-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
válasz Mezga Aladár #85400 üzenetére
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
Kornelius07
csendes tag
Sziasztok!
Már reg jártam erre...
Tudom, ritka, de van valakinek tapasztalata V9X kódú 3.0 dci-vel es a hozzá tartozó automatával?
Esetemben egy 2012-es Latitude lenne az alany, amivel szemezek.
Robi, lebeszélsz róla, vagy tamogatsz egy 'dinoszaurusz utókornak megmentésében'? -
rob210
Topikgazda
válasz Kornelius07 #85404 üzenetére
Az az autó 2.0 dci 6 sebességes automatával jó.
A 3.0 v6 dci sajnos nem gyó.
Nagyon sokat eszik, az automata váltója pedig lassú és idióta.
A motor erős visz mindent kárpótol a hangja, és ereje, nyomatéka, de ha egyszer szar a ráakasztott váltó....
Én kihagynám a helyedben.Renault power
-
Kornelius07
csendes tag
-
Atesz08
tag
sziasztok ! megane 1,6 16V (2001) otthon szeretnék hibakód kiolvasást és törlést végezni. ami jelen esetben érdekel, az a klíma. van esetleg valakinek az ELM327 -es kiolvasója ? alkalmas erre ?
-
lsebestyen
addikt
válasz Mezga Aladár #85397 üzenetére
-
Mezga Aladár
veterán
válasz lsebestyen #85412 üzenetére
Ez olyan mint a gyári textilcső?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
lsebestyen
addikt
válasz Mezga Aladár #85413 üzenetére
Sajnos ahhoz sosem volt szerencsém. De biztosan nem olyan, mert elég merev, küzdős volt rávarázsolni és így is elég kontár.
-
erx470
csendes tag
-
Bicskás
tag
Sziasztok, szükségem lenne a kocsimhoz egy fűtőzsalu állító motorra, illetve a képen látható alkatrésznek az ellendarabjára. ( Ez egy rossz fűtőmotor amivel a szürke műanyag alkatrész le van fényképezve, csak azért fényképeztem le így, hogy láthassátok, hogy hova csatlakozik rá, ha jól emlékszem a másik alkatrész a fűtőboxban van benne amihez ez hozzácsatlakozik , egy hibás beszerzés eredménye, ha valakinek ilyen három kábeles VALEO fűtőzsalu motor kell, hajlandó vagyok megválni tőle, nekem csak porfogó, mert inkompetens volt a szerelő és rossz alkatrészt vett. )
Olyan fűtőzsalu motor kell mint amilyen a murvás képen szerepel.
Én azt sem bánom, ha postázni kell, de Kaposvár és környéke vagy Siófok és környéke preferált.
( Ha valaki SIófokon vagy Kaposváron ismer megbízható munkát végző autóvillamossági szakértőt, akkor szívesen elfogadok egy két kontaktot. )
Köszönöm a figyelmet és az esetleges segítséget.
Tisztelettel: Bicskás -
Josi
aktív tag
Rob210!
Írtam privibe.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
erx470
csendes tag
válasz rob210 #85421 üzenetére
Köszi, még átgondolom melyik lesz, mondjuk gyári Renault volt benne, és a bontott is gyári ( ami most benne van és jó). Ha jól számolom a szerelő is hasonló áron cserél és tanít, mint Te ( csak kíváncsi voltam a m.díjra kb.). Nagyon szépen köszönöm a segítséged .
[ Szerkesztve ]
-
domper2015
senior tag
Visszatért az 1.5 dci nyavalya.
Autópályán hol 5,2-t eszik, hol 7,2-t tempomat 132 km/h sík úton.
Mi a franc(ia) baja lehet?
Új csúcsok, új Map szenzor...[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz domper2015 #85423 üzenetére
Hát ez fura...
Nekem olyan szokott lenni, hogy néha rövid időkre némileg többet fogyaszt.
Pl. a megszokott úton, már bemelegedett motorral, fix sebességgel, ahol 4,0-ákat szokott írni a fedcomp, van, hogy máskor meg pl. 4,8-5-öt ír. Tempomat ugyanoda állítva. Semmivel sem tudtam eddig összefüggésbe hozni. A hőmérsékletre, vagy esetleg szélre gondoltam korábban, de nem...
Mástól is hallottam ilyet 1.6dCi-nél is.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz domper2015 #85423 üzenetére
Nem akartam elkárogni a dolgot , de sejtettem , hogy ezzel a hibával vissza fogsz jönni.
Nagynyomású és légtömegmérőt kéne nézni menet közben!Renault power
-
domper2015
senior tag
válasz rob210 #85425 üzenetére
A rövid távokon van regerációs folyamat az o.k..
Volt szél, de nem jelentős.
Ismertek olyat aki képes a diagnosztikára menetközben ( Debrecen ideális lenne, de elviszem oda ahol értenek hozzá )?
Hangosabb is motor és erőtlenebb érzem, mellette hallatszik valami idegen hang ütemesen alapjáraton.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz domper2015 #85426 üzenetére
Megnövekedett fogyasztás, hangosabb motor, erőtlen járás. Ezek egyik sem jó előjel.
Vagy rosszul szerelték be a porlasztókat és talptömítést kell cserélni, ez lenne a számodra a legolcsóbb, legjobb, vagy a nagynyomásúd megadta magát.
Debrecen számomra ismeretlen terep, nem tudok senkit ott.Renault power
-
CriticalHit
őstag
válasz CriticalHit #85391 üzenetére
1:Akkor bármelyik jó?
2:A vezérléscserénél levették-e a fenéktakarót?Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
Xantomas
őstag
Na ki hagyta el a pótkulcsot is a kocsihoz?
A szar kínai kulcskártyát anno szétbontottam, amit feltanítottam, kellett róla a chip, az új meg még szűzen várja a feltanítást, vagy klónozást.Szerencsére megtalálták és már nálam van, de most jött el a pillanat, hogy három kulcs kell és az egyik megy rokonhoz, megörzésre.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
erx470
csendes tag
válasz rob210 #85421 üzenetére
Még mindig ezzel a fojtószelep anomálián megy a szenvedés: Az biztos, hogy már nem fullad le, mint korábban már írtam. De elvileg az nem jó, a szerelőm szerint se, hogy olykor 500rpm-hez esik le a fordulat ( ez is csak félig meleg motornál van olykor, itt korábban az eredeti fojtószeleppel lefulladt).
A fojtószelep tanítása univerzális géppel történt, lehet tálán így nem olyan értékekeket kapott (és ezért van ez az alacsony fordulat néha). Most gyári Renault géppel lesz egy tanítás. Aztán tesztelem így milyen.Amúgy az az utángyártott spanyol WRC márkájú mennyire megbízható, mondjuk egy gyárihoz képest?
[ Szerkesztve ]
-
Salex1
senior tag
[kép] valaki tudja ez a hiba mit jelent? A könyvben nem sok van, csak hogy óvatosan használjam és forduljak a szervizhez.
-
vass1024
tag
Sziasztok!
Már korábban írtam hogy sikerült venni egy Renault Megane 3 1.6 Benzin 110LE csapott hátú autót.
Téli gumit már vettem rá 195/65 R15, de most szeretnék rá venni nyári gumit is és nem találok pontos információt, hogy mekkora gumi való rá gyárilag, 15 colos felnire
Amúgy érdemes egyel szélesebb gumit venni?
Köszi a válaszokatAz emberi agy a világ leggyorsabb számítógépe.
-
vass1024
tag
válasz lsebestyen #85438 üzenetére
Gyári Renault 6.5 J15H2H ET43 lemezfelni van hozzá télire, ilyet szeretnék nyárra is.
Amit linkeltél oldalon 15 colos felnire ír: 195/65R15 és 205/65R15 is. A kisebbik lenne a téli a nagyobbik a nyári méret? Te hogy vennéd?Az emberi agy a világ leggyorsabb számítógépe.
-
lsebestyen
addikt
válasz vass1024 #85439 üzenetére
Én az olcsóbbat. Ha nem vezetsz extrém sportosan szerintem nem számít, jó a 195/65 R15 is, egy teljes szettre több mint 30k a diffi árban egy Conti gumira. Én akkor már inkább vennék 16"-os felnit és azt gumiznám fel. 205/55 R16 népszerűbb méret, olcsóbb is, mint a 205/65 R15.
[ Szerkesztve ]
-
vmk
tag
Sziasztok,
Erről a Lagunáról mi a véleményetek?
A ceglédi Renault szervízzel közös kereskedésben eladó. Itt lenne átvizsgáltatva is. -
erx470
csendes tag
válasz erx470 #85434 üzenetére
Újabb fejlemény: ma este jövök haza, előtte lerakom a kocsit egy 1.5 órára, mert beugrottam egy ismerőshöz. És a testelésre kapott fojtószeleppel szinte ugyanaz indításkor, 500rpm-re leesik a fordulat és lefullad, 2. -ra indult (így kezdte az eredeti is). Ezzel a test fojtószeleppel elmentem kb. 300-400km-t mire ez így kijött ( elsőre jónak tünt, aztán ejti 500rpm-re,most meg lefullad szintén félig meleg motornál). Nekem így az esik le, hogy nem a fojtószelep a rossz. Lehet a FHP? Vagy akkor most mi a rossz?
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
Már a képekből is átjön valami lelakottság érzés, legalábbis nekem egészen biztosan. Szerintem egy bontószökevény...
A szerviznek az lesz az érdeke, hogy eladja neked az autót, így az ottani átvizsgálás nem releváns. Mindenképpen független átvizsgáló embert vigyél magaddal, ha szeretnéd megnézni.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
erx470
csendes tag
válasz rob210 #85445 üzenetére
Akkor lehet, hogy 300-400 km alatt behalt ez a bontott, testelésre kapott fojtószelep is ami bele lett rakva .
Már nagyon ott tartok, akkor megkapja ezt az új WRC fojtószelepet [link] meg ezt az új FHP jeladót [link] is, csak legyen jó.
Meg le van tudva, hogy ezek is már cserélve lettek. Ja azt nem is írtam, hogy vezérlés/okoskerék cserénél, ami meg lett mostanában ejtve és a szervizkönyv szerint 1.5-2 éve cserélték /csak a vezérlést/, azt mondta rá a szerelő, hogy bizony ezt 1.5-2 éve sem, tuti nem cserélték , ennyit a nagy márkaszervizekről . -
vass1024
tag
válasz lsebestyen #85440 üzenetére
köszi a válaszokat, akkor valszeg 195/65 R15 lesz a nyári is
Az emberi agy a világ leggyorsabb számítógépe.
-
Predator2
addikt
Helló
Clio 2 - ről az ablaktörlőket hogyan lehet levenni?
Eléggé megvan kopva rajta a festés, gondoltam újrafestem. Nem mertem feszegetni.Thx
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
vmk
tag
válasz Freiherr #85442 üzenetére
Itt annyiért csinálnak egy átvizsgálást, amennyiért máshol csak hibakódot olvasnak. Ez teljesen elég is lesz, mert azt kell látnom a saját szememmel, hogy nem rohad, illetve, hogy van-e valami hiba (gyári géppel kiolvasva). A többit a szerelőm már látta.
Szilikon nincs rajta szerencsére, félrevezetőek a képek.
750-ért gondolom senki nem vár csodát... Nem is ez volt a kérdés, hogy ez egy megkímélt orvos házaspár autója lehetett-e.
Kössz a semmit végülis.Kubanitos: párszor már szembe jött ez a hirdetés a listámban és pontosan ugyan ezt éreztem. Lelakottság érzést keltett. Odamentem a kereskedésbe egy másik autót megnézni és akkor tűnt fel, hogy élőben teljesen korrekt. Össz-vissz egy kicsi meghúzás van elöl és egy minimális hátul, semmi más kívül. Igen, az ülés ki van égetve (talán innen ered az érzés), de belül egyáltalán nem büdös és nem gatya. (Épp múlt héten szaladtam olyan A4-be amiben majd meg fulladtam olyan bagó szaga volt) Kicsit meg van kopva a softtouch, de az orvosolható. A motorján semmi olajfolyás nincs.
Van pár apróság ami biztosan cserére vagy javításra szorul, de ha nem rohad, akkor ilyen árkategóriánál ezt nem bánnám.Az érdekelt volna, hogy összeségében ez a faceliftes Laguna milyen konstrukció, esetleg van-e típushiba, amire figyelni kell?
Illetve ez az erősebb 1.9 dci mennyire megbízható?
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen