Új hozzászólás Aktív témák
-
Tiédetis
senior tag
A SsangYong Torres EVX akkumulátora 10 év/1.000.000 km garanciával rendelkezik, míg a gyártó 7 év/150.000 km általános garanciát kínál a modellre vonatkozóan.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
mghltm
addikt
válasz Tiédetis #11051 üzenetére
neztem en is, ezekkel a szamokkal tokeletes lenni napi szinten ingazni kulcsos autokent mondjuk bp-db kozott. smells like bs to me.
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
tag
-
tsrt
csendes tag
Sziasztok! Bár próbálok sokat olvasni a témáben, saját tapasztalatom még nincs az elektromos autók terén. Van viszont még "maradék" energiánk amit kevéssel fizetnek, így felmerült az elektromos autó vásárlása (nem első számú járműnek). Többen is használnánk a családban heti több napi ingázásra (80-100 km/nap, 60% pálya). Amiben a lehetőségeimhez mérten gondolkodom: ~=>2000 évjárat, <100e km, ~min 50kWh akksi, 7Mft körüli összeg, nem szentírás. Örülnék minden tanácsnak első körben. Mit ne vegyek semmiképp, merre keresgéljek, mi a középút, illetve a vállalható kompromisszum. e208-eCorsa páros szóba jöhet? Köszi FT
-
biker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #11058 üzenetére
lényegtelen, vízálló mind. órától direktben akkor a töltőig.
csak kell egy kötés a mért fővezetékreElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
FIREBLADE78
addikt
Shell töltőhöz kell app v Bömös kártya viszi?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz FIREBLADE78 #11061 üzenetére
Jó szar ez az app fizetési adatoknál Mo-t nem lehet kiválasztani. Rámegyek pl Ausztria akkor bankszámlát kéri,nem a kártyát
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Vesa
veterán
válasz Mauzes #11039 üzenetére
Egyelőre csak a videók alapján lehet véleményezni, ott pedig a design jelenti az első benyomást. Nem a külső a legfontosabb, de a hsználhatóságot csak tesztvezetéssel lehet véleményezni, anélkül nehéz lenne. Nyilván ízlés dolga, de nekem az első benyomásom az volt, hogy itt egy Passat a 90-es évekből, 2024-ben.
"sokszor látom, hogy az embereknek fontosabb a kinézet és a presztízs,"
Biztos van ilyen is. De amikor valaki 26-30 milliót készül elkölteni egy autóra, akkor legtöbbször az érzelmi paraméter is megjelenik. Erős a verseny a piacon, sorra jönnek ki az új modellek, így nem szükséges kompromisszumot kötni ha valakinek valami nem tetszik.
A tudomány a valóság költészete!
-
FIREBLADE78
addikt
Update. Mivel mobiliti ezért Bömös kártya működik
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11064 üzenetére
és melyikkel olcsóbb?
mert ez roaming nem?A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Mauzes
őstag
Ha már töltés: https://villanyautosok.hu/2024/03/13/olcsobb-lett-magyarorszag-legnagyobb-toltohalozata/
Nagyon sok területen az látszik (általánosságban), hogy az árszint túllépett azon, amit az emberek meg tudnak fizetni, úgyhogy csak visszafelé van már tér.
-
madgie
titán
válasz Mauzes #11067 üzenetére
Mindeközben Nyíregyháza közepén
-
FIREBLADE78
addikt
Tesla töltőn van x idő után perc díj pluszban?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
stickrs
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11071 üzenetére
Igen, ha tele az autó és rajtahagyod 400ft/perc. 5 percen belül le kell húzni a töltőről.
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
cOxeR
Ármester
válasz tuzpenge #11074 üzenetére
Sajnos rengeteg az olyan ember, akik menthetetlenek… kb mint az elektromos auto szar, állandóan tölteni kell és télen amúgy is megfagysz benne és nagy kabátba kell ülni. - előbb futottam egy ilyen kört egy Fb zárt csoportba. Akinek egy “fos” 4 hengeres 2 literes Z4-e van, amit pont nem vesz senki akinek pici esze is van, sajnos ilyen emberek is lesznek elektromos auto tulajdonosok.
Mondjuk a Tesla Fb csoportba épp azokat fikázzák akik a 150kwh-s töltőre 50-70 kWh-t felvenni tudó autóval állnak, milyen alapon foglalják a helyet más elől… -
tuzpenge
őstag
"Mondjuk a Tesla Fb csoportba épp azokat fikázzák akik a 150kwh-s töltőre 50-70 kWh-t felvenni tudó autóval állnak, milyen alapon foglalják a helyet más elől… " -> mondjuk ez is baromság...miért ne tölthetne ott??? Azért mert az ő autó gyártója csak 40-50kwh-s töltési maximumot engedélyezett? Reklamáljanak Musknál hogy minek nyitotta meg nekik..... Meg hol töltsön? Én simán beállok a Golfommal oda....az is csak 44-et tud, de nemnagyon érdekel ha szólnának. Mondjuk az meg a másik hogy a mai világban nem mer szemtől szembe szólni csak a neten az ismeretlenbe purjázni, pedig hidd el szívesen elmagyaráznám neki (normálisan), és akkor talán felfogná.....Teszem hozzá ilyennel még nem találkoztam sehol. Eddig mindenkivel akivel töltőnél beszélgettünk kivétel nélkül normális volt, és ott várta hogy befejezze a töltést a kocsi (közben meg ment a diskurzus). Lehet szerencsém volt eddig.
ˣ
-
biga
senior tag
válasz tuzpenge #11079 üzenetére
Nekem egyszer volt csa fura (nem pozitiv, bar negativnak sem mondanam) tapasztalatom: Ionity-nél volt némi varakozas (megjegyzem, ez Tionville-nél volt, képzeljetek egy olyan töltöallomast, ahol van vagy tucatnyi IONITY, megy még legalabb anny Tesla SC, plusz temérdek AC itt-ott, ez egy nagy bevasarloközönt parkoloja is egyben).
Nos, töltünk, befejezzük (csak kicsit töltöttünk ra, talan 8-10 perc). Lehuzom a töltöt, beülünk, épp csak bekapcsoltuk magunkat, mikor kopog az ablakunkon a joember, mondvan mérgesen, hogy miért foglalom a helyet, ha nem is t¨ltök, hisz latja, hogy nincs csatlakoztatva a t¨ltö. Nézek ra nagy szemekkel, hogy mi van, de csak mondja tovabb, hogy mekkora parasztok vannak, akik elfoglaljak a töltöt. Elöször azt hittem, hogy biztos nem latta, hogy nem csak parkolatm itt, jeleztem is neki, hogy, igaz, mar talan teljes perc is eltelt miota kihuztam a töltöt, dehat elraktuk a kabelt, telefont, beszalltunk stb, talan ennyi kibirhato. Mit kellett volna tennünk? Végig a kocsi mellett voltunk, nem tököltünk. De csak mondja tovabb, hogy latta ö, de mar miota var, miért nem igyekszünk. Na erre inkabb nem reagaltam. Elhajtottunk....''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
mghltm
addikt
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Mauzes
őstag
válasz Kroni1 #11082 üzenetére
Én az új Ioniq 5 árát várom már, mennyire lesznek agresszívek Hyundai-ék. Ha jól tudom, a jelenlegi honlapos árak már irrelevánsak, mert a régi modellre vonatkozott, amiből már elvileg nincs és nem is lesz.
Meg ha valaki esetleg tudja, ID7 listaárból mekkora kedvezményt ad a VW, az még hasznos infó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
ratkaics
senior tag
válasz Mauzes #11083 üzenetére
Nem tudom, hogy most mi a helyzet hyundaiéknál, de, amikor én rendeltem(közel 3 éve), akkor nem volt szempont, hogy sokat el tudjanak adni az Ioniq5-ből .
Akkor vagy nem tudtak, vagy nem akartak belőle sokat gyártani, amit legyártottak, azt meg kb bármennyiért megvették. De, ha ez nem változott, akkor szerintem drága lesz.Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó ....
-
Vesa
veterán
válasz Mauzes #11083 üzenetére
Egyelőre hirdetgetik a 4 milliós árcsökkentést, de nem egyértelmű, hogyan? Mert a honlap szerint csak céges vásárlók számára elérhető, ugyanakkor pár napja voltam szervizben és amíg csinálták a kocsit, elmentem egy tesztvezetésre egy Plug-In Tucsonnal, aztán a kereskedővel történt beszélgetés során oda lyukadtunk ki, hogy a legamagasabb felszereltségű verziót (Executive Plus) oda tudja adni 16,5M-ért, ami több mint 4 milliós árengedményt jelent a listaárhoz képest (csak a készletes autókra vonatkozott). Eszemben nincs ilyen autót venni, de érdekes volt. Érdemes lenne rákérdezned, szerintem odaadnak már bármit, csak vigye végre el valaki. Beleállt a földbe az új autó értékesítés.
A tudomány a valóság költészete!
-
-
Vesa
veterán
válasz FIREBLADE78 #11089 üzenetére
Azzal jól jártál, az i4 még mindig nagyon drága sajnos, és a BMW-nél nem is látok hatalmas engedményeket, nyilván nincsenek rászorulva. Bár a jövő héten futok egy kört velük is. A legolcsóbb készletes, azonnal elhozható i4 most 20,1M, bár van benne pár hasznos extra, de messze van a full-tól, viszont a 4 éves Service Inclusive benne van ami nem rossz.
Van még egy 330e Plug-In Hibrid 21,5M-ért. Majd leírom, hogy személyesen ajánlottak-e további kedvezményt.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz FIREBLADE78 #11092 üzenetére
Egyébként neked mennyit fogyaszt az i4? Pályán és városban...
A tudomány a valóság költészete!
-
FIREBLADE78
addikt
Q6 ev. Not bad. Ára mennyi lehet
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #11094 üzenetére
Belépő ár 74.700, SQ6 93.800.
Később lesz olcsóbb egymotoros változat is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Vesa
veterán
válasz FIREBLADE78 #11095 üzenetére
A pályás az meglepő, de gondolom tolod rendesen.
A tudomány a valóság költészete!
-
Shadowbull
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Tippmix
- Mesterséges intelligencia topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest