-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Topiccsendőr #3301 üzenetére
Szvsz az, hogy betápként elvisel annyit, nem jelenti azt, hogy
nem annyin üzemel, mint amennyit kap (az akkumulátorról).
Egyébként sz*r táplálással (tyúkbélre kötés, stb.) pont el lehet
érni, hogy kikapcsol a francba az egész, mivel nem elégséges
a tápfesz... Mellesleg 3,5*12=42 -> szerintem a trafónak is van
vesztesége, így nem hiszem, hogy túl messzi lenne a 35W-tól.
(Mármint ha a xenon izzó fogyasztását néznénk önmagában...)[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
hol érdemes most ponyvát venni? kéne valami az rr-re, de bering-et nem vennék most.. viszont valami hasonlóan jó minőség nem volna rossz
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
az nagyon jó hely túrázni
még ami jó hely az a bükk közepén-tetején Répáshuta, évente 2x van ott edzőtáborunk. van ott egy jó étterem, ahol szintén áll mindig egy csomó motor. nagyon szép hely, ott is lehet jókat túrázni és olcsóak a házak, ha lenne ott meló, már rég ott laknék
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #3312 üzenetére
Még sok boldogat!
Érdekes kombó lehetett ez nálad, 31 buli, 1 kijózanodás, 2 buli, 3 kijózanodás?Találkozókban idén is benne leszek, csak szóljatok jó előre, mert kicsit nehézkes szabit kivennem.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #3323 üzenetére
És ha még hozzáveszed, hogy 10 napos autópálya érvényességet is kell váltani, plusz drágult a benzin...fincsi. Mondjuk a 10 napos előnye: egymást követő két héten is el kell menni, hogy kifizetődjön
Kecso valóban emberi áron van, Euroring meg bizonyos szempontból picit jobban tetszik, de asszem drágább is...végülis mindegy, csak menni lehessen...bár meglátom, idén hogy alakul, mert lakás projekt is van, meg csomó egyéb (szakdolgozat, esküvő, esetleg diploma stb...és akkor még dolgozni sem ártana mellette).
.mf: Köszi! Áh..fenét, nem volt itt semmi részegedés. Majd 30-nál (még két év).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #3326 üzenetére
Tényleg, Kakucsringen nem is voltunk még, pedig Inárcson, Euroring felé félúton van. Sajna a weblapját azóta is hanyagolják, de úgy tudom, hogy méretben és árban is Euroring és Kecso között van.
Neked is sűrű éved lesz, kitartás
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
nem
árban semmiképp. ugyanannyi, mint kecsó kb talán még drágább is az egésznap emlékeim szerint egy ezressel, és egy k..aszott préri közepén van, se normális vécé, se büfé. ugyanúgy 1km es pálya, mint kecsó.
és Kecskeméten infrás wc, büfé, satöbbi van, kultúrált az egész. ár érték arány sem ugyanaz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
Hétvégén készítettem pár képet a VTRről.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz boogie84 #3332 üzenetére
Ki sem vettem belőle és mentem vele egy pár métert, nincsenek olyan hidegek hogy az aksi ne bírná.
Meg havonta 2x előveszem maximum az utcába megyek vele finoman pár kört hogy ne álljon annyit egyszerre.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Daywalker
addikt
Még egy voks a gyári mellett.
boogie84: nincs semmi baj a karbival, ha minden rendben van vele. Persze az injektor kényelmesebb és van egy rakás előnye A ZX9-et 2003-ig gyártották és végig karbis volt
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #3340 üzenetére
Ezt előtte én valami kartonból próbálnám meg odatoldani, nem PS-ben, mert így nem jön át.
..ezek alapján én is a gyári állapotra voksolnék - ezekkel a módosításokkal nekem nagyon retrós lesz. Persze te tudod, de szerintem ne bántsd."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
válasz boogie84 #3341 üzenetére
Én egy komplett fúvókaszetten gondolkodom...van egy pár kipróbált megoldás, ami állítólag javítja az alacsonyfordulati gázreakciót meg kicsit simít a görbén. Akik próbálták, ódákat zengtek...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
boogie84
veterán
válasz Gaboman #3344 üzenetére
Semmiféle kütyü nem kell ehhez!! Anno gondoltam h power commandert, vagy sport légszűrőt tetetek bele. Azt mondták tuning mesterek h ez így jó! Hozzá ne nyúljak!
Sőt, a gyári légszűrőt csak 18 ezrenként kell cserélni, nem kell szétszedni a sport légszűrőt 5-6000 km után.
Nekem jó ez így, csak egy állítás kell a karbihoz. Nem vagyok egy Ghostrider!
(#3345) Daywalker: Egyik ismerőd, akinek pont ugyan ilyen motorja van. Haverjai bevitték padra méretni a motorjukat, és marhára a gyári érték alatt volt. Azt mondta h ő nem szeretné tudni h mennyi ló van benne.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
zack
nagyúr
válasz boogie84 #3349 üzenetére
Ne nyúlj hozzá. Tapasztalatból mondom. A GSXR-be is tetettem Prop-Tech Speed Box-ot, Power Commandert, sportlégszűrőt, és maga az élmény amit adott pluszban, az bőven több mint érezhető volt. De!
Hiába ment még jobban, a fogyasztásom nagyon megugrott, ami ugye egyenes arányban nő, ahogy nő a teljesítmény. A mai világban pedig közel sem mindegy, hogy 7L vagy 10L /100km.
Ez pedig a mai 400+ft/L benzinár mellett sok többletköltséget jelent. 300km-nél 3600ft, csak azért mert tuningolt, amit ritkán tudsz kamatoztatni.
Az ember fosna rá, ha annyi lenne a benya mint amikor a módosításokat csináltam (2006-ban 250ft környéke volt 1L benya). Mentünk is sokat minden hétvégén, volt hogy mindkét nap.Ha nem cseréltem volna el tavaly, valószínű idén visszaalakítottam volna teljesen gyárira, csak a sportdobot hagytam volna fent.
A Majesty 400-as fogyaszt vagy 4,5-5L, és jól is megy. 160km/h végsebesség, 130-140 utazó...Kénytelen voltam meglépni a cserét, aztán ha lesz lehetőségem, és múlik ez a fos, amit Magyarország külön válságának neveznek, akkor egy 2010+ Hayabusát mindenképpen szeretnék még birtokolni, de azon nem lesz módosítás, max. végdob csere.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen