- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Windows 11
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #58690 üzenetére
Egyszerűbb lett volna annyit mondani, hogy ezekben a típusokban még nincs kipufogógáz visszavezetés. Csak nem tudom akkor hogyan teljesíti az euro3-at. Valamit nagyon jól kellett megoldaniuk a franciáknak, mert a korabeli motorok nagy része alkalmazza.
De legalább akkor nincs ami teleszórja szarral a szívótorkot, a kartergázon kívül, de jó olajjal volt hajtva így az meg minimális.A 95 és 98 lovas között mik a különbségek egyébként?
-
gergo5991
őstag
szerintetek használható még igy a hátsó fék? szerintem eléggé tárcsa csere gyanus a dolog
kép -
newwave0507
tag
Sziasztok Fórumtársak!
Segítségeteket, tanácsotokat szerrtném kérni. Sajnos elég kellemetlen gondom van az autómmal Clio 1.4 16V 98LE 2001évj. A problémám az vele, hogy a nap szinte bármely szakaszában kimegyek indítom elindul..., elmegyek vele a boltba.. bevásárolunk.. hát indulnánk haza..de semmi.. vagy 4x-5x kell huzamos ideig indítanom hogy elinduljon. A legnagyobb gondom az, hogy elviszem az autoszerelőhöz aki lekoccoltat, mert hogy idehozod itt indul, én mit csináljak vele szöveget kapom. A hiba nem állandó.., van mikor így járok van mikor nem. De a legtöbb alkalommal ez van, kimegyek pöcre indul, leállítom .. családdal egy ebéd.. mire mennék vissza nem indul.. csak teker. Tudom nem a legkomplexebb leírás, de nem tudom máshogy leírni, mert tényleg így van.
Köszi előre is.
Nw0507
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
gixxergabi
senior tag
válasz newwave0507 #58705 üzenetére
Én felső holtponti jeladóra tippelnék, de majd jönnek az okosabbak...
-
rob210
Topikgazda
válasz newwave0507 #58705 üzenetére
Vagy fhp, vagy nyomásszabályozó szelep.
Egyiket se nagy dolog kiszűrni cserélni.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Smith Ügynök #58699 üzenetére
Ilyenre 1.9 TDI, ha nem akarsz költeni rá.
-
konyi79
addikt
válasz Smith Ügynök #58699 üzenetére
Scenic II az egyik legrosszabb Renault az ezredforduló utánról, holtversenyben a Laguna II ph1-gyel. Az a 106 lovas dci az összes változat közül a legveszélyesebb. A km ugye lutri ami benne van, de ha nem a szomszédé volt, amin a szemed előtt cserélték a hajtókar csapágyat, azzal kellene kezdened.
Viszont attól még mindig egy Scenic II maradna. -
rob210
Topikgazda
válasz konyi79 #58712 üzenetére
Nincs azzal a kocsival semmi baj.
Karban kell tartani.
2 van az ismeretségi körben, 300e felett van mind a kettő.
Igaz költenek rá, ha kell.
De kopó alkatrészen kívül még semmi baj nem volt velük.
Se porlasztó, se nagynyomású, se semmi előre beharangozott pénztemető.
írom ezt úgy, hogy utálom a dieseleket.Renault power
-
#47205632
törölt tag
A rádió helyére berakható tartók közül bármi megfelel a kocsiba, ha 1 DIN-es? Mert a gyári az valami 7 rongy, azé na... Passatba való meg 3500-ért van és 1 DIN-es mindegyik. Mondjuk nem ér egy ezresnél többet az a műanyag szenny úgyhogy még erősen gondolkozom a vételen.
Nincs rádióm, mert utálom, ami volt benne azt eladtam, azért kellene valami hasznos tartórekesz oda. Sima takarófedél nem jó. -
konyi79
addikt
válasz rob210 #58713 üzenetére
Karban, csak nem mind1 mennyiből.
Szerintem nem kell bemutatni neked azokat a 106 lovasokat a frissítésig hányban könyökölt ki a hajtókar a gyenge minőségű csapágyak miatt. Amin még az sem segített, egy visszahívásban az alsó tartományban megfelezték a nyomatékát a motornak. Azokban kötelező kezdésnek a hajtókar csapágy csere, Igazából újkorában kellett volna a kesztyűtartóba mellékelni.
Ott az akkoriban divat fix 30k szervízciklus, aminél jobban nemigen pusztította semmi a dci-ket, és sajnos kevés embert lehetett meggyőzni, cserélgesse már feleannyinál..
A másik, az akkor frissen bevezetett teflon szimeringek miatt alig-alig van olajfolyás mentes abból a generációból.
Amire rájön a Megane II összes futóműbetegsége a toronycsapágyaktól a stabilszilentig, súlyosbítva a scenic nagyobb tömegével.
Ezeket jószándékkal senkinek nem ajánlanám. Kicsit hozzá kell rakni, ha nem fér bele a 3-as scenic ennél alig több a 3-as kombi, de a LagunaII-MeganeII-ScenicII nem.Nem azt mondom a csillagok együttállása esetén nem lehet vele elmenni sokat, de kerülendő.
ÉS boldog születésnapot így utólag!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz konyi79 #58718 üzenetére
Köszi.
Ezekkel egyet értek, ha nem értenék egyet azt jelentené, nem ismerem a II-es szériát, de a szervizciklus, és a hajtókar csapágy csere valóban odafigyelést és törődést igényel, na az ismerősi körben ez volt ami megtörtént mindig időben, persze kellett őket presszionálni, de hallgattak rám
Renault power
-
polonic
félisten
Egyébként a 3-as scenicről milyen tapasztalatok vannak?
És van már az 1.6 dci-ről elég tapasztalat? Ez egy újnak mondható motor, 2011-12-ben? jelent meg.
-
-
#32577792
törölt tag
válasz konyi79 #58712 üzenetére
Nekem az a Laguna II ph1 volt. 1.9dci. Normál turbós.
4 évesen vettem, 8 évet használtam. Gyári turbó, kuplung volt benne mikor eladtam, kereskedő vette meg, legnagyobb problémája egy próbaút után az volt, hogy kicsit jobbra húzott.
Egyszer álltam le vele generátor probléma miatt. Utána felújították és ment tovább.
Nyilván volt javítás benne, ahogy minden másban is. -
#32577792
törölt tag
válasz molnarpeter #58723 üzenetére
380e km
Mivel fiam fát fogott vele, az intercooler volt cserélve.
[ Szerkesztve ]
-
ilyenezalaci
tag
Sziasztok!
Ha esetleg megvan valakinek Megane 3-hoz a több száz oldalas szerelési könyv pdf-ben, és esetleg megküldené privátban, megköszönném. M2-höz volt és nagy hasznát vettem.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #32577792 #58711 üzenetére
Jah, köszi azóta kiderítettem már, úgy van, ahogy írod.
--------------
Más:
Valaki árulja már el, hogy ezt a redvacsövet milyen néven kell keresni? Cikkszám etc...
Mert már átböngésztem a fél internetet, de egyszerűen nem lelek rá.
Az ok amiért keresem, hogy az üzemanyagszűrőre, amire rámegy az a csatlakozó, na az eltört, ettől még fogja, meg rajta van, de minél előbb szeretném kicserélni, mondjuk a kép alapján, talán onnan a fenti légtelenítőtől le az aljáig, tehát a üzemanyagszűrőig, ha egyáltalán így lehet. Vagy csak csatlakozó csere kellene a cső végére, vagy hogy van ez? Hábazze már végig nyálaztam mindent (illetve ezek szerint nem), de nem lelek rá...Tehát a kép alapján gondoltam, hogy ez innen fentről indul, mert itt van a légtelenítőnél egy "kapcsolat" csatlakozás egészen le a szűrőig, az alsó kép meg maga a csatlakozót mutatja, ami nálam eltört, az egy videóból kivágott kép. Viszont azt nem tudom, hogy csak csatlakozót lehet-e cserélni, de annak is mi pontosan a neve? Akármi üzemanyaggal kapcsolatos szavakra egy webshop sem dob még csak hasonlót sem...
[ Szerkesztve ]
-
-
Gabesz87
veterán
Nem tudjátok, sacc per kb. mennyibe kerülhet mégane IV-be a csomagtartó gumiszonyeg? Hétfőn úgyis megerdeklodom, de hátha van itt, aki tudja. Mert ebayen szállítással együtt 10e körül van, de gyanitom, márka kereskedésben drágább ettől.
-
#47205632
törölt tag
Legjobban azt díjazza, mind a dízel mind a benzines, ha ilyenkor magas fordulatban van használva egy jó 100 Km-t. Nem feltétlen kell pálya. Viszont szigorúan nem a padlózás a lényeg, se a hirtelen gázrugdalás, ezt rontják el sokan. Padlónál dől be az anyag, ahogy akkor is ha rárúg háromnegyedre csak, nem a legoptimálisabb az égés, több a retek is aztán csodálkoznak hogy fekete hányásos a kipuff ugyanúgy. Persze lehet beiktatni ilyet is közben, de a nagy része az abból álljon, hogy követni kell a pedállal a fordulat emelkedést ésszel és háromnegyednél lehet váltani. Igazából ugyanúgy ahogy hétköznapokban is használja az ember, csak a magasabb tartományokban. Meg persze lehet tolni egy fokozattal visszább egy ideig stb. 90-es utakon negyedikbe tök oké. Anyámnak a 65 lovas 1.5 DCi-t szoktam járatni, mert ő nem megy többet 8 Km-nél egyszerre azt is alapjáraton.
Aztán egy-egy ilyen kör után megjön a turbó hangja is, mert addig kussba van. Az a baj, hogy kéthavonta csinálom de az kevés a szerencsétlennek. -
ferzoli
Ármester
Renault Laguna 3 kombihoz bontott bal hátsó ajtót hol érdemes keresni?
Parkolóban csúnyán letolatott valami zseni, persze nem hagyott ott semmit, úgyhogy most önerőből kell rendbe raknom. Karosszériás azt javasolta, hogy olcsóbb bontott színazonos ajtót keresni, mint kikalapálni és 3 elemet fényezni.
Erről van szó:
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz ferzoli #58738 üzenetére
Hívd, illetve próbáld meg őt A kép alapján van neki ajtója..
Egyébként, fú mit tudnék írni, de ezt be kellett volna jelenteni a rendőrségen, vagy megtetted?
Azért itt a másik köcsög autója is rendesen sérült, talán valahol egy kamera is látott valamit, nem pont az esetet, de egy sérült autót...etc..----------------
(#58737) rob210
Köszi, Robimester!
Ez a frankó program ilyet tudott csak kidobni, tehát a csati miatt az egész hóbelevancot meg kellene vennem potom 34 ezerért...[ Szerkesztve ]
-
ferzoli
Ármester
Elírtam, természetesen a jobb hátsóról van szó
Köszi srácok, próbálkozom a felvetett lehetőségeken.
Pécs kertvárosban történt, délben mentem haza, akkor vettem észre. Kamera nincs a környéken, bekapuztam több helyre, senki semmit nem látott.
Rendőrség mit tud kezdeni, huszadrangú dolog lenni nekik szerintem[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz ferzoli #58744 üzenetére
Egy próbát megér, legfeljebb kiküldik a bizonyíték hiányában lezárt szöveget. Festékmintát csak tudnak venni a kocsiról, a színből pedig már tudnak keresgetni+sérülés. Azért ez annyira nem CSI szintű dolog... Persze az ajtó értékétől is függ, az meg mindenkinek az egyéni ingerküszöbe, hogy elmegy-e a rendőrsége vagy inkább nem foglalkozik vele mert többet ér a nyugalma/ideje/kedve.
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Renault Clio 2 2001 (1.2 16V) műszerfalából mennyire bonyolult kivenni a kilométer óra csoportot? Sajnos egyik napról a másikra nem mutatja a sebességet, és a fordulatszámot, illetőleg a napi és az összkilométer számláló sem működik! Egy-két napja magától megjavult, de azóta megint előjött a probléma!
Motortérben a sebesség jeladót merre találom?A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz ferzoli #58744 üzenetére
Kamera nincs a környéken...
Nem az a lényeg, hogy ott a környéken van-e, hanem ilyenkor megnéznek többet kamerát is, és Kertvárosban is van elég sok kamera már. Veszteni nem vesztesz vele semmit, főleg, ha meg is találják azt a szemétládát.
Amikor nekem meghúzták, a sok káromkodás után már mentem a telefonért, annyira elborított a düh, hogy nem is láttam a szélvédőn a papírt, de hozzá teszem, én bekameráztam mindent és jól is látható, nyilván látta is és ezért várt ott a cetli. Különben lelépett volna a redvába az is...Az is furcsa, hogy ilyenkor senki nem lát, hall semmit. Ha van garázsa, most valahol "sunyítva" ott áll az autója, de az is lehet, hogy nincs.De hát ez a te döntésed, én feljelentenék az biztos és kérdezősködnék ott a helyszín körül..
Bár igaz, nekem ekkora károm nem volt. Vagyis volt, baráti alapon a németek helyrehozták, mert előtte náluk csináltattam a teljes kerámiát, így ezt "megúsztam" 50k valamennyiből, bár szinte majdnem az egészet ki tudtam polírozni, de mégis idegesített, hogy ott van, de csak az látta, ha közel hajolt és rámutattam, hogy ott van. A biztosító meg utalt 80 ezer valamennyit. Tehát az, hogy itt meg lett jegyezve, hogy többet kaptam a biztosítótól, mint kellett volna, kicsit erős, de ha még így is lett volna, ki f..szt érdekel, pont egy biztosítónak fogok majd pénzt ott hagyni, meg egy idiótának, aki nem tud vezetni. Nem beszélve róla, ha lefényeztetem máris köhöghettek volna jóval többet, mint a számla nélküli kiutalásukkal...
-
#47205632
törölt tag
Nem találtam a szerelési könyvben ilyen részt. Szóval valaki meg tudja mondani melyikek a váltóolaj leeresztő és szintező csavarok? Kell új csavar utána vagy tömítőpaszta elég a régire?
És hűtőfolyadékot hogy érdemes lecserélni, hol bontsuk, mennyi folyik ki belőle?
Ilyen pitiánerségekkel csak végső esetben vinném szerelőhöz, meg amúgy sem bízom bennük hogy az kerül bele ami kéne vagy kifolyatja-e rendesen stb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Politika
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Xbox Series X|S
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Projektor topic
- További aktív témák...