blokkot orrba-szájba, a rajongótábora is hatalmas, nem ok nélkül.
Nekem karakterisztikára a legszimpatikusabb motorok az MT09 és az SV1000, mindkettő nagyon disznó, jól összepárosították bennük a dolgokat.(#52019) polimorf: Nekem a legrosszabb a sor2-es GS500 volt, amivel mentem. Mint egy kertitraktor. A 650-es V2 gyönyörű simán jár hozzá képest, hacsak nem erőltetem kis fordulaton nagy gázzal, de ez nem szokásom, nem is szeretik a motorok. Azt nem érzem lényegesen rosszabbnak egy sor4-nél ilyen téren.
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz polimorf #52019 üzenetére
Akkor meg vagyok nyugodva . Már épp érdeklődni akartam,hogy mennyire természetes ez a rezonancia a V2 blokknál. Elég rendesen tud rezegni és 150 km után úgy szálltam le róla,hogy bizsergett a talpam
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #52024 üzenetére
Mit szívsz? Adj nekem is!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
stereodead
csendes tag
válasz bigdady #51977 üzenetére
Van értelme, de nem sok. A motorbalesetek túlnyomó többségénél az első (azaz a legerőteljesebb ütés) a sisak arcrészét éri. Van egy haverom aki nyitott sisakkal nyomta, egyszer volt olyan, hogy kifordultak elé, ő lerepült a motorról és arccal érkezett az autóba. Ha jól emlékszem több hónapig a tejbegríz volt a legszilárdabb étel amit meg tudott enni.
Na meg érdemes azt is fejben tartani, hogy egy rendes fogpótlás foganként úgy 200.000Ft. Ennek meg a negyedéért is kapsz már kurvajó egészarcos sisakot.
Emellett amúgy nekem is nagyon tetszenek a nyitott sisakok, de az egyszerűen egy tény, hogy sokkal kevésbé biztonságos, mint a zárt, állrésszel ellátott sisak. A nem fixen rögzített állrész meg nyilvánvalóan sokkal kevésbé ellenálló, mint az olyan ami egyben van a sisakkal.
Amúgy ezt meg érdemes elolvasni: The Hurt Report: Statisztikák motorbaleseteket illetően.
fgsfds!
-
stereodead
csendes tag
válasz Ádám16 #51989 üzenetére
Én meglehetősen zöldfülű vagyok itt a többiekhez képest, de az elmúlt pár hónapban én is ezt a témát bújtam elég erőteljesen.
Én a fogyasztás miatt csak négyüteműeket néztem. A következő motorok voltak azok amikből van is a magyar piacon, és merték is ajánlani olyan emberek is, akik értenek hozzá.
Yamaha YBR
Honda CG
Honda CBRÉn végül egy Honda CG-t vettem. A három gép közül ez volt a legkevésbé szimpatikus, de ez is egy elég megbízható, jó gép hírében áll. Mindazonáltal szerintem muszáj lesz egy kisebb összeget hozzácsapnod még a tervezetthez, mert ahogy néztem ezek közül a jobb állapotban lévő gépek olyan 250.000-350.000 között mozognak.
Lévén 4ütemű 125-ös motorok ne várj tőlük sokat, de ha ez az első (mint ahogy nekem is) akkor tanulni pont jó lesz. Meg ha úgy esik erre még fel tudsz dobni magad mögé egy barátot/barátnőt is, és két emberrel is bírnak egy stabil 80-90km/h-s utazó sebességet tartani. Persze emelkedőn már nagyon más a helyzet.
fgsfds!
-
bigdady
nagyúr
Mitől van hogy ugyanazon 600-as Fazer-ből van 75 illetve 98 lóerős is? Mi a különbség?
-
bigdady
nagyúr
De mitől ha ugyanakkora?
Illetve más kérdés: ha veszek egy motort de nincs meg még a jogsim tudok rá egyből kötelező biztosítást kötni. Kocsinál mintha kérne a jogsi adatait
Illetve 4 adásvételi kell csak ha jól olvasom az összefoglalót amit be kene vinnem majd okmányirodába.[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
válasz bigdady #52028 üzenetére
2004-2006 vagy 7-ig gyártották az fz6-ot 98 lóerővel, amikor is kiadták a frissített változatot az S2-t szintén 98 pacival (ez-az változott, szürke vázról feketére, új fék, talán más ülés, már elérhető opcionálisan ABS, más műszerfal (szebb, ford. mérő analóg) ). Viszont még lehetett kapni a régi "eredeti" fz6-ot újként pár évig párhuzamosan az S2-vel, de beraktak egy kis fém határolót a "gázkar" útjába (nem tudom mi a neve annak amit a gázbovden húz), ami miatt 78 lónál vége a mesének.
köt. bizt: van rá opció amikor a neten kötöd, hogy nincs jogsid (rá).
Nekem is előbb volt a nevemen motor, még vásárlás napján biztosítással, minthogy meglett volna a jogsi.[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
Bősi motoros erőműlátogatás.
Akik eddig jelentkeztek:
Mosquito: 1 motor 1 ebéd
Endroo: 1 motor 2 ebéd
V. STRYKER: 1 motor 1 ebéd
ShadOw: 1 motor 1 ebéd
Lipton: 1 motor 1 ebéd
SarokZs: 1motor 2ebéd
MZet: 1motor 2ebéd 50%
Archer: 1 motor 2 ebéd 50%[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #52010 üzenetére
Valóban a kényelem itt a fő szempont. A sportmotor valóban nem kényelmes, valóban nem praktikus de én minden percét élvezem, amikor rajta ülök. Hosszú túrákra valóban csak nagyon kompromisszumosan lenne alkalmas, de nem is arra vettem, meg nem is arra találták ki.
125-ös kismotorokról régebben már kifejtettem a véleményem, bizonyos rétegnek tavasztól őszig (a mi éghajlatunkon) egy nagyon jó alternatíva lenne az autóra mondjuk egy zárható dobozzal. Meg a robogó is. Egyre többet látni amúgy szerintem csak pont amiatt amit írtál is, a normálisabb márkák használt autó árába kerülő robogói miatt nagy teret nyertek a mindenféle keleti csodák csak azoktól meg csodát nem lehet várni, ok nem nyújt sokat egy kis cm3-s robogó de azt legalább megbízhatóan tegye.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
nagyúr
válasz runner 125 #52024 üzenetére
mindenhol ott vagyok
-
tboldi
nagyúr
Nincs valakinek ilyen térképe felesleges?
Kerestem az óvári kúton, de mint kiderült, csak a "motorosbarát" kutakon van... -
canniball
nagyúr
válasz tboldi #52038 üzenetére
Itt vannak, ahogy nézem hozzátok a zirci van legközelebb.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
Xaels
félisten
válasz bigdady #52030 üzenetére
Adásvételiből 2 kell az átíráshoz. 2 neked, 2 az eladónak megy a 4 pédányból és mindet alá kell iratni mindenkivel külön. Legyen meg a 2 tanú is. Emellett kell egy 30napnál nem régebbi eredetvizsga is ami 17k. Forgalmi, törzskönyv és a biztosításról igazolólap.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
csongi
veterán
Jah
Kintrol vett motornal meg egy oldalas ketnyelvu adasveteli. A kinti forgalmija, kivono papir. Lehet menni muszaki allomasra. Ott ha kell muszaki vagy csak honositas. Aztan vamhatosag. Onnan onkormanyzat biztositassal megkotve. Es mar van is rendszam
Persze mindenutt fizetsz. Elkepeszto koltsegek vannak az allam fele.[ Szerkesztve ]
-
dewil666
őstag
Sziasztok!
Szerintetek megéri megvenni ez a protektoringet?
Utcai használatra lenne.[ Szerkesztve ]
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
csongi
veterán
válasz dewil666 #52043 üzenetére
A semminél több. Meleg lesz e? Biztosan! Milyen minősítések vannak hozzá azt ki kell nyomozni.
A varrások mennyit bírnak, meg az anyagok, az használatkor kiderül. Ez egy olcsó termék, túl nagy minőséget ne várj szerintem. Jah, és próba nélkül ha mellé lősz a méretnek, az gáz. De igazából meg akkor tudo meg hol nyom hol nem jó ha felpróbálod mozogsz benne.[ Szerkesztve ]
-
Outlander
őstag
válasz dewil666 #52043 üzenetére
A hétvégén a tréningen, mintha ilyen lett volna egy srácon, legalábbis azt mondta h ebay és nem volt rajta márkajelzés.. nekem élőben nagyon bejött...
De itt rajtam kívül, kb mindenki azt fogja mondani h meghalsz benne, a de még a kutyád is és a szomszéd is, annyira veszéjes!!!444NÉGY!!!!
Szaal, részemről, ha találsz magadra méretet, akkor miért ne? Azt azért tudni kell h az ebben lévő protektorok azok olyanok mint a legolcsóbb szövet ruhákban....
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
dewil666
őstag
Köszönöm a hozzászólásokat!
Természetesen ha városon kívül megyek oda van rendes motoros kabátom. Ez munkába járni kell, mert mire beérek addigra a kabátban megizzadok. Most egy pólóban és vékony pulcsiba járok, ezért néznék valamivel jobb alternatívát.
Ha jó méretet sikerülne vennem még a motoros kabát alá is lehet beférne és városon kívül így használnám.KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
Outlander
őstag
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #52037 üzenetére
Ilyet nekem is szokott csinalni. Nem kepzelodtel
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen