Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    Rovid utanaolvasas utan...
    Ez a blokk csak europaban 25 loeros, amugy 40. 12%- al nagyobb a tehetetlensege a kuplungnak a crossmotorhoz kepest. Ez nem nagy kulonbseg. Mit okoz ez? Minel kissebb a tehetetlensege a forgattyusmechanizmusnak, annal inkabb szetveri az alkatreszeket az egyhengereseknel jelen levo nagy nyomatekcsucs, vagy annak valtozasai a fotengelyen. Ez szedi szet a fotengelyt, csapagyakat, a kuplung szegecseket, a valtot, a lancot, de meg a gumit is. Erre talaltak ki a big bang et a tobbhengeres motoroknal, hogy kisimitsa ezeket, es kevesebb stressz erje az alkatreszeket, de ott a cel legfokepp a gumi kimelese volt. Nem hiaba ilyen a szervizigenye, sok kulonbseg nincs a kihegyezettebb valtozat es ekozott. A kompresszioviszony lett visszaveve, amugy a 12 szazalek az szinte semmi. Kb, nem raz annyira a motor.

    Emlekszunk az rxv450 re? Korulbelul ugyanez a tomeg, es ugyanez a loero volt alapbol. A loero talan meg kevesebb volt ennel is. Hogy alapveto volt, hogy mindenki kinyitja, hogy az osszes loerot megkapja? Az volt.

    En ugy veszem ki, hogy az eu karosanyag kibocsatas miatt nem fognak egy uj vezerlest, uj blokkot kifejleszteni egy szuk eu piacra. siman lefojtjak, es marad a 40 lovas szervizigenye, vagy egy picit meghosszabbitva sacckabera.

    A tuzeloanyagtank titanotvozet.
    A rugostagok messze minosegiek egy dual-sport hoz kepest. 128.8kg-os teletankolt tomeg nem keves, de biztos jobban viselkedik, mint egy 15-20 eves motor. Mar csak a sulyelosztasa, a futomuve miatt.
    Egyaltalan nem lehet egy lapon emliteni valami regi szarral.
    kezeljuk helyen ezeket a dolgokat, nem vitazok.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák