Új hozzászólás Aktív témák
-
Tiédetis
senior tag
válasz Mauzes #11580 üzenetére
Láttam a MY-t megpakolni, rohadt csomaggal mentek el a fiamék +1000km-re. Mi látszódott belőle? Hátsó ülésen 1-2 kisebb táska, minden más ment bele frunkokba. Előlre pedig a fagyasztott dolgok, menetközben elég jól tartották magukat az úton, pedig ők még megálltak egy motelben aludni is.
Nyilván nem mindennap használják, de ha kell, ott van és kihasználható.
Egyik gyártó így gondolja, másik meg másképpen. Nyilván elvesz a marzsból 50USD-t.
Ahogy az userek is.
Én nem éreztem szükségét eddig, pedig milyen reklámhadjáratot tartott - gondolom még ma is - fülig jimmy a tálcáira és egyéb "kreativ" dolgaira.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
nekem volt hozzá 2x "szerencsém" , egyszer szakérteni akart egy ioniq28-at, ő ajánlotta, taxi volt (mivel az eladó a megállapodás után felhívott hogy egy másik érdeklődő is megadná az árat, de ha ráteszek 50k-t az enyém és ezek után elhajtottam, nem kellett szakérteni) máskat "ő" árulta ami nem az övé volt és dzsuvás, karcos szintén 28-as volt, amit szintén ő akart szakérteni pénzért, azt sem vettük meg. Utána még küldözgetett képeket, hogy kitakarítva, karctalanítva van, már nem érdekelt. A FB csoportjába - nem tudtam hogy az is az övé -nekiállt ekézni a felrakott autómat. Na innentől számomra egy erkölcsi nulla. Bocs ha valakit megbántottam volna ezzel.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
cOxeR
Ármester
válasz Tiédetis #11603 üzenetére
Ezek tények, nem hiszem, hogy bárkit megbántasz vele. Maga a kommunikációja is teljesen tévútra vezeti az embereket, posztol mindenfélét, mintha spanyol viaszt fedezte volna fel, aztán valahogy a saját projektek, sose készülnek el... meg hát aki látta az eladott autóját, meg az újjal mit kezdett el pimpelni, az szerintem sok következtetést le tud vonni belőle...
-
V.T.
aktív tag
Én vettem Ő általa ajánlott autót. Semmi köze hozzá. Megkapja a jutalékot és ennyi. Nekem szerencsém volt. Nagyon korrekt volt akitől vettem a. 64-es Nirot es most vettem egy Kona 64-est is ugyan ettől az eladótól az emberünket kihagyva. Nagyon gáz amit a facebookon művel. Minden NAPI-val kezdődik pl….
-
gorbep
senior tag
Na most kipróbáltam... Delta AC Max Basic 11 kW fali töltő beépített 5m kábeles +BMW i3 94Ah
Garázsban nyitott (nem lezárt) autó amint elérte a 100%-ot, a töltésjelző lámpa a WallBoxon villogó kékről (töltés) folyamatos zöldre (Autó feltöltve) vált, MK kattan, autó nyitja a reteszt. És simán kihúzom a kocsiból a kábelt... Akkor ez nem normális?
Amúgy nekem az i3 olyan, hogy utcai töltőnél sem tudom ott hagyni bedugott kábellel, hogy majd dugják fel ha sorra kerülök, mert nem fog rá a kábelre, amíg nincs az AC töltőbe dugva, simán elviszi a kábelt, aki akarja. Másrészt kb 1 perc múlva a kocsi ki Time-out-ol, eloltja a világító keretet a töltő csati körül, és hiába dugom utána a töltőre, nem veszi észre, hogy csatlakoztatva van. Menüt már régen feltúrtam emiatt, semmi beállítást nem találtam. i3 fórumon van akinek ráfog a kábelre a kocsija, van akinek nem...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
gorbep
senior tag
Következő töltésnél kipróbálom lezárva is... de azért fura, hogy ahány i3 annyiféleképpen viselkedik ráfogásban... lehet hogy ez programozás kérdése?
Másrészt saját vésztöltő EVSE-t nem engedi el nyitva sem... (bár erre nem tenném a fejem, de ha érdekes, kipróbálom)
meg azért érdekes, mert az okosok azt mondták, hogy ha elérte a 100%-ot hagyjam a töltőn, mert akkor kezd kiegyenlíteni, valamint ha előfűtöm indulás előtt, akkor azt nem az akkuból veszi, hanem a hálózatból... de hogy veszi onnan, ha elengedte a töltést???
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
biker
nagyúr
válasz gorbep #11611 üzenetére
Teljesen mindegy milyen AC töltő/EVSE amit beledugsz, technikailag minden EVSE, a wallbox is, mert NEM TÖLTŐ, csak annak nevezik. a töltő az autóban van
Kétféle zárvezérlés van minden autóban, és kétféle működéssel
- DC töltős PLC kommunikációval, ahol elengedi a töltés végén akkor is ha le van zárva az autó (1-2 kivétellel ilyen, de azok a hibás autóvezérlések)
- AC töltős ahol lehet automata, ami elengedi ha kész a töltés, és az ajtózárral vezéreltÉs ne keverd össze a csatlakozózár oldását az "elengedte a töltést" dologgal mert ilyen fogalom nincs. csatlakozó zárolás van.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
ojoba1
csendes tag
Sziasztok!
Fali töltőt szeretnék venni. Tudok valamit ajánlani? Több helyen az AGT-t írják, hogy ár-értékben nem rossz. Meg is venném, de nem tudom merre van raktáron. Egy helyen találtam, ott 14 munkanap a szállítás Köszönöm!
-
FIREBLADE78
addikt
Tea töltőnél hogyan lehet beállítani azt,hogy ne ötezerként kelljen újraindítani a töltést? Mindig csak 5k-t terhel meg és utána egyből le is áll.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
Update. Második indítás után már nem állt le 5k elköltése után.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
bigdigit
addikt
Engem ma úgy felb.xott ki akartam lépni az összes Hyundai csoportból ahol ott van. Én nem tudom de ezek a Hyundai-sok mind .....k. Nem lehet beírni egy valós problémát mert rá ugranak mint maci a mézre. Nagyon felkúrtam magam. Meg ajánlgatja azokat a szerelőket ahol gondolom jutalékja van. Aztán vérig van sértődve mikor megírom neki nem mindegy hogy 80 vagy 120. Erre én vagyok pitiáner. Márkaszervizben olcsóbb lesz mint az ev oasisa. Itt jegyzem meg lehet Hatvanban jól dolgoznak de a 2. legdrágább szerviz.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz bigdigit #11622 üzenetére
ja megvan, az evéóázis 82 országban van jelen. muhahahaha. na eddig az első mondatig volt elég pont. csak halkan kérdezem, ez hol látszik a teljesítményben?
a honlapjukon amúgy 52 van, de szeritem nem tudná felét se megnevezni.
NETTÓ ÁRBEVÉTEL**
9 432 ezer Ft (2022. évi adatok)
mit ad el 52(82) országba? C5 borítékot?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Tiédetis
senior tag
Nyilvánvaló, hogy ennyi legális bevételből nem tudja fenntartani azt a szintet, amit mutat, tehát a jó része fekete leves.
Csak az akkubizniszén is látszott, hogy nem is szürke. Engedélyek nélküli átalakítások, stb.
Amikor páran rákérdeztünk a fb csoportban, hogy a többletsúly hol jelenik meg a forgalmikban, van-e engedély rá, minek az volt a válasz. Pl. egy baleset esetén a biztosító zokszó nélkül elhajt bármilyen kártérítési igénnyel együtt, saját és okozott kár esetén is. Na onnantól voltunk szar emberek akik gátolni akarják az EV Autók Innovatív Szarakadosát Nagybetűkkel.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Semin
senior tag
-
Tiédetis
senior tag
Lehet, hogy a prémium gyártó folytatja a már bevált rendszert, miszerint az ő autói fáklyaként tudnak égni bármikor és bárhol? Most azért lehet olvasni az elektromos modellek hibáiról, melyek akár tüzet is okozhatnak.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
mghltm
addikt
válasz FIREBLADE78 #11630 üzenetére
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Shadowbull
addikt
válasz mghltm #11631 üzenetére
Valószínűleg a Szájberizé úgy fog bekerülni a történelemkönyvekbe, mint amivel kapcsolatban a legtöbbet kamuztak, a hívek a legnagyobbra fújták az elvárásokat, és ami a legnagyobbat bukott a piacon.
A Tesla mindent megtett hogy ne lehessen megtudni mennyi Szájberizét sikerült eladni 3 hónap alatt, de most a visszahívás miatt kénytelenek voltak elárulni: 3.878 darab.
Hogy is mondta Musk? " We dug our own grave with the Cybertruck"
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11630 üzenetére
jahh
egyik szar, másik meg fos
1 milla i4-t adtak el? Pont az i7-nél s probléma ez is.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Shadowbull
addikt
válasz Tiédetis #11633 üzenetére
A BMW gyártási minősége és megbízhatósága fényévekkel a Tesla felett van.
Ez nyilván nem azt jelenti hogy soha nem romlik el egy sem, hanem azt, hogy sokkal kisebb valószínűséggel romlik el mint egy Tesla. Még úgy is hogy a műszaki komplexitás, kínálat messze a Tesla felett van.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #11634 üzenetére
Jaj.
-
Tiédetis
senior tag
válasz Tiédetis #11633 üzenetére
na közben megnéztem, valóban 1 milla eladott EV a premium csúcsának nevezett márkától. Az i3 megjelenése óta, a csoportot is számolva, ami ugye ha jól emlékszem 2013 óta van. tehát az elmúlt 11 év alatt adtak el 1 milliót, jók az adatok? i3 esetében nem volt gond az akkupakkal. i4 és i7 aminél olvastam. Nem probléma tudom, azon tulajdonosok, akik megijedtek és vitték szervizbe azonnal a kocsijukat és megnyugodva hozták ki, mert azt mondták semmi gond, majd elmentek x km-t és lángba hozta a nézőközönséget. Szóval azért sajnos vannak hagyományai.
cybertraktor pedig már akkor bukás volt, amikor lerajzolták. Ezt tudta mindenki. ebben nincs meglepetés. Valljuk be, mivel a prémiumosok soha nem ismerik premium gyártónak, nem is várható el tőlük az a fantasztikus minőség.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
WiZARD
addikt
-
Ezekiell
veterán
válasz Shadowbull #11637 üzenetére
Akkor gondolom adatokkal is alá tudod támasztani, szívesen olvasnék ilyen összehasonlítást/tanulmányt.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Tiédetis
senior tag
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11642 üzenetére
Mondjuk engem tuti nem, csak ne előttem húzd a fáklyát, mögöttem már nem számít
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
biker
nagyúr
válasz Shadowbull #11644 üzenetére
mármint több dízelbmw-t láttunk kiégni mint teslát, nem?
Egyébként itthon emlékeim szerint 2db PHEV BMW gyulladt ki eddig, mindkettő a Type2 csatlakozótól indult, ott volt valami rossz kontaktus. Egyik egy publikus töltőn, volt is cikk belőleElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Shadowbull
addikt
A dízel BMW téma itt semennyire sem releváns.
Teslát rengeteget láttunk már leégni, töltés közben, parkolás közben, baleset után. Mindenféle eset volt már. Ezért is röhejes amikor egy teslafan a BMWbe akar görcsösen beleállni emiatt.
Mondjuk a frusztrációt megértem, nem ezek a Tesla legszebb napjai.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #11646 üzenetére
Eladott teslak szama per kiegett teslak szama hogy viszonyul az eladott villanyos bmw-k szama per kiegett bmw-k szamahoz?
A dizel bmw csak akkor lehet tema, ha te hozod be magadat alatamasztani? nevetseges... -
Shadowbull
addikt
válasz axioma #11647 üzenetére
"Eladott teslak szama per kiegett teslak szama hogy viszonyul az eladott villanyos bmw-k szama per kiegett bmw-k szamahoz?"
Sokszorosa a kiégett Teslák száma eladott autóra vetítve is.
"A dizel bmw csak akkor lehet tema, ha te hozod be magadat alatamasztani?"
Én nem szoktam magam ebben a topikban dízel BMWvel alátámasztani, sőt fel sem szoktam hozni, nemhogy a Dízel BMWt, de úgy általában a BMWt sem. Mindig más teszi ezt, ahogy most is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
biker
nagyúr
válasz Shadowbull #11646 üzenetére
már én is teslafan vagyok? vagy szerinted mindenki az aki villanyautót hajt?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest