- Sweet.tv - internetes TV
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Asustor NAS
- PHP programozás
- Vírusirtó topic
- Facebook és Messenger
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Ubiquiti hálózati eszközök
Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
válasz axioma #11750 üzenetére
Na meg ha a kisebb súlyt senki se díjazza, sőt pont ellenkezőleg, a nagy súly van díjazva, akkor semmivel sincsenek motiválva arra a gyártók hogy súlyt csökkentsenek.
A profitmaximalizálás a cél így 1 cent többletköltséget se fognak erre költeni, és 1 perc plusz mérnöki munkát se fognak ebbe fektetni. Környezeti hatások le vannak szarva, hisz nem az hozza a profitot, nem azzal lehet eladni az autót. Fogyasztás se túl fontos, mert akkor jön az a szöveg hogy ha van pénze majomra akkor tudja tankolni is, környezetvédelem meg megint csak nem számít.i3 egy előremutató vonal volt, el is kaszálták. Maradt inkább a frunk nélküli, kardánalagutas kompromisszumos egyszerre füstös egyszerre EV vonal.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
biker
nagyúr
válasz WiZARD #11752 üzenetére
"A profitmaximalizálás a cél így 1 cent többletköltséget se fognak erre költeni, és 1 perc plusz mérnöki munkát se fognak ebbe fektetni."
pedig minden megspórolt kg súly, legyen az acél, vagy műanyag, sok sok cent spórolás.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Vesa
veterán
válasz Andras6800 #11731 üzenetére
Az adatszolgáltatással kapcsolatban abban sem vagyok biztos, hogy nem ütközik-e az EU saját GDPR-ével? Elvégre, az autó a vásárló tulajdona, tehát azt is Ő határozza meg, milyen adat gyűjthető róla/belőle! Applikációval és OTA-val rendelkező autóknál ez talán megoldott, mivle itt a user adott esetben elfogadja az adatszolgáltatásra vonatkozó passzust, de ez nem minden gyártónál adott. Akinél nincs ilyen, az eleve csak maximum a márkaszervizekben elvégzett kötelező szervizeknél olvashatna ki adatot az autóból. De még így is kérdéses ez jogilag, mert nem biztos, hogy a tulajdonos szeretné, ha az autójából mindenféle, használati szokásokkal kapcsolatos adatokat gyűjtenének róla, és azt ide-oda küldözgetnék harmadik feleknek. Az adatgyűjtés megtagadásának jogát pedig kiválóan szabályozza a GDPR. A villanyautósok erről sem beszéltek egy árva mukkot sem. Csak tolták a bullshit-et arról, hogy "meg kell büntetni aki nem szolgáltat adatot".
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz WiZARD #11737 üzenetére
Ha a leghatékonyabb zöldítés lenne a cél, akkor a Tesla is elvérezne, és minden gyártónak apró és könnyű villanyautókat kéne gyártani. Egy i3-hoz képest a Tesla is feleslegesen nehéz. A Tesla esetén előny a súly, cserébe fele annyi extra sem érhető el mint egy németben, sokkal hangosabb -a zajszigetelés súlyt jelent-, a német prémiumban általában sokkal jobb futómű van (súly) és lehetne sorolni, miből adódik a súly többlet. A vásárló igényein múlik, hogy melyiket priorizálja. Az autók képességeit pusztán a súly alapján nem lehet megítélni. Az csak egyetlen paraméter. Vásárlói oldalról sem feltétlen prioritás, engem pl., egyáltalán nem érdekel és nem vettem volna csak azért Teslát vagy más típust, mert az könnyebb. Mindenki vegyen olyat, ami az igényeinek megfelel.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
V.T.
aktív tag
Esetleg van valakinek ötlete hogy lehet 2019-es Kona Bluelink nélküli verziót úgy okosítani hogy távolról lehessen hűtést és fűtést beállítani?
Tudom hogy 2020-tol van erre lehetőség de ezért nem szeretném lecserélni a most vásárolt autót így valamilyen megoldást keresek erre ha létezik.
Fülig Jimmyt nem merem erről kérdezni mert biztosan az lesz a válasz hogy majd figyeljem az EvOasis oldalát ha lesz ra megoldás Napi kiirással 😂😂😂
-
biker
nagyúr
anonimizált adatgyűjtés is lehet, nem kapcsolva hozzá téged. az autó adata nem feltétlen köthető hozzád.
amúgy saját példa a frissen átvett autóról, első használatbavételkor mutatta a kereskedő (wallis) hogy a kijelzőn szépen jöttek fel a popupok, beleegyezel hogy a vezetési adatrögzítő rögzíti az adatokat, és azt adott időnként illetve balesetkor azonnal küldi a központba, stb stbugyanígy gyűjt adatot a google is a mozgásról, ebből jön a traffic info is. az nem zavar senkit?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
jimmy belehekkeli, kicseréli a fejegységet. persze onnantól nincs gari, de mindegy mert a fejegységre csak két év van eleve.
De alin is tudsz venni olyan fejegységet amit ők raknak bele. de elég macerás kiszedniElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
V.T.
aktív tag
Pont ez az hogy amit bele raknak szélesebb kijelzőt minden megy de a hűtés fűtés nem ezt le is írja. Így nem ér nekem 300at azt hiszem annyiért cserélik alkatrésszel együtt.
Egyébként nem garis már így ez a része mindegy is.
Van ötleted?Egyébként 200ert láttam szélesebb kijelzőt ami Bluelinkes ki is tudom magamnak cserélni de így nincs értelme ha amúgy se fog működni sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
Ha megkérdezi, az úgy rendben van természetesen. Bár itt is érdekes kérdés lehet, hogy a későbbi tulajdonosok esetén mi a helyzet, mert ők már nem feltétlen egyeznek bele.
Nem az a fontos, hogy kit zavar ez, hanem az, ami le van írva a jogban. A google is az engedélyeddel gyűjt adatot, és jogod van megnézni, kikérni amit rólad gyűjtöttek, majd jogod van kérni a törlését -illetőleg, saját magad is törölheted-. Itt most az volt a lényeg, hogy az EU elmarasztalhat-e egy autógyártót az adatszolgáltatás elmulasztása miatt, ha az adatokat harmadik fél tulajdonából kell gyűjteni, ami adott esetben, ütközhet a GDPR-el. De ez csak elmélet fejtegetés részemről, nyilván egy szakosodott jogász tudá ezt hitelesen megszakértni.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
biga
senior tag
válasz Noukoum #11740 üzenetére
En teljesen semlegesnek tekintem magam Tesla ügyben. Teszteltem, van ismeretségi körben, követtem a fejlödését (mint a legtöbb ujabb technologianak), de igazabaol soha nem olvastam szakértötöl olyat, hogy barki is prémiumnak tekintené a Tesla-t. Maga a Tesla sem tekint annak. Söt, nem egy olyan, magat fan-nak tekintö véleményét hallottam, aki hosszasan sorolta, milyen badarsagok és igénytelen megoldasok halmaza van benne, de ennek ellenére mégis imadja (ök sem allitjak, hogy prémium lenne).
Ez a prémium kérdés amugy is megkérdöjelezhetö sok esetben. Nehéz definialni, és még az egyébként vitan felul prémiumnak tekinthetö gyartok is tudnak néha nagyon durvan mellényulni, és low-end gyaretok hibait elkövetni.''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biker
nagyúr
Értem, de hidd el, az autógyártóknak jobb ügyvédeik vannak, mint mi, akik találgatunk
Szerintem (!) nem köthető személyhez az autó által rögzített menetinformáció, mivel nem jelentkezel be az autóba, mint vezető. Bárki vezetheti az autót. Ez aninimizált adatgyűjtés, mint a mobilok cellainformációi alapján mikor azt nézik csak hány eszköz van és merre. Ha azt rögzítené az autó, hogy Kovács béla várta a szeretőjét a rákóci úton, az másÉs vannak a személyiségi jogokat felülíró dolgok, pl közlekedésbiztonsági okból kamerákkal figyelik az összes autópályát, mégsem kérik a beleegyezésed, hogy szerepelhetsz a felvételen ugye? Ha az autó a gyűjtött adatot csak baleset esetén továbbítja, akkor a jogos érdek a fekete doboz tartalma, felülírja a személyiségi jogaid.
Egyébként meg a legtöbb ilyen károgó (most nem személyesen te, hanem általában) símán megosztja az összes életélményét a FB-on, helyadatokkal, miközben a személyit nem adja oda az ellenőrnek, mert az nem rendőr
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz bigdigit #11766 üzenetére
A mobilappba vagy bejelentkezve, nem az autóba dugod be a személyid ugye?
Na ha így van, akkor az autó NEM TUDJA, épp ki vezeti, anya, hugi, asszony, vagy épp te.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biga
senior tag
HA akarna, ennél sokkal többet is tudna az auto rolad: tudja hol laksz, tudja, mikor mész dolgozni és mikor érsz haza, hanyan szoktatok utazni, merre szoktal jarni, milyen vezetö vagy. Ez alapjan a különbözö vezetöket is meg tudja különböztetni, statisztikailag akar még az anyagi helyzetedre is következtethet, pl hogy hova jarsz tankolni, vagy kerülöd-e a fizetös utakat stb. Innentöl a kérdés csupan az, hogy akarja-e (sztem nem).
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biker
nagyúr
nem tudja egy személyhez kötni, akármennyire is csavarjátok.
majd ha arcfelismerő vagy retina szkenner lesz benne akkor igen.
Egyelőre max annyit tud, ő merre ment. de hogy ki vezette? Miért mentem épp atomlassan, vagy száguldoztam? Ez 3 ember vagy ugyanaz? Súly alapján? és ha ugyanolyan nehéz a tesóm? ezek mind fikciók. A funkció hasznos, és anonim.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Andras6800
senior tag
válasz Shadowbull #11738 üzenetére
Persze, hogy érthető. Csak akkor vannak az ilyenek is elmondva/ szolgáltatva, amikor szépek a számok. Amikor nem szpek, akkor betűre pontosan betartjuk a dolgot
Részemről elengedtem.A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
gabross
tag
de azt "tudja" az autó, h milyen google accounttal vagyok bejelentkezve az autó infotainment rendszerébe (kulcshoz kötve, fizikai v mobil), mikor használom az autót, persze az adatgyüjtes "elvileg" csak anonim. a polestar pl real-time csinálja, csúszós útszakaszt is jelenti, ha engedélyezed
[ Szerkesztve ]
-
gorbep
senior tag
A számítógéped a gépelés és az egérkezelés ritmusából és mintáiból 1 perc alatt eldönti ki ül előtte... nem érdekli ki van bejelentkezve... és máris a személyre szabott reklámszart nyomja... mobiltelefon dettó, kiveszed a gyerek kezéből 1 percre mert keresel rajta valamit, a touch kezeléséből tudja ki kezeli... és ez nem újdonság, már pár éves...
Ha még nem tudja ezt az autó a kezelőszervekből, csakis (rövid) idő kérdése, mert ez profitteremtő információ, az autógyártók szerintem már tudják... meg lennék lepve, ha még nem értékesítenék ezeket az adatokat.... Android autó pl nem tudom mennyire fér ezekhez hozzá...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Andras6800
senior tag
" Applikációval és OTA-val rendelkező autóknál ez talán megoldott"
Így van. Pont ezzel példáloztam én is. És erre írtam azt is, hogy BMW-nek akiknek 5% alatt sikerült amúgy iDrive 7-el minimum volt lehetősége erre. Sőt, még adatkezelési szabályzatot is elfogadsz az autóban. Szerintem iDrive 6 is tudta, de abban nem vagyok biztos. iDrive 7 2018-ban lett bemutatva....
"A villanyautósok erről sem beszéltek egy árva mukkot sem. Csak tolták a bullshit-et arról, hogy "meg kell büntetni aki nem szolgáltat adatot". "
Lehet akkor én más adást hallgattam, vagy nem tudom, ha neked csak ennyi jött le.
Legyen neked igazadA békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
biga
senior tag
En nem vagyok am alusisakos, nem gondolom, hogy valahol egy nagy testvér MINDEN adatot begyüjt rolunk Mint szoftverfejlesztö latom, hogy kb mit tudhatnék összegyüjteni, ha akarnék, a felhasznalorol. Ezt nyilvan nem csak én latom, hanem azok is, akik esetleg akarjak is. Es azt latom, hogy HA AKARJAK akkor nagyon sok mindent össze lehet gyüjteni. Ezt meg tudod neheziteni, illetve van ra szabalyozas is, de technikailag majdnem barmi lehetséges.
Ha te pl hasznalod a kocsidban az Android Auto-t, vagy CarPlay-t, akkor akar be is vagy azonositva (feltéve persze, hogy a telefonodba be vagy jelentkezve). De mint mondtam, ennek nem latom semmi értelmét, egyszerüen ez olyan oriasi adathalmaz lenne, amit nem lehetne igazabol semmilyen érvvel alatamasztani (na ok, célzott titkosszolgalati érvek lehetnek). Nem gondolom, hogy barki tömegesen gyüjt igy nem anonimizalt adatokat, bar technikailag ez siman lehetséges lenne ma is.''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biker
nagyúr
válasz gabross #11771 üzenetére
ha arra gondolsz, hogy az android auto átadja a bejelentkezett user adatát a fedélzeti kijelzőnek, akkor nem. megjeleníti a telefon által küldött képet
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
"Nem gondolom, hogy barki tömegesen gyüjt igy nem anonimizalt adatokat, bar technikailag ez siman lehetséges lenne ma is."
gyűjteni nem sok értelme van, feldolgozni és amint szükségtelen, kidobni van értelme
lásd azt a szellemes fickót, aki kiskocsiba betett több tucat telefont, és lassan sétálva ment át egy hídon, és a google traffic info dugót érzékelve elterelte a forgalmat
De ehhez nem kell személyes adat, csak az hogy 47 eszköz 2km/h-val halad, senkit nem érdekel, kiss jóska volt-eElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
WiZARD
addikt
Mobil nyitja/indítja az autót, ott appba vagyok bejelentkezve, autóba a profil mobilhoz van linkelve.
Ha asszony megy vele akkor ő accountja, ő profilja, ő mobilja.Persze lehet más mobiljával használni az autót, de a többség nem fog ezzel trükközni.
Na meg a belső kamera is adott, ami akár fel is ismerheti a vezetőt, csak software kérdése.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
válasz Andras6800 #11770 üzenetére
Nem. Akkor van adat szolgáltatva, ha ezt a törvény előírja. Akár szép akár nem.
Eleve nonszensz az az elképzelés hogy majd egy autógyár nekiáll adatot szolgáltatni olyasmiről amit senki nem ír elő neki. Akkor eleve nincs meg az infrastruktúra az adatok fogadására sem.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
biker
nagyúr
válasz WiZARD #11780 üzenetére
"Persze lehet más mobiljával használni az autót, de a többség nem fog ezzel trükközni."
meg lehet normál kulccsal, mint az állatok az őskorban
Nekem is van NFC kártya a kocsihoz, meg mobilapp, de azért megszokásból mégis a kulcs a zsebbenElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
WiZARD
addikt
persze, lehet gyalog is menni ahogy a bogarak
A kártyát én is magammal hordom, de még sose kellett. (de a kártyát is vezetői profilhoz kapcsoltam)
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Vesa
veterán
"Szerintem (!) nem köthető személyhez az autó által rögzített menetinformáció, mivel nem jelentkezel be az autóba, mint vezető"
Konkrétan adott úthoz nem köthető a ténylegesen vezető személy, de tulajdonosként a neveden van az autó, tehát nem anoním!
"figyelik az összes autópályát, mégsem kérik a beleegyezésed"
Igen, de az közterület! A tulajdonodat képező otthonodban viszont már aligha figyelhetnek meg -kivéve bírósági engedéllyel-.
Sajnos sokan megosztják az adatokat magukról -nekem mondjuk FB profilom sincs, és soha nem is volt-, de ez más lapra tartozik. Engem ez csak elvi szinten érdekel, mert sokszor nem egyértelmű, mihez van joga egy gyártónak és mihez nincs. Simán lehet, hogy a vonatkozó EU-s direktíva felülírja a GDPR-t, de láttunk már példát arra is bőven, amikor utólag derült ki, hogy jogtalan adatgyűjtés zajlott. Az anonimizált adatgyűjtések többsége is engedélyköteles egyébként -ha mást nem, azzal járulsz hozzá, hogy használod az XY szolgáltatást-. Nyilván az olyan adatok, melyek egy eszköz vagy szolgáltatás használatához feltétlen szükségesek, nem tartoznak ebbe a körbe, de egy magántulajdonú autó hasnzálati szokásainak rögzítése és harmadik féllel történő megosztása, legalábbis kérdőjeles szerintem. Az autód által tőled bekért beleegyezések is erre engednek következtetni.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
"majd ha arcfelismerő vagy retina szkenner lesz benne akkor igen."
Speciel a Merci MBUX rendszerébe -tehát nem a telefonos appba, henem az autó infotainment rendszerébe- fingerprint azonosítóval lehet belépni -mondjuk nem kötelező, hasnzálható egy sima jelszó is-.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
"En nem vagyok am alusisakos"
Az adatvédelem aztán minden, csak nem alusisakos téma. Ez egy rettentő fontos kérdés manapsáég -de inkább már 15-20 éve az-, elbagatelizálni nem szerencsés. Alusisakos a lapos Föld hívő, a kemtréles, az antivaxer, és egyéb tudjukkik. Nulla átfedés van itt ezzel a csoporttal, nem kell szabadkoznod.
A tudomány a valóság költészete!
-
biker
nagyúr
"Konkrétan adott úthoz nem köthető a ténylegesen vezető személy, de tulajdonosként a neveden van az autó, tehát nem anoním!"
Lásd jogalkotói példa, hiába van a nevemen az autó, ha gyorshajtok, akkor megkérdezik ki vezette, mert nem büntethetik a tulajdonost, csak a vezetőt, aki ismeretlen
amúgy én preferálnám a retina és alkoholszkennelést mielőtt az autó beindul, egyből kiszűrné a legtöbb tudatmódosító szer használatot is, és köthető lenne emberhez, urambocsá 150-nél automatikusan levonná a számláról a gyorshajtás díját"Igen, de az közterület! A tulajdonodat képező otthonodban viszont már aligha figyelhetnek meg -kivéve bírósági engedéllyel-."
Viszonylag ritkán és keveset száguldozok a magánterületemen, majd ha megveszem a hungaroringet.....
A webes gdpr-os cookie mizéria meg egy orbitális baromság, egy dologra jó, +1 kattintás minden oldalbetöltéskor. rohadtul senki nem olvassa el, és senkit nem érdekel, és ha meg akarom nézni az oldalt le KELL okézni, ergo csak bosszantásra van.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biga
senior tag
Nem KELL leokézni. Abban egyet értek veled, hogy baromi idegesitö, de én sosem fogadom el a cookie-kat, raszanom a plusz 3mp-et, hogy visszautasitsam amit csak lehet. Ahol erre nincs lehetöség, arrol mar lépek is ki.
Az mas kérdés, hogy pusztan a gomb, hogy visszautasitom, még nem garantalja azt, hogy tényleg nem is hasznal majd követö cookie-t az oldal...''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biker
nagyúr
Normál esetben ha nem fogadod el, nincs google font, nincs cdn, nincs jquery, és még sorolhatnám, a legtöbb oldal vagy használhatatéan vagy ordenáré lesz nélküle
Sajnos rengeteg olyan van, ahol hiába nyomsz a nem fogadom el opcióra. láttam már felhasználói beléptetést is coockie nem után, ami teljes képtelenségElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Kroni1
veterán
Ez tényleg szörnyű, és a legjobb az új divat, a "Jogos érdek".
A legdurvább egyébként, az F1 hivatalos oldala volt, ahova egy játék miatt szerettünk volna regelni, ha vissza akarod utasítani a 3rd party cégeknek a hozzájárulásodat akkor azt egyesével kell. Na én kb. a 80-dik pipa után meguntam, legörgettem, kb. 300 cégnek szerették volna továbbítani az adataimat..
-
Ezekiell
veterán
ami teljes képtelenség
Ez nem igaz, simán így működik mondjuk a token alapú JWT authentikáció is OIDC-ben.Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
biker
nagyúr
válasz Ezekiell #11793 üzenetére
De, ha ne járulok hozzá a személyem követéséhez, akkor nevezheted cookienak, sessionnek, tokennek, akárminek, nem követheted
Szerintem legalábbis, majd egy gdpr szakértő megmondja.Már a logika nem áll meg, hogy belépésemet rögzíti, ergo elmenti valamilyen személyhez kapcsolódó adatom, de nem járultam hozzá a nyomkövetéshez és az adataim kezeléséhez, tárolásához
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Ezekiell
veterán
Már a regisztrációnál hozzájárultál, anélkül meg nincs login se Ha pedig loginolsz, akkor implicit elfogadod, hogy ott bizony az adataidat használják.
De eleve: nem minden cookiehoz kell consent. Sőt simán be tudlak logoltatni egy websiteba mindenféle cookie nélkül (természetesen ha előtte regisztráltál, ahol pedig elfogadtad, hogy tárolni fogják az adataid)
De igazából ez nagyon off, csak fel akartam hívni a figyelmet, hogy amit írtál, az technikailag nem áll meg.
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
-
Ezekiell
veterán
Nem. A cookiekat el lehet fogadni implicit módon is - lásd pl ha bepipálod a "Maradjak bejelentkezve" checkboxot, akkor azzal a GDPR szerint elfogadtad az authentikációs cookiek használatát egyéb kérdés nélkül. Ha szeretnél utánanézni jobban: 00879/12/EN WP 194
Ettől függetlenül vannak olyan auth módszerek, amikhez meg nem kell cookie. Bocs ha összekeverhető volt ez a két dolog.
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
-
Tiédetis
senior tag
Érdekes ez a téma.
Akkor egy kis adalék. Kellett vennem 3/4"-os locsolótölőt. Nem keresgettem, elmentem kértem 25m-t. Sárga színűt kaptam.
OTP simp. fizettem, (telefonnal).
Hazaértem, este FB-on telibe a locsolótömlős reklám, 3/4", 25fm, sárga.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
biker
nagyúr
válasz Tiédetis #11799 üzenetére
ebben semmi érdekes, facebook pixel targetált reklám
simplepay és barion is használ pixelt, a simple fizetés átmegy weben, és a simplere is van fb login[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen