- Facebook és Messenger
- F-Secure termékek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Outlook topic
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Windows 11
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz sesomaru1989 #74950 üzenetére
szelepfedél tömítésnél szivárgó olaj?
-
#89309696
törölt tag
válasz sesomaru1989 #74950 üzenetére
A gyertya vége volt olajos ami a motorban van vagy a trafót mikor kihúztad az állt az olajban kívül?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz sesomaru1989 #74954 üzenetére
Jah, hogy motoron belül? Hideg motornál ne nézd a gyertyák, az nem mutat jó képet, ha megtakarítod, akkor menj vele párszáz kilométert és utána vedd ki! Olajos nem nagyon lehet, ahhoz aktív gyújtáskimaradásnak is kell lenni, ha eszi az olajat és azt is égeti el, akkor fekete, kormos lesz a gyertyára lerakódott szmötyi, de mikor hideg a motor és esetleg a szívató is megy, akkor tud rá nedvesebb cucc is lerakódni, vagy ha a befecskendezéssel gondok vannak, de az a hangján is hallana....
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz diablo1984 #74955 üzenetére
Szia,
De csak a kettes hengernel? Honnan a fenebol jon az olaj, hogy a trafo vege is alt az olajba?
Az alapjarat jo, a gazrakcio jo, fustot nem ereszt.
Amit eszrevettem h lomhabb lett, nem ugy huz ahigy kellene. Azert tartok attol h valami extremebb gyurukopas...Egy reggel nem akart indulni, ott alapjarat is elment, le is akart fulladni. Aztan hagytam 5 percet es minden ok volt..
-
zeon.hu
nagyúr
Jobb első ablakot csak ritkán lehet lehúzni.
Olyankor viszont magától elindul felfelé, de csak szakaszosan, 2-5 mm-t ugrálva.
Mi lehet a gond?
(Grand Scenic, 2005)#?*@&!
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #74958 üzenetére
Inkább ne, lehet, hogy már a szétesés előtti állapotban van, jobb lenne, ha megnézné a mechanikát!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
eTrade
tag
Renault Clio lett Magyarország Autója 2020 [link]
[ Szerkesztve ]
-
zeon.hu
nagyúr
-
rob210
Topikgazda
Na urak, tippeket várok.
Autó 1.4 2001 grandtour megane.
Jobbra kanyarodáskor, gázadásra, daráló hang. A csapágy rendben a féltengely csukló rendben. Ötlet nullaRenault power
-
mycso
Topikgazda
Volt most egy hetem, meg párszáz km, mindenféle körülmények között, megane4 1.33@140-el. (intens)
- az ülőlap rövid, az ülés szűkös, viszont az oldaltartás jó
- a sokak által említett zörgéseket én nem tapasztaltam, jól egyben van, a hangszigetelés is jó
- a középkonzol, kemény műanyagból lévő "díszítő" eleme szétQrja a jobb térdem
- a kilátás az autóból, borzalmas. Valahogy túl kicsik az ablakok, az első szélvédő meg túlságosan meg van döntve. Viszont ettől belül picit olyan tank (biztonság) érzésem van.
- ez az érintős r-link, valami borzalom (a kezelése), amúgy jól szól, jól működik
- a váltó nagyon pontos, tetszik
- viszont a motor - váltó hangolása borzasztó, nagy fordulat esések és rossz tartományba
- akkora turbólyuk van alul, hogy elképesztő (az 1.5dci 1000x jobban autózható)
- a kormány túl szervózott, nagyon mű, nem sikerült hozzászoknom, olyan mintha a kormány és a kerekek között nem lenne fizikai kapcsolat. Nagyon mű.
- futómű, elsőre jónak tűnt, sokkal kényelmesebb a lagunától, ám mégis elég feszes. Viszont forszírozva előjön egy olyan jelenség (ebben a kormánymű is ludas), hogy egyszerűen leesik az ívről az eleje, a hátulja is hajlamosabb arrébb mászni. Szürreális élmény. (225/40R18)Most így összességében azt mondom, hogy nem vagyok oda érte.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
válasz CactuS #74974 üzenetére
Elsőre én is arra gondoltam, hogy fellazult a pótkerék...
A kulcs a kereket rögzítő műanyag betétbe van bepattintva. Most a kereket a teknőből átraktam felülre a csomitartóba.
Valami ilyesmi a tartó:
[link]A kipufogót megrángattam, nem hallom, a kocsi hátulját lenyomogattam, szintén nem hallom...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
MM
őstag
válasz rob210 #74977 üzenetére
M3-ba (sima + FL) összesen ~300e KM-t raktam, most M4-el 100e körül járok.
Ha szervíz szempontból írtad ami írtál, az természetesen más tészta, de használat szempontjából (futómű, zajszigetelés, beltér minőség, ergonómia, kinézet) szerintem torony magasan az M4 vezet az M3 előtt. Igaz, hogy ez Intense, kisebb felszereltségűt nem próbáltam.
A motor az 1.5 dCi volt mindben, de abból is a mostani a legjobb nálam, igaz, egyik sem a legerősebb verzió volt. Mondhatni az első öt év kivételével végig követtem a motor fejlődését! Ha már szóba került:
M2 sedan 1,5 dCi 86 Le 5 seb (2008 FL): ment mint a golyó...
M3 5 ajtó 1,5 dCi 90 Le 5 seb (2011): a gépészek először azt hitték, elromlott a turbo, annyira pocsékul ment... De aztán kiderült, hogy mind ilyen, valmi EuroX update lehetett akkoriban.
M3 5 ajtó 1,5 dCi 95 Le 6 seb (2014 FL): ment mint a golyó, és ez már sokkal alacsonyabb fordulatról húzott, mint az előzőek, 130-nál hatosban jóval kevesebbet is pörgött -> sokkal rugalmasabbnak érződött a motor.
M4 kombi 1,5 dCi 110 Le 6 seb (2017): Ez kb úgy megy, mint az előző 100 km/h-ig, fölötte érezni a plusz kraftot főleg, autópályán hatosban gyorsításnál pl... Szernecsére ez még nem az AdBlue-s változat.Ezekbe így kb. 600e Km-t raktam, mindig figyeltem a turbo visszahűtésre pályán megállásnál, ...stb, soha egyikkel sem volt gond. (olajcsere/szervízek 30k Km-ként... de ez sok pálya mellett mindig éven belül volt) Az új 115 Le AdBlue-sok közül most is több M4 vár a szervízben AdBlue tartály cserére, de nincs belőle elég.
Kadjart második autónak használunk itthon a Tce 140-el, és a nagyobb / nehezebb kasztni ellenére úgy érzem, jobban megy mint a 110-es dCi. Kanyar vadászatra jobb az M4, de egyébként a magas üléspozíció és a komfortosabb rugózás megvett engem is kilóra, még egy 160 Le automatát el tudnék képzelni a következő 3 évre, csak essünk túl ezen a vírus helyzeten előbb...
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
[link]
Beszarás mit el mernek kérni a Kangookért, olyan árak vannak. -
#89309696
törölt tag
Az hagyján, hogy ez le van rongyolva és annyiét hirdetik, mint egy Megane közepesen jó állapotban. A normális Kangook árából két normális Megane jön ki, annyira fent vannak.
Clio csak másfélszer drágább. Érdekes egy árazása van a piacnak, de ez nem csak autóknál van így.
Megane, Thalia reális.A másik mikor ezeket normál állapotúnak jelölik. Ezeknél ha valaminek autó alakja van és berreg, gurul akkor az már normál állapot, a fenti Kangoo is annak van jelölve.
[ Szerkesztve ]
-
Hego
tag
- az ülőlap rövid, az ülés szűkös, viszont az oldaltartás jó
nem tudom milyen magas és széles vagy, de nekem kurvakényelmes az ülés. kormányt is minden irányban lehet állítani úgyhogy nekem teljesen jó.
- a sokak által említett zörgéseket én nem tapasztaltam, jól egyben van, a hangszigetelés is jó
ezzel egyetértek
- a középkonzol, kemény műanyagból lévő "díszítő" eleme szétQrja a jobb térdem
ezzel meg ismét nem
- a kilátás az autóból, borzalmas. Valahogy túl kicsik az ablakok, az első szélvédő meg
túlságosan meg van döntve. Viszont ettől belül picit olyan tank (biztonság) érzésem van.
Igen, meg van döntve a szélvédő, de szerintem ez kilátásnál nem zavaró, csak beszállásnál. volt már aki beverte a fejét
- ez az érintős r-link, valami borzalom (a kezelése), amúgy jól szól, jól működik
egy hét alatt meg lehet szokni
- a váltó nagyon pontos, tetszik- viszont a motor - váltó hangolása borzasztó, nagy fordulat esések és rossz tartományba
- akkora turbólyuk van alul, hogy elképesztő (az 1.5dci 1000x jobban autózható)
Nekem 1.6 szívó van, motor váltó teljesen más, nem túl hamar váltottál fel? akkor amikor a nyilak jelezték? Nekem is kéri már 1900 körül hogy váltsak el, olyankor leesik a fordulat 1500 körülre, ott meg nem megy... Úgyhogy én 2500-nál szoktam elváltani..
- a kormány túl szervózott, nagyon mű, nem sikerült hozzászoknom, olyan mintha a kormány és a kerekek között nem lenne fizikai kapcsolat. Nagyon mű.
Talán, de van nála rosszabb is. Céges Focus(legújabb) mondjuk jobb volt ilyen szempontból
- futómű, elsőre jónak tűnt, sokkal kényelmesebb a lagunától, ám mégis elég feszes. Viszont forszírozva előjön egy olyan jelenség (ebben a kormánymű is ludas), hogy egyszerűen leesik az ívről az eleje, a hátulja is hajlamosabb arrébb mászni. Szürreális élmény. (225/40R18)
Igen, futómű nem sportolásra valói5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Hego
tag
válasz rob210 #74977 üzenetére
Nekem 4-es Megane van, de rendszeresen ülök 3-asban is.. Gondolom valami alapfelszereltségűt próbáltál, mert szerintem sokkal jobb a 4-es. Én nem akartam Megane-t venni, furának tartottam elöl hátul a lámpákat(a lámpa túlnyúlásait), de beleültem egy Intensbe és egyből megtetszett..
[ Szerkesztve ]
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
#89309696
törölt tag
Azt hiszem visszaállok a 95-ös benzinre... Az olajat már kicseréltem, de ha nem cseréltem volna akkor most az is elmaradna.
Fogunk még sírni bőven. -
Jaded
senior tag
Én ilyenkor azt szoktam mondani, hogy "tulajdonképpen ez egy M2, csak más kaszni elemek vannak rajta" Gondolom a FL jobb lesz. Én már kezdem elengedni ezeket a dolgokat, eddig sem tudtam volna hirtelen autót cserélni, a mostani helyzetben meg pláne nem..
Egyébként 20 fok körül ideális neki, akkor nem recseg-ropog, és az úttartása is sokat javul 16-os kerékkel ugyanazt tapasztalom amit te, tehát akkor a futómű ennyit tud.Renault Megane IV Limited
-
#89309696
törölt tag
Hát ezek a Valeo ablaktörlő lapátok nem valami acélosak. Compact asszem, szóval a full alap verziói. A pötyörgő esőt ugyanúgy maszatokra keni, mint a régiek. Ez is csak akkor töröl szépen, ha rendesen esik az eső, a szitálást elkeni. Pedig lemostam az ablakot, lapátot, tiszta volt minden. Na mindegy, ez van, ezt kell szeretni...
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Reg jartam erre. :)
Havernak kerestunk dolgozos autot, amiben a burkolos cuccait tudja vinni, esetleg nemi alapanyag is belefer alkalomadtan.
Vegul arra jutott, hogy egy Kangoo kell neki, sogor Renault szervizben dolgozik (mondjuk ezt mind tudjuk, hogy nem feltetlen elony ), tetszik neki es en is elegge mondtam, hogy azert az az 1,5 dCi nem egy olyan rossz valasztas. :)
Vegul talaltunk egy ALD-tol kifutott, vegig szervizkonyves autot, a Borsodinal volt reklamanyagszallito, fullba matricazva.
Nagyon szep allapotban van, megkaptuk a teljes tortenetet, a kasztni hibatlan, a matricak megvedtek a karcoktol, kavicsoktol, egyebkent is minden elem gyari, nem volt torve, fenyezve.
2013-as, 216 ezer km, 180nal teljes vezerles csere, vizpumpaval, hosszbordassal egyutt.
Kb. fapad deluxe, klima, elektromos ablak, de neki eleg. :)
Bosch rendszeru 1,5 dCi 75 loerovel, tehat nincs DMF es amennyire tudom fix geos a turbo.
Hazafele minden oke volt vele, szepen megy, indul, megall, at lett nezve alaposan. :)[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #74998 üzenetére
A VW a Zisten!
Nem baj, hogy a 3-as Golf és Vento szintű elavult szarok kerülnek annyiba, mint egy M1 ph2 és összehasonlíthatatlan a két kocsi, de a VW az VW b+. Arra fröcsögnek a lányok, pirosodnak az arcok, párásodik a levegő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő