Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Geresics #90026 üzenetére

    Gondold végig mik a szempontok! Jó a mostani szélessége? Magassága? Veszel egy riser bar-t, azt még hosszanti pozícióban is tudod állítani forgatással. Persze hátrahajlástól függően.

    Nem ismerem a motoros kormányrudakat, de bringánál ezek a szempontok: terepen a szélesebb könnyebben kontrollálható, általában legalább olyan széleset választanak, hogy a két alkar párhuzamos legyen mikor kiállsz a gépen. Ehhez választanak egy hátrahajlási szöget, hogy kényelmes és stabil fogása legyen, egyenes csuklóval tudd fogni. A széles rudaknak van még egy felhajlási szöge is. Azután a magasságát egyéni preferencia alapján lehet választani, ha szeretnél jobban felegyenesedni, vagy inkább előre dőlni.
    De ez mind mtb, így nagyon nagyon off. :)
    Gondolom az alapelvek ugyanazok lehetnek.

    Motoron még annyi, hogy el kéne férnie a kormánynak és a kezelőszerveknek a plexi mögött és a tank felett. Jah és ha nagyon megemeled a kezelőszerveket, akkor számíts arra, hogy újra kell vezetékezni, bovdenezni, fékcsövezni mindent! ;)
    Ez a legnagyobb buktató. Ha megnézel egy kormány kit-et neten, általában ezért olyan qrva drága, mert mellékelik hozzá a módosított alkatrészeket is.
    Bár nyilván motorfüggő, nálam a csutkakormány egyenesre való cseréjéhez kisebb vagyonba kerül az átalakító készlet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák