- Starlink
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 7
- Windows 10
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz Integra #12795 üzenetére
Hát lehet, az biztos, hogy valami 'ösztönszerű' dolog kiélése, mert annyira mélyről jövő késztetés ez. (legalábbis egyeseknél..)
Egyébként semmi különös, csak az utóbbi időben autópályán közlekedtem és figyeltem magam. Az a baj, hogy ha Hayabusa lenne alattam, akkor annak kóstolgatnám a határait, az meg nem biztos, hogy okos dolog lenne.. ugyanakkor meg rohadtul kipróbálnám.
Szó volt róla korábban: Valóban prímán hozzá lehet szokni egy nagyobb vashoz is.. (hát hogyne..)
Mindenhol meg lehet találni a 'játékot'..
Városban az autók között manőverezni, pályán minél jobban kanyarodni / előzni, autópályán a plexi mögé hasalni..[ Szerkesztve ]
-
Type-R
őstag
Van itt Ducati Monster S2R tulajdonos?
Motor vásárlás előtt állok, és tanácsot szeretnék kérni, mik azok a dolgok amire ügyeljek, amire oda kell figyelni? -
vendingo
veterán
válasz Type-R #12802 üzenetére
Ugyan én nem vagyok ducati tulajdonos (szerencsére), de arra figyelj majd ha veszel egyet, hogy ne menj hosszú útra vele, ha mégis, akkor legyen a közelbe szerviz és legyen nálad pénz
Nem éppen a megbízhatóságukról híresekCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zedok
senior tag
Forgalmi vizsga..megfelelt!
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #12803 üzenetére
hihetetlen hogy még itt sem lehet megszabadulni a sztereotípiáktól.
a következő tanács az lesz hogy vegyen hondát mert azok megbízhatóak ÉS kényelmesek?
Type-R: sportmotor.hu fórumban nincs a dukisoknak valami jó topik? például ez
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
fene tudja, de van abban azért valami, hogy ha valaki nagyobb, erősebb autóval és motorral jár, akkor erőszakosabb is lesz. nem mindig, de előfordul. én sem vagyok kivétel ez alól, talán az a különbség van köztem és mások között, hogy én azonnal szintén elengedem a gyorsabbat, hadd menjen, nem zavar.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NINJA_V
tag
válasz Type-R #12802 üzenetére
1000 vagy 800?, de gyakorlatilag mindegy. Blokk kopogasra figyelj esetleg, de kivulrol sokmindent nem lehet megallapitani, foleg ha nyitott kuplungfedeles. Vazat nezd meg, ha esik altalaban az utkozot elhajlitja es a teleszkop kicsit megnyomja a vaz oldalat, vagy ha szembol kap, akkor nyaknal a hegesztesnel fel van pattogzodva a festek....
Ezenkivul minden ugyanugy mint akarmelyik motornal.Esetleg arra kerdezz ra hogy mikor volt szij cserelve, es hogy meg van-e hozza a tanito kulcs.
A masik dolog hogy monstereknel ezer fele dolgot szoktak cserelgetni, mas szinu tank, sarvedok, fekete vaz vagy piros, kerekek szine...szoval mielott megnezel egyet erdemes megnezni volt-e olyan szinkombinacio. Igazabol ez meg nem jelent semmit, ettol meg lehet jo a motor, csak kivancsisagra adhat okot. Olaszok eloszeretettel csinaljak ezt ^^...Amugy nincs ezekkel semmi baj, nem kell annyira felni tole, mint az allitjak, szerviznel is ugyan ugy olajat kell cserelni benne meg gyertyat meg fekbetetet stb, szelephezagot meg konyebb is ellenorizni
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Type-R #12802 üzenetére
Mindenkepp beszelj egy valodi tulajjal, h mik fordultak elo nala.
Nekem volt egy ismerosom, o azt meselte, h egy fesszabon es tukron kivul semmit nem kellett cserelnie kb 60 000 km t rakott bele akkor. O akkor visszakerdezett, h o meg arra kivancsi, h egy japannal ilyenkor mi jon elo ilyen hajtasnal ahogy o tolja
Ebben is van valami.
Ettol fuggetlenul barmi lehet, jard alaposan korul a temat, mindig kozvetlen tapasztalatokat merlegelj, ne ilyen frazispuffogtatasokat, h az olasz az szar, meg megbizhatatlan. Pont ez a blokk egy levegos szogegyszeru cucc. Blokkal tudtommal sok baj nem volt, ilyen szinten nem hinnem hogy szar. A futomu elemeknel nehany szeriaban tud gyors kopas lenni a szilenteknel, de olyan ember nincs, aki ezt megmondja neked, h melyik. Vagy elojon, vagy nem. Van meg nehany dolog, de nem emlekszem.
Mielott itt valaki elkezd eszet osztani azert hasonlotsuk ossze mondjuk egy legendas megbizhato hondaval. A fesszab ugye stimmt ott is.
Illetve pl egy cbf nel a hatso rugostagot ilyen futasteljesitmeny kornyeken ki lehet kukazni, mert nem csak nyomoero, de a szilentek miatt nyiroero is hat arra a rugostagra. Egy hondanal. Kurvara nem marka, inkabb tipus es azon belul is szeria kerdese ez.
Na akkor hogy is kell ezt nezni? Mi a megbizhato meg mi nem?
Teny hogy az olaszok tudnak hanyagok lenni, de az ut szelen otthagyos motor azert nem olyan gyakori dolog.
Normalis torodes mellett legtobbszor az olasznak dragabb a fenntartasa, bar nem tudom, h egy monsternel igaz-e. Legyartottak belole egy zsilliardot. Nem eppen egy 999R kategoria.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #12811 üzenetére
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #12811 üzenetére
Amikor motort szerettem volna venni, akkor szóba kerültek a Monsterek is.
Ki is néztem egyet, de előtte utánaolvasgattam.
Még az is lebeszélt róla, akinek ilyenje vanCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
stifi
senior tag
válasz NINJA_V #12814 üzenetére
én eddig csak 1-2 Monsteressel találkoztam, mindegyik imádta. olyat is láttam hogy valaki kölcsönadta havernak, aki utána meg akarta venni mert milyen kurva jó már.. annak a motornak az adagolhatatlan fék volt a baja, de valami spéci tákolmány volt rajta..
végül abban maradtak hogy ezzel a fékkel tárgytalan, de ha lecseréli és el akarja adni azonnal szóljonNincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #12813 üzenetére
Konkretumokbol eleg hamar kiderulne, h hanyagsag meg igenytelenseg miatt van ilyen velemennyel rola vagy sem. Elhiszem, h van aki befurdott vele. De van aki nem. Na akkor most milyen motor a monster? Nem lehet rahuzni egy egesz markara h szar, hat ilyet nem mondhat senki
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Type-R
őstag
válasz Topiccsendőr #12810 üzenetére
Köszönöm a tanácsot.
Pont azért tettem itt is fel a kérdést, hogy minél több helyről szerezzek infót, tapasztalatot. -
vendingo
veterán
Ez pl. egy 1000-es Monster hibalistája:
"- Alig 1000 km után defektet kaptam. Ez nem a motor hibája, de ekkor derült ki, hogy forgásiránnyal ellentétesen szerelték fel a gyárban a hátsó gumit.
- Állandó reléproblémák kísérnek, ezért mindig van a zsebemben egy pót gyújtásrelé. A Ducatitól 1400 Ft, autószerelő cimborától viszont kedves ajándék.
- Az önindító motor egyszer bekrepált, újratekercseltettem, de utána meg állandóan beázott, így mindig megszorult a szénkefe. Hiba javítva.
- A szárazkuplung élettartamának nem tesz jót, hogy gyárilag leszigetelik. Adni kell egy kis levegőt neki, had csörögjön, és tud hűlni is. Eddig (38e) bírta, most kapott új lamellakészletet, kosárral együtt.
- Az önindító szabadonfutója bedarálta magát úgy 28e km környékén. A gyári alkatrész mindennel együtt 110e Ft volt. Nyaralás előtt húzós kiadás...
- A kuplungpálcán a kis csapágy is megadta magát, be is rágódott, aminek ideiglenesen felhegesztés, később gyárira csere lett a vége."Ettől függetlenül szereti a motort, csak sok a szívás vele.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #12818 üzenetére
Es akkor az osszes ilyen...
Ismerosom koreben: Xt660 onindito szabadonfutoja szethullot. Vitte magaval a kozlofogaskereket is. A szabadonfuto 85 papir. Kb ilyen furasteljesitmenynel tortent. A fogaskereket meg se vette a srac, joaz ugy.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #12819 üzenetére
Nem, állítólag van valahol egy kivétel
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #12818 üzenetére
Jo de te nem erted a lenyeget. A ducati kicsit olyan mint egy harley. Fontos szempont hogy sokat kelljen foglalkozni kell vele. Szerelgeted, babusgatod, tamagocsi
Monsterrol jut eszembe ez a vid. Meklau + monster +pring ... majd kiesik alola a vas ugy pumpal a futomu, de tolja vele mint az allat [link] Mondom en hogy palyamotornak barmi jo
-
Integra
titán
válasz yodamastah #12821 üzenetére
uhhh, 3:07-nél mit csinál az az első futómű.....
szerintem élvezte és még rátépett, kemény a csóka...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #12821 üzenetére
Hah ennyi , allat az ember...Dogos auto mit keres bent a palyan?
Two Strokes and Four Jokes
-
ujskodas
tag
Szerintetek ilyet: [link] érdemes venni, vagy teljesen felejtős? Srácok! Komoly válaszokat várok.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
yodamastah
őstag
válasz ujskodas #12824 üzenetére
Altalaban ezek a 10-15k-s noname sport kesztyuk elfogadhatok. A markas verseny kesztyuknel a jobb minosegu anyagokat, a sajat tervezest/fejlesztest es magat a markat kell megfizetni. Meg a versenyzok tamogatasa se occso Persze azert nem artana felprobalni mielott megveszed. 1db low res foto a fonak reszrol... igy nehez megallapitani egy kesztyurol hogy milyen. Pl lehet hogy nem kenyelmes, vagy hogy a tenyer resz vedelme nem elegseges.
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
válasz ujskodas #12824 üzenetére
sielni elég jó lehet benne, de sokat én nem remélnék ettől a kesztyűtől.. Valószínüleg gyenge minőségű bőrből van (ha egyáltalán bőr) és a cérna amivel varrták az se lehet valami hajde erős minőségi cérna.. Egy perec és le is válik a kezedről..Perzse lehet hogy tévedek, de sajnos a tapasztalat nem ezt mutatja..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #12807 üzenetére
nalam forditva volt. amikor meglett az mr2 a starlet utan, lenyugodtam. tudtam h ugyis ott a tartalek, ugyis barmelyik kanyarban gyorsabb vagyok mint egy tipikus utcai negyajtos, szoval felesleges erolkodni. sokkal elozekenyebben vezettem vele. viszont tobbszor jott elo a kisordog ha egyedul voltam az uton vagy egy hasonlo jatekauto beszallt a szorakozasba
-
yodamastah
őstag
12k-ert siman kapsz jo vastag marhaborbol varrt kesztyut. Az biztos nem lesz olyan jo mint egy 30-40ks markas cucc, de leteznek teljesen elfogadhato noname kesztyuk. Ezt viszont nehez eldonteni 1db keprol.
A varrasrol meg annyit, hogy ment mar szet a kezemen meredgraga markas verseny kesztyu csak attol hogy motoroztam benne Vissza is vittem, kaptam helyette masiakt... de azert morcos voltam
-
ujskodas
tag
válasz yodamastah #12831 üzenetére
Akkor vigyem vissza a féléves Alpinestars-t, mert néhol kilóg belőle a cérna? Újonnan van, akkor még nem lógott sehol.
[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Integra
titán
válasz #25954560 #12830 üzenetére
alapvetően nálam is így van, de amikor nem lehet haladni a sok fasztól, aki 60-nal pöcsöl a belső sávban mikor 70-es úton mész, akkor letolom a gecibe, nem érdekel. ha meg nagyon sietek (mert ilyen is van), akkor simán körbe előzöm az összeset, ahol van hely, szarok rá, rohadjon bele a belső sávba. nem vagyok rá büszke, de ez van.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #12834 üzenetére
Minden nap át kell élnem amint a balfaszok az M1-M7 közös ki- és bevezetőjén a belsőben cammognak 100-as táblánál 70-nel, de még a középsőbe se tudok kimenni, mert ott meg azok mennek, akik félnek valamelyik szélen menni, ezért kibérelik a középsőt. A jobb szélső meg tök üres...jobbra tartás van b*szod! De leszarják ezek.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #12831 üzenetére
Hát nézd, igazad van, kapni kapsz. De nem szeretnék egy olyan kesztyűben elesni. Mondjuk semmiben sem szeretnék elesni, de láttam már elég ilyen olcsó kesztyűs képet szétporladva az eséstől.. A jó kesztyű ráadásul tartja is a kezet, csuklót. Az Alpine-mat azért szerettem mert ha rajtam volt nem fáradt annyira el a kezem. Nem egy perecet kihordott már, viseltes már de lényegében hordható. A Berik kesztyűm is kihordott már egy elég nagy perecet, semmi szakadás nincs rajta.. Ezt nem biztos hogy el tudnám mondani egy ilyesmi kesztyűről ami linkelve volt.. Lehet tévedek, de olcsó húsnak híg a leve. A drága kesztyűknél nem csak a márkát fizeted meg, hanem az anyagot is. Nem mindegy milyen cérnával varrják, stb..Ezekben az olcsó kesztyűkben semmi tartás nincs, olyan kb mint egy téli kesztyű.. De ha felhúzol egy drága kesztytűt, egyből érzed hogy ez elég jól tartja a kezedet, csuklódat..20-30 között lehet venni jó kesztyűket, azért az a plusz pénzt szerintem kifizetődő..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
yodamastah
őstag
Olcso kesztyuben meg nem estem. Dragaban mar igen, volt ami 1 eses utan kuka volt. Kezem 1x se serult meg, szoval a feladatat ellatta mind. Azert nem urtechika egy kesztyut osszerakni. A nonamek is a nagyoktol masoljak a megoldasokat. Teny hogy gyengebb a kivitelezes es az anyagok, de egy jo vastag marhabor kesztyu azert sokat kell vedjen.
Itt azegeszben a lenyeg az, hogy ha csak 10e van kesztyure, akkor is kapsz elfogadhatot. 100x jobb mint kesztyu nelkul motorozni. Egy baratom epp most esett el kesztyu nelkul (penze alig), es hat nem nez ki valami jol a keze. A 10ezres noname-el kb semmi baja nem lett volna, mert amugy nem esett nagyot.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Daywalker #12836 üzenetére
m7-en én idén csak motorral mentem eddig, nem vagyok hajlandó autóval végig menni rajta. motorral nincsen gond, feltolom a refit, aztán meghúzom. ha dugó, elmegyek közöttük, végigszlalomozok 50km-t ha kell, nem érdekel. az m7 egy agyrém.
na jó, egyszer idén sos rohantam este autóval egy bp-kanizsa-bp-et.
jobbra tarts... kancsal az összes komolyan.
anyukák 3 gyerekkel a 3 sávos pályán bent felejtődnek a belsőben 120-130 között.. meg biviklivel felpakolva... na meg a suv és terepjárósok detto, mert nekik terepjárójuk van.. és akkor van az a faj, amelyik még vérig is van sértve, hogy nála gyorsabbak is vannak, mert ő már alapvetően 150-re nyomta be a tempomatot.. pusztuljon az összes ilyen, röviden ez a véleményem.&rew:
aztabüdöskötsögmindenem aztat e, de ez van, vállalom..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vendingo
veterán
Nagyon emlegetitek a marhabőr kesztyűket.
Nekem kenguru bőr van. Azzal mi a helyzet?
Olcsónak nem volt olcsó 35 ezer körül vesztegetik (15-ért vettem), noname-nek nem mondanám, de nem egy ismert márka.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #12839 üzenetére
Idén nyáron egyszer sem mentem az M7-esen fizetős szakaszra, se motorral, se autóval, mert úgy van ahogy írod. Meg minek fizessek, amikor mindig összetörik magukat és csak a dugó van? Vicc..
&rew: megkérdem sógoromat, hogy debütált a shoxos kesztyű. Tegnap este elütött egy őzet 100 km/h-val és el is perecelt. Annyit tudok, hogy az őz döglött, neki a csuklója fáj meg az ujja, motor nem indul és azért látszik rajta a perec (cruiser, nem sport). Még nincs itthon, így nem tudom mi a helyzet...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Daywalker #12842 üzenetére
na de várjál, akkor is van dugó, ha nem törik össze magukat, a balatoni lekanyarodó miatt már 30km-rel előtte is áll minden és az a dugó egészen az északi mol kútig tart.. motorral nem gond, de aki ezt autóval csinálja, az tuti agyhúgykövet fog kapni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #12843 üzenetére
Sajnos...Siófokra lejutni is külön élmény. A 7-es út meg úgy szar ahogy van. Nem tudom mi a jó megoldás Talán nem arra menni, de hát nem mindenki teheti meg (pl. TayRol).
ui: előző hozzászólásomat módosítottam
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #12841 üzenetére
Kenguru konnyebb, lagyabb es vekonyabb kivitelben is kb olyan eros mint a marha. Emiatt a tenyer resznel jobb alapanyag verseny kesztyuknek. Jobban erzed a vekony, lagy borben a motort. Persze van vekony tenyeru marha kesztyu is, de az valoszinuleg nem is birja ugy a csuszast mint a kenguru.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs