- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 10
- Hálózati / IP kamera
- Bittorrent topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- VPN topic
- Synology NAS
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
Cegléd +1.
Sokkal segítőkészebbek és a megoldásban is rugalmasabbak. Kecskeméten engem csak le akartak rántani, illetve az assisstance szolgáltatásnál se akartak segíteni a csere autóval. -
johnny576
csendes tag
Sziasztok!
Valószínűleg nem tették vissza a szervizben a motor alatti takaró műanyagot. Persze tagadják, de máshol nem járt az autó és én sem szedtem le, ha meg menet közben leesett volna, nyilván feltűnt volna...
Szerintetek hol tudnék venni másikat? Hol érdemes utánakérdezni?
(2001 FL Megane, 1,6 16V, 5 ajtós)
-
Predator2
addikt
Helló
Szeretném egy kicsit rendbe rakni a Cliom külsejét.
Színezetlen matt fekete a visszapillantóm. Annak úgy tudom le lehet venni a hátlapját, azt szerintetek lehet fényeztetni? (TEB65 színkód)
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz LamerGyuri #85706 üzenetére
Hmmm, pedig majdnem nekiálltam a hátlapot feszegetni, nincs valahol egy leírás/videó, hogy hogyan is kell szétszedni? Elektromos mindkettő.
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #85707 üzenetére
Kell két lapos műanyag lap, (petentkiszedő, műanyag spakli, torta krém spatula) a tükörlapot felső állásába állítod, tehát adig tekered föl a joy-al amíg alul befér a "feszítő szerszám"
Majd befelé tekered, alul és oldalt berakod a két szerszámot és egy határozott mozdulattal kipattintod a lapot. Ezután már látni fogod a körmökat lapos csavarhúzóval kinyomod őket és no problem.
A tükörlap alá ha nem fűtött tegyél egy plédet ha leesne ne törjön össze.
Én tapadókoronggal szoktam kivenni, de gondolom az nincs otthon neked.Renault power
-
erx470
csendes tag
-
Gabady
aktív tag
Sziasztok!
Tegnapi nap folyamán párom autójába olajat cseréltem. Sajnos előttem az olajat cserélő erős emberek szétk*rták a menetet és kénytelen voltam teflon szallaggal összerakni. Melyik javítási megoldás a leghatékonyabb ? Teknő csere, vagy M17-re javító készlettel felnagyobbítás + csavar ? Ha javítunk megoldható, hogy a helyén maradjon a teknő, vagy mindenképp javasolt annak levétele ? Úgy gondoltam hogy a menetfúrás után többször átöblíteném olajjal a teknőt, a nívó pálca helyéről betöltve, hogy az esetleges forgácsdarabokat kimossam.
Várom az építő jellegű ötleteket!M2, 1.6 16V (K4M)
Ui. Ahogy nézem a váltó leszedése nélkül levehető a teknő és a bárdi árul hozzá tömítést is. Ezek nem pasztázva vannak ?
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék Tőletek.
Van egy 2003-as bocim, 1.6, K4M760, Berline.Kerregett az okoskerék indításkor.
Jó úgy is vezérlés csere aktuális.
Kicseréltettem a komplett szíjhajtást, vizpumpával, feszítőkkel. Olajcsere meg szűrők.
és persze az okoskerék.A baj csak annyi, hogy ez a kerregés indításkor megmaradt.
Talán rosszabb is lett? (bár ezt nem jelenteném ki)Tanácstalan vagyok. A szerelő azt mondja "Nem tudom mi lehet".
Olvasgattam, másik fórumban is segítettek már.
Szolenoid szelep?
Cseréltem két napja. Bíztam bent, hogy megoldja, de sajna nem.
Kerreg továbbra is.Még esetleg másik oldalt a vezérműtengely jeladóra gondolok.
Vagy mi van ha a szerelő rossz olajat tett bele és nem 5W40-et.Tudnátok valami tippet, segítséget mit csináljak?
Mi lehet még?
Vagy valakivel volt már esetleg ilyesmi?Köszi előre is!
Dave -
erx470
csendes tag
válasz rob210 #85714 üzenetére
Az én matekom, megérzésem az FHP hiba. Azt nem nézte a kuyta se, tisztítva se volt és az is lehet hibás. Kaptam egy tippet: fújam le mikor tapasztalom a hibát az FHP-t akár féktisztitóval, hogy visszahüljön. Eddig 2x segített: 500-600 közeli volt a fordulat inditásnál és nem fulladt le, indult. Ezért gondolok az FHP-ra (de lehet csak véletlen). Meg, ha megnézzük ami benne van [link] Continental (meg talán Cseh gyártás) márkajú számokat nem látok (nem kivehető a képeken), max ha kiveszem, de ha meg nézed a képet a mostaninak a csatija is érdekes (kör alakúnak kell lennie). Viszem diagra, 2 hét múlva van időpont, csak gondoltam kicserélem magam a FHP-t hátha jó lesz. Elrontani csak nem tudom jobban (idegesítő így használni a kocsit).
[ Szerkesztve ]
-
Zol01
tag
Olajat szeretnék cserélni, a kereső alapján találtam is szettet viszont a leírás alapján k9k6 és k9k8 motorkódúhoz való.
Az autó 2009 Renault Megane grandtour 1.5 dci, viszont k9k7 motorkódú. Esetleg másik szett után kell néznem?Még egy kérdés, a váltó olajról nem találtam semmit, tudnátok ebben segíteni?
Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz lsebestyen #85717 üzenetére
Közben utána jártam.
5W30 ment bele.Amúgy az 5W40et a rönó szakszervízben mondták.
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #85715 üzenetére
Cseréld ki a teknőt, nem olcsó mulatság, de az a megoldás.
Sok ilyen túlméretezéssel találkoztam már és egyik se volt tökéletes megoldás.
Volt ahol elrepedt a teknő, volt ahol frde lett a menet és volt ahol a sorját (amit kérdeztél) benne hagyták és vitt mindent. Konkrétan motor generál lett belőle.
Egyszóval teknő le elhajít, fel az új.
Kell új tömítés és két helyen gyárilag pasztázva van ott neked is meg kell kenni.
(váltó illesztésnél.)
1.5 -2 órás munka, kis nyomatékkulcs legyen, mert egyforma 13Nm kell lehúzni!Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #85716 üzenetére
Ha kerreg az azt jelenti rossz a retesz azaz hibás az okoskerék.
Honnan szerezted be?
A régi okoskerék le lett ellenőrizve?
Az új le lett ellenőrizve beépítés előtt?
Olajjáratok tiszták?
Szolenoid ellenőrizve kap áramot?
Ezeket mind mind végig kell zongorázni.
Ha mázlid van csak a szolenoid csatija vagy kábele érett el.Olajból 5w30, legyen.
Renault power
-
erx470
csendes tag
válasz Reaper04 #85720 üzenetére
Nekem is az 5W40-et mondták annó K4M 838-hoz Renault szervizesek, nem értem miért. Mikor Renault Szerelők, ill. itt is a topicban Elf EVOLUTION 900 SXR 5W30 ajánl Mindenki a benzines okoskerekesekhez. Sajnos szervizes és Szerelő között van különbség magam is tapasztalom.
én itt vettem az olajat : [link]
-
rsf
senior tag
Sziasztok.
Aktuális a vezérlés csere a kocsimban. (2005, 1.5 dci Megane 3)
Milyen szettet ajánlotok?
Előre is köszi.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #85721 üzenetére
Váltót akkor nem kell bántani hozzá ? Illetve a főtengelyszimmeringeket ? Új teknő, vagy bontott ?
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
Illetve egy ilyen tömítőpaszta megteszi ?
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Reaper04
aktív tag
válasz rob210 #85722 üzenetére
Szia!
K0v@cs Auto-tól. Régi nálam van, nem hiszem, hogy foglalkozott vele a szerelő.
Szét tudom szedni, mit keressek rajta?
Újat le ellenőrizte-e... fuh, jó kérdés.
Valszeg úgyis rendelnem kell egy másikat bele, ha megérkezik az új, mit kell rajta ellenőriznem/ vagy a szerelőnek?Olajjáratok, szerintem ezt sem nézte meg. Bár nem tudom. Hogy kellene ezt amúgy?
Szolenoid csatiját néztem, hogy mintha kicsit olajos lenne. Letisztítottam. Nem változott. Délután veszek féktisztítót, azzal is megpróbálom.
Kimérni ki tudom amúgy? Van itthon multiméterem, azzal lehetséges? Mit kellene mérnem? (12v?)A csatit is ki tudnám cserélni, van ennek valami neve, típusa, száma?
Köszönöm!
erx470:
pedig, ha azt nézzük mennyien hordják oda a járgányt... és nem értenek hozzá. Ők akkor mind megkapják az 5w40-et. -
erx470
csendes tag
válasz rob210 #85714 üzenetére
Próbálkozzak az FHP kontakt tisztítással vagy esetleg cseréjével ( ami most van benne Continental nem kapható, ilyen Valeo-t tudok venni : [link] )?
Ha megfújom féktisztítóval az FHP-t akkor nem fullad le, ez a tapasztalatom már sokadjára -> ergo itt lesz valami hiba, nekem FHP gyanús.Reaper04: Sajnos ez van :(.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
-
Nordik
őstag
válasz Reaper04 #85731 üzenetére
Ha nem menne a szolenoid szelep arra visszajelez. Érzékeli, hogy nem megy a vezérlés módosítás. Próbáltam már régebben lehúzott szolenoiddal menni és jelzett is.
Nalam is kerreg néha, bár indításkor nem. 2 éve kellett cserélnem. Sajnos nem sokáig bírja, hiába mindig 5W30 olajjal használom.
-
Reaper04
aktív tag
válasz Nordik #85736 üzenetére
Szia!
Közben én is kipróbáltam. Lehúztam a csatiját, fel is villant a service lámpa.
Vissza dugtam, eltűnt.Nálam csak indításkor csinálja. Az ezelőtti okoskerék 5-6 évet volt bent kb. és az utolsó 3-4 hónapban kezdtem hallani csak hogy elkezd kerregni indításkor.
Az újat miután belerakta a szerelő a kerregés sajna maradt.Mennyi esély van hogy kifogtam egy gyári hibásat.
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #85731 üzenetére
Felszereléskor a rögzített vezműtengelyekhez képest van-e elmozdulás, vagy tart?
SAtuba befogva is lehet ellenőrizni, mert ha reteszel akkor nem mozdul el, és olyankor indításkor sem kerreg "kóvályog" a lammelázat.
Ha a retesz nem működik akkor tud a fel nem épülő olajnyomásig kerregni, csapkodja a forgórészt amíg meg nem telik olajjal.
Sajnos ez vezérmű átugráshoz vezethet. (vagy akár szakadáshoz, de ez a legrosszabb eset)
Le kell venni a vezérlés burkolatot és megnézni, hogy a tengelyekhez képest tudod-e mozgatni.
Ha kotyog akkor hibás darabot kaptál és meg kell reklamálni.
Eredeti delphit vettél, vagy utángyártótól van?Renault power
-
addikt
Szép hétvégét!
Mégane 2.
A műszerfal kijelzője mostanában sűrűbben eltűnik, pl ma is semmi, csak a háttér világítás, majd bementem boltba, kb 10 perc múlva ki és újra működik.
Lehet valamit ezzel csinálni ami nem 10.000-es tétel? -
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen