- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Netflix
- Windows 10
- Aliexpress tapasztalatok
- YouTube
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
Most nemazé' de rendszeresen előhozzátok ezeket a témákat, majd csodálkoztok ha megjelenik az idézett kolléga...én ebben nem sok rációt vélek felfedezni...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
demars
addikt
válasz CyberPunk666 #78962 üzenetére
Ne foglalkozz mással! Ha neked ez tetszik akkor használd egészséggel, sok balesetmentes km-en keresztül!
DE! Két hét múlva sem lesz még jó idő! Inkább várj még kicsit, az aszfalt hideg a gumid új.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Tarill
őstag
válasz CyberPunk666 #78989 üzenetére
Ne foglalkozz senkivel/semmivel! Ha neked bejön jól tetted h megvetted! Új mocinak nincs párja ;P
-
vacs
veterán
Sziasztok.
A motoromon lévő sportdob belsejében lévő cucc (nem tudom a nevét ) már kezd elfogyni (elégni), ezért hangosabb a dobom, és félek, hogy idővel valahol kiégeti az oldalát is, kép a dobomról.
Tudnátok ajánlani egy megbízható szakit, aki meg tudná csinálni (én Zalában lakom, de postával elküldöm bárhová) ?(^)(>.<)(^)
-
BoB
veterán
válasz CyberPunk666 #78989 üzenetére
Az én véleményem hogy ha anyagilag megteheted hogy kicsit veszel kezdésnek annak érdekében hogy a tanulás gyorsabban menjen, azt mondom jól döntöttél.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #78989 üzenetére
Az érvelésedben az én szememben egy ponton van komoly hiba. Mégpedig ott, hogy a nagyobb motorral tudsz lassan hajtani, míg meglesznek a jó ívek, viszont a kis motornak nem tudod jobban tolni az egyenesben....
Persze, ha azt mondod, neked így nyugodtabb a lelked, az teljesen érthető.
(#79002) canniball: Amíg a jóérzés határait nem lépik át, addig nincs ezzel gondom, mint pl. most. Igazából csak mosolygok rajta, mert tényleg szellemesen adják elő...
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mike- #78992 üzenetére
Egy fullkezdonek ezres naked
Ez a dolog tenyleg szemelyfuggo. En peldaul azonnal meghaltam volna nagymotoron. Hiaba lehet jol iranyitani, hiaba van jo gumid, ha az alapokat nem tudod, nem mindegy hogy hany loerod van. Onkontroll, persze egy kezdonel mi az? Vagy egy bizonyos embertipusnal inkabb.
Az en velemenyem az, hogy a lepcsozetesseg egyaltalan nem ciki. Uj motort venni sem. Nem jelenti mindenkinek ugyanazt a motorozas.
Tokeletes pelda, hogy zxr 250 nel koppgazra uthiban egyszer razza meg magat a kormany. 45 loero. Egy ezressel egy magabiztos gaz es kanyarban legyen egy keresztborda. Mar rodeozol is, otven meteren keresztul. Legyen benne hesd, es eggyel kevesebb a hibalehetoseg. Akkor legyen benne kporgesgatlo is, meg abs is.
Ezek ellenere azt a szerencsetlenkedest, amit csinalnak kezdok ekkora motorral tovabbra is. Elmegyek a bmw s 1000 rr nek a 14 eves 125 osommel??? Elektronikaval teli 200 lovas motornak az euringen? Hat arcpirito. Nem mindegy, hogy 140-150-170, vagy 210 kilot kormanyzol, a vekonyabb gumi pedig pont jobb a vastagabbnal. Az csak azert vastag, hogy lassabban kopjon, nem lesz nagyobb tapadasa, az keverektol fugg. Igy legalabb meg jo nehez is lesz, es noveli a rugozatlan tomeget. Itt nem csak a loerorol van szo, hanem az egesz csomag viselkedeserol. (Mintha magyaraznom kene, hogy konnyebb vele menni, biztos kiprobaltatok kisebb motorokat)
Termeszetesen ertheto az is ha azonnal nagymotort veszel, de az elejen szopatod magad vele. Lassabban tanulsz meg motorozni. Ezt azoknak ajanlanam, akik egy kicsit feluletesebben allnak a motorozashoz, es nem fognak a hatarokig amugy sem elmenni sosem. Nagyon relativ, hogy kinel mi a kezdo szint, es mi a teli gaz, vagy a majdnem meghaltam.
Mint mondtam mindenkinek mast jelent a motorozas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mike-
addikt
válasz Topiccsendőr #79015 üzenetére
Ja, full kezdőnek ezres naked. Mondjuk magamból indultam ki, mert én azt vettem magamnak, úgy hogy előtte nem volt nagy motorom. És tudod mit? Baromira nem bántam meg, sőt, elvesztegetett időnek találnám még most is, ha 300-zal vagy 600zal kezdtem volna. De ez ahogy írtad is egyénfüggő. Ki mennyire szereti a sebességet, ki mennyire bevállalósabb, stb. Itt fórumon ez nem jön át azért írtam alternatívaként és nem mint megszívlelendő tanácsként, hogy ha érez magában annyit akkor nyugodtan elgondolkodhat ezen is. Ha valaki nem érzimagát biztonságban akkor ninja 300. Ő dolga.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #78987 üzenetére
Kawanal a175 teletankolt tomeg,
Az r6 nal a 162 szaraz tomeg (kb188 a teletankolt)Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
TommyNagz
senior tag
50-125-250-500. Mindezt ket ev alatt. Jo a fokozatossag de hamar ra lehet unni. Most az 500assal (cb es cbf) nagyon jol megvagyok nem erzem egyelore hogy nagyobb kene.
encapsulation dot1q
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #79015 üzenetére
Amikor az Euroringen két MZ is úgy motorozott el mellettem kanyarban, mintha én egyhelyben állnék, akkor komolyan átértékeltem a dolgokat
Persze már előtte is sokszor átértékeltem, de az első pályanapom volt az, amikor tulajdonképpen körről körre változott meg a gondolkodásom arról amit a motoromról meg a motorozásról addig azt hittem hogy tudtam.És akkor jött egy MZ szinte a semmiből, rendesen meg is ijedtem amikor eljött a hónom alatt, és 3 kanyar múlva már nem is láttam magam előtt egyenesben sem. Aztán jött egy másik is, az meg kívülről került meg Mindezt úgy, hogy én közben azt hittem hogy milyen jó tempót megyek, mert hogy magamhoz képest biztos jót mentem.
Visszamentem a boxba és mondtam a Chrobáknak (mert ez ilyen pálya oktatás volt egyébként, és ő volt az instruktor) hogy abbahagyom a motorozást Persze jót röhögtünk, aztán mentem tovább.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #79017 üzenetére
Itt írtak 174-et száraz tömegre.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #79021 üzenetére
[link]
383,7 lbs curb weight
Curb weight includes all necessary materials and fluids to operate correctly, full tank of fuel (more than 90 percent capacity) and tool kit (if supplied).[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
Mindenkinek 2T 500 Supermoto azt kezi csókolom!
Könnyű, erős, jól irányítható és nem növöd ki soha!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #79021 üzenetére
Mindig a gyártó oldalát kell nézni, pont az ilyenek miatt.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #79022 üzenetére
Ok, világos.
De akkor is csak 13kg a diffi. Az szinte semmi, pilóták között is lehet vagy 20-30-40kg eltérés, s máris nehezebb a 300-as."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #79025 üzenetére
Nem mindegy hol van a suly. Nem mindegy, hogy a fotengely sulya mekkora, vagy a felnik es a gumik sulya, gumik szelessege. Ezek mind beleszolnak a vezethetosegbe.
Egy kis motort biztos konyebb vezetni. Nagyon jo motor az R6R, de en nem tudom elkepzelni, hogy konnyebb vezetni. Az alapjan amennyi motort kiprobaltam.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #79027 üzenetére
Én GSXR1000-et vezettem, másik végletnek meg mondjuk legyen egy Aprilia RS125 2T.
Én is ezt tapasztaltam, hogy a kisebb gépek, mint az SV, vagy az RS, szinte magától beveszi a kanyart ha rágondolok (nyilván megfelelő technikával), míg a nagy GSXR-el azért dolgozni is kellett, legalábbis ezt vettem észre.Viszont ami fura, mindenki a fokozatosságról beszél, és szerintem ez a kissé homály rész, mert nekem azzal semmi bajom nem volt, hogy egy 180 lovas motort cibálok a 72 lovas helyett, kanyarban ugyanúgy le lehetett lassítani az én biztonságos tempómra. A kismotorral pedig ugyanúgy ki lehet kis tempóval egyenesíteni a kanyart, ha az ember nem tudja, mit csinál....
Tényleg az egyetlen faktor, hogyha az ember nem tiszteli a gépet, és nincs józan eszésznél, akkor a kisebb motorral mondjuk csak 100-al repül le az útról, a naggyal meg mondjuk 200-al (a kettő között meg arányosan a motor teljesítményével).... Ugye, mindkettő maximálisan alkalmas a fogunk otthagyására....
[ Szerkesztve ]
-
AllTheBest
senior tag
Műszakin mennyire tudnak beleszólni abba, ha ,,meg van magasítva a kormány,, ? Rs 125-öm van, előző tulajánál ,, lelopták,, az oldalidomokat , ezért úgy gondoltam, hogy megpróbálok csinálni belőle egy naked bike-t, de a csutka kormánnyal egyrészt elég kényelmetlen, másrészt nem is néz ki jól.
Jelenleg így néz ki: [link]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Topiccsendőr
addikt
Magambol indulok ki.
En mindig elmentem valamilyen hatarig. Ertsd, megallo elso kerek, kormanycsapkodas, probalgattam a hatso kereket elforgatni. Barmilyen fos motorral.
Es nem mindegy, ha ennyire hulye vagy, hany loerovel csinalod.
Nekem nagyon jol jott a fokozatossag.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
CyberPunk666
senior tag
(#78991) dellfanboy
Onnan vettem, hogy sok dolog kompatibilis az elődmodellel és nem a képesmotorról gondoltam rendelni.
Még csak eszembe sem jutott ott keresni. Amúgy főleg amiatt gondoltam, mert olcsó motor gyárilag és nálunk olcsóbb helyeken népszerű a cucc, ami olcsó de nagy piac.(#78992) -Mike-
A szélesebb kerék az hátrány a fordulékonyságnál. Az ezres naked mennyit meg egyesben alapjáraton? Tényleg jó vele a városi dugóban? Én mikor azt mondtam, hogy Budapesten ingáznék vele, akkor azt úgy értettem, hogy észak-buda és a csepel-sziget. A legrosszabb rész, ahol folyamatosan álló kocsik között kell előregurulni. Erre kényelmes egy ezres motor?
Elektronika? Olyat nem nagyon akarok, én motorozni akarok megtanulni. ABS van rajta, hogy védje az életemet, de pályán meg kiveszem majd a biztosítékot belőle. Nem az tesz magabiztossá, hogy gyenge a vas, hanem az, hogy egy kibánál nem lövi ki magát alólam, vagy nő meg a sebessége 1 sec alatt 60 km/h-val...
A következő szerintem egy 600-as lesz 80-100 LE környékén, nem 400(#78993) Yoshida
Már voltam a safetynél, most vasárnap megyek a terepre hozzájuk (4-én elmaradt az idő miatt).
aztán gondoltam végigmenni minden szinten.(#78994) D1Rect
Pedig nekik csak jó, ha költekezem, növelem a fogyasztást, miattam dübörög a gazdaság
(#78995) HGabor89
Motul 7100 fullszintetikus (azt hiszem, nem néztem utána, még nem aktuális)
(#78996) -Mike-
Igen, pályára meg majd lelövöm.
(#79003) demars
Nem vagyok az a típus, akinek másoktól függ az énképe. Ha másoknál akarnék bevágódni, akkor egy utcán legálisan nem használható H2R-t vettem volna első motornak és utcán járnék vele 300-as tempóban egykeréken, póló-papucs kombinációban télen is, mert csak akkor lennék igazi motoros.
Én alaposan kiveséztem a témát, az okokat és megnéztem, hogy ki adja a tanácsot, majd ezek után így döntöttem. Már mielőtt megvettem is lefikázták a 300-ast, mert itt mindenki literes gépen kezdett és nem halt bele. Láttál már valakit idejönni, hogy figy srácok én belehaltam abba, hogy túl nagy gépen kezdtem?
Ugye, hogy nem.
A hallottam..., meg az egy barátom típusú hozzászólásokra meg nem adunk. Csak elsőkézből vett információt fogadunk el.(#79012) HSM
(#79011) D1Rect
(#79015) persuader
(#79016) -Mike-Én full kezdő vagyok, még 50-es robogóm sem volt korábban
A ne húzzam és akkor nem halok meg pedig egy olyan dolog, hogy ha nagy gép lenne alattam, akkor nem húznám. De ettől meg nem lehet vele rendesen megtanulni menni, kimegyek vele a ringre és éppen csak pöccintgetem a gázt? Hogy tanulom meg tartani rendesen a fordulatot? Mi van, ha túlhúzom?
Nem akarok állatkodni, főleg nem közúton, de meg akarom tanulni húzni neki és azt akarom, hogy jól manőverezhető legyen. azt akarom, hogy a kakucson tudjam nyelezni, Érezni amikor megjön az erő és amikor csökken, hogy hogyan kell nyomtaékmax közelében tartani, nem pedig arra figyeli, hogy ha elkezd húzni, akkor el kell engedni. Ez pont az ellentéte annak, amit csinálni kell. A nyomatékcsúcs tartása helyett arra figyelni, hogy ne legyen nagy a nyomaték? nekem fura lenne.(#79020) zgospel
Pontosan erről van szó.
(#79028) HSM
A világon mindenre ráhúzható a mondás, hogy a józan észt nem helyettesíti semmi. De ezen felül sokat segítenek a körülmények. Joey Dunlop egy nevetséges 125-ös versenyen halt meg. A TT IOM 26x rekordgyőztes. Mindkettővel meg lehet halni és mindkettővel lehet élni is, de egy picit mások az esélyek.
Amúgy szerintem mire kimotoroznék egy ezres gsx-r szörnyet, addigra szerintem elhasználnék belőle kettőt.(#79031) persuader
Szeretném az ilyeneket megtanulni, de nem az utcán állatkodva, de meg akarom tanulni jól kezelni a motort minden helyzetben. Ha csúszik, ha emelkedik, ha pörög.
akarok ilyeneket csinálni, csak normál fokozatos módon és biztonságos helyen.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #79031 üzenetére
Ez tény. Igen, ha valaki ilyen vérmérsékletű, akkor van értelme a fokozatosságnak. Bár itt azért tegyük hozzá, hogy ha elmennek otthonról, nagyot lehet ám perecelni a kis motorral is.
A hátsó kerék elforgatás amúgy nekem is összejött mikor megvettem az SV-t és vittem haza, az első esős körforgalomból kifelé jövet... A többi dolog azért viszonylag később került csak kipróbálásra.
(#79032) CyberPunk666: Hát, váltani biztos meg fog tanítani pályán ez a gép.
Így amúgy már sokkal érthetőbb, hogy se robogó, se semmi nem volt eddig.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz CyberPunk666 #79032 üzenetére
"Elektronika? Olyat nem nagyon akarok, én motorozni akarok megtanulni."
Akkor neked az új Kawasaki Z900 kell.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Chrys_ #79034 üzenetére
Annyira csúnyának találom, hogy az valami elképesztő
Úgy néz ki az eleje, mint valami ronda bogár vagy egy zerg a starcraftból...
Bár biztosan menő lenne zerglinglovasnak lenniEllenben az új ninja 650 az valami álomszép (számomra) KRT verzióban.
Az ilyen sport-tour cucc (csutkamagasítók, alacsonyan lévő lábtartók).[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Viccen kívül, jól váltani fontos és szerintem nem is csinálom még elég jól
Mármint megy a dolog, nem nyírom ki a váltót, de még nem tudom reflexből felpörgetni pont jó fordulatra visszaváltáskor, meg úgy ámblokk az egész váltásom baromi lassú ahhoz képest, amit néztem jó motorosokról. Ők egy ilyen reflexszerű rándulással letudják az összes mozdulatot, ettől még messze vagyok, bár szerintem ez majd jön magától már az első pár ezres után. -
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #79032 üzenetére
szvsz teljesen helyén van az eszed. gyanítom A2-vel is lehet ezt vezetni, így a jövőben is lesz felvásárlópiaca a sok megfontoltabb kezdő között, ha el akarnád adni.
jó lesz ez -
polimorf
tag
Úgy néz ki lassan meglesz a szezonnyitó 5 napos gurulásom itt az útvonal
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz polimorf #79038 üzenetére
Kemény vagy, én csak attól fosnék hogy kilopják alólam a motort. De ettől nagyon., Emiatt nem indulunk ilyen irányokba... persze lehet nincs is realitása... csak én tartok tőle...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #79036 üzenetére
A visszaváltásomon nekem is lenne még mit dolgoznom... Felfelé megy villám gyorsan, lefelé az a gázfröccsös visszaváltós móka viszont nekem valahogy sose adta ki, igaz, nem is erőltettem, nincs rá szükségem utcán.
Amúgy ja, pár ezer alatt elég jól bele lehet jönni.
(#79039) CyberPunk666: Az igazi garancia, hogy Te vagy az egyetlen, aki eddig belepukizhatott az ülésbe.
Én is pont a használtpiaci viszonyok miatt vettem új motort, nem lett volna annyival olcsóbb, mint amekkora kockázat van benne. Nem is bántam meg. Jó dolog, ha mindennek pontosan tudod az előéletét. -
mm89
őstag
válasz Chrys_ #79030 üzenetére
Miért nem toltad be?
(Nem tudom milyen motorod van, de én a Z750 et 3 hónap állás után be kellett hogy toljam. Nem mondom hogy nem izzadtam meg(#79032) CyberPunk666
Ne foglalkozz a negatívokkal, csak irigyek hogy annyiért vettél új kezdőmotort, hogy 2-3 itteni motort kiadna.
szerintem jól csinálod! Ha teheted Kakucs mellett Kecskemétre is látogass el!A váltás menni fog idővel, ne aggódj!
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #79031 üzenetére
A fokozatosságnak is van értelme olyan vérmérsékletű embernek aki a határait keresi, bevállal extrémebb dolgokat is.
A supermotóimon sem erőltettem soha a kerekezést, mivel túl drágának tartottam őket ahhoz hogy véletlenül is eldobjam.
Terepen próbálkoztam de igazából ott sem az volt az elsődleges szempont, néha kellett csak amikor egy kidőlt fát akartál átlépni így inkább hanyagoltam.
Amikor közúton használtam akkor inkább a gyors kanyartempók voltak azok amikre kihegyeztem magam.
Körforgalomba szoktam gyakorolni, állva a motoron meddig tudom letenni és hasonló szituációk.
Aztán terepen a 8-ast gyakoroltuk hegyoldalba, ott lehet csak jól megtanulni hogyan lehet egy kanyarba gyorsan belemenni, íven tartani és kijönni belőle.
Az ilyen produkciókhoz pedig tényleg nem árt a fokozatosság, ha én is egy FS650.el kezdem többet töltöttem volna a földön mint a motoron.
Ez közútra is érvényes, előbb jobb megtanulni egy könnyen kezelhető motorral mint egyből egy szörnyeteget választani, az nehezen bocsájtja meg a hibát, elég csak egyszer hibázni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
"Ne foglalkozz a negatívokkal, csak irigyek hogy annyiért vettél új kezdőmotort, hogy 2-3 itteni motort kiadna."
Remélem nem rám célzol.
Csak, h tisztába tegyük, közel sem az irigység vezérelt a téma kirobbantása kapcsán. Érveket próbáltam keresni, amiket részint megkaptma, elfogadom a véleményét. Ettől én még soha nem vennék új kismotort és az ismerettségi körömben is inkább javaslok 6-700k-ért egy patika használt 500-ast tanulni 1-2 évre.
Emellett elvi szinten nem adnék ennyi pénzt egy belépő kategóriás termékért, bármennyire megtehetném."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mm89
őstag
válasz runner 125 #79046 üzenetére
Nem rád céloztam. Az utóbbi napokban azt olvasni csak, hogy szinte mindenki hülyének nézi hogy ilyen motort vett és beleköttök mindenbe szinte. Itt én irigységet véltem felfedezni a sorok között.
Szerintem érdemel egy kis támogatást.
Egyébként meg teljesen egyetértek veled a 6-700ezres, 500 as körüli kezdéssel kapcsolatban.
DE
Többször leírta, hogy nem számít neki a motor ára és értékvesztése. Akkor miért ne vegye?
Jól látható elképzelése van a következő pár évről. Mit, hogyan szeretne megtanulni, fejlődni. Ez szerintem jó dolog, bár én is azt gondolom, hogy hamarabb ki fogja nőni ezt a motort mint gondolná. De ezt is leírta, hogy nem baj, max marad városi szaladgálósnak.[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Geresics
addikt
válasz polimorf #79038 üzenetére
Szép útvonal!
Arrak készülj fel, hogy Skodrától baromi szar utakon kell menni, bár amilyen tempóban építik az utakat, simán lehet, hogy az elmúlt 1,5 évben már mindenhol aszfalt van!
A szerb részen még nem jártam, de majd idén...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #79032 üzenetére
Melóhelyen csak olvasgatni volt időm, válaszolni, reagálni sajna eddig nem.
Szerintem teljesen helyén kezeled a dolgokat, nem tűnsz orknak sem: tudod, hogy mit akarsz, elég határozott "útvonalad" van megtervezve! Az elképzeléseid is tök jók!
Az, hogy az emberek kinövik a motort szerintem 80%-uknál baromság! Egyszerűen ők nem tudnak többet kihozni a motorjukból. Amikor egy profi ráül ugyan arra a motorra, akkor meg csak kamilláznak, hogy "jé! Ezzel ilyet/így is lehet? " Láttam ilyet már 2x is. Megdöbbentő volt! Pláne a reakciók...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Elemlámpa, zseblámpa
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Dömpingárakkal rúgja rá az ajtót a magyar piacra a BYD
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Háztartási gépek
- Fogyjunk le!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen