- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Hálózati / IP kamera
- Asustor NAS
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Linux kezdőknek
- Aliexpress tapasztalatok
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- Synology NAS
- Linux - haladóknak
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Zéé
addikt
válasz yusukee #148881 üzenetére
Nekem a Decathlonos futós boxeralsó sokat segített a hasonló problémára. 1,5 óra után minden bajom volt a nyeregben, bárhogy akartam ülni, és sokáig nem bírtam rájönni az okára. Ez viszont elvezeti az izzadságot, nem gyűrődik és nem tapad össze a gatyával sem... Hosszabb útra már csak abban megyek. Össze sem hasonlítható komfortban a sima alsógatyával, és ezzel már az egy kötelező megállással végig bírtam a Zalaegerszeg-Senj útvonalat. Egy komolyabb motoros aláöltöző meg még jobb lehet, de nekem bevált ez is.
Just a simple Lineman...
-
Khaosz55
addikt
válasz Döglött Róka #148893 üzenetére
Hozzá teszem nem kalibrált műszer volt. Én megmértem otthon van kalibrált mérőmikrofonom. 97-et mértem 5000-es fordulaton 1 métterre 45 fokban a kipufogótól. Egyszer próbáltam db killer és katalizátor nélkül. Feljelenteném magamat. Katalizátorral és dB killerrel nem hinném a 103dB-t, teljesen jó túrára is.
-
Khaosz55
addikt
válasz Sys85 #148894 üzenetére
Ha Osztrákokhoz megyünk nem rakom fel, még nem állítottak meg. Kalte Kuhl-nál szoktak razziázni, de inkább olaszba Dolomitokba megyünk, akkor meg osztrákoknál max pályázunk.
Szóval emiatt nem rakom fel-le a kipufogót.
Párom MT07- én is Termignoni van érdekes ott sikerült a gyári előírást hoznia hangerőben és sokkal szebb hangja van mint a gyári dobbal. Szép öblös mély...Az biztos ha motort váltunk akkor már euro5 esetén nem fogok dobot venni. Irreálisan magas az ára az euro5-ös dobnak....
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz A Zéé #148901 üzenetére
Volt pár motoros ruhám és a legkényelmesebbnek a fenekemnél a 2 részes bőrruha volt. Kicsit szivacsozott, és bőr felveszi az izzadságot. 880km volt a legtöbb amit egy nap megtettünk naked bike-on. Farmerban vagy a műanyag fekete "sínadrágba" belerohadtam és kockásra ültem a seggem, illetve össze vissza csúszkáltam.
-
A Zéé
addikt
válasz Topiccsendőr #148905 üzenetére
Itt Zalaegerszegen tavaly volt többször is, hogy a stoptáblás kereszteződést vagy a vasúti átkelőt drónnal figyelik, kicsit odébb meg szedik ki a pácienseket helyszíni bírságra. Idén mondjuk még nem láttam.
Just a simple Lineman...
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #148899 üzenetére
Elvileg a menetirány szerinti jobb oldalon, a sáv jobb széléhez igazodva kell menni. Ha nagyon nem talál mást, akkor ebbe beleköthet a motorosnál.
Hitelesen nem fog sebességet mérni drónnal egy jó darabig még.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
A 80/100 - R18 -nak van váltómérete? A kalkulátorok nem nagyon rajongtak ezért a méretért.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
bacus
őstag
válasz macilaci78 #148908 üzenetére
Kivéve, ha baleset megelőzési okból máshol kell menni. Pl ott hirtelen megláttál egy olajcsíkot, vagy egy nagy követ, aminek az elkerülésével megelőzted a balesetet.
De mindegy is, szerintem emberként kell vele beszélni, hacsak nem felhúzták előtte, akkor ezért biztos nem büntet meg. Ráadásnak rajta van a bizonyítási kényszer. Egy okos rendőr nem megy bele ilyenbe. (szerintem).
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
pepucs
tag
válasz bacus #148910 üzenetére
Nem tudhatjuk hogy reggel az asszony mit csinált/nem csinált Mi biztos nem húztuk fel mert a semmiből mondta a magáét... azon a rendszám nem függőleges, azon izébizé Mi meg így néztük a gyári gs500-at, hogy mit akar ez a félkegyelmű
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
vendingo
veterán
válasz V.Stryker #148909 üzenetére
Cb125f?
Nézd meg több helyen is, mert össze vissza írogatnak mindent a cb125f és a cbf125-re.
Mekkora van most rajta? Lehet az újabbra már 18 kell és ezt keveri össze sok oldal.
Nekem is ez a méretet írta sok oldal, aztán 80/100 r17 ment rá. Múlt héten volt a csere. (Contigo)Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
norbert1998
veterán
Na kis történetmesélés az Aprilia-ról.
Szombat reggel mentünk érte, a tulaj szerintem még kb. aznapos volt, és mi is éreztünk még ébredéskor egy kis macskajajt - ez nekem estére mondjuk durva fejfájásba ment átEz eredetileg egy piros motor volt, amit a tulaj átfestett feketére, de a forgalmiba nem íratta be, így a friss műszaki után csütörtökön újabb friss műszakit kapott
Beindult könnyen, szép hangja van. A fékek nagyon komolyan harapnak, de az első tárcsa elég erősen lötyög a szegecsein. Pedig válla nem volt, bár nem tudom, hogy a vastagsága milyen. Elvileg 11 ezer km volt a motorban.
Elvittem próbakörre, egész szépen tette a dolgát power nyitás alatt is, majd visszafelé a tulajhoz elkezdett egy olyan hülyeséget, hogy nagyobb gázra 4000-6000 közötti tartományon egyszerűen nem ment át, hörgött csak. Ezt kisebb gáznál nem csinálta. Az alapjárat hol fennakad 4000-nél, hogy rendesen visszaáll 1500-ra. Ráadásul 8000 körül rángat utazósebességnek, mert szerintem összevissza nyitogat a power (8100 a nyitási helye).
A karbi biztos, hogy szét van tekergetve, az alapjárati csavar szinte teljesen be van tekerve, koppig, erre is jön egy szétszedés, az garantált. Aztán hogy a power rángatás megmarad-e, nem tudom.
Langyosan ennek 8,5 volt a kompressziója.
Végül a fék meg az utólagos festés minősége miatt 750 helyett 620-ért hoztuk el, lábon hazavittem, 120 km.
Kellemetlen volt. Kényelmetlen nagyon - mondtam is, hogy inkább TDR125, mint bármilyen sportmotor, de hajthatatlanok voltak mindketten.
Sem a Honda, sem ez nem volt agresszív alkudozással zárva, az első ajánlatot elfogadta mindkét tulaj, szerintem konkrétan nem is nagyon érdeklődtek ezekért a motorokért, eladni is öröm lesz majd nekünk isAz Aprilia-val mentem pályán is, 147 volt a vége, a tankon teljesen hasalva. Az kicsit kevés...
-
válasz norbert1998 #148913 üzenetére
Lehet, hogy atalakitottak lotyogos tarcsasra, nem?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148913 üzenetére
Gyarilag lotyog az aprilian, de ha veszel barmilyen motorra egy brembo serie oro-t (ami egyaltalan nem csucsminoseg), az is lotyog kozutra. Nem annyit, mint egy versenytarcsa, de lotyog. Mert az olaszra normalis feket raknak.
4-6000 fordulatos dadogas euro norma, egy jumpert kell atvagni az cdi dobozban, interneten hamar megtalalod, ha nem, akkor szolj, atkuldom a leirast.
8100-200 nal az RS SP nyit, de annak irhato gyujtasa van, es egyeb nyalanksagok. 2005 os szeriaban nincs ilyen verzio, csak korabbrol. 7800 nal nyit ezeknel a power. A power dobozra ra van nyomtatva feherrel a nyitasi fordulatszam.Elegge le van fingva ez is, van ott par problema, es biztos, hogy nem 11e km van benne.
Hat ezt is szet kellene szedni darabokra, ami szar az csere, meg ki tudja mit ganyoltak rajta ossze-vissza. Igy lesz egy normalis motorod 1 milliobol.
De ez ilyen mindig.
Gyari csovel nem gondolnam hogy annyira gyorsan kellene szednie a labat. Egy arrow csovel nagy nehezen megy 160 at, ami a sebesseg jelzoje szerint mar 180 kornyeke.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148917 üzenetére
Lesz szerelés bőven.
Egy darab service manualt találtam (ha van másik, elfogadom, ez 2008-as motor), abban azt írták, a Corsa 8100-nál nyít, az SP meg 8400-nál. Illetve 2500-ig nyitva van mindkettőn. Kibogozzuk a marhaságokat.
A kipufogó az rendes gyári Aprilia.4-6000 fordulatos dadogas euro norma, egy jumpert kell atvagni az cdi dobozban, interneten hamar megtalalod, ha nem, akkor szolj, atkuldom a leirast.
meglátom, jelzek. Ezek szerint a gyújtás dadogtatja be? De annyira bedadog, hogy nem is tudok tele gázzal átmenni a 4000-6000 fordulat tartományon, csak hörög dadog...
Volt egy random EFI lámpám is egy 1-2-3-4 leforgatás után. Semmi nem változott, csak világított következő indításig. Valamint nem megy a vízhőfokjelző.Egy Lagunával követtek haverék, ahol a motor 147-et írt, ott a Laguna 142-t, a Waze meg 137-et.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148918 üzenetére
Efi lampa alatt mit ertesz?
Tehat 2005 utan is volt palyaverzio belole corsa neven? Sose hallottam rola, van rola vmi link?
Nezd meg a feliratot a power dobozon, hatul a segedvazon van. Ha 7800, akkor ez 11KW verzio. Corsaban nem kellene euro norma miatti lyuknak sem lennie.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148920 üzenetére
[link]
Ebben a doksiban találtam.11 kW verzió volt, de annál biztosan több, emrt sokkal jobban megy, mint bármilyen 11 kW motor.
A vázon van egy 11 kW és egy 18 kW jelzés is, az alvázsszám plaketten. Nyílván derestricted
A leírás alapján a 11 kW verzióban nem is volt "Rave" Valve, és annak beszerelése illegális -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148921 üzenetére
Ahha, ez nekem is megvan, ebben sport pro-t ir, azaz SP-t.
De az az elozo szeriaban volt, 2006 elott, ugyanugy rotax 122 volt abban is. Viszont igy ertem, euro3 al nem is lehet benne rave, akkor 2006 tol felfele nincs SP se.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148920 üzenetére
EFI lemaradt.
Hazafelé, már ilyen 100 km után egy kanyar után egyestől kezdve leforgattam minden fokozatot, és van egy olyan hibalámpa, hogy EFI, az bekapcsolt, meg az általános hibajelző piros háromszög is. Gyújtás fel/le után eltűnt. A motor viselkedésében semmi mást nem lehetett észrevenni
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148923 üzenetére
Ez nem az olajszint lampa?
Mert ez karburatoros. Gondolom ezert az efi vmi teljesen mast kellene jelentsen. A karbijan van potmeter emlekeim szerint, de ennyi, ami az uzemanyagellatasban elektronikusan hibajelet tud csinalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148924 üzenetére
Nem hiszem, mert van külön Dzsinn lámpa piktogram is. Vagy a 2T olajra gondolsz? Megnézem, hogy a szenzor élhet-e még, de igazából a tartály tele van.
Viszont lehet, hogy a héten nem fogok tudni foglalkozni a motorral még.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148925 üzenetére
Dzsinn lampara. De akkor ez vmi mas.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
d@vee
őstag
válasz d@vee #147865 üzenetére
Nos most tudtam hazaugrani pár napra, végül benzin leengedés és új 100-as megoldotta a dolgokat.
A fordulatszám már rendesen beáll szivatóra, sőt, egy fél tank kijárás után másnap hidegen szivató nélkül is pöccre indult.
A benzin kb. jegestea színű volt, valami trutymó ki is vált az alján a vödörben amibe beleengedtem.
Sajna az nem megoldás, hogy kevés benzinnel rakom el, mert berozsdál a tankja, így mindegy mennyit áll, teletankkal áll.
Kicseréltem még a fékkart, az a tavalyi elcsúszás következtében letört, illetve megjött az új burkolat is az óracsoportra. Mondjuk azt fingom nincs hogy kell kicserélni, majd keresek tutorialtDe ez a kis nyűglődés (na meg amúgy is 2 évre terveztem ezzel a mocival) rávett, hogy nézzek új gép után.
Valami újabb 300ccm körülire gondoltam, arra az évi 25 szabadnapra amim van sajnos a karbis nyűg számomra.
Poén a köbön, hogy motoros boltban dolgozom, de nincs 250ccm feletti rendszámos járművünk, így saját helyről kiesik[ Szerkesztve ]
Ja
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Hamarosan érkezik a Philips legolcsóbb OLED tévéje
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Spórolós topik
- Mobil flották
- Witcher topik
- 67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Otthonfelújítási program (2024.)
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen