- Mobilinternet
- Linux kezdőknek
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Word topic
- Bittorrent topik
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlackPriest
őstag
megyek megnézni egy drz-t, mik a tipikus hibapontok, amiket érdemes átnézni?
köszi!
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Gaboman
nagyúr
válasz BlackPriest #108952 üzenetére
Ebben a tulajdonos által írt tesztben mindenre választ kapsz.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz etnies #108825 üzenetére
Miért nem próbálod ki a Motul 7100-at? Az szvsz rendelkezik az 5100 kezdeti jó tulajdonságaival, csak sokkal jobb annál, és az 6000km után sem érződik gyengébbnek, mint amikor beletöltötted. Nálam a k8-as sv650 teljesen jó vele, autópályán se csipegeti. Igaz nálam az 5100-at se csipegette, de akkor még alig volt km a motorban és azzal nem is nagyon pályáztam.
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
Majd a következő cserénél belerakom.
Egyelőre az új rugót szokom. Rövidebb és nehezebb, mint a gyári, az olaj is sűrűbb (15w az 5w helyett), így kevésbé hintázik és megszüntette a "seggnehézséget", de Budapest fos útjain csökkent a komfort is. Egy ideig tesztelem még, utána eldöntöm, hogy melyik a fontosabb, a kényelem vagy a feszesség."önmagam hite vagyok magamban"
-
Pityu.
nagyúr
Nem tudom jó helyen kérdezem e,de nézegettem sisakokat elfogadható árban nekem most olyan van amin dupla d gyűrűs zár van nagyon meg szerettem ezt a megoldást meg a leg biztonságosabb is.De a sisak amit találtam másfajta csat van,nem tudom a nevét de ezek mennyire jók van e hátrányuk hiányolnám e a dupla d gyűrűset utána?
Ez egyébként egy LS2 FF397.25 Vector sisakon van elég jó sisaknak túnik utána olvasva is csak ez a zár megoldás ami annyira nem bejövős,meg van egy hjc fg st az már dupla d gyűrűs azt is aránylag jó sisaknak írták[ Szerkesztve ]
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
HSM
félisten
válasz Mentolka #108962 üzenetére
Az a "szarakodás" kb. 2, max 3 másodperc plusz a csatoshoz képest. Viszont a dupla-d-t mindig pontosan fogod meghúzni, ha kicsit szorít vagy laza, egy mozdulattal meg tudod igazítani, a csatosról ez nem mondható el. Balesetnél ráadásul ez nem tud véletlen kibiztosítódni. Döntsd el, melyiket érdemesebb használni...
-
BlackPriest
őstag
válasz Mentolka #108962 üzenetére
némi gyakorlattal kesztyűben (és nem a nyáriban) is be lehet fűzni. az egyetlen hátránya, hogy a motor oldalán lévő sisaktartón nem lehet otthagyni (valaki egyáltalán használja azt a lehetőséget?)
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Pityu.
nagyúr
válasz Geresics #108964 üzenetére
Na igen dupla d gyűrűs előtt két sisakom volt ami ilyen bepattanó záras volt és nyomott kicsit a torkomnál.De a legjobb tényleg az,hogy nem ilyen fokozatok vannak és választhatok mennyire tartson nem az van,hogy egy fokozat nem tart eléggé még egy fokozat meg megfulladok.Nem is értem,hogy egy 70EFt os sisakba miért nem raknak dupla d gyűrűst mert pl a hjc be amit néztem ilyen áron az van úgy rá szoktak ezekre a buzi fokozatos vagy milyen csatokra.Bár mondjuk az LS2 es másik elnevezésűre amiben nincs napszemüveg meg dupla d gyűrűt írnak de most ugye nem azt venném mert most olcsóbban láttam amit láttam.
[ Szerkesztve ]
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
Debilon
addikt
válasz Pityu. #108966 üzenetére
Nekem ilyen LS2 sisakom van, nem nyomja a torkomat, amúgy is úgy kell beállítani, hogy a csatot koppra be tudd tolni a helyére, de a csat mögött is van egy kis műbőr ami a nyakad és a csat között van
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
HoaryFox
őstag
Első sisakom mikrometrikus csatos volt, mostani (FG-ST) már dupla D-gyűrűs, sokkal jobban bejön az utóbbi, néha még szenvedek vele egy picit, de ha megvan a mozdulatsor, onnantól tök egyszerű.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Pityu.
nagyúr
válasz HoaryFox #108969 üzenetére
Milyen az fg st kényelme belül?Most próbáltam boltban LS2 őt igaz a legolcsóbbat de olyan sprőd érzésű volt belülről meg két méretet próbáltam XS meg S méretet mind kettő letépte a fülemet ebben hasonlít kicsit a shoeihez de mintha az XS jobban passzolt volna mint az S méret,pedig NZI ben meg Shoeiben is az S méret volt a jó.Viszont kérdés a feljebb lévő fg st nek mennyivel jobb a belseje NZI az ég és föld volt érzésre a most próbált sisakokhoz.
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
vendingo
veterán
Nekem 2 scorpion sisakom van, egyik dupla D, másik sima csat. Nem is értem, hogy a 100+ rugós sisakba belefért a D, a 70 ezresbe meg már nem. Rühellem ezt a sima csatot.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Micsurin
nagyúr
Beszéltem gandalffal... Első henger elvileg "engedi a nyomást" nem lehet beállítani a motort egyenletesre. Hengerfej megy vissza a gépműhelybe újra és nyomás próba is kéne. Új szelepekről vagy azok becsiszolásáról szó sem volt. Nem egészen értem mint vagyunk...
Valakinek van ötlete, hogy mit kéne kezdeni a helyzettel? Bontott fej kéne vagy mi? Elvileg nem vészes szerinte szemre a hengerfej csak újra kellett volna marni a szelep fészkeket ehhez képest ott tartunk, hogy megvolt a motor mégsem jár rendesen és nem lehet beállítani.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HoaryFox
őstag
válasz Pityu. #108970 üzenetére
Eléggé kerek fejem van, nekem kényelmes, XL héj, 61-es bél, nem nyom, nem szorít, füleim is jó pozícióban vannak.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Agostino
addikt
sziasztok
kezdek elveszni a hahu és a képesmotor ajánlatai között... : ( eredetileg az er5, gs500, cb500 triumvirátusból gondoltam szemezgetni. az árat 550 000 forintban maximalizáltam de persze éppen ezen a környéken nem látok értelmes darabot, vagy ha igen, erősen felejtős mindegyik: zavaros életút, tesók romjai, életük bizniszét megkötni akaró kezdő nepperek...
a fentiek alapján arra gondoltam nincs mese, bővítenem kell a márkák körét és ebben kérnék szépen segítséget: a motort főleg budapesten belül szeretném használni, de ha pest megyében akarok kalandozni, ott is állja meg a helyét. manuális váltós, karcsúbb, erős és fürge motorra gondoltam, ami elbírja a 90 kg súlyomat és a 197 centimmel nem úgy nézek ki rajta, mint majom a köszörűkövön... : (((
[ Szerkesztve ]
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Agostino #108974 üzenetére
Ne csak a márkák körét bővítsd, hanem ha megteheted, akkor a keretet is: a használt motorok rohadtul megdrágultak az elmúlt másfél-két évben, annyiért csak vagy öreg, vagy széthajtott vackok vannak...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#45302528
törölt tag
válasz Agostino #108974 üzenetére
197 centivel felejtsd el ezeket a motorokat.
Én 201 vagyok és amikor elkezdtem motorozni az ezredforduló körül, először én is GS500-at nézegettem. Képeken nagyon tetszett, de ráültem és egyből le is szálltam. Az egy dolog, hogy úgy nézünk ki rajta, mint egy gyerekbicajon, de nagyon kényelmetlen elpakolni a hosszú lábainkat, ami hosszú távon fárasztó testtartást kényszerít rád. Mintha guggolnál egy sámlin....Baromi jó kis motorok ezek, de nem nekünk.
Bogyónak igaza van: rohadtul megdrágultak a használt motorok az utóbbi években, ennyi pénzért sajnos csak lefingott gépeket fogsz találni. Ha van rá lehetőséged, próbáld meg bővíteni a keretet és nézegessél inkább a magasabb építésű, ún. "túraendúrók" közül. Pl. 600-as Transalp, 750 Super Tenere, stb.
-
dretoxhun
újonc
Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy a karburátorbol folyik a benzin a levegőszűrő be és már ki cseréltem a tű szelepet és ki takarítottam a karburàtort de igy is ha ál a motor akkor meg jelenik alatta benzin mindenre gondoltam már (dellorto 12 phva)
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Agostino #108974 üzenetére
192 centi vagyok, SV-t hajtottam, életem legjobb döntése volt, amikor eladtam
Szerettem meg minden, de kegyetlen kényelmetlen volt.Most túraendurozok, de ennyiért nem hogy túraendúrót, mást se kapsz. Ahogy más is írta, neked transalp, africa twin, freewind, pegaso, drbig, f650gs, kle500, xt660x/r... való. Ezek azok, amik milla alatt szoktak lenni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #108972 üzenetére
meg kellene tudni, miert megy vissza gepmuhelybe a hfej. ha a nyomasveszteseg proban a szelepek tomitettsegevel van baj, akkor pedig csiszolas lesz belole.
ha gandalf szerint ujra kellett volna marni a szelepfeszket, akkor egyertelmuen szeleptomitettsegi problema van. kerdes, miert igy kaptad meg a gepmuhelybol?
bontott hfejet nem ajanlom, valszeg ugyanazt el kell vele jatszanod, mint a mostanival, hacsak nem bizonyithatoan kevesebb km van benne, vagy valaki garanciat nem vallal a bontott alkatreszre, hogy jo. egy kulfoldi alkatreszben meg van bizodalmam, de magyarorszagon meg a szart is el akarjak adni.elso korben ki kellene deriteni, hogy miert jon vissza a gepmuhelybol ugy egy alkatresz, hogy a szelepek tomitetlenek maradnak, utana miert megy vissza, es miert nincs egyertelmuen meghatarozva a hiba. meg neked miert kell ezen gondolkodni, miert nem csinaljak meg neked anelkul, hogy te oldanal meg barmilyen problemat, amit nem neked kellene.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Agostino #108974 üzenetére
keves penzbol is lehet jo motort venni, ha nem vagy valogatos. pl ismerosi korben ennyi penzert vettek csuszasserult shiver 750 est. vannak bajai, de ahogy a gazdaja tette, enis motoroznek vele egy szezont, es telen megvennem ra, amit nagyon kell. azt hiszem az ilyen motortol itt a topicban menekulnenek az emberek, de mar a masodik szezonon van tul, es nem robbant fel a srac. tipikus magyar ganyolasi nyomok vannak rajta, ossze-vissza csavarok, ki nem cserelt szelepfedel-tomites, ami miatt kis olajpara veszi korul a fedelet... semmi megoldhatatlan, vagy eletveszelyes.
mentem vele kakucsringen is, rohadtjo motor.en, ha ennyi penzt szanok egy motorra, a kulseje lenne az utolso, amivel foglalkoznek. ennyi penzert egyaltalan nem baj, ha foldet ert egy motor.
termeszetesen en azert gondolkodok igy, mert en szet tudom szedni, meg tudom javitani a megvasarolt motort, (gyakorlatilag az utolso 5 motorom errol szolt, igy lehet ez mar beteges) mig ha ezzel nem szeretnek szarakodni, akkor valaki masnak adnam le a munkat, ami sok penz es ido lenne, ismerve a szakembereket. tehat tokeletesen megertem azokat, akik menekulnek az ilyen motoroktol, mert csak a munkadij, amit meg tudsz sporolni ezeken, illetve a lelked bekejet nyered vissza, ha te csinalod meg, mert te biztos nem fogod atkurni magad, es normalis csavart fogsz oda rakni, ahova az valo, vagy kicsereled a 30e forintos tomitest is, mert nem akarod ujra szetszedni 2km utan.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #108980 üzenetére
A bontott azért jött föl ha nagyon nincs más, egy új fej közel 180 rugó.
Nem egészen értem egyébként ugyanis amikor eddig autó hengerfej ugyan de gépműhelybe került mindig csináltak nyomás próbát rajta...
Nagyon sok mindent kezdek nem érteni kezdve azzal mi a franc történt eddig az elmúlt 3 hónapban...
Első körben akkor megpróbáljuk utolérni a gépműhelyt, hogy míg a szerelő úr szabin van legalább tudjak valami konkrétat is a hengerfej állapotáról.
Szvsz azt mondod egy fészek marás és szelep csiszolás elég kell legyen? Elvileg nincs szemmel látható komolyabb sérülése a fejnek legalábbis az öreg ezt mondta, innentől kezdve nem értem hol léphet fel akkor nyomás veszteség. Azt se értem ha a fej sérült akkor miért nem esett szó új szelepekről gondolom nem éltek volna túl egy pofont a dugtól. De akkor már felmerül bennem miért is nem esett szó arról, hogy kéne egy elülső dugó gyűrű szettel.
Nagyon homályos nekem ez a sztori, attól félek eltelt 3 hónap és az elmúlt 3 hétben dolgozik rajta, miután ha bunkó dolog ha nem hetente érdeklődök mi a helyzet a kis koreaival... Elég türelmes voltam de bakker 3 hónap érettségi sőt még egy B kategória is pipa, hétfőn vagy kedden meg a Golf vezérlés cseréje is pipa, de motorom negyed éve nincs. Az új gumik rohadnak az ágyam mögött... És semmi konkrét, hogy ízé xy a gond, ezt ztr mód lehet megoldani K összegért.
Minden alkalommal picit mintha másképp adná elő a dolgot, autó szerelőknél figyeltem még ezt a termelést meg újabban... Meg azt, hogy irritálja őket ha érdekelne mi volt a gond és miképp lehetett elhárítani, mintha titok lenne és a megélhetésére törnék a kérdéssel vagy nem is tudom.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #108983 üzenetére
Ahhoz, hogy uj hengerfej kelljen, nagyon nagy hibanak kell lennie. De meg a nagy hibakat is meg lehet oldani altalaban, szoval ez lenne a legutolso, amit vennek. Peldaul ha egy pajtalelet hyosung hengerfejet arulnanak 1000 km el, amit egy papa zsirozott le, hogy jo lesz meg valamikorra, es az unokajanak csak fogja a port, fillerekert eltekozolja. Az ugy oke.
En a sztorit ugy ertelmezem, hogy gandalf vesztesegprobazta a hengert. Ugye ilyenkor gyertyafuraton keresztul megfujja (kompressziomeres ellentete) es latja egy mutaton, hogy fotengelyfoktol fuggoen mikor, hol szokik a levego. Ebbol kovetkeztetni lehet szeleptomotetlensegre, vagy gyuru-hengerhibara.
Ha gandalf azt mondta ezek utan, hogy marni kell a szelepfeszket, az szeleptomitetlenseg egyertelmuen. -> gepmuhelyt szaros bottal piszkalni, hogy ugyan megis miert nem lett elvegezve a felujitas. Ki vitte el gepmuhelybe? Gandalf, vagy te?
Ugy veszem ki a sztoribol, hogy a szelepek hozzaertek a dugattyuhoz. A szelepek ellenorizve lettek, hogy egyenesek-e? Egy ilyen utkozest akar ki is tudnak mozogni, gs 500 nal en is talalkoztam ilyennel, en ezutan mindent kimertem, szelepvezetot, szelepszarat, szeleptanyer utest. Miutan megbizonyosodtam, hogy minden egyenes, utana kezdtem osszerakni vele a blokkot. Ha nem tortent meg, megint ki nem csinalta meg? Gandalf, vagy a muhely?
Szemre nem rossz a hengerfej, gondolom a szeleptanyerok nincsenek megegve, nincsenek kiszelesedve a tomitofeluletek, ranezesre.
Szoval ezzel gandalf nyilatkozatabol kovetkeztetve, a gepmuhelyben hozza sem nyultak.
Az elulso henger kompresszioerteke mekkora? Mekkora a kulonbseg a hatso hengerhez kepest? Ezek attol fuggetlenul, hogy megkaptad-e infokent, meg lettek merve?Amugy tovabbra is az az allaspontom, hogy neked errol az egeszrol nem kell tudnod. Nem kell ezzel foglalkoznod.
En ezek utan ezt a szezont temetnem, es kernek gandalftol egy konkret idopontot, emlekeztetve, hogy hany honapra van valamilyen szar kifogasa. Mondjon egy konkret idopontot, mikor lesz kesz. Utana elvinnem onnan a picsaba, es forumrol megszerelnem magam.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
válasz Agostino #108974 üzenetére
Gs500 és társai, ha találsz belőle jót, jo áron, akkor arra tökéletes, hogy az idei évet vegigmotorozd vele, és kiderüljön, merre tovább. Megtapasztalod, mennyire jön be neked a neked stílus, mennyire férsz el rajta, és jövőre nagy valószínűség szerint el tudod adni, és ha úgy alakul, venni helyette olyat, ami jobban megfelel az igényeidnek.
Megyen belüli kanyargásokra jo lehet egy csupasz motor is, az meg nem akkora távolság, hogy kibírhatatlan lenne. De, ha mégis, az is egy tapasztalat, és akkor megint ott vagyunk, hogy egy gs500, cb500, stb, ezek népszerű kezdő motorok, könnyű eladni, ha mém válik be.
Persze, amit most írtam, az is csak egy ötlet. -
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #108981 üzenetére
Könnyen vesz rom motort, akinek szerelő a barátja.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #108987 üzenetére
Viszont ha a - kis pénzből vásárolt - motorra annyit kell költenie, amennyiből egy fiatalabb, sérülésmentes is kijönne, akkor azért nem nagy biznyic….
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
veze
őstag
válasz vlevi #108985 üzenetére
én cbf500 abs 2007-est vettem 2 éve, tavaly tovabb adtam kezdő motornak , friss A korlatlan jogsihoz, és egy évvel késöbb, a hahun ,150k-val magasabb volt a hasonlo évjarat és tulajdonságokkal biro egyedek kezdő ára (eladástol követhető állapot és km) mint amikor én keresgéltem. Most 600-as van de jövöre innen is tovább lépek szerintem, (nem azért mert rossz, tényleg patika állapotban, tehát panaszom nincs rá, de aki végigjárta ezt, érti hogy miért)
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #108988 üzenetére
Ha vissza akarod allitani az eredeti allapotot, valoszinuleg tulleped a legtobb esetben ezt a hatart. Bar egy 50% os arnal eleg nehez nem nyeresegesre kihozni.
De epp ezert nem kell visszaallitani az eredeti allapotot, csak muszakilag legyen jo. Hasznalni kell, olcson venni egy jobb kategoriaba tartozo motort. En ezt tennem, ha a motorozas a fontos. egy kezdo motoros amugy is kovet el hibakat, eldol, stb. Miert kell ehhez egy serulesmentes motor? Hogy o doljon el vele eloszor?
Amugy a hasznalt motorok 90% ban serultek mar. Az, hogy nehez eszrevenni, vagy nincs tudomasa a legtobb embernek errol, es nyugodtabb a lelke igy, attol meg meghempergozott az a motor is amin ez nem latszik mar.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
Reggel sikeresen lefektettem a motort a garázs előtt. Hátsókerék elakadt egy padkába, aztán finoman lefektettem az aszfaltra. Bukócső mindent védett, viszont lett egy tócsa a motor alatt. Folyt belőle valami amikor feküdt, meg amikor fel lett állítva. Mi folyhat ilyenkor? Tartályokban lévő folyadékok rendben voltak, se nem olaj, se nem benzin nem volt. Idővel a tócsa elpárolgott. Kicsit aggódtam, mert épp útra készültem. Ötlet?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Agostino
addikt
sziasztok
köszönöm a sok visszajelzést, ne vegyétek zokon ha nem címzek egyenként mindenkit, sok remek gondolatot olvastam! az ár, hát, jó kérdés, fejvakarós dolog. mennyit kellene rádobnom, hogy a komoly találatok szóba álljanak velem? ha sokat, kvázi dupla ennyit, akkor az igényekből adok lentebb és beúsznak a nézegetni valók közé a nagyrobogók is. bkv kínálatánál még mindig jobbak... vagy kimarad ez a szezon és next year újra...
a túraenduró kivitel jó ötlet! alkatra szemeztem már ezekkel a motorokkal, de így hogy láttam pár konkrét típust fentebb felsorolva, könnyebb lesz a helyzetem.
felmerült fentebb még, hogy egy kishibás motor sem elvetendő gondolat: ezen a téren jön elő megint az, hogy tudnék én szerelni, mert nekiállok bárminek, de itt budapesten nincsen zárható saját garázsom, hely hiányában pedig nem tudom szétborítani a dolgokat... : ( újítottam már fel danuvia blokkot az erkélyen, hát nem volt őszinte a feleségem mosolya... : ))))
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- PlayStation 5
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Stellar Blade
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- BestBuy ruhás topik
- EAFC 24
- Külpolitika
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs