- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen routert?
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- ASUS routerek
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Asustor NAS
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
whYz
addikt
Ha a (valoszinuleg) gyari zold hutofolyadekot ujratoltottem egy kek tescos cuccal az nem problema ugye? Ettol nem karosodhat semmi?
-
Daywalker
addikt
Az attól függ. A lényeg, hogy alumínium hűtőhöz és blokkhoz való legyen. Egyes folyadékokat állítólag nem olyan jó keverni. Egyébként pedig időnként nem árt lecserélni kompletten (én 2 évente megteszem, nem egy nagy kiadás, és van haszna, érezhetően kevésbé melegszik).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
hurenzon
senior tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani egy jó motort.
Keret : 500.000 Ft
min. utazó sebessége 2 személy alatt: 100 km/h
fogyasztása max 4 liter legyen
olcsó legyen a fenntartása
ne legyen öreg motor
jól nézzen ki.
korlátlan jogosítványom van.Köszönöm.
-
fattyu
veterán
válasz hurenzon #26003 üzenetére
a fiatal és fél misi alatt nehéz együtt.
a jól nézzen ki oltári szubjektív.
ami 2 személlyel utazik 100at az nem nagyon fog 4 alatt enni.
eszerint válassz kettőt a listádról
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
.mf
veterán
válasz menyko #25986 üzenetére
Egyáltalán nem baj, hogy enduro, sőt, pont előny, ha lábon vinnéd ki a városból, vagy ha városban járkálsz vele. Papír, lámpák, rendszám kéne, tehát enduro. Nekem spec. városban futkorászós, aszfaltról letérve egyszerűbb terepezős kirándulós, dobálós-játszós-tanulós motor kell, amit nem sajnálok eldobni és lehetőleg kár nélkül túléli.
Igen, a DT125 egy lehetőség. Sajnos a hirdetések döntő többsége papír nélküli, 50-esként használt. Mégha forgalmi ellenőrzésre egyszer sem állítottak eddig meg, de ha azzal mégis megtennék, az csúnya lenne.
Ami még érdekelt volna, az XT250 (szögegyszerű, igénytelen, elpusztíthatatlan léghűtéses 4T -- John Rambo is ilyennel ment a Rambo-ban, kell többet mondanom? ), de persze az ilyen modelleket itt nem forgalmazták és még most se teszik.
A piacon egyre több a kínai és egyéb (Keeway, meg Bazuka meg Zhongshen, meg stb), de azoktól kiráz a hideg, már a képeken is látszik a gyártási igénytelenség... Tőlünk nyugatra és keletre is léteztek 250-es, 350-es japán endurok, érthetetlen, hogy ide miért nem hozták őket...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #26009 üzenetére
Mondjuk átlag 8-10 évesek azok is, amik beleférnek az árba...kérdés, hogy az nem számít-e öregnek
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
polimorf
tag
válasz hurenzon #26008 üzenetére
Én saját tapasztalatból tudom ajánlani ami nekem is van mi ketten a feleségemmel túrázgatunk vele 90-120-as tempóval és 4-4,5l a fogyasztása, minimális a karbantartása (mert kardános). Árban szerintem beleférsz bár az enyém 2001-es (lehet neked ez már túl öreg, de megbízhatóak.
Honda deuaville 650.
V2-es, kardános
Nyugis túrázáshoz ideális és még kényelmes is, bár én csak 175cm vagyok.
Szóval bátran merem ajánlani!Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
yodamastah
őstag
válasz hurenzon #26011 üzenetére
Hát én nem vagyok burgman szakértő, de ismerek pár embert akik 2003 környéki burgmannal járnak melózni, és nincsenek nagyon lelakva ezek a gépek. Persze ehhez karban kell őket tartani De elvannak 4 literrel, és kényelmes 2 személlyel is. Fotel
Igazából én is sziívesen használnék ilyet, tök fölösleges sportmotorral melóba járni, de hát most per pillanat ezért nem tudok 2 külön motort tartani.
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #26016 üzenetére
ajjajj, hat teged is beszippant a sotet oldal?
-
fattyu
veterán
válasz #25954560 #26018 üzenetére
tök fölösleges sportmotorral melóba járni,
ezért járok biciklivel
jó tudom van az a táv amin már...
szerk :és hogy ezt miért neked válaszoltam...
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
yodamastah
őstag
válasz #25954560 #26018 üzenetére
Hát ésszerűség is létezik a világon. Az GSXR arra való hogy 130al lapon menj a kanyarokban. Erre is van belőve. Én meg most 50el gurulászok a forgalomban. Ráadásul városban 7 litert eszik nem 4et. Pakolni nem tudok bele semmit, egy cipő nem fér bele.
Néha kiviszem még pályára, de pl idén sem voltam mert másra kell most nagyon a zseton. Azért vettem a GSXR-eket mert ezek erre valók, de erősen lefelé cseng nálam a pályamotorozás. Toltam is sokat, szép volt, jó volt. De ha már nem kenem neki akkor minek a pályagép?
Mindegy most még nincs szívem lecserélni, de már érik a dolog egy ideje.
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #26020 üzenetére
ertem en, uraim. csak szorakoztam. en is esszerusegi okokbol valasztottam a viharmacskat, mikor vehettem volna akarmit is. csak kicsit szomoru latni h egyre tobben kell feladjak a hardcore motorozast. erre reagaltam, csak nem jott be
-
hurenzon
senior tag
Suzukiról mi a vélemény, mert lehet tavasszal veszek egyet, mert szeretnék egy 600 max 750-es gyorsaságit venni. Vagy van jobb választás?
Sok a fenntartási költségei?
-
yodamastah
őstag
válasz hurenzon #26023 üzenetére
Hát nekem mindkettő volt ebből a modellből. 600 és 750 is. Most 750 van. Azt hiszem terepezésen kívül minden szempontból maximálisan kihasználtam őket Ajánlani tudom, elég nehéz őket szétütni. Tudok szépeket mesélni
Amennyiért mennek nagyon megéri. A 750 nagyon jól eltalált a blokk, tol lent is, de nem olyan barom idióta erős mint egy 1000. Sokkal kezesebb. Talán egy hátránya van, hogy ha mégis széthajtod, akkor nehéz csere blokkot szerezni, mert a k4-5 750-ből keveset adtak el.
2005 óta a két motorral mentem talán 100e km-t ebből több mint 10e km versenypályán. Soha 1x nem kellett műszaki hibával szervízbe vinni. A karbantartásra viszont nem sajnáltam pénzt, kapta mindig a lejgobb cuccokat. Szóval szerelve volt nem keveset, főleg az esések után
-
hurenzon
senior tag
válasz yodamastah #26024 üzenetére
köszönöm az infót, írtam pü-t.
-
.mf
veterán
válasz hurenzon #26023 üzenetére
Na most akkor döntsd el, hogy mi is kell neked.
Gyorsasági nem olcsó, nem takarékos és nem kétszemélyes túrázásra való. Aki mögötted ül, nem fogja megköszönni.
Ezek a tulajdonságok inkább a túramotor kategória, úgysmint a már említett Deauville, vagy DL650, stb. Viszont 4l még azokkal sem életszerű (Alvarot kivéve, de neki mániája az alacsony fogyasztás, aminek érdekében olyan tempót megy, amibe nekünk eldurranna az agyunk). Kopó-fogyó alkatrészeket, autónál sokkal gyakoribb olaj- és gumicserét azokkal sem úszod meg. S a felszerelést még nem is említettük...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
őstag
válasz hurenzon #26028 üzenetére
Csak ötlet szinten gondolkodj el.
2 motort fenntartani miközben egyet használsz ?
Szaladgálni pont egy 50-es papírokkal rendelkező kis szöcske a jó....
Nem lenne inkább gazdaságosabb egy túra-sport hibrid. Ott van hátul is elég hely kényelmes két embernek és megy is ha kell. Persze 4 litert el kell felejteni, de motoron minden kilométer 3-nak érződik autó után.--Gondolat--
2 motort fenntartani miközben egyet használsz ?
Persze ha a párod is motorozni óhajt van ráció benne. De nők valamiért inkább a 250 / 400 -asokra mondják, hogy milyen cuki... Szerintem az jó is nekik könnyűek és már egy 250es ninja is repíti őket. Persze APPPPA majd utoléri a nagy-vassalutóirat: Nem vagyok soviniszta, biztosan vannak nők akik jobban szeretnek 1000 sportmotort vezetni
--Gondolat vége--“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
hurenzon
senior tag
ERRŐL vélemény?
-
Daywalker
addikt
válasz hurenzon #26031 üzenetére
Meg kell nézni. De azért javaslom, hogy előtte döntsd el mit akarsz, mert a cbr600f nem teljesen ugyanaz a kategória, int a gsxr...abszolút sportmotor kell, vay csak sportos, esetleg sport túra?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
polimorf
tag
válasz hurenzon #26033 üzenetére
Ha magad se tudod mit akarsz úgy nehéz lesz.
Először döntsd el a kategóriát ( mire kell?:túrázásra, száguldásra, városba stb.)aztán a részleteket.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Archer
őstag
válasz hurenzon #26033 üzenetére
VFR?
Egyébként főleg persunak (egy kis olajozás megint ) : TBN értékeknél a magasabb (9 fölötti) az előnyösebb vagy az alacsonyabb, 8-9 körüli. Eléggé vegyes véleményeket találtam.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #26037 üzenetére
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #26037 üzenetére
"Teljes bázisszámy (TBN)
Az olaj savsemlegesítő hatását adja meg. Mérésének menetét az ASTM D2896 rögzíti. Feltüntetett mértékegysége a mg KOH/g, ami a kenőanyag milligrammban kifejezett kálium-hidroxiddal egyenértékű savtalanító tulajdonságát jellemzi grammnyi kenőanyagra vonatkoztatva. Jellemző értéke benzinmotorba való olajok esetén 5-8, dízel erőforrásokba ajánlott olajok esetén 9-14. A magasabb érték ugyan nagyobb savasodással szembeni ellenálló képességet jelent, viszont egyúttal emeli az olaj hamutartalmát is. Az olaj használata során a TBN értéke folyamatosan csökken."
Linkeltem régebben a Ravenol 5W-30-at és összehasonlítva az über Motul 300V 5W-30-cal, jelentős eltérést eben az értékben láttam. Motulé 8,8 vagy mennyi, Ravenol meg 10 körül. Ha jól értem, a magasabb értékű hatékonyabban semlegesíti a savas hatásokat viszont nő(het) a lerakódás tőle? Melyikkel jár jobban az ember?
#26036: a 2-es videó jobb, az a kékes szín jobban kiemeli a vonalakat
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #26039 üzenetére
Ezt en nem tudhatom.
Amit en az utanaolvasgatasokkal leszurtem, az alapvetoen az, h az alapolaj viszkozitasa felel a kenesert. A szoroolajozasoknal, felkeneses allapotoknal pedig az ep adalek. A tobbi a kenesert nem, vagy kozvetve felel, azaltal, h konzervalja az olaj allapotat, de ennyi.
A tobbi adalek csak a csereperiodust hivatott hosszabbitani. Minden adalek folyamatosan reagal, azaz mondhatni csokken. Felhasznalastol fugg gondolom hogy adagoljak ezeket. Versenyolajoknal ugye a rovid csere miatt nem gondolnam, h a savasodassal kell fogalkozni annyira.
Szerintem nem kulon kell nezni az adalekokat. A hamutartalom a gyuruknel dugattyu tetejen kokszosodo olajat jelenthet, esetleg lakkosodast a gyuruk alatt. A savasodas az alkatreszek korroziojat tudna kihozni, de olyat en nem nagyon lattam. Nem mintha millio blokkot szedtem volna atomokra. Elobb fog iszaposodni ha leszarja az ember a cseret.
Szerintem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
Na már megint olaj a téma...
Beszéljünk inkább a Hondákról, még mindig nem romlanak el?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #26042 üzenetére
Igazából már tökmindegy, mert megvettem az olajat, csak számok alapján próbáltam rájönni, hogy a másik mi a franctól kerül több mint duplájába. Mindegyik fullszintetikus észter, azonos teljesítményszint, közel azonos viszkozitás értékek 40/100 fokon, stb., a marketing csak nem igazol több mint 100%-os felárat. Tudom, sokan elintézik annyival, hogy vedd meg a legdrágábbat aztán jóvan" de ha a másik is közel olyan jó akkor minek. Majd kiderül a 10W40-hez képest hogy fog muzsikálni. Na de nem merek írni erről többet mert elsöpör a népharag
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #26044 üzenetére
Poénnak szántam
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #26045 üzenetére
Hat a 300 v nek valszeg nagyobb tobbek kozott a viszkozitasstabilitasa, es nem kokszol annyira valszeg, ami a gyuruknel teljesitmenycsokkenest okozhat. Ezeket adalekolassal a felhasznalas modjahoz igazitjak. A dupla ar biztos nem realis, de siman el lehet adni pont a nepharag miatt, mivel joforman senkit nem erdekelnek a szamok, csak a marka.
Ugyhogy valoban az olaj a legnagyobb atbszas tobbek kozt a piacon.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen