- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- DIGI internet
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Zyxel NAS326
- Programozás topic
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Asustor NAS
- Apple TV+
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- ASUS routerek
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tarill
őstag
válasz Teasüti #90997 üzenetére
tessék itt a célsszerszám, az én régi sv-m feszítője ugyan ez, issmert hiba ez sv-knél nálam is zörgött a lánc alapjáraton az első hengernél, megbasztattam a feszítőt egyből kuss lett, raktam bele újat azóta az jó, közbe kicseréltem a hátsót is csak úgy nem tudom minek de mindegy is az most...
faragsz egy neked beleillő kis lapot, én is faragtam magamnak előre(neten találtam méreteket) de az új feszítőkbe alapból benne voltak ezek a rögzítők szóval nem kellettek
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #90997 üzenetére
Jo, elhanyagolhato surlodasi tenyezo. Mindig azt talalod ki, hogyan nem lehet, egy kb szamot akkor is kapnal, amivel elorebb vagy. Lusta vagy
De kb mindegy, ne csorogjon be, az a lenyeg.Ami feltunik nekem, hogy ez nem 14 eves feszito. Valami ilyenre gondolok Tokeletesen lehet latni, ilyen regi alkatreszen meddig ment ki, itt nalad semmit nem latni. Ez mar nagy valoszinuseggel nem a gyari feszitoje. Amikor legeloszor szetszedted akkor sem lattad rajta? Olajlerakodas is segitene ilyenkor.
(Mondjuk sejtheto volt, ennel a tipusnal is 30e km kornyeken kijon ez a baj)
Csavaros tipusu feszitot meg igy is le tudod ellenorizniAz a kereszthorony azert van a felhuzocsavar tetejen mert valoban van egy stopper tool hozza. Viszont mi lenne ha siman belecsavarnal egy csavart, ami megfogna a felhuzocsavart? Igy nem kell celszerszam. Ezt probalnam ki.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #91003 üzenetére
Nem is tudtam, hogy a ph-s keresővel lehet használni operátorokat.
Úgy látszik elég konzisztensen tartom magam a szakmáról alkotott véleményemhez.
Ha ezt most azért szúrtad be, hogy ellent mondjak magamnak, akkor nemigazán látom hol tettem volna ilyet.
Egyetlen helyen írtam, hogy nem hordom a motort sehova. Ez a saját értelmezésemben azt jelenti, hogy nincs rendszeres műhelybe cipelés, viszont nem zárja ki az esetenkénti szakszerviz igénybevételét.(#91002) persuader
Viszont mi lenne ha siman belecsavarnal egy csavart, ami megfogna a felhuzocsavart? Igy nem kell celszerszam. Ezt probalnam ki.
Ő ez jó ötlet!Ez mar nagy valoszinuseggel nem a gyari feszitoje. Amikor legeloszor szetszedted akkor sem lattad rajta? Olajlerakodas is segitene ilyenkor.
Passz, nem figyeltem. Szépen letörölgettem, hogy ne legyek tiszta retek ha kézbe veszem.
Nem tűnik fiatalabbnak a motornál.
Apám annyit mondott, hogy lehet baj még a feszítővel is attól, hogy jónak tűnik így kiszedve. Állítólag olyan nagy erők dolgozhatnak ott a láncon, hogy akár vissza is nyomhatja a feszítőt, ha az ékek már nem olyan egészségesek.[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Hát, biztos nem az lesz mar, mert megrendeltem a sisakot, az meg rikitosarga szinu... Ugyhogy a ketto nem tuti.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Pocee
senior tag
válasz Teasüti #91006 üzenetére
" Ha én motort veszek, már a telefonban úgy kezdem, hogy hideg legyen és még a port se törölje le róla! :-)
Ha meleg motor fogad, azonnal ugrik minden bizalom nálam.""Gépészként én nem foglalkozok mítoszokkal meg legendákkal. A múlttal is csak annyit, amíg áttekintem az előéletét az adott gépsárkánynak.
Amivel én foglalkozok, az a technika. És bár nem vagyok szerelő, nem tudom felmérni egy motor állapotát az első ránézésből, vagy az első beindítást követően. Mivel nincsenek ilyen tapasztalataim, nekem akkor válik nyilvánvalóvá, hogy jó vásárt csináltam vagy nem, amikor hozzá kell nyúlni és a szemem elé tárulnak az alkatrészek."Nézd nincs ezzel semmi baj,ha erre volt pénzed akkor erre volt,senki nem várja el,hogy a legdrágább márkaszervízbe hord a motort,de ha nem értesz hozzá,akkor egyrészt alázattal kellene érdeklődni és minden információból a lehető legtöbb hasznost kimeríteni és elindulni,de egy vezérműlánc feszítés előzetes tapasztalat nélkül nem egy fújjuk 2 barra a gumit feladat,pláne ahogy persu írta ha szar a lánc csak a hangot szünteted meg attól a vezérlés még pontatlan lesz ha a lánckerekek is kopottak,de Te tudod.a Te döntésed.
Mr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #91006 üzenetére
Igen, ezzel kezdtem, hogy allapitsd meg, mivel van a baj. A lanc nyult meg, es a feszito teljesen kinn van, ezert nem fesziti, vagy a feszitot visszanyomja a lanc: lasd a linket, amikor a csavarhuzot mozgatja a felhuzocsavar. Akkor a feszito kuka.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Laraxior
titán
válasz KoVee84 #91011 üzenetére
Pedig nem olyan csúnya az a narancs, de nem igazán passzolnak össze a sisakkal..
De most úgyis jön a tél, február-márciusig lesz időm válogatni."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91009 üzenetére
Ez a trükk nem állt rendelkezésemre mielőtt nekikezdtem.
No nem baj, majd legközelebb. Ma beállítottam rendesen a kézi feszítőt. Jónak tűnik. Ha cserés is a lánc+lánckerék, esetleg a vezető sínek, akkor az talán meg fogja tudni várni a decembert. Leálláskor tervezek egy felújítást. -
Geresics
addikt
válasz Laraxior #91012 üzenetére
Én egy új kabátot akarok venni. Már egy éve is elkezdtem nézelődni, de akkor még hiányzott az elhatározás, és csak az árakat sasoltam. Egy év ársasolós tapasztalat alapján bátran kijelenthetem: tudom a napját, hogy mikor lesz a vásárlás!
Black Friday!
Tavaly olyan jó akciók voltak, mint azóta egyszer sem!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Laraxior
titán
válasz Geresics #91015 üzenetére
Igaz, megvárhattam volna.
Mindegy már, elnézegetem még pár hónapot.
Mondjuk így sem panaszkodom az ára miatt, mert így is majdnem 100EUR-val olcsóbb volt.(#91016) Bogyó bá': Most is találtam egy halom olyat, mondom tök jó ár, rákattintottam, mondjuk a csizma vásárlásnál, erre két méret volt. 49, meg a 38.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
zgospel
őstag
válasz Bogyó bá' #91016 üzenetére
Boltja válogatja, de azért a jobb boltok nem csak mutatóba írják ki hogy black friday, hanem tényleg jó akcióik vannak. Ha valami motoros cucc nem kell sürgősen akkor megéri megvárni a black fridayt szerintem is.
Pl a Karasnában 30% szokott lenni a Dainese cuccokra, én így vettem a bőrkabátomat 2 éve, 142 helyett 97-ért, meg bele a gerincprotit 22 helyett 15-ért. Méret mindenből volt, tudtam próbálgatni, színválaszték már kevésbé. Utóbbi egyébként max akkor probléma ha veszel egy fekete-piros kabátot meg egy fekete-zöld nadrágot
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Laraxior
titán
válasz KoVee84 #91019 üzenetére
Ha német rendszámos, akkor azon nyomban meghallgatom a paramétereket.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Elég sok ismerősnek vettünk ebay-en "intercom V6"-ot, kínai verziót. És mindenki nagyon imádja, mindenki rácsodálkozott, hogy a kínai sz*r így bírja. Nagyon komoly az akku idő, a hangerő, és a minőség is teljesen ok, utas, és 2 motor között is.
Egyetlen gond, hogy konferencia beszélgetést nem tudom. Melyik az a verzió, ami tud? Sehogy sem találom.
-
yodamastah
őstag
ilyen amikor nem jó rád a sisak (AGV K3) [link]
-
Laraxior
titán
válasz yodamastah #91028 üzenetére
Na, de alul se volt becsatolva? Elég nagy felelőtlenség...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
2004-es Kawasaki z750, nem ég a féklámpám, ha a lábfék kart nyomom.
10:30-ra mennék rutinvizsgára, saját motorral...
Valaki SOS tudna tippet adni (azon kívül, hogy majd húzom a kézi kart miközben taposom a lábféket, hogy világítson) hogy mi lehet a baj?
Az oktatóval beszéltem telefonon, azt mondja, lehet izzó baj. De hát ha a kézit húzom, akkor világít. Az gondolom ugyan az az izzó. Nem mintha lenne fogalmam hogyan tudok izzót cserélni, mert hiába nézem, nem látom hogy melyik idomot kell leszedni ehhez.
Kábeleket sem látom, hogy mi megy oda, szét kell bontani a francba mindent ott, hogy lássam.Elpőre is köszi.
-
ath
senior tag
válasz z123456789 #91031 üzenetére
Nem tudom hogy van a kapcsolo kialakitasa, de nem kontakthibas? Wd40-el korbefujkodnam, szerintem ott lesz a bibi
-
emre
veterán
válasz z123456789 #91031 üzenetére
hidraulikus vagy mechanikus a hátsó féklámpa kapcsoló?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
ath
senior tag
válasz yodamastah #91028 üzenetére
Eleg brutal, mazlija van hogy nem koccant a feje. Lehet annak koze ahhoz, hogy kicsuszott a feje, hogy nagyon 'felfele' nezett, ezzel nyujtva a nyakat, all alatti reszt? Nyilvan nem kene akkor sem kicsusznia..
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #91031 üzenetére
Hatso fek fofekhengerenel van a kapcsolo, valszeg egy rugo vegen. A fekkar huzza a kapcsolot ezzel.
Ha meghuzod ezt a rugot, es eg a feklampa, akkor beallitas. Egy anyaval kell lekontrazni valszeg a magassagat a kapcsolonak, legalabbis a legtobb motoron igy van. Ne bonts idomot. Elsokent ezt neznem meg.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz z123456789 #91031 üzenetére
Utas ülést kell levenni, majd úgy lehet izzót cserélni ha a képekről jól látom. 21/5w kell bele. Minnél hamarabb menjél ki a vizsga helyszínre és nézzen rá az oktató.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #91035 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítséget, közben megtaláltam én is, hogy ezzel a rugóval vana bibi.
Állítottam rajta, ez a mai vizsga után viszont cserés lesz, mert kicsit meg van nyúlva, ezért kell taposni.
Köszönöm mégegyszer! -
Geresics
addikt
#MotorosVandor
S02E08 Szezonzáró gurulás 2017 - Pécs-Villány (drónnal)
Idén is méltóképp zártuk a szezont! A Plázától indult a felvonulás, a Széchenyi térre, majd onnan Villányba!2:22-től a pécsi főtéren nagyon szép felvételek készültek egy Phantom 3 drón segítségével!
Neked melyik rész tetszett a legjobban?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz yodamastah #91028 üzenetére
jesszus... Rohadt nagy mázlija van hogy nem verte oda a fejét. De ahogy nézem próbálta is tartani.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #91031 üzenetére
Nagyon el vagy tűnve mostanában. Élsz még?
Na, sikerült a vizsga?
(#91040) -Mike-: From Degec.
[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
egy nagyobb köbcentis erősebb naked bikeon pl z1000 vagy akármi ami képes 300 körüli tempóra hogy lehet megmaradni? akár csak 200 felett? menetszélre gondolok
-
-Mike-
addikt
válasz Tarill #91043 üzenetére
Valaki már 120nál nagy plexit rakat rá mert nem bírja, de én (és aki nincs cukorból) szerintem 150-160-ig simán vállalható minden plexi nélkül de utána már azért rá kell hasalni. Nakedet nem tudom, hogy mi megy 300at (szerintem nincs ilyen, vagyon nagyon ritka) A hondacb1000r is megállt 260körül és a tuono1100 sem megy 263nál többet. Autópályán fárasztó de ezeket nem oda találták ki.
-
Tarill
őstag
ja hogy azok a motorok amiknek van gyorsassági(idomos) verziója meg naked verziója ugyan azzal a blokkal ott a nakedeket elvágják 260 környékén? amúgy nekem az sv-n kb 150 ig vállalható a szél nagyon enyhén előre dőlve, de kíváncsi lennék hogy egy nagyobb gépen tényleg 250 körül mi van
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mobil flották
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- Hobby elektronika
- Politika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Futás, futópályák
- Micro Four Thirds
- DIGI internet
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest