-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
gerg0
aktív tag
Egy gyors kérdés
Direkt matt fekete sisakot vettem, mert majd a saját matricákat akarok rátenni.
Erre ma mondta valaki a tanpályán, hogy ne tegyek rá, mert attól tönkremegy.
Szerintem nincs ami tönkremenjen rajta, az enyém nem fényes, tehát nem tudja tönkretenni a fényezést.
Szerintetek? -
.mf
veterán
válasz Integra #6750 üzenetére
Ma van az aranyhal-memória világnapja? Tavaly 3 hónap alatt 3-szor fektettem a motort, az első után egy hónapig nem motorozhattam, mert kiment a vállam
Amit gyakorolni szeretnék (alacsony ill. közepes sebesség melletti erős döntés), abban biztos, hogy el fogom fektetni a motort. S egyrészt ezt a motort sajnálnám, másrészt ennek nem tesz jót, balra a generátor-dekli és váltó van nagyon kinn és könnyen sérül, jobbra pedig a fékpedál (már mindhárom kapott, utóbbi kettő a fentebb említett 3 esetben letört, a dekli még valahogy egybenmaradt). Benne van, tudom jól, tapasztaltam eleget, de ha lehet, inkább elkerülöm. Főleg, hogy a tavalyi utolsó esésnél a váltó úgy tört ki, hogy nem tudtam visszaváltani egyesbe, csak trélerrel tudtam hazavitetni, nem olcsó móka.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
Emlékeim szerint néhány cikk azt írta, hogy nem a fényezést teszed tönkre, hanem a fröccsöntött héjjal léphet reakcióba néhány matrica ragasztóanyaga. Ezt én sem tudom elképzelni hogyan, amikor még le is szokták lakkozni, annak meg az a lényege, hogy az oldószer elpárolgása után még a felületbe is beleegye magát, egy kicsit feloldva azt reakcióba lépjen vele.
Attól hogy mattlakk van rajta, ugyanazokon a munkafolyamatokon esik át a sisak, semmi különbség nincs a fényes és matt között.
Egy sisakra matricát rakni elég trükkös, szóval igen könnyű elbaltázni. Ez a felület nagyságától függően egyre nehezebb. Nekem nagy nehezen sikerült összehoznom egyet, de sosem vállalnék ilyet mégegyszer.
SzerintemNem menekülsz a csendőrség elől.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #6753 üzenetére
illetve nekem volt caberg-em, amin a matt reteg gyak nem festek volt, hanem mintha bevontak volna az egeszet valami nagyon vekony muanyagszeruseggel. na az ha elkezd egy helyen lejonni, soha tobbe nem all meg
mod: szerintem[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz #25954560 #6754 üzenetére
Jaja, az a gumiszerű festék, nekem is olyan van rajta (szintén Caberg). Gyakorlatilag pl. mobiltelefonokon is azt szokták használni. Nekem legutóbbi telómon 5 év intenzív használat után kezdett el kopni. Ha jól meg van csinálva, akkor tartós.
Mindegy, következő sisakom fehér lesz...TayRolé pl. baromira tetszik[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
Voltam tegnap rendőrmotoros trainingen, kb. 40 emberre 4 instruktőr, szóval jól szervezett volna a móka, sokat bójáztunk, borítottak kb. 10 motort, megmutatták, hogy kell felállítani, aztán délután volt egy egymásba fűzött bójasor új elemekkel és lehetett időre menni, 1 lehetősége volt a jelentkezőknek.
3. lettem ami nem rossz, mert az első egy BMW GS-sel és ránézésre 2 Afrika túrával a háta mögött már reggel vágott minden trükköt a 2. pedig egy MZ kupás gyerek lett, verseny MZ-vel, igaz szerintem hibázott amikor hozzáért a kerékkel az egyik bójához és észre is vették, de nem vontak le tőle pontot.
Kaptam egy "motorozás mindenkinek" c. könyvet és pár promó anyagot... -
Daywalker
addikt
Én is mennék, de a pénz nagy úr. Idén még pályára sem fogok kijutni szerintem, nem hogy több tízezret fizessek ki tréningre Sajnos nem megy minden...majd erre, amin most te is voltál, én is elmegyek...valószínűleg csak az őszin lesz hely.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
Tegnap sikeresen felborult álló helyzetbe a tip-top állapotba lévő 10 éves mocim.
10 év alatt egy karc se került rá, most meg sérült a kormánysúly, a bukógomba, a kipuff, eltört a fékkar, index meg karcos lett a jobb oldalsó burkolat. (szerencsére csak 2 apró karc)
Az volt a szerencse, hogy pont a tükröket szereltük és nem voltak rajta, különben annak is vége lett volna.Egyetlen pozitív dolog a tegnapi napba, hogy jó idő volt, nagyjából kipofoztuk a gépet és mentem 250 km-t.
Valakinek valami tipp, hogy hol lehet dizájnos rövid (3 ujjas) fék+kuplung kart kapni sv650s-re (nem 20-25 ezerért)
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
.mf
veterán
Voltam ma is egy kicsit kanyarogni a Budai hegységbe, Pilis kis hegyi falvacskáiba. Igaz most másfelé indultam, de végül megint ugyanott kötöttem ki, mint tegnap, úgyhogy volt alkalmam ma is menni azokon a szerpentineken de most már száraz úttal jobb volt.
Hazafelé már messziről láttam, hogy lóg az eső lába, jobb lenne rövid úton hazamenni. Csakhát eltereltek, aztán megint; kénytelen voltam Pest felé kerülni, de az egész város valami totál dugóhalmaz volt ma. Így az utolsó km-eken sajnos pont elkaptam, de mindegy, kell időnként egy kis mosás is
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Varoz
őstag
Lehetséges amúgy. Én ennek csak örülök, mint leendő motoros. Bár részben az vagyok, mert otthon sokat motoroztam, de csak düllő utakon. Mert ugye jogsi az nem nagyon van.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
shiNIN
tag
Részünkről Gerecse és egy kis Pilis és Budai-hegység, s nem túl kevés eső hazafelé. Az ócska kabátom az eső ellen egyáltalán nem, a szél és a hideg ellen alig véd, úgyhogy jólesett a meleg zuhany itthon. Alvarónak pedig kissé meghűlt a keze.
A Söréd és Csákberény közti utacska valami kriminális nedvesen (nem mintha amúgy jó lenne), csúszkáltam, úgyhogy jóval lassabban jöttem, mint máskor. Jó aszfalton fel se veszem a vizet a még mindig elég kevés km-es gumikkal.
Én valami hihetetlenül béna voltam ma, de még a térdem is befájdult ilyen 3 menetben nyomott 200km-től... Ilyen nem szokott lenni -
Integra
titán
frankó lehetett, majd legközelebb elkukucskálok ha lesz időm
ne tudd meg milyen fasza volt irodában rohadni... ma viszont lehetett játszani mert meglepően üresek voltak az utak, pilis, dobogókő, esztergom háromszögben, üresek voltak a hegyek, szárazak a legtöbb helyen, lehetett picit csavarni. a sok eső meglepően lemosta az utakat, nem félt az ember ledönteni és rendesen fékezni. dobogókön a bográcsgulyás leves erősen ajánlott ahol a nagy zsíroskenyér is kapható a bufében...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
stifi
senior tag
Critical Mass volt!
Az elmondásod alapján szerintem Kakucs tök jó lenne neked gyakorolni a döntögetést, ott nagyon jól lehet csiszolni a technikát, nem túl gyors pálya és kétirányba is lehet csapatni rajta.. csak hát ha nem a saját motoroddal akarod csinálni mert félted, akkor kell valami olcsó ratbike amit meg lehet borítani
vendingo: az szopó, sajnálom.. baromi idegtépő lehet ha álló helyzetben dől el a gép
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6769 üzenetére
szombat vagy vasárnap?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NINJA_V
tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz NINJA_V #6772 üzenetére
Munkahelyen anális motozás a héten, illetve kórházba kell szaladgálnom látogatni. Sűrű a hét, Máriapócs meg többnapos rendezvény és ott kéne aludni stb, ami nem lenne baj, de most igen. Az mz össze van hányva, de karbiállítást csak menetközben lehet, futóművet se próbáltam ki. Ha ott nekem meg keresztbeáll valami 260 km re innen, akkor herénszúrom magam. Nagyon nem jó együttállás van. Nem tudtam kipróbálni sem semmit.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6774 üzenetére
okkk, beírom
még lehet, hogy a szombatot is bevállalom, ha tudom, amúgy is rámfér a gyakorlás de ha a mai szereplésem veszem alapul, akkor bizakodó vagyok.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NINJA_V
tag
-
doc
nagyúr
igen, a doles szopas
nekem is elfekudt az udvaron osszel , raadasul nem is allo helyzetben, bar kis sebessegnel. komoly baja nem lett, egyedul a ket baloldali idom serult (azok viszont rendesen)
viszont kiderult hogy nagyon ugyesen meg van tervezve, a tukor pl. nem tort, hanem siman behajlott es kesz -
.mf
veterán
Igen, ez nálam is így működik, még amikor tavaly egy jókorát is estem, sem a tükröm, sem a (fék/kuplung)-karok nem törtek. Annak ellenére, hogy a motor is csúszott pár métert. Csodálkoztam is, amikor sorolta, hogy csak így állva eldőlve mennyi minden sérült meg rajta... pedig csak egy csupasz motor...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
HUNNIA1920
őstag
Valaki tudna véleményt mondani egy Suzuki Bandit 400 - asról és/vagy Yamaha XJR400 - asról?
Ezeket nézegettem most (1990-1999), csak nem tudom milyenek a használatban.
Kezdő motornak szánom.[ Szerkesztve ]
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
Djuree
félisten
hazamentem szombaton hogy elviszem szervízbe a motort. erre egész nap esett csak ezen az egy napon esett, amúgy nem, pont mikor ráértem volna
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
HUNNIA1920
őstag
válasz HUNNIA1920 #6780 üzenetére
Vagy kérdezhetném úgyis, hogy kezdő motornak milyen túra motort ajánlanátok mondjuk 400e Ft - ig?
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
Djuree
félisten
az van neki, legalábbis gondolom de ahova vinni akartam 70km-re van, ami közelebb volt megszűnt. esőbe meg nem motorozok ha nem muszáj, majd elviszem legközelebb...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
shiNIN
tag
Nekem a nagy esésnél, amikor a motor felrepült a levegőbe, majd csúszott jópár métert, csak kiesett a tükör tükör része (bezzeg a műszerfal, a plexi és a kormány bevégezte földi pályafutását s minden jobb oldalon levő cucc összekarcolódott). Igaz, kijárós maradt és egyszer ottmaradt Várpalotán.
Most nagyon kint van a tükröm, lehet, hogy inkább a jelentősen rövidebbet kellett volna választani a boltban.
A hátsófék kb. mindig meggörbül eséskor, sőt egyszer esés nélkül is.
Teresán a (szerintem tök fölösleges) hátsó lábtartó tört le dőléskor.
Egyébként egész bírják az eséseket, Teresa különösen, valahogy olyan kis kompakt, hogy nem sérül meg, igaz, mindig nagyon pici sebességnél történt az esés. -
Topiccsendőr
addikt
válasz HUNNIA1920 #6784 üzenetére
Hát nem japán belpiacos sornégyet,az tuti. Magyarországon meg ezeknek totál vége van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
alvaro
senior tag
Kivéve persze a most téli esetet, amikor a kormány elgörbült (elég széles, az fog talajt először, így védi az oldalát), és így már a jobb első indexet is sikerült leburázni. A vicces benne az, hogy kacsaszalaggal összefogva működött utána is Azért csak ki lett cserélve, mert hogy néz már az ki...
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #6787 üzenetére
Egyetértek.
Nem értek igazából ezekhez a dolgokhoz, de amiket eddig olvastam, az elég volt rá, hogy belém verje ezt, mint alapvetést. Belpiacossal csak akkor kezdj, ha közel vagy valami alkatrészforráshoz, különben nagyon könnyű szívni. És/vagy legyen másik motorod is, ha már bele vagy szerelmesedve.
-
doc
nagyúr
válasz HUNNIA1920 #6780 üzenetére
a mostani SuperBike magazinban van egy osszehasonlito cikk, Suzuki Bandit 400 es Yamaha XJ 400, ha jol emlekszem, fusd at!
amugy belpiacos japan gep nem feltetlenul nyero (bar ha az alkatresze kompatibilis itthoni tipusokkal, mint pl. a Kawa ZZR 400/600 kozott, akkor azert az jo pont) -
Prof01
veterán
Sziasztok!
Láncot mivel szoktátok tisztítani? Brigéciol jó, ugye?
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
Klöszi a válaszokat!
Szóval akkor a Brigéciol nem árt neki? O-gyűrűket nem károsítja?
Mert az van itthon bőven, akkor nem veszek petróleumot.szerk: Közben találtam egy oldalt, ahol a brigéciolt nem ajánlják: [link]
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #6795 üzenetére
Két kérdése volt, a másodikra nem válaszoltál.
De én is leírom, petroleum, de szép szó -
yodamastah
őstag
Brigeciol 90%ban petroleum. De van benne egyeb is, ami karosithatja a gumi reszeket. A brigeciol2000 kevesbe problemas, de gyengebben is hozza le a cuccot. A brigeciol D3 sokkal hatekonyabban tavolitja el a mocskot, de tisztitas utan gyorsan utana le kell mosni alaposan. Petroleum olcso es amennyire en tudom lanc tisztitasra jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Prof01
veterán
válasz yodamastah #6795 üzenetére
Rendben, akkor az lesz, köszi!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs